Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

LEO Express opinie

Ocena na podstawie 111 opinii

2.69 / 5

  • Poziom cen
    2.93
  • Oferta
    2.74
  • Jakość obsługi
    2.53
  • Wygoda
    2.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 6 z 6
  • ~Greg / 2017-06-18 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!!' Albo totalne oszustwo albo nie wiem co ... kupiłem bilety tam i z powrotem przez internet . Po tygodniu imformacja mailem ze unieważnili bilety powrotne z "przyczyn technicznych" następnego dnia ze bilety tam również są unieważnione z przyczyn technicznych. Korespondencja , pytania bez echa zero wytłumaczenia , zero propozycji zastępczych . Na szczęście miałem jeszcze tydZien czasu żeby zorganizować sobie podróż zastępcza .

    Chcesz egzotycznej podróży bez ruszania się z domu ?
    - wybierz LEO Express !!

    Ciekawe kiedy oddadzą mi poeniazdze.
    ZaletyŻadne zalety. Same wady. Chyba ze zaleta jest ich umiejetność robienia klienta w konia ...
    WadySame wady. Kupujesz bilet i do samego odjazdu nie wiesz czy ci go nie unieważnia . Lepiej pójść do kasyna .
    Kupno przez strome internetowa LEO express , koszty 210 PLN , szybko przyszły bilety i przez tydzień byłem przekonany ze będę jechał potem je unieważnili . Widocznie mogłem je sprzedać ponownie po wyższej cenie - kupowałem na 3 ryg przed wyjazdem
  • ~zenek2566g / 2017-06-17 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem zamiar jechać z Katowic do Brna kursem Lwów-Wiedeń. Autobus miał być o 8:20, rano dostałem sms-a o opóźnieniu 150 min. Byłem na dworcu od 9:45 do 11:15, w tym czasie autobus się nie pojawił, więc zrezygnowałem. Na infolinii zanim ktoś odebrał minęło 10 min., chociaż byłem pierwszy w kolejce, a w rozmowie i tak były powtarzane kwestie wypisane w FAQ, a za zwrot biletu potrącili 5 zł. Ponoć gdy nie ma na przystanku pasażera to kierowca dzwoni, jednak u mnie nic takiego nie było (a bilet zwróciłem dopiero później).
    WadyDuże opóźnienie albo nawet brak wjazdu na dworzec.
  • ~Marcel / 2017-06-17 13:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Stanowczo odradzam!
    Autokar miał wyjechać o 20:40 z Katowic, nie pojawił się wcale. Na infolinię nie dało się dodzwonić. Automat przez dwie i pół godziny (dzwonienie aż do skutku) podawał informację "jesteś pierwszy w kolejce", a za 10 sekund stwierdzał "przepraszamy, obecnie wszystkie linie są zajęte". Kiedy już się dodzwoniliśmy konsultant zapytał "czy jest jakiś problem?" po ogłoszeniu mu, że autokar spóźnia się dwie godziny i chcemy dowiedzieć się co z nim dzieje. Konsultant pojęcia nie miał, wysłał numer do niby kierowcy. Do wcześniej wymienionego Pana dodzwonić się nie dało, jak się następnie okazało był jakimś dyspozytorem. Twierdził on, że autokar już dawno był (ciekawe kiedy??) no i następny wyjedzie za 10 minut (ok. 23:30) ze Zakopanego... Miał oddzwonić z dodatkowymi informacjami - nie doczekaliśmy się.
    Dwie starsze Panie musiały załatwiać w środku nocy przewóz innymi środkami transportu za trzykrotnie większą cenę. Miało być szybko i wygodnie. Było żenująco, stresująco i bardzo niekomfortowo.
    Wady- autokar nie zjawił się na przystanku o wyznaczonej godzinie (ani trzy godziny później)
    - brak informacji
    - ciągłe zajęte linie na infolinii
    Katowice
  • ~Aleks-andra / 2017-06-05 11:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam. Miałam jechać do Krakowa z Gliwic, autobus nie przyjechał. Czekałam 20 minut po czasie, próbowałam dzwonić na infolinię - ale infolinia od 10:00. Kiedy minęło 30 minut a autobus nie przyjechał ani nikt nie zadzwonił, że coś się dzieje - poszłam na inny. Gdy już jechałam w innym - po godzinie od tej o której miał być na przystanku w Gliwicach - zadzwonił kierowca z pytaniem gdzie jestem ????
    Okazało się, że był wypadek na autostradzie w Czechach i dlatego był spóźniony. Tylko dlaczego ten kierowca nie zadzwonił wcześniej, tylko dopiero jak był na przystanku, ile miałam czekać. Dodatkowo - mógł przewoźnik podać nr do kierowcy - człowiek by sam zadzwonił.
    Gdy złożyłam reklamację to odpisali, że im przykro ale niestety nie zwrócą pieniędzy, za to mogę mi dać voucher na wyjazd do Krakowa ważny do 30.09.2017
    Takie to podejście do klienta. Nigdy więcej. Odradzam.
  • ~Adam / 2017-05-08 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaczynając od tego, że infolinia udzieliła mi złej informacji odnośnie stanowiska odjazdu, przez fakt podstawienia busika zamiast autobusu (jak było na rezerwacji)na trasie Wrocław-Brno już NIGDY nie skorzystam z tego przewoźnika. Ostatecznie czekałem na dworcu 2 godziny po to by dowiedzieć się, że pojechali beze mnie.
  • ~Aleksandra / 2017-05-04 20:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie POLECAM !!!! Autobus w Krakowie którym mielismy jechac o 7.10 wogóle się nie zatrzymał i nie zabrał ludzi!! dzwonilismy i powiedzieli ze nie da się zawrócic i musimy 1.5godziny czekac na nastepny co było powodem spóznienia sie równiez na pociąg do Pragi przez co spóznilismy się na rezerwacje hotelu!!!!!!! pociag dość ze przyjechał z opóznieniem to jeszcze na trasie miał 2godziny opoznienia!!! w drodze powrótnej musieliśmy się przesiadac do innego pociągu niewiadomo z jakiej przyczyny !!!a w autobusie majac na bilecie swoje miejsce były zajete i niewiadomo jak to się stało było zaduzo pasażerów czyli tak jakby sprzedawali bilety które sa juz kupie ..!! A oprócz tego w drodze powrotnej gdzie mielismy wysiąść w Krakowie autobus zatrzymał sie stał z 2minuty nie wysiadł kierowca nikt zeby dac bagaże nie wypuścili nas z autobusu poczym ruszył dalej dopiero musieliśmy krzyczeć co jest grane zeby nas wypuścił bo tu wysiadamy!!!Porażka nie Polecam w 100% pierwszy i ostatni raz jechaliśmy Liniami Leo express!!
    ZaletyZadne!!!
    WadyWyżej wymienione w opisie
  • ~aliszka / 2017-04-24 12:10
    Ocena: 4.50 / 5
    Z całą odpowiedzialnością polecam przewoźnika. Szybko, sprawnie , tanio i bardzo wygodnie.
  • ~Gleb B / 2017-04-04 23:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Spoko przewoźnik. Polecam!
  • ~anka / 2016-09-14 23:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekaliśmy z mamą na autobus. Po przyjeździe okazało się że kierowca jest zwykłym chamem i gburem !! Nikt nie raczył nas poinformować że trzeba mieć wykupiony bilet, gdzie dzwonilam i telefonicznie dowiadywalam się co i jak w sprawie podróży.kierowca potraktował moja mame i mnie w taki sposób jakbysmy były czyms gorszym że nawet na bilet nas nie stać tyle się dowiedziałysmy!! To jakaś kpina.a moja mama tylko zapytała gdzie może bagaż schować ..
    WadyChamstwo !!!
  • ~Brygida / 2016-08-26 08:17
    Ocena: 3.00 / 5
    10 sierpnia czekałam trzy godziny w Katowicach na autobus do Wiednia. Przez zupełny przypadek dowiedziałam się, że początek trasy jest we Lwowie (nie ma o tym żadnej wzmianki w rozkładzie jazdy) i czasem jest opóźnienie na granicy. W drodze powrotnej tydzień później czekałam 1,5 godziny w Wiedniu (w informacji nikt nic nie wiedział) na przyjazd tej linii. Zamiast autobusu podjechały dwa busy, które zabrały pasażerów tylko do Ostrawy. Wprawdzie czekał tam już autobus, który jechał dalej, ale nikt nam tego wcześniej nie był w stanie przekazać.Kierowcy busów nie wiedzieli, co będzie z nami dalej !!! Kompletna ignorancja i brak poszanowania dla klienta. Po co im numer telefonu pasażera przy rezerwacji biletu ? Nie nabierajcie się na niską cenę biletów, bo stracone nerwy i czas nie są tego warte.
  • ~Kajt / 2016-02-18 20:49
    Ocena: 4.00 / 5
    Jechałem z nimi, jak ruszyli z tą całą reklamą i powiem, że się spięli i było super. Zobaczymy, czy utrzymają poziom.
    Zaletyczysto, pachnie nowością, fajna obsługa,
strona 6 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5481
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3355
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 922
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 380
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4823
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3119