Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

LEO Express opinie

Ocena na podstawie 106 opinii

2.73 / 5

  • Poziom cen
    2.99
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.56
  • Wygoda
    2.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam raf trans / 2019-09-01 05:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Brawo 31.08 19 kierowcy profeska stewardesa mega ... kultura szcunek brawo niech sie sinbad uczy flixi nauczy...... brawo zaloga .... leo.... jazda z wami czysta profeska... pozdro dla draverow 31.08 01.09 praga wawa ..
    ZaletyZalety kazde od a do z
    WadyBrak.
  • ~RODO / 2019-08-24 14:23
    Ocena: 4.75 / 5
    Po tylu negatywnych opiniach, byłem przygotowany na najgorsze. Ale jednak okazuje się że chyba konkurencja nie śpi i próbuje w ten sposób ugryźć rywala, skoro inaczej nie potrafi. Wszystko przebiegło sprawnie, gładko, pomyślnie i o czasie niemal że co do minuty, wręcz ciężko było mi w to uwierzyć, przyzwyczajony katorgami i tragicznymi przejazdami innych firm, których nie będę przytaczał. Obsługa również miła, nawet wodę dostałem. Dodam że moja trasa to była Warszawa- Ostrawa.
    Polecam tego przewoźnika, jest tani i porządny.
  • ~Damian / 2019-08-06 23:41
    Ocena: 4.50 / 5
    Trasa Wiedeń-Łódz pozytywny Pan obsługujący połączenie taki łysy z wąsem gościu wyrozumiały bardzo na poziomie pozdrawiam pasażer z pieskiem yorkiem do zobaczenia.
  • ~Konrad / 2019-08-06 20:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżdżę na Ukrainę co majmniej raz w miesiącu i zawsze jakoś czas wyjazdu nie pasował z moim aż do dzisiaj. Jestem mile zaskoczony praktycznie wszystkim. Nie jest to airdubaj, jak ktoś szuka luksusu podróżowania za tą cenę to ma coś nie pokolei poukładane w głowie. Czego więcej chcieć.
    ZaletyJest WiFi, toaleta czysta, kawa, napoje i przekąski. Obsługa bardzo miła, kierowca jedzie poprawnie
    WadyFotele blisko siebie ale nie inaczej jest u innych. Wpisałem ze to wada ale nie jest to wina leo ekspres tylko konsyruktorów pojazdów.
  • ~Katarzyna / 2019-08-05 14:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobus odjechał 3 minuty przed czasem, co potwierdzili mi czekający na przystanku pasażerowie, więc nie m co liczyć na punktualność. Udało mi się pojechać tylko w jedną stronę, bilet powrotny musiałam zakupić u innego przewoźnika. Bardzo śmierdzi z toalety, komfort jazdy fatalny.
    WadyŚmierdzi, niepunktualny przewoźnik
  • ~Lolo / 2019-07-17 15:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Kurs Kraków Koszyce, kierowca ewidentnie się spieszył, korzystał z telefonu w trakcie jazdy, wyprzedzał na trzeciego przy ciągłej linii, próbował wyprzedzać w tunelu (!), jazda nerwowa, ciągle zbliżał się do środka jezdnii szukajac możliwości wyprzedzania, wykonywał niebezpieczne manewry. Rozumiem że czas jest ważny ale za ponad 100 zł za bilet bezpieczeństwo pasażerów jest najważniejsze.
  • ~Aguś!!! / 2019-07-16 09:16
    Ocena: 4.25 / 5
    Nie do końca rozumiem o co się ludzie pieklą. Jeśli autobus stanie w korku to się spóźni. Jeżdżę czesto do Bohumina i zdarzyło się to może raz. Oddali kasę i tyle. Autobusy są wygodne i czyste, bo ich piloci sprzątają. Polecam bardziej niż FLIXA, który zrobił się masówką i bydło wozem.
    ZaletyMożna znaleść naprawdę tanie bilety, Leo Korony za które można kupić kolejny bilet, bufet w autobusie
    WadyCzasem ceny są wysokie
  • ~Łukasz / 2019-07-02 08:04
    Ocena: 4.75 / 5
    Dziś kurs Katowice - Warszawa. Autobus przyjechał o czasie, w środku miło i czysto, dojechał na czas. Net, toaleta, woda i prad. Nie wiem czego mogę jeszcze oczekiwać za 42 zł? Ja tam wspominam ok.
    ZaletyMiła obsługa,
    Woda i kawa dla klientów.
    WadyBrak
  • ~Krzysztof / 2019-06-10 20:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Firma LeoExpres to najgorszy przewożnmik z jakiego do tej pory korzystałem. Dokonałem zwrotu biletów na rtasie Łódź Wiedń i z powrotem /czyli 2 bilety/ . okazalo sie że na pieniadze czaka się miesiącami . Korespondeencji i telefonów nie było końca , raczyli zwrócic jedynie za jeden bilet .teraz walczymy o zwrot za drugi.Ręce opadają. I jesze jedno biuro sprzedazy biletów w Łodzi na dworcu Fabrycznym poraża brakiem kompetencji . To oni przyjeli zwrot biletow i dalej mieli nadać bieg sprawie odnosnie zwrotu środkow.Spisano protokół i w cągiu 30 dni mial nastapić zwrot pieniędzy na konto. Nic tych rzeczy po 30 dniach telefony do biura i moje interwencje i wszystko od nowa , bo nie otrzymali ponoc faksu z Łodzi-koszmar
  • ~FEKALIUSZ / 2019-06-05 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie odradzam, obsługa uważa się za nie wiadomo kogo i nie ma wydać z 50 zlotych. Przy pytaniu o płatność kartą wyproszono mnie z busa. Więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa. Odradzam!!!
  • ~Kirak / 2019-04-11 22:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Po (niestety) kilkunastu przejazdach Gliwice-Wiedeń mam serdecznie dość. Autobus od lutego do kwietnia wyjechał z Gliwic punktualnie tylko raz, do Wiednia przyjeżdża notorycznie spóźniony (od 45 minut do 1,5h). Wysoki człowiek jedzie z kolanami pod brodą, obsługa (mimo, że naprawdę miła) pali tuż przy drzwiach do autokaru. Najgorsza jest jednak aplikacja: często się zawiesza, są problemy z potwierdzeniem płatności, a raz bilet mi... zniknął. O 2:40 dowiedziałem się, że zakupiony bilet (z potwierdzeniem płatności z banku) nie istnieje, utkwiłem dzień dłużej w mieście wyjściowym, dniówka pracy w plecy (w dodatku nieobecność bez uprzedzenia).
    Leo zaproponowało mi zwrot... 120 koron. Żegnam się z tą firmą - mając do wyboru dać się zedrzeć InterCity albo LeoExpress najlepiej skoczyć z mostu, ale w ostateczności w pociągu jest przynajmniej o wiele wygodniej.
    ZaletyMiła obsługa (próbowali nawet odnaleźć bilet który zagubił system informatyczny)
    WadyTragiczna aplikacja
    Absurdalnie niepunktualny
    Mało komfortowy
    Dział obsługi klienta to dział spychologii
  • ~Agata / 2019-04-09 13:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam ja przedewszystkim chce podziekowac panu Zbyszkowi , ktory wczoraj mnie wiozl z 6 letnim dzieckiem jestem mu BARDZO wdzieczna za cala pomoc JEST PAN SUPER taka podroz jest przyjemnoscia
    ZaletyChec pomocy
  • ~słoneczkoo / 2019-03-25 04:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy razy jechałam tym autobusem i trzy razy on się spóźniał( 1,5-2,5 godziny), przez to nawet zdarzyło mi się spóźnic na lotnisko. Toaleta nie pracuje, gniazdek nie ma(chociaż to wszystko jest w cenie)
    Zdecydowanie nie polecam.
  • ~coco / 2018-12-03 20:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Kupiłam bilet z Warszawy do Wiednia czyli jakieś 760 km. Bardzo się przeliczyłam, myślałam,że to będzie autobus rejsowy, wygodny, komfortowy, z możliwością obejrzenia filmu czy posłuchania muzyki.( takie możliwości ma konkurencyjna firma ) Niestety. Podróż okazała się koszmarkiem.Brak miejsca na nogi, teraz wiem o czym piszą na stronie leoexpress,że w klasie biznes jest miejsce na nogi,sprawdźcie sami. Siedzenie nie do rozłożenia, gdyż dosłownie miażdży nogi osoby siedzącej z tyłu, mnie poprosiły co najmniej 3 osoby w czasie jazdy, abym nie obniżała siedzenia. To jest zwykły autobus, najwięcej podróżuje Czechów, którzy się przemieszczają na zdecydowanie krótszych odcinkach. Autobus zatrzymuje się na wielu przystankach w Czechach jak i w PL. Jechałam kursem nocny, średnio co 2 godziny wchodzili nowi pasażerowie, byli głośni, bo dopiero zaczynali podróż, było rozkładanie bagaży, rozmowy przez telefon, włączanie świateł na pokłądzie bo był rozdawany poczęstunek przez stewardessę i tak co 2 godziny w nocy, do Wiednia dojechałam ledwo żywa, w autobusie pomimo wc obsługa informuje od początku,że wc jest nieczynne ( tak miałem w 2 strony, przypadek? )
    Zaletycena
  • ~Edyta / 2018-10-29 00:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Jakiś czas temu kiedy chciałam jechać z Katowic do ostravy nie poinformowali mnie smsem że zmienili lokalizację przystanku. Więc nie odjechalam kiedy miałam i kupiłam bilet na kolejne połączenie dzięki czemu musialam jechać 3 godz później. Jednak dostałam smsa że ten bus przyjedzie 3 godz później niż powinien bo jedzie z Lwowa. Więc musiałam zrezygnowac i pojechać pociągiem. Dzięki czemu zamiast o 13 to w Ostravie byłam o 20.
    Dzis znów dostałam smsa że będzie opóźnienie ok 3 godziny i ze jeśli to się zmieni to poinformuja mnie smsem. Jako że jest bardzo zimno to czekałam w poczekalni, nie dostałam żadnego smsa o zmianie opóźnienia ale ze z Leoexpress nigdy nic nie wiadomo to wyszlam na przystanek 40 min wcześniej niż miał być w Katowicach. I co? Bus odjechał mi sprzed twarzy! Pani na infolinii stwierdziła że oni o "takich drobnych zmianach opóźnienia" nie informują smsami. KPINA! czyli jak bus może się spóźnić 3 godziny to musicie STAĆ na tym pseudo przystanku nie ważne czy pada deszcz śnieg czy jest - 20 stopni!
    Ponownie nie miałam jak dostać się do domu i musialam zapłacić 200zl za taksówkę! Największą kpina z jaką się spotkalam! Pani na infolini miała to Totalnie gdzieś, zero empatii, gubila się w zeznaniach i nie była w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Uważajcie na nich
    ZaletyNIE WIEM BO ODJECHAŁ MI PRZED TWARZA
    Wadyopóźnienia 180min
    Brak informacji
    Infolinia
    Ceny
    Przystanek
    Kpienie z ludzi
  • ~AGIS / 2018-10-09 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie podrozuje w biznes klasie, zostalo jeszcze tylko pol godziny do celu, a dostalam tylko kawe!!!!!
    Gdzie przekaski wliczone w cene?!
    Zart jakis!!!!!
  • ~Komaki / 2018-09-19 19:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam
    Piszę tę opinię dlatego aby uspokoić wszystkich czytających opinie o LEO EXPRESS. Jak widać dużo opinii jest nieprzychylnych a jak wiadomo klient niezadowolony prędzej napiszę opinię niż klient u którego wszystko było OK. Sam czytając opinię o LEO EXPRESS miałem obawy czy na pewno skorzystać z oferty tego przewoźnika, ponieważ jechałem Katowic na lotnisko do Warszawy a czasu między odprawą a planowanym przyjazdem miałem niecałą godzinę. Bus trasę rozpoczynał w Wiedniu a jak wiadomo na tak długiej trasie zawsze może się wydarzyć wypadek losowy (np. korek, złapanie gumy, objazd z powodu wypadku itp.). Z wielką obawą zakupiłem bilet i okazało się, że niepotrzebnie się obawiałem. Autobus przyjechał do Katowic i Warszawy punktualnie i spokojnie udałem się na odprawę na lotnisku. Jak widać nie każdy bus się spóźnia czyli nie jest to norma. A sam autobus komfortowy, obsługa miła, nic dodać, nic ująć.
    Pozdrawiam zadowolony klient.
  • ~MATZE / 2018-09-12 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 04.08 miałem zaplanowany wyjazd do Pragi. Na samym starcie były problemy, bus nie przyjechał w wyznaczone miejsce, po czym dostałem maila że pociąg z Bohumina zostanie opóźniony o dwie godziny. Byłem zmuszony samemu zorganizować przejazd ceskimi drahami. Po telefonie na infolinię dostałem formularz zwrotu na konto bankowe. Formularz wypełniłem i zostałem zapewniony że pieniążki zostaną zwrócone w 30 dni. Jest już grubo po terminie, a zwrotu nadal nie ma. Panie z obsługi klienta gubią się w zeznaniach, raz piszą że czekają na potwierdzenie przelewu z działu finansowego, raz że sprawa została zgłoszona do działu finansowego. Sumujac zostałem oszukany przez firmę leoexpress na 1200 kooron. Gorąco nie polecam i proszę o kontakt osoby z podobnym problemem. Nie można pozwolić aby tak potężne firmy robiły w konia społeczeństwo.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zwrotu kosztów, brak busa w wyznaczonym miejscu, bardzo niemiła obsługa
  • ~Zbigniew i Adam / 2018-09-10 16:17
    Ocena: 1.75 / 5
    3.09.2018 miałem z synem wykupione bilety (2x110 PLN) na podróż z Koszyc do Krakowa, kurs o 10:35. BUS nie przyjechał, więc około godz. 10:45 skontaktowaliśmy się z dyspozytorką, informując o sytuacji. Pani oświadczyła, że Bus jest od 15 minut w drodze do Krakowa, że widocznie podjechał w Koszycach w inne miejsce niż go oczekiwaliśmy (miejsce to wskazał nam kierowca, który przywiózł nas do Koszyc w dniu 1.09.2018r.) i nie ma możliwości aby po nas zawrócił. Ponadto poinformowała, że posiadane przez nas bilety na bilety na kurs o 10:35 są w tej sytuacji nieważne i musimy wykupić nowe na kurs o godz. 16:00. Tak więc z bagażami, w upale, który tego dnia był w Koszycach, musieliśmy czekać na kurs popołudniowy. Do tego doszły komplikacje z zakupem biletów, ponieważ nie mieliśmy na koncie potrzebnej kwoty (tym razem kosztowały 2X112 PLN). Tak więc nigdy więcej podróży z Leoexpressem!.
    Jedynym pozytywem w tej całej historii był kierowca kursu o 16:00 - pan Zbigniew, który po ludzku, życzliwie wysłuchał naszych żalów, skontaktował się telefonicznie z głównym dyspozytorem, zrelacjonował mu naszą sytuację i uzyskał zapewnienie, ze firma zwróci nam 220 PLN za niewykorzystane bilety.

  • ~Ewa / 2018-07-23 14:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Poczatkowo byłam zadowolona z usług firmy ze względu na przystępne ceny i korzystne z mojego punktu widzenia połączenia. Po ostatniej podróży, kiedy to byłam zmuszona skorzystać z usług innego przewoźnika bo autobus Leo Express nie przyjechał uważam, że firma jest zarządzana w sposób niekompetentny a dobro i wygoda pasażera są lekceważone. Chaos, dezorganizacja, znaczne opóźnienia pociągów i autobusów oraz brak konkretnej informacji sugerują, że firma musi upaść. Szkoda ...
    Zaletyceny, czystość i wygoda podróży
    Wadywszystko pozostałe: znaczne opóźnienia (sięgające kilku godzin), brak lub sprzeczne informacje od kierowców i na stronach Leo Express, brak niektórych informacji w języku polskim, prowizoryczne przystanki pozbawione aktualnych rozkładów jazdy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3076
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902