Korzystałem z oferty internet 10Gb za 10 zł, miałem aktywne i zasilone konto, a kartę w kamerce samochodowej. Lajt zmienia zasady, wyłącza mi aktywne (blokuje) konto, czyści z pieniędzy, bo do mnie informacja wysłana sms do "kamerki", zamiast na skrzynkę mailową, nie dochodzi. Zauważam to przez przypadek sprawdzając kiedy kończy mi się kasa na zasilonym koncie. Uważajcie. Moim zdaniem tak się nie postępuję. Firma stosuje nieuczciwe praktyki. Niby tanio, ale przez chwilę - lepiej drożej i pewność, że cię nie przekręcą.
Zaletyszybki kontakt mailowy
Wadypostępują nieuczciwe w stosunku do swoich stałych klientów
~Oszukany / 2025-07-30 15:36
Ocena: 1.00 / 5
Korzystałem z oferty internet 10Gb za 10 zł, miałem aktywne i zasilone konto, a kartę w kamerce samochodowej. Lajt zmienia zasady, wyłącza mi aktywne (blokuje) konto, czyści z pieniędzy, bo do mnie informacja wysłana sms do "kamerki", zamiast na skrzynkę mailową, nie dochodzi. Zauważam to przez przypadek sprawdzając kiedy kończy mi się kasa na zasilonym koncie. Uważajcie. Moim zdaniem tak się nie postępuję. Firma stosuje nieuczciwe praktyki. Niby tanio, ale przez chwilę - lepiej drożej i pewność, że cię nie przekręcą.
~Paulina Białous / 2025-08-14 11:20
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczny Internet. Nie działa Internet 5G. Prędkości żenująco niskie. Nie polecam tej sieci. Chyba, że ktoś chce mieć cały czas kłopoty z usługami.
~Paweł / 2020-03-16 03:41
Ocena: 1.00 / 5
Mam ofertę nielimitowaną i 30gb internetu na początku smigało wszystko bardzo dobrze do 29 lutego gdzie wyłączyli mi rozmowy wychodzące i internet mamy teraz 16 marca i zrobili to po raz drugi Biuro obsługi klienta kłamie ze przez prace serwisowe tylko tak sie składa zs mam u nichh trzy nr telefonu a blokowany jest tylko yen który używam
ZaletyŻadne OSZUŚCI
~Paweł / 2022-12-30 01:39
Ocena: 1.00 / 5
Brak aktywacji w sieci. Przeniosłem numer telefonu do lajt. O godzinie 00.00 miał być aktywny niestety nie jest, infolinia czynna do godz 20.00, zgłoszenie online aktualne niedostępne. Dotychczasowa sieć już wyłączona. Brak łączności i kontaktu drogie lajt może mieć bardzo poważne konsekwencje w czyimś życiu. Bardzo nieprofesjonalne.
ZaletyBrak
WadyNiedotrzymanie istotnych warunków umowy
~Paweł Rochna / 2025-04-09 13:52
Ocena: 1.00 / 5
SIEĆ TRAGEDIA!!!W chwili gdy człowiek po niecałym miesiącu bycia w lajt chce zmienić abonament na wyższy to po raz kolejny żądają opłaty aktywacyjnej w kwocie 35zl no i co najgorsze nie ma już możliwości wzięcia abonamentu w cenie jak dla nowego klienta tylko trzeba brać dużo wyższy który Oni zaoferują,albo wcale!!!Do ceny abonamentu doliczane są również jakieś koszta dodatkowe więc nigdy nie płacisz samego abonamentu jak w umowie!!!Po niecałym miesiącu uciekam z tej sieci bo klient jest ważny tylko do momentu podpisania umowy!!!
NIE POLECAM
~PeterG / 2025-04-09 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Ta "firma" to jedna wielka katastrofa. Nie jest wcale najtaniej. Usługi działają kiepsko. Tłumaczenie, że nie od nas to zależy, że nie działa Panu Internet żenujące.
WadySłaba jakość usług. Prędkość nternetu pozostawia wiele do życzenia
~Piotr / 2021-12-10 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam sytuację blokowania przez lajt mobile usługi przy zbyt dużym wykonywaniu połączeń telefonicznych lub sms.
Firma Telestrada była już karana przez UOKiK.
Zaletyżadnych
Wadyoszustwo
~Pogromca Trolli / 2023-10-25 23:44
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA WSZYSTKIE WPISY Z IMIONAMI ŻEŃSKIMI I OCENAMI NA 5: TO WPISY PŁATNYCH TROLLI.
~Pogromca Trolli / 2024-01-22 08:38
Ocena: 1.00 / 5
Trolle z żeńskimi nickami wypad. Wszyscy jesteście mega zadowoleni tylko nie wiadomo z czego.
~Querek / 2025-03-19 00:17
Ocena: 1.00 / 5
Podpisuję się rękami i nogami. Nie mogę się skontaktować z infolinią. Tam ktoś wogóle pracuje?
WadyNie ma kontaktu z infolinią
~Rafał / 2022-04-10 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza siec w jakiej bylem. Internet mega wolny. Okradli mnie na 62zl. Zrobilem im przelew na zle konto... w rozmowie na infolinii ba4dzo mili, no pewnie oddamy poienoadze noezwlocznie... po roku telefonow na onfolonie, wysylanou pism o zwrot pieniedzy okqzalo sie ze pieniadze rozplynely sie i yltakiego przelewu nie bylo. Pani Ewelona Skwierczynska z onfolinii mega niekompetentna osoba. LUDZIE UWAZAJCIE NA TYCH OSZUSTOW !!!!!!!
~Rafi / 2021-09-03 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Zawsze mam z tym operatorem jakieś problemy. Parę dni nie mogłem wykonywać połączeń i wysyłać smsów. Na reklamację nawet nikt nie odpowiedział. Transfer na wsi na sieciach plusa często schodzą poniżej krytycznego poziomu 0,5Mbit. Niestety rezygnuje z usług mimo że mam nolimit i 30GB za 19,99.
WadyPodnieśli ceny
~Rimma / 2025-07-02 09:44
Ocena: 1.00 / 5
Kiepska jakość świadczonych usług. Słabiutki Internet. Żenujący poziom komunikacji z pracownikami infolinii.
~Rob / 2025-06-17 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie działa tak, jak powinno. Chociaż tutaj można widzę napisać prawdę o tych oszustach. Na google większość negatywnych komentarzy zgłaszają do usunięcia.
Najgorszy z możliwych "operatorów" NIE POLECAM
~Robert / 2022-05-18 21:59
Ocena: 1.00 / 5
Firma jest niewiarygodna . Po dokonaniu doładowania w wysokości 30zł pieniądze zniknęły i nikt nie potrafi logicznie wyjaśnić co się z nimi stało. Złożyłem skargę do UOKiK. Niskie opłaty oferowane przez tę firmę są mylące. Internet za jeden miesiąc kosztował mnie więcej niż u sprawdzonych operatorów.
~Robert / 2025-03-12 19:20
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i krętacze. Programy poleceń to fikcja. Zawsze znajdą jakiś powód, żeby nie dać rabatu za polecenie klienta.
Infolinia beznadziejna. Nie odpowiadają na zadawane pytania.
Nie jest to również najtańsza sieć, jak się reklamują. Są tańsze oferty z większą ilością Internetu.
ZaletyBRAK
WadyCena abonamentu nie jest najtańsza, jak kłamliwie reklamują. Beznadziejna infolinia.
~Robert / 2025-07-09 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Mam nieprzyjemność być ich klientem od niedawna. Żałuję od następnego dnia po aktywacji karty. Internet baaaaardzo wolno działa. 5G tylko z nazwy. Jakim cudem Internet w technologii 5G może działać przy pełnym zasięgu sieci ORANGE z prędkościami 27/1 Mb/s? Infolinia wirtualna, jak sam operator. Bot u konkurencji odpowiada mądrzej na zadawane pytania. Nie polecam ich usług
~Robert M. / 2025-06-26 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Przeniosłem niedawno numer do lajt mobile i bardzo tego żałuję. Praktycznie nie mogę korzystać z Internetu 5G. Jak już czytałem w wielu komentarzach, jest to nie tylko mój problem. Prędkości Internetu są na skandalicznie niskim poziomie i lajt nic z tym nie robi! Pracownicy infolinii odpisują jakieś puste frazesy i każdy jeden dopytuje o to samo od początku. Zero przepływu informacji i kontynuowania wątku mailowego. Amatorzy.
WadySame wady
~Roberto / 2025-06-12 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wodorosty. Jakość usług do dupy. Prędkości usług do dupy. Punktualność wystawiania faktur wzorowa.