strona 55 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
-
~Vojo / 2021-11-15 16:12
Zdecydowanie nie polecam. Nie dostarczają zestawów które się zamówiła, obsługa klienta jest rodem z urzędu z lat '90. Nie można odzyskać pieniędzy. OMIJAĆ SZEROKIEM ŁUKIEM! -
-
~vojtex / 2022-08-18 15:07
totalna poraka i dno!!! jestem u nich 4 lata naówiłem 5 osoób żeby do tego badziewia przeszło i to był błąd!!!jeśli chcesz żeby cie na 24h odcili od świata (niemożesz dzwonić ani smsować) to idź do nich, dzieje sie tak raz w miesiącu!! ZaletyżadneWadyodcinaja bez powodu mozliwosc dzownienia i smsowania -
~Wit / 2025-04-11 12:45
Kłamcy i oszuści. Na infolinii same niewykształcone matołki. Program poleceń to fikcja.
Poleciłem znajomą, która przeniosła do nich dwa numery. Nie otrzymałem rabatu. W zeszłym miesiącu dowiedziałem się, że to dlatego, ponieważ nie została opłacona pierwsza faktura (co jest bzdurą, ponieważ moja znajoma otrzymała rabat, mimo, że osoba, która poleciła nie opłaciła pierwszej faktury). W tym miesiącu faktura przyszła na pełną kwotę abonamentu i infolinia milczy, co do powodów nie przyznania rabatu od kilku dni. Zapytali tylko kogo poleciłem, podałem numery znajomej i od kilku dni cisza.ZaletyBrak -
~Witek / 2025-03-25 19:42
Infolinia amatorów. Pan Hubert Szymutko, Kamil Bankiera udają, że nie wiedzą o co chodzi i za każdym razem nie udzielają odpowiedzi na proste pytania. ZaletyBrakWadyInfolinia -
~Wojtek / 2025-06-26 14:58
Sąd drugiej instancji utrzymał w mocy karę w wysokości 8 mln zł, jaką Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na spółkę Telestrada, którą ukarano m.in. za to, że podszywała się pod innych operatorów telekomunikacyjnych.
Taka to uczciwa firma była i jest nadal.
Krętacze, oszuści a zniżki za polecenie klienta, jak nie miałem tak nie mam. -
~Wojtek W. / 2025-06-18 16:02
Sąd drugiej instancji utrzymał w mocy karę w wysokości 8 mln zł, jaką Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na spółkę Telestrada, którą ukarano m.in. za to, że podszywała się pod innych operatorów telekomunikacyjnych.
Taka to uczciwa firma była i jest -
~XXX / 2021-12-30 14:50
Masakra. Przy NO LIMIT na połączenia wychodzące, sms-y mms-y i zużyciu kilku MB na 30 GB - BLOKUJĄ co chwilę połączenia wychodzące, sms-y, mms-y. Blokada jest na kilka dni!!! Zdarza się tak kilka razy w miesiącu!!! Obsługa klienta - to coś czego nie życzę najgorszemu wrogowi!!! ZaletyUnikać jak OGNIA!WadyUnikać jak OGNIA! -
~Yurek / 2025-04-09 13:45
Szczerze odradzam lajt mobile telestrada, ponieważ doliczają opłaty za nieodebrane połączenia w roamingu i tworzą fałszywą narrację w postępowaniu reklamacyjnym!
Jeśli zastanawiasz się nad wyborem tej sieci, przeczytaj do końca, aby uniknąć sytuacji, która nie jest odosobniona. Zobacz opinie z 1* opisujące podobne problemy.
Jeżeli jesteś ich abonentem i wyjedziesz poza UE, to obciążą cię kosztami nawet za nieodebrane połączenia!
Trzykrotnie reklamowałem błąd na ostatniej FV i za każdym razem otrzymywałem odpowiedź negatywną uzasadnioną innym kłamstwem:
1. Był pan za granicą i na numerze zostało ustawione przekierowanie połączeń, jest to liczone jako odebrane połączenie.
2. Gdy wysłałem screen ustawień telefonu z wyłączonymi przekierowaniami, odmowę uznania reklamacji próbowali uzasadnić billingiem zawierającym błędy systemowe.
3. Po przesłaniu im w kolejnej reklamacji zrzutu ekranu mojej komórki ze spisem spornych połączeń zaznaczonych na czerwono (czyli nieodebrane), odrzucenie reklamacji uzasadnili tym, iż opłaty w roamingu poza UE zostały naliczone z powodu włączonej poczty głosowej. To kolejne ich kłamstwo, ponieważ poczta głosowa nigdy nie była aktywowana na moim numerze.
Zamiast pisania następnej reklamacji i czekania na nową bajkę specjalistów od windykacji, wolałem w tej opinii opisać proces dojenia abonentów.
Podejmij właściwą decyzję przy wyborze operatora. Ja już przeniosłem się do konkurencji oferującej lepsze warunki w niższej cenie. -
-
~Zbigniew / 2020-02-07 12:17
Nie polecam! Od samego początku mam kłopoty z tym operatorem. Sukcesywnie blokują mi co miesiąc na kilka lub kilkanaście dni rozmowy wychodzące, sms i internet.także alarmowe, bez żadnego uprzedzenia. Reklamacje składam mailem do BOK i to jest kwestia kilkunastu dni na odp. a Wytłumaczenia są co najmniej dziwne. Specjalista Biura Obsługi Klientów wymyśla nieprawdopodobne rzeczy, zwalając winę na mnie, kpina! Telefon potrzebny mi jest do pracy, jestem dziennikarzem, także mam chore osoby w rodzinie, z którymi muszę mieć kontakt. Zostałem dziadkiem i także ta ważna okoliczność zastała mnie bez telefonu. Jak można tak postępować, za co ja płacę abonament! Także brak jest w rozliczeniu upustu za zablokowany tel. Uważam że sprawą powinny zaineresować się organa ścigania i służby kontrolne. Cieszę się, że na Forum nie jestem sam z takim problemem. Zaletybrak zaletWadyWyłączanie-blokada co miesiąc bez powiadomienia rozmów wychodzących, sms i internet. Brak szybkiego rzeczowego kontaktu z BOK. Brak poprawy tego procederu, jest stosowany sukcesywnie co miesiąc! Specjalista BOK kpi sobie z klientów w wyjaśnieniach mailowych. Operator nie przejmuje się taką sytuacją, nadal kpi z klientów bezkarnie! -
~Zbigniew / 2025-04-17 10:06
Nie polecam najgorszy syf. U mnie zasięg beznadziejny. Prędkość działania Internetu skandaliczna! ZaletyBrakWadyZa mała rubryka na wypisanie wad -
~Zły / 2023-02-22 13:16
Mam już jedną kartę od nich, a chciałęm kupić drugą. Na ich stronie klikam Kupić starter i dostaję "504 504 error". Bawię się tak 3 dni wreszcie dzwonię na infolinię. Facet tłumaczy mi, że ich strona działa poprawnie. Ja na to, że dostaję błędy. "Ależ nasza strona jest monitorowana i działa poprawnie". Więc pytam, jak inaczej mogę kupić kartę? Tylko przez stronę internet. A całujcie psa pod ogon! -
~Zuzanna / 2020-06-03 23:12
Pokaż listę
Szanowna Pani
W związku z intensywnym zużyciem usługi, karta o numerze xxxxxxxxx automatycznie się zablokowała i została przekazana do weryfikacji do Działu Kontroli Ruchu, który musiał dokonać sprawdzenia czy działanie usługi nie jest zagrożone. Telestrada S.A. robi to dla dobra Klienta, chroniąc go przez ewentualnymi możliwymi wysokimi kosztami zużycia. Operator sprawdza czy osoby nieupoważnione nie mają dostępu do usługi, lub czy usługa nie jest w inny sposób zagrożona.
Telestrada S.A. weryfikuje czy na koncie Klienta nie ma żadnego błędu w działaniu usługi. Odpowiedź na takie zgłoszenie zostaje udzielona do 72h roboczych. Jeśli nie zostanie wykryty błąd od strony Klienta, zostanie on odblokowany, aby można było dalej korzystać z usługi.
Blokada karty SIM, która miała miejsce na Pani karcie spowodowana jest częstotliwością wykonywania połączeń wychodzących, SMS-ów bądź korzystania z internetu. W przypadku kiedy wykonuje Pani dużo połączeń lub korzysta Pani często z internetu nasz system kwalifikuje to jako błąd i blokuje kartę automatycznie. Taka sprawa przekazywana jest do Działu Kontroli Ruchu w celu weryfikacji czy było to Pani działanie czy np. usług premium. Jeżeli po weryfikacji okazuje się, że było to zwykłe użycie - wtedy karta jest odblokowywana.
Niestety nie mamy możliwości ingerencji w ten proces, ponieważ tak jak pisałem wcześniej jest to automatyczny proces systemu i zarazem zgodny z REGULAMINEM ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH w § 7 ZAWIESZENIE ŚWIADCZENIA USŁUGI.
W razie pytań zachęcam do kontaktu e-mailowego z z naszym BOK, zachowując jednocześnie ciągłość korespondencji lub telefonicznego pod numerem 727 700 700.
Pozdrawiam i życzę miłego dniaZaletyCenaWadyBlokują notorycznie karte,rozmowy bez limitu czy sms mms bądz internet.ZAPOMNIJ O TYM.NIE POLECAM !!!
strona 55 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »