WadyCałe mnóstwo!!
strona 54 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
-
~sfl / 2021-03-24 09:25
Oszuści! Tragedia i patologia! Mimo nielimitowanej oferty blokowane są połączenia i SMSy wychodzące po dłuższej rozmowie albo wysłaniu kilku SMS-ów w krótkim czasie. Telefon dostaje wtedy bana na dwa-trzy dni. Ciekawe że nie blokują internetu (ten akurat ma limit 10Gb). Złodziejska firma. Ostatnio blokada wpadła zupełnie bez powodu, mimo że nie było wykonywanych połączeń ani wysyłanych SMS-ów. Całe szczęście zostało tylko kilka dni do przeniesienia numeru do nowego operatora i już mam drugą kartę z tymczasowym numerem. Radzę każdemu uciekać byle szybciej a jak się ktoś zastanawia nad ofertą to stanowczo odradzam. Powinni zaorać Telestrade ze wszystkimi wrednymi pracownikami którzy nie są w stanie nic pomóc. -
-
~Slawomir / 2022-08-07 22:17
Tragiczna obsługa klienta.
Jakość poniżej normy.
Nie polecam.ZaletyBrakWadyObsługa klienta, jakość uslugi a raczej jej brak -
~Srajt / 2025-03-14 17:33
Firma krzak. Angelika i Sebastian z obsługi klienta mistrzowie ściemy. Wady"specjaliści" Angelika i Sebastian -
~Szma ja / 2025-04-09 13:51
10 zł przez pierwsze 3 miesiące, po 3ch miesiącach 20 zł; ciekawe, że nie eksponują informacji o opłacie aktywacyjnej 35 zł, co w rozbiciu na 3 miesiące razem z abonamentem daje ok 21.5 przez pierwsze 3 miesiące, ot taka promocja... Czyli 21,5 przez 3 miesiące, potem taniej ???? bo 20. -
~TOM / 2025-01-27 17:38
Przestroga dla nowych klientów Lajt Mobile
Chciałbym podzielić się swoim doświadczeniem z firmą Lajt Mobile, które może stanowić przestrogę dla osób planujących przeniesienie numeru do tej sieci. Podczas procesu przenoszenia aż sześciu numerów telefonów z dotychczasowego operatora, na jednym z nich, przez pomyłkę błędnie założyłem, że umowa z T-Mobile jest już zakończona lub zawarta na czas nieokreślony. W rzeczywistości okazało się, że umowa na ten konkretny numer obowiązywała jeszcze ponad rok.
Przed przeniesieniem numeru skontaktowałem się z konsultantem Lajt Mobile, aby poinformować, że źle zaznaczyłem rodzaj umowy, i wyjaśnić sytuację. Konsultant zapewnił mnie, że w związku z trwającą umową T-Mobile odrzuci wniosek o przeniesienie numeru. Niestety, informacje te były błędne – przeniesienie zostało zrealizowane, a ja zostałem obciążony wysoką karą (faktura na kwotę 3176,47 zł) przez T-Mobile za przedwczesne zerwanie umowy.
Gdybym nie został wprowadzony w błąd przez konsultanta Lajt Mobile, zrezygnowałbym z przeniesienia tego numeru i poczekał na zakończenie trwania umowy. Kara, którą musiałem zapłacić, wyniosła trzykrotność pozostałych opłat abonamentowych, co stanowiło ogromny, niepotrzebny koszt. Niestety, pomimo mojego wyjaśnienia sytuacji i złożenia reklamacji, Lajt Mobile odmówił wzięcia odpowiedzialności za błąd swojego konsultanta, uznając reklamację za niezasadną.
Przestroga: Jeśli planujecie przeniesienie numerów do Lajt Mobile, upewnijcie się, że dokładnie sprawdziliście okres obowiązywania umowy z dotychczasowym operatorem. Nawet jeśli uzyskacie od konsultantów Lajt Mobile zapewnienie, że wniosek o przeniesienie zostanie odrzucony, lepiej samodzielnie zweryfikować te informacje. W przeciwnym razie możecie znaleźć się w sytuacji, gdzie pomyłka w dacie zakończenia umowy lub błędne informacje od konsultanta mogą skutkować poważnymi kosztami, a Lajt Mobile odmówi jakiejkolwiek pomocy w rozwiązaniu problemu.
Dbałość o szczegóły i samodzielna weryfikacja są kluczowe, aby uniknąć podobnych trudności. -
~Tom / 2025-03-30 14:08
5G u tego operatora nie działa. Kupiłem nowy telefon i przy pełnym zasięgu 5G uzyskuje u mnie prędkość max 27/8Mb. To jest nieporozumienie. Nadajnik 5G na sąsiednim budynku. ZaletyBrak zaletWadySkandalicznie wolny Internet. Infolinia ignorująca klienta -
~Tom / 2025-04-08 17:55
Najgorsza sieć. Oszuści, złodzieje. Infolinia to banda niewykształconych matołów umiejących jedynie kłamać, wprowadzać w błąd ZaletyBrakWadyInfolinia oszukuje klientów -
~Tomasz / 2024-06-08 18:21
OSZUŚCI SZCZERZE NIE POLECAM PRZYSŁALI KARTĘ SIM 10 DNI SPÓŻNIONĄ NA LICZNE REKLAMACJE NIE ODPOWIADAJĄ I NAJPIERW BLOKOWALI POŁĄCZENIA WYCHODZĄCE ZAWSZE BYŁO ŻE BRAK ZASIĘGU PÓŻNIEJ PO MOJEJ INTERWENCJII PRZEZ JAKIEŚ 8 DNI NAPRAWILI TO ALE ZA JAKIŚ CZAS JA MOGĄ DZWONIC ALE NIKT NIE MOŻE DODZWONIĆ SIE DO MNKIE "PORAŻKA NIKOMU NIE POLECAM" ZaletyBRAKWadyJEDNE WIELKIE OSZUSTWO -
-
~Tomasz / 2024-06-21 00:07
Sieć lajt mobile bardzo słaba blokuje połączenia i nie uznaje żadnych reklamacji a do tego żeby przenieść numer tam to trzeba poczekać prawie miesiąc szczerze nie polecam ZaletyBrakWadyCała masa od ciągłe blokowanie połączeń czasem wychodzących innym razem przychodzących -
~Tomasz / 2024-06-27 13:24
Co z tego, że jest tanio, jak usługi nie działają prawidłowo.
Mam u nich kilka numerów i przy pełnym zasięgu sieci Plus prędkość LTE osiąga u mnie maksymalnie 2Mb/s download, 1Mb/s upload.
Reklamacja złożona, ale nie widzą problemu.
Sieć Plus twierdzi, że tak być musi, ponieważ dużo ludzi korzysta z nadajnika w mojej lokalizacji.
Reklamują maksymalny przesył 600/300 Mb/s, ale 2/1 Mb/s nie stanowi dla nich problemu.
W domu jest dużo więcej urządzeń, przeważnie w sieci Orange, które działają z prawidłowymi prędkościami LTE.
Zdecydowanie nie polecam tej sieci.ZaletyCenaWadyBrak poprawnie działającego LTE -
~Tomasz / 2025-03-25 19:57
Amatorzy. Nie polecam. Infolinia nie jest w stanie odpowiedzieć na żadne pytanie. Kłamią, kombinują byle tylko nie przyznać się do błędu. ZaletyBrakWadySame wady -
~Tomasz / 2025-06-04 18:19
Cwaniaczki, krętacze. Nie polecam
Cwaniaczki, krętacze. Nie polecam
Cwaniaczki, krętacze. Nie polecam -
~Tomasz / 2025-06-26 15:01
Co z tego, że jest tanio, jak usługi nie działają prawidłowo.
Mam u nich kilka numerów i przy pełnym zasięgu sieci Plus prędkość LTE osiąga u mnie maksymalnie 2Mb/s download, 1Mb/s upload.
Reklamacja złożona, ale nie widzą problemu.
Sieć Plus twierdzi, że tak być musi, ponieważ dużo ludzi korzysta z nadajnika w mojej lokalizacji.
Reklamują maksymalny przesył 600/300 Mb/s, ale 2/1 Mb/s nie stanowi dla nich problemu.
W domu jest dużo więcej urządzeń, przeważnie w sieci Orange, które działają z prawidłowymi prędkościami LTE.
Zdecydowanie nie polecam tej sieci. -
~Tomasz Chmura / 2025-06-04 18:23
Uwaga na absurdalne praktyki firmy. Żądają od klienta wpłaty zaliczki na poczet rachunku, strasząc (szantażując?) że inaczej po 3 dniach zablokują wszystkie numery. To wiadomość przesłana drogą mailową, bez wystawienia jakiegokolwiek rachunku czy faktury. Na kwotę 750 zł, bo tak - nie wiem do tej pory, z czego wynika ta kwota. Jedno jest pewne, operator zakłada że abonent nie zapłaci. Infolinia: "Nie możemy powiedzieć, nie możemy wystawić rachunku, musi pan zapłacić". To żenujące. Zero informacji, o jakie usługi chodzi. Na koncie abonenta nie ma żadnej informacji. Pracownik wprowadził w błąd w trakcie rozmowy, że internet za granicą to koszt 20 PLN - jak widać chyba nie 20zł. Nie wiem po co nagrywać te rozmowy, mogliby ich posłuchać ;) Miałem 4 numery u nich, przenoszę wszystkie i serdecznie - nie polecam. -
~Tomek / 2020-03-25 19:51
Nie warto przeniosłem do nich 3 numery jeden z nich mi zablokowali nie można dzwonić standard z tego co czytam drugi raz już zgłoszenie przyjęli 72 godziny na rozpatrzenie śmiech trzeba uciekać do jakiegoś normalnego operatora ZaletyŻadneWadySame -
~Tomek / 2024-06-25 13:26
Internet LTE w tej sieci mam na poziomie 1MB download. Na kilku urządzeniach Internet nie działa prawidłowo.
Omijać ta sieć szerokim łukiemZaletyCenaWadyInternet LTE to żenada 1MB/0.5MB -
-
~Tomek Sperka / 2025-06-04 18:23
Najgorszy operator jaki jest na świecie, nie polecam nikomu. Obsługa klienta do bani, nic nie pomagają na problem, mówią że przekażą do działu technicznego a potem problem nagle się rozpływa, szkoda że nie można zażądać zwrotu pieniędzy za ten syf -
~Tomo / 2020-03-27 17:02
Mnie tam zablokowali już drugi raz rozmowy wychodzące na jednym numerze jak no limit to no limit a nie pani z biura obsługi mi mówi ze sprawdzają czy tkarta nie jest w jakimiś innym urządzeniu na szczęście już nie długo będę miał ta pseudo sieć za sobą przenoszę wszystkie 3 numery gdzie indziej i nie radzę wiązać się z nimi w czasach pandemi gdzie jest telefon bardzo potrzebny to oni potrafią takie świństwo zrobić ZaletyJaka cena takie usługi nie ma no limit w tej sieciWadySame -
~Utanos / 2023-11-20 00:19
Niszowa sieć i to na zasięgu Plusa. Radzę omijać i nie czytać opinii trolli dających oceny 5. Wadyzasięg Plusa -
~van Thorfun / 2022-08-10 08:39
Zrezygnowałem z umowy, bo pomimo dobrego zasięgu, Internet tak szybki, że nawet map na googlu nie da się przeglądać... Wiem, to od nich nie zależy, bo nie są operatorem sieci.
Co zależy, to obsługa klienta - po zrezygnowaniu z umowy cena nagle wzrasta (za dotychczasowe usługi i kolejny okres rozliczeniowy do wejścia w życie wypowiedzenia umowy).
Kruczki w umowie i wprowadzanie klienta w błąd. Bardzo nieładnie
strona 54 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »