strona 53 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »
-
~Paweł Rochna / 2025-04-09 13:52
SIEĆ TRAGEDIA!!!W chwili gdy człowiek po niecałym miesiącu bycia w lajt chce zmienić abonament na wyższy to po raz kolejny żądają opłaty aktywacyjnej w kwocie 35zl no i co najgorsze nie ma już możliwości wzięcia abonamentu w cenie jak dla nowego klienta tylko trzeba brać dużo wyższy który Oni zaoferują,albo wcale!!!Do ceny abonamentu doliczane są również jakieś koszta dodatkowe więc nigdy nie płacisz samego abonamentu jak w umowie!!!Po niecałym miesiącu uciekam z tej sieci bo klient jest ważny tylko do momentu podpisania umowy!!!
NIE POLECAM -
-
~PeterG / 2025-04-09 13:42
Ta "firma" to jedna wielka katastrofa. Nie jest wcale najtaniej. Usługi działają kiepsko. Tłumaczenie, że nie od nas to zależy, że nie działa Panu Internet żenujące.
WadySłaba jakość usług. Prędkość nternetu pozostawia wiele do życzenia -
~Piotr / 2021-12-10 11:21
Potwierdzam sytuację blokowania przez lajt mobile usługi przy zbyt dużym wykonywaniu połączeń telefonicznych lub sms.
Firma Telestrada była już karana przez UOKiK.ZaletyżadnychWadyoszustwo -
~Pogromca Trolli / 2023-10-25 23:44
UWAGA WSZYSTKIE WPISY Z IMIONAMI ŻEŃSKIMI I OCENAMI NA 5: TO WPISY PŁATNYCH TROLLI. -
~Pogromca Trolli / 2024-01-22 08:38
Trolle z żeńskimi nickami wypad. Wszyscy jesteście mega zadowoleni tylko nie wiadomo z czego. -
~Querek / 2025-03-19 00:17
Podpisuję się rękami i nogami. Nie mogę się skontaktować z infolinią. Tam ktoś wogóle pracuje? WadyNie ma kontaktu z infolinią -
~Rafał / 2022-04-10 17:20
Najgorsza siec w jakiej bylem. Internet mega wolny. Okradli mnie na 62zl. Zrobilem im przelew na zle konto... w rozmowie na infolinii ba4dzo mili, no pewnie oddamy poienoadze noezwlocznie... po roku telefonow na onfolonie, wysylanou pism o zwrot pieniedzy okqzalo sie ze pieniadze rozplynely sie i yltakiego przelewu nie bylo. Pani Ewelona Skwierczynska z onfolinii mega niekompetentna osoba. LUDZIE UWAZAJCIE NA TYCH OSZUSTOW !!!!!!! -
~Rafi / 2021-09-03 13:49
Zawsze mam z tym operatorem jakieś problemy. Parę dni nie mogłem wykonywać połączeń i wysyłać smsów. Na reklamację nawet nikt nie odpowiedział. Transfer na wsi na sieciach plusa często schodzą poniżej krytycznego poziomu 0,5Mbit. Niestety rezygnuje z usług mimo że mam nolimit i 30GB za 19,99. WadyPodnieśli ceny -
-
~Rimma / 2025-07-02 09:44
Kiepska jakość świadczonych usług. Słabiutki Internet. Żenujący poziom komunikacji z pracownikami infolinii. -
~Rob / 2025-06-17 18:44
Nic nie działa tak, jak powinno. Chociaż tutaj można widzę napisać prawdę o tych oszustach. Na google większość negatywnych komentarzy zgłaszają do usunięcia.
Najgorszy z możliwych "operatorów" NIE POLECAM
-
~Robert / 2022-05-18 21:59
Firma jest niewiarygodna . Po dokonaniu doładowania w wysokości 30zł pieniądze zniknęły i nikt nie potrafi logicznie wyjaśnić co się z nimi stało. Złożyłem skargę do UOKiK. Niskie opłaty oferowane przez tę firmę są mylące. Internet za jeden miesiąc kosztował mnie więcej niż u sprawdzonych operatorów. -
~Robert / 2025-03-12 19:20
Oszuści i krętacze. Programy poleceń to fikcja. Zawsze znajdą jakiś powód, żeby nie dać rabatu za polecenie klienta.
Infolinia beznadziejna. Nie odpowiadają na zadawane pytania.
Nie jest to również najtańsza sieć, jak się reklamują. Są tańsze oferty z większą ilością Internetu.ZaletyBRAKWadyCena abonamentu nie jest najtańsza, jak kłamliwie reklamują. Beznadziejna infolinia. -
~Robert M. / 2025-06-26 14:53
Przeniosłem niedawno numer do lajt mobile i bardzo tego żałuję. Praktycznie nie mogę korzystać z Internetu 5G. Jak już czytałem w wielu komentarzach, jest to nie tylko mój problem. Prędkości Internetu są na skandalicznie niskim poziomie i lajt nic z tym nie robi! Pracownicy infolinii odpisują jakieś puste frazesy i każdy jeden dopytuje o to samo od początku. Zero przepływu informacji i kontynuowania wątku mailowego. Amatorzy. WadySame wady -
~Roberto / 2025-06-12 13:05
Dno i wodorosty. Jakość usług do dupy. Prędkości usług do dupy. Punktualność wystawiania faktur wzorowa. -
~Roberto / 2025-06-26 15:26
Bardzo uczciwa jest to firma ????
Zarząd Telestrada S.A. informuje, że Sąd Apelacyjny w Warszawie w dniu dzisiejszym oddalił apelację spółki od wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 17.01.2023 r. w sprawie zaskarżenia Decyzji nr RLU-4/2020 wydanej przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dnia 8.12.2020, która:
1. nakłada na Telestradę S.A. środki usunięcia trwałych skutków naruszenia zbiorowych interesów konsumentów w sposób określony przez UOKiK,
2. zobowiązuje Telestrada S.A. do opublikowania na oficjalnej stronie internetowej oświadczenia o treści wskazanej przez UOKiK,
3. nakłada na Telestrada S.A. karę pieniężną w wysokości 8 414 408 (osiem milionów czterysta czternaście tysięcy czterysta osiem i 00/100) złotych.
Wyrok jest prawomocny. Tym samym Telestrada S.A. obowiązana jest wykonać postanowienia decyzji RLU-4/2020. -
~Ryszard / 2023-09-05 15:52
Nigdy nie patrzcie na reklamy.Najgorsza firma na rynku.Zero kontaktu.Klienta mają gdzieś.Z całego serca przestrzegam z kontaktem ztą firmą i jej przedstawicielami.Bareja to mały pikuś. -
-
~S.Z / 2020-03-06 17:20
Oszuści. Zakupiłam kartę startową przez internet. Owszem dotarła bez zarzutów, niestety jej aktywacja nie jest możliwa. Wg informacji zamieszczonych na stronie, numer powinien być aktywny po 48 godzinach. w dniu dzisiejszym minęły 192 godziny numer jest dalej nieaktywny. Nie można wykonywać ani odbierać połączeń. Dzwoniąc na infolinię mimo iż rozmowy są nagrywane konsultanci twierdzą, że nie odnotowano zgłoszenia z dnia poprzedniego, i każdorazowo jest przekazywana inna, nieprawdziwa odpowiedź.
Nie zdążyłam przetestować zasięgu ani polecanych ich usług ale już nie będę miała okazji. Obecnie wnoszę o zwrot wpłaconych pieniędzy aczkolwiek nie liczę by nawet tą sprawę potrafili zrealizować kompetentnie.
Jak dla mnie oszustwo.
Nie polecam. -
~Seba / 2025-03-16 14:08
Dziady jakich mało. Nie polecam tych oszustów. Przenoszę się do nju -
~Sebastian / 2025-03-30 14:11
Dziady jakich mało. Byłem u nich 7 lat z 3 numerami a gdy chciałem przenieść numerygdzieindziej cały czas blokowali przeniesienie ( najpierw musiałem przenosić numery z firmowych jednosobowa działalność gospodarcza na mnie na siebie - dane,nipy, pesele, adresy wszystko to samo - jedyna różnica to nazwa firmy przed nazwiskiem) Stracone parę tygodni ale i tak się przeniosę do NJU -dużo lepsze warunki i na subskrypcji można mieć 5 numerów. NIE POLECAM LAJT MOBILE. -
~Sebastian / 2025-06-04 18:20
Dziady jakich mało. Byłem u nich 7 lat z 3 numerami a gdy chciałem przenieść numerygdzieindziej cały czas blokowali przeniesienie ( najpierw musiałem przenosić numery z firmowych jednosobowa działalność gospodarcza na mnie na siebie - dane,nipy, pesele, adresy wszystko to samo - jedyna różnica to nazwa firmy przed nazwiskiem) Stracone parę tygodni ale i tak się przeniosę do NJU -dużo lepsze warunki i na subskrypcji można mieć 5 numerów. NIE POLECAM LAJT MOBILE.
strona 53 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »