Wady"specjaliści" Angelika i Sebastian
strona 52 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Srajt / 2025-03-14 17:33
Firma krzak. Angelika i Sebastian z obsługi klienta mistrzowie ściemy. -
-
~Szma ja / 2025-04-09 13:51
10 zł przez pierwsze 3 miesiące, po 3ch miesiącach 20 zł; ciekawe, że nie eksponują informacji o opłacie aktywacyjnej 35 zł, co w rozbiciu na 3 miesiące razem z abonamentem daje ok 21.5 przez pierwsze 3 miesiące, ot taka promocja... Czyli 21,5 przez 3 miesiące, potem taniej ???? bo 20. -
~TOM / 2025-01-27 17:38
Przestroga dla nowych klientów Lajt Mobile
Chciałbym podzielić się swoim doświadczeniem z firmą Lajt Mobile, które może stanowić przestrogę dla osób planujących przeniesienie numeru do tej sieci. Podczas procesu przenoszenia aż sześciu numerów telefonów z dotychczasowego operatora, na jednym z nich, przez pomyłkę błędnie założyłem, że umowa z T-Mobile jest już zakończona lub zawarta na czas nieokreślony. W rzeczywistości okazało się, że umowa na ten konkretny numer obowiązywała jeszcze ponad rok.
Przed przeniesieniem numeru skontaktowałem się z konsultantem Lajt Mobile, aby poinformować, że źle zaznaczyłem rodzaj umowy, i wyjaśnić sytuację. Konsultant zapewnił mnie, że w związku z trwającą umową T-Mobile odrzuci wniosek o przeniesienie numeru. Niestety, informacje te były błędne – przeniesienie zostało zrealizowane, a ja zostałem obciążony wysoką karą (faktura na kwotę 3176,47 zł) przez T-Mobile za przedwczesne zerwanie umowy.
Gdybym nie został wprowadzony w błąd przez konsultanta Lajt Mobile, zrezygnowałbym z przeniesienia tego numeru i poczekał na zakończenie trwania umowy. Kara, którą musiałem zapłacić, wyniosła trzykrotność pozostałych opłat abonamentowych, co stanowiło ogromny, niepotrzebny koszt. Niestety, pomimo mojego wyjaśnienia sytuacji i złożenia reklamacji, Lajt Mobile odmówił wzięcia odpowiedzialności za błąd swojego konsultanta, uznając reklamację za niezasadną.
Przestroga: Jeśli planujecie przeniesienie numerów do Lajt Mobile, upewnijcie się, że dokładnie sprawdziliście okres obowiązywania umowy z dotychczasowym operatorem. Nawet jeśli uzyskacie od konsultantów Lajt Mobile zapewnienie, że wniosek o przeniesienie zostanie odrzucony, lepiej samodzielnie zweryfikować te informacje. W przeciwnym razie możecie znaleźć się w sytuacji, gdzie pomyłka w dacie zakończenia umowy lub błędne informacje od konsultanta mogą skutkować poważnymi kosztami, a Lajt Mobile odmówi jakiejkolwiek pomocy w rozwiązaniu problemu.
Dbałość o szczegóły i samodzielna weryfikacja są kluczowe, aby uniknąć podobnych trudności. -
~Tom / 2025-03-30 14:08
5G u tego operatora nie działa. Kupiłem nowy telefon i przy pełnym zasięgu 5G uzyskuje u mnie prędkość max 27/8Mb. To jest nieporozumienie. Nadajnik 5G na sąsiednim budynku. ZaletyBrak zaletWadySkandalicznie wolny Internet. Infolinia ignorująca klienta -
~Tom / 2025-04-08 17:55
Najgorsza sieć. Oszuści, złodzieje. Infolinia to banda niewykształconych matołów umiejących jedynie kłamać, wprowadzać w błąd ZaletyBrakWadyInfolinia oszukuje klientów -
~Tomasz / 2024-06-08 18:21
OSZUŚCI SZCZERZE NIE POLECAM PRZYSŁALI KARTĘ SIM 10 DNI SPÓŻNIONĄ NA LICZNE REKLAMACJE NIE ODPOWIADAJĄ I NAJPIERW BLOKOWALI POŁĄCZENIA WYCHODZĄCE ZAWSZE BYŁO ŻE BRAK ZASIĘGU PÓŻNIEJ PO MOJEJ INTERWENCJII PRZEZ JAKIEŚ 8 DNI NAPRAWILI TO ALE ZA JAKIŚ CZAS JA MOGĄ DZWONIC ALE NIKT NIE MOŻE DODZWONIĆ SIE DO MNKIE "PORAŻKA NIKOMU NIE POLECAM" ZaletyBRAKWadyJEDNE WIELKIE OSZUSTWO -
~Tomasz / 2024-06-21 00:07
Sieć lajt mobile bardzo słaba blokuje połączenia i nie uznaje żadnych reklamacji a do tego żeby przenieść numer tam to trzeba poczekać prawie miesiąc szczerze nie polecam ZaletyBrakWadyCała masa od ciągłe blokowanie połączeń czasem wychodzących innym razem przychodzących -
~Tomasz / 2024-06-27 13:24
Co z tego, że jest tanio, jak usługi nie działają prawidłowo.
Mam u nich kilka numerów i przy pełnym zasięgu sieci Plus prędkość LTE osiąga u mnie maksymalnie 2Mb/s download, 1Mb/s upload.
Reklamacja złożona, ale nie widzą problemu.
Sieć Plus twierdzi, że tak być musi, ponieważ dużo ludzi korzysta z nadajnika w mojej lokalizacji.
Reklamują maksymalny przesył 600/300 Mb/s, ale 2/1 Mb/s nie stanowi dla nich problemu.
W domu jest dużo więcej urządzeń, przeważnie w sieci Orange, które działają z prawidłowymi prędkościami LTE.
Zdecydowanie nie polecam tej sieci.ZaletyCenaWadyBrak poprawnie działającego LTE -
-
~Tomasz / 2025-03-25 19:57
Amatorzy. Nie polecam. Infolinia nie jest w stanie odpowiedzieć na żadne pytanie. Kłamią, kombinują byle tylko nie przyznać się do błędu. ZaletyBrakWadySame wady -
~Tomek / 2020-03-25 19:51
Nie warto przeniosłem do nich 3 numery jeden z nich mi zablokowali nie można dzwonić standard z tego co czytam drugi raz już zgłoszenie przyjęli 72 godziny na rozpatrzenie śmiech trzeba uciekać do jakiegoś normalnego operatora ZaletyŻadneWadySame -
~Tomek / 2024-06-25 13:26
Internet LTE w tej sieci mam na poziomie 1MB download. Na kilku urządzeniach Internet nie działa prawidłowo.
Omijać ta sieć szerokim łukiemZaletyCenaWadyInternet LTE to żenada 1MB/0.5MB -
~Tomo / 2020-03-27 17:02
Mnie tam zablokowali już drugi raz rozmowy wychodzące na jednym numerze jak no limit to no limit a nie pani z biura obsługi mi mówi ze sprawdzają czy tkarta nie jest w jakimiś innym urządzeniu na szczęście już nie długo będę miał ta pseudo sieć za sobą przenoszę wszystkie 3 numery gdzie indziej i nie radzę wiązać się z nimi w czasach pandemi gdzie jest telefon bardzo potrzebny to oni potrafią takie świństwo zrobić ZaletyJaka cena takie usługi nie ma no limit w tej sieciWadySame -
~Utanos / 2023-11-20 00:19
Niszowa sieć i to na zasięgu Plusa. Radzę omijać i nie czytać opinii trolli dających oceny 5. Wadyzasięg Plusa -
~van Thorfun / 2022-08-10 08:39
Zrezygnowałem z umowy, bo pomimo dobrego zasięgu, Internet tak szybki, że nawet map na googlu nie da się przeglądać... Wiem, to od nich nie zależy, bo nie są operatorem sieci.
Co zależy, to obsługa klienta - po zrezygnowaniu z umowy cena nagle wzrasta (za dotychczasowe usługi i kolejny okres rozliczeniowy do wejścia w życie wypowiedzenia umowy).
Kruczki w umowie i wprowadzanie klienta w błąd. Bardzo nieładnie -
~Vojo / 2021-11-15 16:12
Zdecydowanie nie polecam. Nie dostarczają zestawów które się zamówiła, obsługa klienta jest rodem z urzędu z lat '90. Nie można odzyskać pieniędzy. OMIJAĆ SZEROKIEM ŁUKIEM! -
~vojtex / 2022-08-18 15:07
totalna poraka i dno!!! jestem u nich 4 lata naówiłem 5 osoób żeby do tego badziewia przeszło i to był błąd!!!jeśli chcesz żeby cie na 24h odcili od świata (niemożesz dzwonić ani smsować) to idź do nich, dzieje sie tak raz w miesiącu!! ZaletyżadneWadyodcinaja bez powodu mozliwosc dzownienia i smsowania -
-
~Wit / 2025-04-11 12:45
Kłamcy i oszuści. Na infolinii same niewykształcone matołki. Program poleceń to fikcja.
Poleciłem znajomą, która przeniosła do nich dwa numery. Nie otrzymałem rabatu. W zeszłym miesiącu dowiedziałem się, że to dlatego, ponieważ nie została opłacona pierwsza faktura (co jest bzdurą, ponieważ moja znajoma otrzymała rabat, mimo, że osoba, która poleciła nie opłaciła pierwszej faktury). W tym miesiącu faktura przyszła na pełną kwotę abonamentu i infolinia milczy, co do powodów nie przyznania rabatu od kilku dni. Zapytali tylko kogo poleciłem, podałem numery znajomej i od kilku dni cisza.ZaletyBrak -
~Witek / 2025-03-25 19:42
Infolinia amatorów. Pan Hubert Szymutko, Kamil Bankiera udają, że nie wiedzą o co chodzi i za każdym razem nie udzielają odpowiedzi na proste pytania. ZaletyBrakWadyInfolinia -
~XXX / 2021-12-30 14:50
Masakra. Przy NO LIMIT na połączenia wychodzące, sms-y mms-y i zużyciu kilku MB na 30 GB - BLOKUJĄ co chwilę połączenia wychodzące, sms-y, mms-y. Blokada jest na kilka dni!!! Zdarza się tak kilka razy w miesiącu!!! Obsługa klienta - to coś czego nie życzę najgorszemu wrogowi!!! ZaletyUnikać jak OGNIA!WadyUnikać jak OGNIA! -
~Yurek / 2025-04-09 13:45
Szczerze odradzam lajt mobile telestrada, ponieważ doliczają opłaty za nieodebrane połączenia w roamingu i tworzą fałszywą narrację w postępowaniu reklamacyjnym!
Jeśli zastanawiasz się nad wyborem tej sieci, przeczytaj do końca, aby uniknąć sytuacji, która nie jest odosobniona. Zobacz opinie z 1* opisujące podobne problemy.
Jeżeli jesteś ich abonentem i wyjedziesz poza UE, to obciążą cię kosztami nawet za nieodebrane połączenia!
Trzykrotnie reklamowałem błąd na ostatniej FV i za każdym razem otrzymywałem odpowiedź negatywną uzasadnioną innym kłamstwem:
1. Był pan za granicą i na numerze zostało ustawione przekierowanie połączeń, jest to liczone jako odebrane połączenie.
2. Gdy wysłałem screen ustawień telefonu z wyłączonymi przekierowaniami, odmowę uznania reklamacji próbowali uzasadnić billingiem zawierającym błędy systemowe.
3. Po przesłaniu im w kolejnej reklamacji zrzutu ekranu mojej komórki ze spisem spornych połączeń zaznaczonych na czerwono (czyli nieodebrane), odrzucenie reklamacji uzasadnili tym, iż opłaty w roamingu poza UE zostały naliczone z powodu włączonej poczty głosowej. To kolejne ich kłamstwo, ponieważ poczta głosowa nigdy nie była aktywowana na moim numerze.
Zamiast pisania następnej reklamacji i czekania na nową bajkę specjalistów od windykacji, wolałem w tej opinii opisać proces dojenia abonentów.
Podejmij właściwą decyzję przy wyborze operatora. Ja już przeniosłem się do konkurencji oferującej lepsze warunki w niższej cenie.
strona 52 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »