Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1195 opinii

3.79 / 5

  • Cena/Jakość
    3.70
  • Obsługa klienta
    3.75
  • Oferta
    3.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dejf / 2025-06-12 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie pozytywne opinie sa wyssane z pi*dy, zyjemy w erze AI :D

    Mialem przyjemnosc w tym miesiacu zrezygnowac z 2 numerow i uwolnic sie z tego bagienka.

    Plusy - tansze abonamenty niz konkurencja
    Minusy - warto placic mniej o cene kebaba zeby nie moc korzystac z tego za co sie placi?

    Zasieg Plus - transfer nie istnieje. Bez wzgledu na lokalizacje. Jestes klientem 4tej kategorii. Kolezanka obok siedzi z karta PLUS/PlUSH i osiaga kilkukrotnie wyzszy transfer, nie moglem uwierzyc.
    5G super sprawa, wolniejsze niz LTE. Nie da sie przeczytac artykulu na sra czu bo zasieg nie istnieje. Nie wazne czy siedisz w Warszawie czy wiosce. Nie istnieje.

    Zasieg Orange - transfer sie poprawil, bo wczesniej testowalem Orange pre-paid w swojej lokaliacji(cjach). Ale,... zaczeli sobie naliczac za to samo otwarcie tej samej strony czy filmu 3x wiecej danych. Czyli miescisz sie w 100GB miesiecznie na zasiegu P, nagle w polowie miesiaca masz 0BG. Konsultanci na infolinii informuja mnie po odcieciu uslug ze ze mam 0GB do wykorzystania... 2 dni pozniej !w tym samym okresie rozliczeniowym! dane MAGICZNIE sie pojawiaja na koncie. Zadna jednostka sieci nie jest mi tego w stanie wyjasnic. Wszystkie reklamacje rozpatrywane z automatu negatywnie.
  • ~Dejf / 2025-06-18 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie pozytywne opinie sa wyssane z pi*dy, zyjemy w erze AI :D

    Mialem przyjemnosc w tym miesiacu zrezygnowac z 2 numerow i uwolnic sie z tego bagienka.

    Plusy - tansze abonamenty niz konkurencja
    Minusy - warto placic mniej o cene kebaba zeby nie moc korzystac z tego za co sie placi?

    Zasieg Plus - transfer nie istnieje. Bez wzgledu na lokalizacje. Jestes klientem 4tej kategorii. Kolezanka obok siedzi z karta PLUS/PlUSH i osiaga kilkukrotnie wyzszy transfer, nie moglem uwierzyc.
    5G super sprawa, wolniejsze niz LTE. Nie da sie przeczytac artykulu na sra czu bo zasieg nie istnieje. Nie wazne czy siedisz w Warszawie czy wiosce. Nie istnieje.

    Zasieg Orange - transfer sie poprawil, bo wczesniej testowalem Orange pre-paid w swojej lokaliacji(cjach). Ale,... zaczeli sobie naliczac za to samo otwarcie tej samej strony czy filmu 3x wiecej danych. Czyli miescisz sie w 100GB miesiecznie na zasiegu P, nagle w polowie miesiaca masz 0BG. Konsultanci na infolinii informuja mnie po odcieciu uslug ze ze mam 0GB do wykorzystania... 2 dni pozniej !w tym samym okresie rozliczeniowym! dane MAGICZNIE sie pojawiaja na koncie. Zadna jednostka sieci nie jest mi tego w stanie wyjasnic. Wszystkie reklamacje rozpatrywane z automatu negatywnie.
  • ~Dorota / 2025-03-27 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Nie dziwię się, że jest tutaj tak dużo negatywnych opinii. Z Googla, Facebooka, Trustpilot większość negatywnych usuwają.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~dotindotin / 2025-05-11 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na rynku!

    Ludzie tam pracujący do najmądrzejszych nie należą.

    Nie sposób się porozumieć w sposób komunikatywny.

    U mojej córki w przedszkolu dzieci są bardziej komunikatywne niż infolinia w tym wirtualnym czymś!

    Wstyd
  • ~DOTINDOTIN / 2025-06-13 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator. Nie wiem, po jasną cholerę przeniosłem do nich mój numer. Szkoda zachodu. Co z tego, że jest troszkę taniej, jak nic nie działa tak, jak powinno!!!!!

    Omijajcie tych partaczy z daleka.

    Te promocje, zniżki, super zasięg to FIKCJA
  • ~E. L. / 2022-02-23 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Lajt Mobile dziadostwo jakich mało blokują połączenia wychodzące ot tak sobie i tłumacza ze numer został poddany weryfikacji z uwagi na zbyt duży ruch..... A tłumaczenie jest takie że można na dzwonić na numery premium i żeby uchronić klienta to robią...... Idoci debile i kretyni........ Gówniana sieć za gnojne pieniądze...


    A obsługa klienta jeszcze bardziej debil a jednym słowem syf
    ZaletyNie ma
    WadyCały srajt mobile to wada
  • ~EK / 2021-03-24 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokują usługi. Płace za nielimitowane połączenia a W KAŻDYM MIESIĄCU na parę dni mam zablokowane połączenia. Nie można dzwonić, pisać smsów. Po kontakcie z niemiła obsługa nic się nie da zrobić .. twierdzą że zabieranie uslugi jest zgodne z ich regulaminem i że przywrócą ja za parę dni. Ostatnio czekaliśmy tydzień. Porażka. Uciekamy do innego operatora. Mamy dosyć blokowania telefonu w każdym miesiącu !
    ZaletyŻadne.
    WadyBlokady połączeń i smsów każdego miesiąca!
    Nie można się dogadać z obsługą.
  • ~Ela / 2023-04-19 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczny brak połączeń i możliwości wysyłania sms i mms co zmuszało mnie to ciągłego ustawiania ( konfiguracji).Interweniowałam wielokrotnie bez skuteczni działało ale na chwilę.Zmuszona byłam kupić kartę w innej sieci. Nie polecam.
    Zaletyniska cena mnie skusiła abym wybrała tę sieć
    WadyWieczny brak połączeń i możliwości wysyłania sms i mms
  • ~Ela S. / 2025-07-30 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Telestrada została ukarana przez UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów) karą w wysokości ponad 8 milionów złotych za nieuczciwe praktyki rynkowe i wprowadzanie konsumentów w błąd. Spółka podszywała się pod innych operatorów telefonicznych, aby pozyskiwać klientów, a także nie wydawała klientom umów i załączników. Szczególnie dotknięci nieuczciwymi praktykami byli seniorzy.

    Baaaaardzo uczciwa firma. Nadal kłamią i oszukują seniorów.
  • ~Ela S. / 2025-07-30 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Telestrada została ukarana przez UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów) karą w wysokości ponad 8 milionów złotych za nieuczciwe praktyki rynkowe i wprowadzanie konsumentów w błąd. Spółka podszywała się pod innych operatorów telefonicznych, aby pozyskiwać klientów, a także nie wydawała klientom umów i załączników. Szczególnie dotknięci nieuczciwymi praktykami byli seniorzy.

    Baaaaardzo uczciwa firma. Nadal kłamią i oszukują seniorów.
  • ~Ela S. / 2025-07-30 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Telestrada została ukarana przez UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów) karą w wysokości ponad 8 milionów złotych za nieuczciwe praktyki rynkowe i wprowadzanie konsumentów w błąd. Spółka podszywała się pod innych operatorów telefonicznych, aby pozyskiwać klientów, a także nie wydawała klientom umów i załączników. Szczególnie dotknięci nieuczciwymi praktykami byli seniorzy.

    Baaaaardzo uczciwa firma. Nadal kłamią i oszukują seniorów.
  • ~Ela S. / 2025-08-07 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał karę nałożoną przez prezesa UOKiK na Telestradę za podszywanie się pod innych operatorów przy sprzedaży usług, m.in. starszym osobom. Grzywna to 8,4 mln zł.

    Decyzję o ukaraniu Telestrady prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął pod koniec 2020 roku, po trwającym ponad roku postępowaniu. Regulator podjął je na podstawie wielu skarg na działalność firmy.

    W skargach opisywano, że przedstawiciele Telestrady oferowali usługi głównie osobom mającym ponad 65 lat. Kontaktowali się telefonicznie, a potem przychodzili do domów z umową do podpisania.

    I nadal nie są uczciwi

    Jutro wstawią tutaj 100 pozytywnych opinii, ale prawdy nie da się ukryć
  • ~Elka / 2022-11-03 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczają wysokie faktury bez podstawie
    Usługa za 15 zł faktury przychodziły po 150 zł
    Co miesięczny kontakt z infolinią i składnie reklamacji zasięg porażka
    - krytyczny zasięg
    - fatalna obsługa klienta
    - naliczanie bezpodstawnie rachunków 5 razy większa niż abonament
    - drogie oferty
    - trudny kontakt z infolinia / słaba obsada / długi czas oczekiwania na połączenie z pracownikem infolinii
    Zaletybrak
    Wady- krytyczny zasięg
    - fatalna obsługa klienta
    - naliczanie bezpodstawnie rachunków 5 razy większa niż abonament
    - drogie oferty
    - trudny kontakt z infolinia / słaba obsada / długi czas oczekiwania na połączenie z pracownikem infolinii
  • ~Ewa / 2024-09-30 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Faktura za sierpień 2024 opiewała na ponad 200 zł, co przy miesięcznych opłatach rzędu 37zł mnie bardzo zaskoczyło. Przy bliższym zapoznaniu się z danymi na fakturze, okazało się, że kiedy przebywaliśmy w Albanii, Serbii i Czarnogórze zostały naliczone opłaty za połączenia, których nie odbieraliśmy ani nie wykonywaliśmy. Okazało się, że jest haczyk, o którym operator Lajtmobile nigdy Ci nie powie. Kiedy jesteśmy poza Unią Europejską i włącza się nasza poczta głosowa za granicą, a jesteśmy abonentami Lajmobila, to ponosimy dwie opłaty. Pierwsza to opłata za połączenie przychodzące. Druga to opłata za połączenie wychodzące, czyli przekierowanie do poczty głosowej. W ten sposób straciliśmy pieniądze i zaufanie do operatora. Czujemy się oszukani, gdyż jeszcze przez wyjazdem dzwoniłam do obsługi klienta i nie poinformowano mnie o tym, że włączona poczta głosowa poza Unią Europejską może przysporzyć nam takich problemów, mimo, że pytałam, co mamy zrobić i jakie funkcje włączyć/wyłączyć, aby nie ponieść dodatkowych opłat będąc poza granicami UE. Co ciekawe, w tym roku byliśmy w Indiach i mamy odnotowane nieodebrane rozmowy przychodzące, a w jakiś sposób opłaty nie zostały nam naliczone. Czyli system działa wybiórczo? Złożyłam reklamację, która została odrzucona na podstawie standardowej formuły informacji o Cenniku Usług Dodatkowych i że byłam świadoma takich opłat oraz, że połączenia do Indii nie zostały odnotowane. Jeśli przeczytacie sobie Cennik Usług dodatkowych nie będzie tam słów "poczta głosowa" i związane z nią opłaty w przypadku przebywania poza UE. Zostałam też poinformowana, że połączenia przychodzące do Indii nie zostały odnotowane. Ciekawe, bo zostały odnotowane na telefonie męża. Nie odpuszczę tego, bo czuję, że zostałam oszukana jako konsument i czeka mnie postępowanie mediacyjne. Wystrzegajcie się tego operatora, bo skuszenie się na tanią ofertę może skutkować drogimi rachunkami, stratą czasu i nieprzyjemnymi konsekwencjami. I pamiętajcie o włączeniu poczty głosowej w przypadku wyjazdu poza UE.
  • ~Ewelina / 2021-09-14 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracują ludzie nie kompetentni .Wypowiedzenie umowy trwa 2 miesiące .Każdy co innego mówi .Numer umowy ,numer abonamenta to za mało .Teraz jeszcze numer telefonu im brakuje .
    WadyNie polecam
  • ~Firma / 2021-11-24 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna firma, której nikomu nie polecam.
    Internet nie działa.
    Słaby zasięg.
    Firma nasza miała 3 numery, które zostały w jednym czasie wypowiedziane. Lajt mobile 3 razy pisali aby im jeszcze raz wysłać wypowiedzenia. I za tydzień jeszcze raz chcieli aby ponowić wypowiedzenie. Oczywiście obciążyli nas fakturą za następny miesiąc. Wysłali nam tą fakturę „ gdzieś lecz nie wiadomo gdzie” jak się później okazało.
    Ale nie na adres naszej firmy.
    Pracują tam osoby niekompetentne i nie doszkolone.
    Kiedy zadzwoniliśmy na infolinię to Pan pracujący tam nie umiał udzielić informacji.
    Nie umiał powiedzieć nam jaką kwotę mamy do zapłaty. Ten Pan nazywa się Maciej Rupicki. Bardzo arogancka , nieprzyjemna i niedoszkolona osoba.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu , nieprzyjemna i niedoszkolona obsługa . Konsultant który nas obsługiwał nazywa się Maciej Rupicki
  • ~Fred / 2021-03-30 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta Lajt nierzetelna a nawet oszukańcza. SMSy nie są wcale darmowe przynajmniej nie te na komórkę.. Za stacjonarny SMS zapłacicie co najmniej po 1,23 a nawet więcej bo dzielą jednego SMS-a na kilka . Nigdzie w ofercie o tym nie znajdziecie. W Playu wszystko wynika w ofercie a w Lajt gdzieś w dodatkowych kosztach. Duży minus !!!
    Wadynierzetelna oferta.
  • ~Futro / 2021-08-10 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje. Internet działa sobie jak chce, zasiegu praktycznie wcale a za granica nie działa nic i naliczają oplaty
    ZaletyBrak
    WadyLajtmobile
  • ~Gabi / 2021-12-08 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Operator blokuje na 48 h wychodzące rozmowy i SMS-y wtedy kiedy mu się chce. Nie ma na to żadnego wytłumaczenia!!! Tak więc u tego operatora nie ma bez limitu bo w każdej chwili przyblokuje Ci telefon i nie odblokuje szybciej niż po 48h. Mi osobiście przyblokowano 6 razy w przeciągu 1,5 roku. Szerokim łukiem omijać a jeśli komuś polecasz to chyba tej osoby naprawdę nie lubisz.
    Wadylekceważenie klientów, perfidni oszuści
  • ~Igo / 2023-02-13 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak roamingu za granica, w Polsce tez bardzo slabo
    WadyZasięg
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4778
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4000
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2649
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1308
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1195
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2553
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187