Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

3.96 / 5

  • Cena/Jakość
    3.86
  • Obsługa klienta
    3.90
  • Oferta
    4.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2020-02-17 23:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna jakość obsługi ze strony działu Obsługi Klienta i działu Sprzedaży.
    Dział Sprzedaży wystawia zawyżone faktury za które trzeba płacić bo inaczej naliczają odsetki karne.Obsługa Klienta koryguje zawyżone faktury do 30 dni i przez ten czas nalicza sobie odsetki.Niestety klient musi płacić za ich błędy ze swojej kieszeni.Teraz czekam na kolejną korektę już 30 dni
    ZaletyCena
    WadyJW.
  • ~Jacek / 2020-02-10 11:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam internet mobilny i jestem w 100% zadowolony. Polecam tego operatora
    ZaletyŁączę i pakiet
    Wady Rak
  • ~737 rozczarowany / 2020-02-09 00:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet pierwszy miesiąc 100gb dzień i 200 noc. Po godzinie ok 1:15 było włączone pobieranie gry Xbox ok 60gb w routerze 1,02,2020 licznik danych skasowany. W sumie dzienny i nocny ok 90gb pobranych ,no i moje zdziwienie internet wyłączono. Na infolinię dowiedziałem się, że wykorzystałem limit dzienny a nocny nic nie złożona reklamacja czas rozpatrzenia 30 DNI licznik na routerze wskazuje 90 GB z tego ponad 60gb pobranych po godzinie 1:15
    Nie polecam lepiej dopłacić do zaufanego operatora. OSZUŚCI
    Sprawę zgłaszam u powiatowego rzecznika praw konsumenta.
    ZaletyDość szybki
    WadyOszuści 6 dnia wyłączono nie słusznie
    Odpowiedź na reklamację 30 dni, żenada
  • ~Zbigniew / 2020-02-07 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Od samego początku mam kłopoty z tym operatorem. Sukcesywnie blokują mi co miesiąc na kilka lub kilkanaście dni rozmowy wychodzące, sms i internet.także alarmowe, bez żadnego uprzedzenia. Reklamacje składam mailem do BOK i to jest kwestia kilkunastu dni na odp. a Wytłumaczenia są co najmniej dziwne. Specjalista Biura Obsługi Klientów wymyśla nieprawdopodobne rzeczy, zwalając winę na mnie, kpina! Telefon potrzebny mi jest do pracy, jestem dziennikarzem, także mam chore osoby w rodzinie, z którymi muszę mieć kontakt. Zostałem dziadkiem i także ta ważna okoliczność zastała mnie bez telefonu. Jak można tak postępować, za co ja płacę abonament! Także brak jest w rozliczeniu upustu za zablokowany tel. Uważam że sprawą powinny zaineresować się organa ścigania i służby kontrolne. Cieszę się, że na Forum nie jestem sam z takim problemem.
    Zaletybrak zalet
    WadyWyłączanie-blokada co miesiąc bez powiadomienia rozmów wychodzących, sms i internet. Brak szybkiego rzeczowego kontaktu z BOK. Brak poprawy tego procederu, jest stosowany sukcesywnie co miesiąc! Specjalista BOK kpi sobie z klientów w wyjaśnieniach mailowych. Operator nie przejmuje się taką sytuacją, nadal kpi z klientów bezkarnie!
  • ~Pati / 2020-02-03 17:22
    Ocena: 2.00 / 5
    witam , mam numer od około pół roku i na początku sztos !! wszystko śmigało bez większych problemów , od jakiegoś czasu (ok 2 miesiące) są problemy z zasięgiem ale to jeszcze do przeżycia, natomiast skandaliczne dla mnie jest to , że zwykle przed weekendem blokują mi połączenia wychodzące i internet .. w ciągu dwóch miesięcy miałam taką blokade 4 razy...obsługa klienta jest tragiczna , próbują z klienta zrobić idiotę i odwołują się do 72 h na usunięcie usterki tylko , że nie każdy może sobie pozwolić na brak możliwości dzwonienia przez 3 dni!! mam chorą mamę i musze mieć z nią kontakt kilka razy dziennie..nie po to mam abonament , żeby kupować starter z innej sieci i nosić ze sobą dwa telefony...także moja przygoda z tą siecią dobiega końca , jestem zmuszona zmienić operator i zrobię to bez żalu..reasumując NIE POLECAM i będę odradzać każdemu kto wpadnie na pomysł dołączenia do tej pożal się Boże sieci.
    Wadybrak punktów stacjonarnych , obsługa klienta, zasięg
  • ~Leszek / 2020-01-20 11:01
    Ocena: 2.33 / 5
    No i dzisiaj się wszystko wyjaśniło dlaczego nie mam internetu. To mogę teraz śmiało napisać, że ci którzy jak ja mają internet na kartę w Lajt-mobile z pakietem 300GB do wykorzystania (100GB w dzień + 200GB w nocy) muszą się pilnować z tym pakietem dziennym 100GB. Gdy wykorzystacie pakiet dzienny to zapomnijcie o pakiecie nocnym 200GB. Pan na infolinii mi powiedział, że skoro mam wykorzystany już pakiet dzienny to nocny mi już nie przusługuje w tym miesiącu rozliczeniowym. Tylko, że o tym nikt nie informuje na stronie internetowej, że nie można całkowicie wykorzystać pakietu dziennego bo inaczej nie będzie można korzystać z pakietu nocnego. Lipa jednym słowem. Piszę jeszcze dzisiaj rezygnację z usługi. To nic, że i tak będę musiał zapłacić za "pusty" okres rozliczeniowy ale bynajmniej nie będę robiony w "bambuko" przez kolejne miesiące.
  • ~Dawid / 2020-01-18 13:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Potwierdzam opinie poniżej , jestem w tej sieci od miesiąca i po raz drugi mam zablogowane połączenia wychodzące . To cyrk a nie sieć , jak mogą takie rzeczy się dziać!!! Teraz przez weekend cały jestem bez telefonu bo twierdzą że mają 72 godziny na rozwiązanie problemu. Dobrze że mam umowę na czas nieokreślony także uciekam od nich jak najprędzej. Samo działanie sieci jest dobre i zasięg plusa w pełni ale na co mi taka sieć która co tydzień mi takie cyrki robi. Jeśli zależy Tobie na niezawodności to odradzam.
  • ~Władysław / 2020-01-11 21:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystam od dziś.Oferta ok,przeniesienie numeru zasięg bdb.Polecam internet4g LTE rewelka.
    ZaletyZasięg przeniesienie numeru, atrakcyjność na plus.
    WadyJeżeli blokują połączenia jak piszą inni jest to nie wporządku.Przeciesz rozmowy są nielimitowane.Zobaczymy za kilka miesięcy
  • ~robert / 2020-01-09 19:13
    Ocena: 3.33 / 5
    po prawie roku doświadczenia z lajt ,działać działa i to na zasadach plusowskich jeśli chodzi o internet ,oferta nawet ale co mnie wku... i zrezygnowałem to obsługa a dokładnie to wszystko trwa długo ,nie potrafią rozwiązać zglaszanych problemów ,aktualizacja danych na koncie nawet ponad tydzień !!! zrobić coś zgodnie z dyspozycja to sztuka dla nich nawet przeniesienie ich numeru z abonamentu na prepaid to problem który ich przerósł ,na infolinii przyjmują problem i potem czarna dziura ,eh.podziękowałem.
    Zaletyoferta
    Wadyjak wyzej
  • ~Leon / 2019-12-18 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na Lajt Mobile.Co chwilę (tak co 2,3 tygodnie) mam zakładaną blokadę na internet,sms-y i połączenia. Można do mnie dzwonić, ale ja nic nie mogę robić. Próbowałem zgłaszać sprawę na infolinii i tłumaczyć, że telefon jest mi potrzebny w pracy i bez niego nie mogę pracować. Cały czas mówią , że mają 72h na naprawę tego, ale kiedy blokada włączyła mi się przed weekendem to i 5 dni potrafiło im to zająć. Mam 3 miesiąc umowę, i 3 raz mi zablokowali ;/. Jeśli komuś zależy na ciągłym działaniu powinien unikać lajta.
    Zaletycena
    Wadyco chwilę nie działa
  • ~Karol / 2019-12-13 11:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeszedłem niedawno z kończącej się umowy abonamentowej z Plusa na abonament w Lajt Mobile. Mam plan taryfowy Nr 1 z abonamentem 19.99zł w tym nielimitowane rozmowy na komórki, stacjonarne, sms, mms i internet 30GB. W porównaniu z poprzednim Plusem nic nie straciłem a zyskałem. Zasięg tak samo dobry jak w Plus. Gorąco polecam bo Plus zaproponował mi marne 3GB miesięcznie w tej cenie. Parsknąłem tylko śmiechem dla Pana na infolinii. Używam już drugi tydzień Lajt Mobile i polecam każdemu. A poza tym dolewając oliwy do ognia Plus chciał wiązać się ponownie umową ze mną na dwa lata a Lajt Mobile? Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem. I to jest dbałość o interesy klienta!
    ZaletyZasięg, ilość GB w abonamencie, szybka obsługa i przeniesienie numeru, wysokość abonamentu miesięcznie, umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem w dowolnej chwili!
    Wadyobecnie brak
  • ~majki / 2019-11-28 22:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardo dobra sieć. Korzystam 2 lata z oferty na kartę. Zero zastrzeżeń.
    ZaletyTanio
    Usługi działają prawidłowo
    WadyNie znalazlem
  • ~Wojtek / 2019-11-17 21:35
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystam z usługi internetu mobilnego. Jestem zadowolony, jak na moje potrzeby jest wystarczająco szybki, jak do tej pory bezawaryjny. Pierwsza faktura faktycznie była wyższa (koszt aktywacji) a potem normalnie, 20zł za 20 GB co miesiąc.
    Przy zamawianiu, na infolini oczywiście namawiano mnie na wyższy wariant, ale nie nalegano. Obsługa bardzo miła, w żaden sposób nie natarczywa. Do tej pory nie miałem żadnego telefonu z próbą naciągnięcia na kolejną usługę.
    Oferta atrakcyjna, więc postanowiłem przenieść numer telefonu komórkowego do tej sieci.
    ZaletyTania przejrzysta oferta, brak naciągania i telefonów od telemarketerów.
    Wadynie zaobserowałem.
  • ~mariusz / 2019-10-28 13:32
    Ocena: 1.33 / 5
    W gdańsku częste zaniki zasięgu, portal obsługujący doładowania wprowadza w błąd,zapłaciłem ale pakiety się nie uruchamiają więc ponownie i to już przepada. Tłumaczenia i pisanie maili z dowodami licznych wpłat. wczoraj wpłaciłem 62 zł i dziś już nawet nie mogę się zalogować do BOK. Przez 25lat takiej jakości i utrudniania odzyskania zmarnowanych pieniędzy - nie doświadczyłem jak w lajtmobile. Nie polecam i szybko przenoszę numer do play.
  • ~Karol / 2019-10-18 14:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Obecnie podpisałem z siecią Lajt Mobile umowę na przeniesieniu numeru z sieci Plus. Za 19.99zł miesięcznie mam nieograniczone rozmowy SMS MMS i 30Gb internetu. I do tego umowa na czas nieokreślony z możliwością w dowolnej chwili rezygnacji z jednomiesięcznym wypowiedzeniem. Na chwilę obecną jest to najlepsza moim zdaniem oferta dostępna na rynku. Gorąco polecam! Mimo, iż przeniesienie nastąpi dopiero za dwa miesiące bo jeszcze jestem związany z umową z Plusem to i tak warto poczekać. Nadmieniam, iż wszystkie formalności związane z przeniesieniem do sieci Lajt Mobile załatwiane jest przez nich a ty grzeczniutko siedzisz i czekasz. To jest dbałość o klienta!
    ZaletyDuży pakiet GB na internet
    Brak umowy czasowej
    Nielimitowane rozmowy SMS MMS w niskim abonamencie
    Polska sieć
    Wadyna razie brak i oby tak pozostało
  • ~pol / 2019-07-24 09:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra,rzetelna,tania firma.Jestem w tej sieci od paru miesięcy i jestem zadowolony.
    ZaletyJak u góry.
    Wadynie istnieją.
  • ~Paulina / 2019-07-18 07:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna sieć z profesjonalnym podejściem do klienta, bardzo sprawnie przeprowadzony proces przeniesienia. Jestem mile zaskoczona, że polska sieć może przedstawić tak korzystne warunki umowy. Dopiero zaczynam współpracę z lajt mobile, ale pierwsze wrażenie zdecydowanie na mocną piątkę.
  • ~Kuba / 2019-06-27 22:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem świeżym klientem i mogę polecić. Przeniesienie numeru było szybkie i bezproblemowe, wszystko zrobili w tej sprawie za mnie. Do tego atrakcyjna oferta.
    ZaletyBardzo dobra cena jak za taką ofertę. Szybkie i bezproblemowe przeniesienie numeru.
  • ~Julia / 2019-06-21 15:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeniosłam się do lajt mobile kilka miesięcy temu i jestem bardzo zadowolona. Rachunki faktycznie są niskie i nie ma dodatkowych opłat (tak jak u mojego wcześniejszego operatora). Za 20 zł mam wszystko bez limitu i 30 Gb :) Polecam wszystkim :)
    ZaletyBezproblemowe i szybkie zawarcie umowy, niskie rachunki.
  • ~Tomek / 2019-03-05 09:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak na razie bardzo dobrze , za okolo 32zlote mi załączyli internet i telefon bez ograniczen na jednej karcie pomogli mi przeniesc numer z playa ktory za to samo mi juz po 200zl naliczal i są na tyle uprzejmi ze pozbyli sie playa w taki sposob ze nie placilem nawet kary umownej po podpisaniu z nimi umowy i na razie nie widze jakis wiekszych problemow z nimi nic mnie nie straszy niewiadomo jakimi duzymi rachunkami zebym byl niewyplacalny generalnie moge polecic tą siec obsluga jest bardzo mila na 5 , play jest u mnie skonczony .
    ZaletySzybkie podpisanie umowy , za 32zlote pakiet uslug Internet 30gb i telefon bez ogranicznej oraz smsy darmowe za ktory PLAY kazal mi placic co miesiac po 200zl
    Wadyteoretycznie brak obecnie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4614
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1047
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4461
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186