Nie polecam! Od samego początku mam kłopoty z tym operatorem. Sukcesywnie blokują mi co miesiąc na kilka lub kilkanaście dni rozmowy wychodzące, sms i internet.także alarmowe, bez żadnego uprzedzenia. Reklamacje składam mailem do BOK i to jest kwestia kilkunastu dni na odp. a Wytłumaczenia są co najmniej dziwne. Specjalista Biura Obsługi Klientów wymyśla nieprawdopodobne rzeczy, zwalając winę na mnie, kpina! Telefon potrzebny mi jest do pracy, jestem dziennikarzem, także mam chore osoby w rodzinie, z którymi muszę mieć kontakt. Zostałem dziadkiem i także ta ważna okoliczność zastała mnie bez telefonu. Jak można tak postępować, za co ja płacę abonament! Także brak jest w rozliczeniu upustu za zablokowany tel. Uważam że sprawą powinny zaineresować się organa ścigania i służby kontrolne. Cieszę się, że na Forum nie jestem sam z takim problemem. Zaletybrak zalet
WadyWyłączanie-blokada co miesiąc bez powiadomienia rozmów wychodzących, sms i internet. Brak szybkiego rzeczowego kontaktu z BOK. Brak poprawy tego procederu, jest stosowany sukcesywnie co miesiąc! Specjalista BOK kpi sobie z klientów w wyjaśnieniach mailowych. Operator nie przejmuje się taką sytuacją, nadal kpi z klientów bezkarnie!