Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 997 opinii

4.06 / 5

  • Cena/Jakość
    3.95
  • Obsługa klienta
    4.00
  • Oferta
    4.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 50 z 50
  • ~Tomek / 2024-06-25 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE w tej sieci mam na poziomie 1MB download. Na kilku urządzeniach Internet nie działa prawidłowo.

    Omijać ta sieć szerokim łukiem
    ZaletyCena
    WadyInternet LTE to żenada 1MB/0.5MB
  • ~Tomo / 2020-03-27 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Mnie tam zablokowali już drugi raz rozmowy wychodzące na jednym numerze jak no limit to no limit a nie pani z biura obsługi mi mówi ze sprawdzają czy tkarta nie jest w jakimiś innym urządzeniu na szczęście już nie długo będę miał ta pseudo sieć za sobą przenoszę wszystkie 3 numery gdzie indziej i nie radzę wiązać się z nimi w czasach pandemi gdzie jest telefon bardzo potrzebny to oni potrafią takie świństwo zrobić
    ZaletyJaka cena takie usługi nie ma no limit w tej sieci
    WadySame
  • ~Utanos / 2023-11-20 00:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Niszowa sieć i to na zasięgu Plusa. Radzę omijać i nie czytać opinii trolli dających oceny 5.
    Wadyzasięg Plusa
  • ~van Thorfun / 2022-08-10 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowałem z umowy, bo pomimo dobrego zasięgu, Internet tak szybki, że nawet map na googlu nie da się przeglądać... Wiem, to od nich nie zależy, bo nie są operatorem sieci.

    Co zależy, to obsługa klienta - po zrezygnowaniu z umowy cena nagle wzrasta (za dotychczasowe usługi i kolejny okres rozliczeniowy do wejścia w życie wypowiedzenia umowy).

    Kruczki w umowie i wprowadzanie klienta w błąd. Bardzo nieładnie
  • ~Vojo / 2021-11-15 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Nie dostarczają zestawów które się zamówiła, obsługa klienta jest rodem z urzędu z lat '90. Nie można odzyskać pieniędzy. OMIJAĆ SZEROKIEM ŁUKIEM!
  • ~vojtex / 2022-08-18 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna poraka i dno!!! jestem u nich 4 lata naówiłem 5 osoób żeby do tego badziewia przeszło i to był błąd!!!jeśli chcesz żeby cie na 24h odcili od świata (niemożesz dzwonić ani smsować) to idź do nich, dzieje sie tak raz w miesiącu!!
    Zaletyżadne
    Wadyodcinaja bez powodu mozliwosc dzownienia i smsowania
  • ~XXX / 2021-12-30 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Przy NO LIMIT na połączenia wychodzące, sms-y mms-y i zużyciu kilku MB na 30 GB - BLOKUJĄ co chwilę połączenia wychodzące, sms-y, mms-y. Blokada jest na kilka dni!!! Zdarza się tak kilka razy w miesiącu!!! Obsługa klienta - to coś czego nie życzę najgorszemu wrogowi!!!
    ZaletyUnikać jak OGNIA!
    WadyUnikać jak OGNIA!
  • ~Zbigniew / 2020-02-07 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Od samego początku mam kłopoty z tym operatorem. Sukcesywnie blokują mi co miesiąc na kilka lub kilkanaście dni rozmowy wychodzące, sms i internet.także alarmowe, bez żadnego uprzedzenia. Reklamacje składam mailem do BOK i to jest kwestia kilkunastu dni na odp. a Wytłumaczenia są co najmniej dziwne. Specjalista Biura Obsługi Klientów wymyśla nieprawdopodobne rzeczy, zwalając winę na mnie, kpina! Telefon potrzebny mi jest do pracy, jestem dziennikarzem, także mam chore osoby w rodzinie, z którymi muszę mieć kontakt. Zostałem dziadkiem i także ta ważna okoliczność zastała mnie bez telefonu. Jak można tak postępować, za co ja płacę abonament! Także brak jest w rozliczeniu upustu za zablokowany tel. Uważam że sprawą powinny zaineresować się organa ścigania i służby kontrolne. Cieszę się, że na Forum nie jestem sam z takim problemem.
    Zaletybrak zalet
    WadyWyłączanie-blokada co miesiąc bez powiadomienia rozmów wychodzących, sms i internet. Brak szybkiego rzeczowego kontaktu z BOK. Brak poprawy tego procederu, jest stosowany sukcesywnie co miesiąc! Specjalista BOK kpi sobie z klientów w wyjaśnieniach mailowych. Operator nie przejmuje się taką sytuacją, nadal kpi z klientów bezkarnie!
  • ~Zły / 2023-02-22 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam już jedną kartę od nich, a chciałęm kupić drugą. Na ich stronie klikam Kupić starter i dostaję "504 504 error". Bawię się tak 3 dni wreszcie dzwonię na infolinię. Facet tłumaczy mi, że ich strona działa poprawnie. Ja na to, że dostaję błędy. "Ależ nasza strona jest monitorowana i działa poprawnie". Więc pytam, jak inaczej mogę kupić kartę? Tylko przez stronę internet. A całujcie psa pod ogon!
  • ~Zuzanna / 2020-06-03 23:12
    Ocena: 1.00 / 5

    Pokaż listę


    Szanowna Pani

    W związku z intensywnym zużyciem usługi, karta o numerze xxxxxxxxx automatycznie się zablokowała i została przekazana do weryfikacji do Działu Kontroli Ruchu, który musiał dokonać sprawdzenia czy działanie usługi nie jest zagrożone. Telestrada S.A. robi to dla dobra Klienta, chroniąc go przez ewentualnymi możliwymi wysokimi kosztami zużycia. Operator sprawdza czy osoby nieupoważnione nie mają dostępu do usługi, lub czy usługa nie jest w inny sposób zagrożona.

    Telestrada S.A. weryfikuje czy na koncie Klienta nie ma żadnego błędu w działaniu usługi. Odpowiedź na takie zgłoszenie zostaje udzielona do 72h roboczych. Jeśli nie zostanie wykryty błąd od strony Klienta, zostanie on odblokowany, aby można było dalej korzystać z usługi.

    Blokada karty SIM, która miała miejsce na Pani karcie spowodowana jest częstotliwością wykonywania połączeń wychodzących, SMS-ów bądź korzystania z internetu. W przypadku kiedy wykonuje Pani dużo połączeń lub korzysta Pani często z internetu nasz system kwalifikuje to jako błąd i blokuje kartę automatycznie. Taka sprawa przekazywana jest do Działu Kontroli Ruchu w celu weryfikacji czy było to Pani działanie czy np. usług premium. Jeżeli po weryfikacji okazuje się, że było to zwykłe użycie - wtedy karta jest odblokowywana.

    Niestety nie mamy możliwości ingerencji w ten proces, ponieważ tak jak pisałem wcześniej jest to automatyczny proces systemu i zarazem zgodny z REGULAMINEM ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH w § 7 ZAWIESZENIE ŚWIADCZENIA USŁUGI.

    W razie pytań zachęcam do kontaktu e-mailowego z z naszym BOK, zachowując jednocześnie ciągłość korespondencji lub telefonicznego pod numerem 727 700 700.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia
    ZaletyCena
    WadyBlokują notorycznie karte,rozmowy bez limitu czy sms mms bądz internet.ZAPOMNIJ O TYM.NIE POLECAM !!!
strona 50 z 50
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 997
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185