Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1203 opinii

3.79 / 5

  • Cena/Jakość
    3.70
  • Obsługa klienta
    3.74
  • Oferta
    3.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alicja / 2022-10-24 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    nie wiem skad ich wyroznienia. Obsluga klienta slaba, skoro nie mogą swiadczyc u mnie uslug (brak od kilku dni - od momentu przejscia do nich) I oni chcą oplat aktywacyjnych?Za co? Za brak aktywacji? Nie polecam! Nie brnijcie w to.
    Zaletycena
    Wadysłaba obsługa klienta. Brak usług w deklarowanym terminie
  • ~Alina / 2020-04-17 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacisz i nie możesz wykonywać połączeń. Na infolinii mówią, że nic nie mogą pomóc. Pozytywne komentarze sami sobie piszą. Nie dajcie się zwieść. Sprawa zgłoszona do Urzędu Ochrony Konsumenta. Zgłaszajcie tam wszyscy oszukani, bo jest nas wielu.
    ZaletyBrak
  • ~Andrzej / 2023-09-08 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Póki korzystasz z internetu jest ok... ale spróbuj wyrazić chęć rezygnacji. Przeciąganie, brak odpowiedzi, za każdym razem się okazuje, że brakuje jakiejś informacji i nie jest to oficjalna rezygnacja.
    Od 2 miesięcy próbuję rozwiązać umowę, którą rzekomo można rozwiązać w każdej chwili, a dalej nie mogę... cały czas wysyłają faktury i grożą sądem. Zdecydowanie odradzam.
    Zaletyinternet chodzi
    Wadyobsługa klienta działa tylko do czasu, aż wyrazisz chęć rezygnacji. Potem cisza
  • ~Andrzej / 2025-03-13 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Cwaniaczki, oszuści.
    Sprawdziłem oferty innych podobnych operatorów wirtualnych i rzeczywiście lajt nie jest najtańszy.
    Są inni sporo tańsi.
    ZaletyBRAK
    WadyWPROWADZANIE KLIENTÓW W BŁĄD. NIEPRAWDZIWE INFORMACJE NA STRONIE WWW
  • ~Andrzej / 2025-08-14 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Telestrada została ukarana przez UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów) karą w wysokości ponad 8 milionów złotych za nieuczciwe praktyki rynkowe i wprowadzanie konsumentów w błąd. Spółka podszywała się pod innych operatorów telefonicznych, aby pozyskiwać klientów, a także nie wydawała klientom umów i załączników. Szczególnie dotknięci nieuczciwymi praktykami byli seniorzy.
  • ~Andrzej B / 2020-03-15 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie nic od nich! Mam pakiet internetu 100GB. Notorycznie blokują na kilka dni możliwość korzystania z internetu. W zeszłym miesiącu wyłączyli mi całkowicie możliwość korzystania z internetu 20. lutego pomimo opłaconej faktury i pozostałego pakietu 27GB!!! Jak najdalej od tej firmy. Zasięg niby plusa a w rzeczywistości nie ma z tym nic wspólnego. W Bydgoszczy tragedia z prędkością pomimo niezłego zasięgu. Nie ma możliwości oglądanie filmów a zwykłe przeglądanie stron to koszmar oczywiście jak nie wyłączą internetu!!! Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co z nimi związane!
  • ~Andrzej Kowal / 2025-06-17 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Nie dostałem rabatu za polecenie. Banda oszustów. Nie polecam nikomu tego pseudo operatora!
  • ~Angelika / 2025-06-26 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator. Wszystko jest u nich wirtualne poza płatnościami. W tym są skrupulatni i błyskawiczni.

    Infolinia dramat. Same matoły bez szkoły, które nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytanie.
  • ~Ania / 2025-06-18 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator wirtualny. Nieuczciwe praktyki. Infolinia nie istnieje, nie sposób się z nimi dogadać, chyba, że w temacie płatności.

    Negatywne opinie na Google i Facebooku są natychmiast kasowane.

    Są tak bezczelni, że chwalą się, ile to mają pozytywnych.

    Zadowolenie klientów widać, jak na dłoni np. na tym portalu
  • ~AniaM / 2025-08-07 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tej sieci, ponieważ polecił mi ich znajomy, mało tego pomógł wypełnić mi formularz przeniesienia do nich numeru mojego i syna.

    Ile rabatu za to dostał? - ZERO
    Ponoć mnie nie polecił - tylko mi się śniło????

    Firma uczciwa inaczej.

    Widocznie trzeba się jakoś odkuć po zapłaceniu ponad 8mln zł kary od UOKiKu za oszustwa
  • ~Anna / 2025-06-12 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator wirtualny. Nieuczciwe praktyki. Infolinia nie istnieje, nie sposób się z nimi dogadać, chyba, że w temacie płatności.

    Negatywne opinie na Google i Facebooku są natychmiast kasowane.

    Są tak bezczelni, że chwalą się, ile to mają pozytywnych.

    Zadowolenie klientów widać, jak na dłoni np. na tym portalu
    ZaletyBRAK
  • ~Anna / 2025-07-02 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawdziłam w wyszukiwarce i znalazłam kilka tańszych firm z tańszym abonamentem i większą ilością Internetu.

    Faktycznie kłamczuchy podają nieprawdę, że są najtańsi. Tak nie jest.
  • ~Anna M. / 2025-07-11 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei i oszustów.

    Omijajcie tą pseudo firmę szerokim łukiem.

    Infolinia same matoły bez szkoły

  • ~Anna Ziniewska / 2025-07-09 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedstawiciele naciągają starsze osoby, które mają już umowę na usługi. Mojemu ojcu wciśnięto umowę i kit, że za bieżące rachunki nie trzeba płacić i umowa z operatorem się anuluje. Żart. Umowa pozostawiona bez podpisu przedstawiciela, daty, numeru umowy, zakresu umowy, peselu klienta, ojciec nie musiał pokazywać dowodu. Przedstawiciele firmy to oszuści a ludzie starsi dają się naciągać. To już drugi raz...za pierwszym razem podpisano umowę na zmarłego dziadka. Za takie postępowanie grozi sąd.
  • ~Anty_troll / 2023-11-30 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Trolle chwalący ponad stan wypad stąd. Ile wam płacą za godzinę?
  • ~Arczi / 2022-11-05 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,najgorsza sieć z jaką miałem doczynienia .
  • ~Ari / 2023-01-07 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie, nie wchodźcie w to, jeśli nie chcecie więcej problemów.
    Lajt mobile ma kłopoty z obsługą klienta,w dodatku od czasu do czasu zanika sieć (telefon i internet) nawet do 8 godzin! I nic nie można z tym zrobić.
    Z tego powodu przeniosłam numer do innej sieci.
  • ~Arni / 2025-09-08 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    "Telestrada S.A. – przykład jak w 2025 roku wciąż próbuje się naciągać klientów.

    Oferta: 10 zł/mies. przez 3 miesiące.

    Rzeczywistość: pierwsza faktura na 52 zł (!).

    Usługa: niewykonalna – brak zasięgu (Plus).

    Reklamowana możliwość zmiany na Orange? Odmówiona.

    Rezygnacja złożona 8 lipca, ale uznali dopiero 7 sierpnia (!), choć od początku NIC nie działało.

    Teraz grożą windykacją za usługę, z której nigdy nie skorzystałem.


    ???? Sprawa zgłoszona do UOKiK i UKE jako przykład nieuczciwych praktyk rynkowych.

    ❗ Ostrzegam innych: trzymajcie się z daleka od takich „promocji”.**

    #Telestrada #UOKiK #UKE #prawakonsumenta #naciąganie"
  • ~Art / 2025-03-14 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Mnie też ignorują na infolinii. Można do nich pisać, jak na Berdyczów.
    WadyNikt tam chyba nie pracuje oprócz księgowej wystawiającej faktury :-)
  • ~Arti / 2020-05-14 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jednym słowem zablokowali telefon żony bez podania przyczyny i od trzech dni nie ma sieci.I oczywiscie ci oszuści nic nie wiedzą.Odradzam tego operatora
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2692
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4603
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187