Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1100 opinii

3.85 / 5

  • Cena/Jakość
    3.75
  • Obsługa klienta
    3.80
  • Oferta
    4.03

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~BlueMan / 2022-01-07 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta prepaid -place z gory za oferte bezterminowa... odmowa z powodu dlugu w KRD ... nie chcialem sie wiazac na umowe i tak brak mozliiwosci zakupu startera z powodu potrzeby posiadania PL numeru rachunku ... brak opcji oplat karta, przelewu na rachunek , czy kartami paysayf... PrePaid na abonament ????????????
    ZaletyBrak
    Wady-brak opcji zakupu jesli nie posiadasz pl nr konta
    - zakup prepaid wuiaze sie ze sprawdzaniem w KRD
    - brak mozliwosci zaplacenia karta
    -brak mozliwowxi zakupu darmowego startera z powodu oplaty na cele charytatywne
  • ~BP / 2025-06-12 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych operatorow jaki mialam. Najpierw w rozmowie z konsultantem zaoferowali mi "dobra" oferte na dwa numery, niską oplatę aktywacyjna. Po zawarciu umowy (przyznam, ze jej nie czytalam, bo nie moglam otworzyc i zaakceptowal w zaufaniu do twierdzen konsultanta) okazalo sie, ze kwoty jakie konsultant podawal byly zupelnie inne niz podawal mi konsultant a oplate aktywacyjna byla dwukrotnie wyzsza Jak zareklamowalam i powiedzialam, ze jest istotna rozbieznosc w tym co mowil wczesniej konsultant, to mi odpisali, ze zaakceptowalam umowe...... Nie nawiazali nic do tego ze konsultant mnie oklamal, tym bardziej, ze zadalam odsluchania rozmowy tel. Ze mna i konsultantem. Moim zdaniem firma jest nieuczciwa!!!!
    Poza tym jak jest problem t9 dzwonic do lajtmozna tylko do 16.00 w plusie odbieraja nawet o 22
    ODRADZAM ZAWIENIA UMOWY
  • ~Browary / 2022-09-07 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Nie da się normalnie korzystać z internetu. Prędkość spada do 0 kB/s co umożliwia słuchanie, oglądanie i korzystanie z internetu, który miał być 5G.
    Lipa totalna .
    ZaletyBrak
    WadyLipa totalna.
  • ~Były klient / 2025-05-05 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Polecam poczytać ich posty w mediach społecznościowych. Co drugi to jakieś kłamstwo, manipulacja.

    Ta firma, jak już napisano w wielu opiniach jedyne, co potrafi robić skutecznie to wystawiać faktury i inkasować kasę.

    Infolinia same nieuki Sebasriany i Angeliki
    WadyOszuści
  • ~Były klient / 2025-06-08 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator. Nie polecam. Internet nie działa. Infolinia olewająca klienta i śmiejąca się w twarz. Banda matołków bez żadnej wiedzy
  • ~Cezar / 2022-03-30 07:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam w lajt 5 nr. Jeszcze niedawno wszystko działało internet, SM, i MMS. Ale od jakiegoś czasu blokują raz połączenia wychodząc a innym razem internet i to na kilka dni. Wtedy nie możesz zadzwonić nigdzie. Dodam że te blokady są bez zdania racji bo wszystko jest opłacane na czas. Panie na infolinię mają zaćmienie umysłu bo zawsze nic nie wiedzą dlaczego tak jest. Pewnie tak oszczędzają transfer i minuty.Wkurzyłem się i wszystkie nr przenoszę do innej sieci. Tak sobie poprawili u mnie bilans kasowy że niedługo będę im płacił zero kasy. O klient trzeba dbać a nie olewać i mieć za debila że może nie odejdzie.
    ZaletySzkoda gadać
    WadyCała sieć to jedna wielka wada.
  • ~Cezary / 2020-05-28 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak sieci poza granicami kraju chyba biorą wszystko na karcie kupa nic dodać nic ująć Pozdrawiam chyba najgorsza sieć jaką mam
    ZaletyBrak
  • ~Czarna Pantera / 2025-04-09 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator wirtualny. Niestety obsługa klienta też jest wirtualna szczególnie pan Sebastian i pani Angelika ????
  • ~Dan / 2020-12-17 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystawiają fakturę na abonament za okres od 01-12 do 31-12, po czym informują, że pakiet zostanie włączony dopiero 25.12 ponieważ dokupiony był dodatkowy pakiet internetu. Wniosek : Mam zapłacony pakiet internetu za miesiąc grudzień ale nie mogę z niego korzystać, bo będzie aktywny dopiero 25. grudnia. Dokupując u nich dodatkowy pakiet internetu, blokują Ci pakiet podstawowy za który już zapłaciłeś i po wykorzystaniu tego dodatkowego pakietu masz wybór albo dokupić kolejny dodatkowy pakiet internetu albo czekać łaskawie aż odblokują Twój zapłacony podstawowy pakiet internetu za kilka tygodni. Totalna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jasnych reguł i interpretacji regulaminu
  • ~Dawid / 2023-09-28 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat w centrum miasta Krakowa zasięg 2 kreski albo zanika. Będę przechodził z powrotem do Play!! Wolę trochę drożej ale żeby wszystko działało!!!
    ZaletyBrk
    WadyZasięg,reklamacje i zbywania klienta który podpisał umowę
  • ~Dejf / 2025-06-12 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie pozytywne opinie sa wyssane z pi*dy, zyjemy w erze AI :D

    Mialem przyjemnosc w tym miesiacu zrezygnowac z 2 numerow i uwolnic sie z tego bagienka.

    Plusy - tansze abonamenty niz konkurencja
    Minusy - warto placic mniej o cene kebaba zeby nie moc korzystac z tego za co sie placi?

    Zasieg Plus - transfer nie istnieje. Bez wzgledu na lokalizacje. Jestes klientem 4tej kategorii. Kolezanka obok siedzi z karta PLUS/PlUSH i osiaga kilkukrotnie wyzszy transfer, nie moglem uwierzyc.
    5G super sprawa, wolniejsze niz LTE. Nie da sie przeczytac artykulu na sra czu bo zasieg nie istnieje. Nie wazne czy siedisz w Warszawie czy wiosce. Nie istnieje.

    Zasieg Orange - transfer sie poprawil, bo wczesniej testowalem Orange pre-paid w swojej lokaliacji(cjach). Ale,... zaczeli sobie naliczac za to samo otwarcie tej samej strony czy filmu 3x wiecej danych. Czyli miescisz sie w 100GB miesiecznie na zasiegu P, nagle w polowie miesiaca masz 0BG. Konsultanci na infolinii informuja mnie po odcieciu uslug ze ze mam 0GB do wykorzystania... 2 dni pozniej !w tym samym okresie rozliczeniowym! dane MAGICZNIE sie pojawiaja na koncie. Zadna jednostka sieci nie jest mi tego w stanie wyjasnic. Wszystkie reklamacje rozpatrywane z automatu negatywnie.
  • ~Dejf / 2025-06-18 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie pozytywne opinie sa wyssane z pi*dy, zyjemy w erze AI :D

    Mialem przyjemnosc w tym miesiacu zrezygnowac z 2 numerow i uwolnic sie z tego bagienka.

    Plusy - tansze abonamenty niz konkurencja
    Minusy - warto placic mniej o cene kebaba zeby nie moc korzystac z tego za co sie placi?

    Zasieg Plus - transfer nie istnieje. Bez wzgledu na lokalizacje. Jestes klientem 4tej kategorii. Kolezanka obok siedzi z karta PLUS/PlUSH i osiaga kilkukrotnie wyzszy transfer, nie moglem uwierzyc.
    5G super sprawa, wolniejsze niz LTE. Nie da sie przeczytac artykulu na sra czu bo zasieg nie istnieje. Nie wazne czy siedisz w Warszawie czy wiosce. Nie istnieje.

    Zasieg Orange - transfer sie poprawil, bo wczesniej testowalem Orange pre-paid w swojej lokaliacji(cjach). Ale,... zaczeli sobie naliczac za to samo otwarcie tej samej strony czy filmu 3x wiecej danych. Czyli miescisz sie w 100GB miesiecznie na zasiegu P, nagle w polowie miesiaca masz 0BG. Konsultanci na infolinii informuja mnie po odcieciu uslug ze ze mam 0GB do wykorzystania... 2 dni pozniej !w tym samym okresie rozliczeniowym! dane MAGICZNIE sie pojawiaja na koncie. Zadna jednostka sieci nie jest mi tego w stanie wyjasnic. Wszystkie reklamacje rozpatrywane z automatu negatywnie.
  • ~Dorota / 2025-03-27 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Nie dziwię się, że jest tutaj tak dużo negatywnych opinii. Z Googla, Facebooka, Trustpilot większość negatywnych usuwają.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~dotindotin / 2025-05-11 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na rynku!

    Ludzie tam pracujący do najmądrzejszych nie należą.

    Nie sposób się porozumieć w sposób komunikatywny.

    U mojej córki w przedszkolu dzieci są bardziej komunikatywne niż infolinia w tym wirtualnym czymś!

    Wstyd
  • ~DOTINDOTIN / 2025-06-13 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator. Nie wiem, po jasną cholerę przeniosłem do nich mój numer. Szkoda zachodu. Co z tego, że jest troszkę taniej, jak nic nie działa tak, jak powinno!!!!!

    Omijajcie tych partaczy z daleka.

    Te promocje, zniżki, super zasięg to FIKCJA
  • ~E. L. / 2022-02-23 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Lajt Mobile dziadostwo jakich mało blokują połączenia wychodzące ot tak sobie i tłumacza ze numer został poddany weryfikacji z uwagi na zbyt duży ruch..... A tłumaczenie jest takie że można na dzwonić na numery premium i żeby uchronić klienta to robią...... Idoci debile i kretyni........ Gówniana sieć za gnojne pieniądze...


    A obsługa klienta jeszcze bardziej debil a jednym słowem syf
    ZaletyNie ma
    WadyCały srajt mobile to wada
  • ~EK / 2021-03-24 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokują usługi. Płace za nielimitowane połączenia a W KAŻDYM MIESIĄCU na parę dni mam zablokowane połączenia. Nie można dzwonić, pisać smsów. Po kontakcie z niemiła obsługa nic się nie da zrobić .. twierdzą że zabieranie uslugi jest zgodne z ich regulaminem i że przywrócą ja za parę dni. Ostatnio czekaliśmy tydzień. Porażka. Uciekamy do innego operatora. Mamy dosyć blokowania telefonu w każdym miesiącu !
    ZaletyŻadne.
    WadyBlokady połączeń i smsów każdego miesiąca!
    Nie można się dogadać z obsługą.
  • ~Ela / 2023-04-19 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczny brak połączeń i możliwości wysyłania sms i mms co zmuszało mnie to ciągłego ustawiania ( konfiguracji).Interweniowałam wielokrotnie bez skuteczni działało ale na chwilę.Zmuszona byłam kupić kartę w innej sieci. Nie polecam.
    Zaletyniska cena mnie skusiła abym wybrała tę sieć
    WadyWieczny brak połączeń i możliwości wysyłania sms i mms
  • ~Elka / 2022-11-03 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczają wysokie faktury bez podstawie
    Usługa za 15 zł faktury przychodziły po 150 zł
    Co miesięczny kontakt z infolinią i składnie reklamacji zasięg porażka
    - krytyczny zasięg
    - fatalna obsługa klienta
    - naliczanie bezpodstawnie rachunków 5 razy większa niż abonament
    - drogie oferty
    - trudny kontakt z infolinia / słaba obsada / długi czas oczekiwania na połączenie z pracownikem infolinii
    Zaletybrak
    Wady- krytyczny zasięg
    - fatalna obsługa klienta
    - naliczanie bezpodstawnie rachunków 5 razy większa niż abonament
    - drogie oferty
    - trudny kontakt z infolinia / słaba obsada / długi czas oczekiwania na połączenie z pracownikem infolinii
  • ~Ewa / 2024-09-30 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Faktura za sierpień 2024 opiewała na ponad 200 zł, co przy miesięcznych opłatach rzędu 37zł mnie bardzo zaskoczyło. Przy bliższym zapoznaniu się z danymi na fakturze, okazało się, że kiedy przebywaliśmy w Albanii, Serbii i Czarnogórze zostały naliczone opłaty za połączenia, których nie odbieraliśmy ani nie wykonywaliśmy. Okazało się, że jest haczyk, o którym operator Lajtmobile nigdy Ci nie powie. Kiedy jesteśmy poza Unią Europejską i włącza się nasza poczta głosowa za granicą, a jesteśmy abonentami Lajmobila, to ponosimy dwie opłaty. Pierwsza to opłata za połączenie przychodzące. Druga to opłata za połączenie wychodzące, czyli przekierowanie do poczty głosowej. W ten sposób straciliśmy pieniądze i zaufanie do operatora. Czujemy się oszukani, gdyż jeszcze przez wyjazdem dzwoniłam do obsługi klienta i nie poinformowano mnie o tym, że włączona poczta głosowa poza Unią Europejską może przysporzyć nam takich problemów, mimo, że pytałam, co mamy zrobić i jakie funkcje włączyć/wyłączyć, aby nie ponieść dodatkowych opłat będąc poza granicami UE. Co ciekawe, w tym roku byliśmy w Indiach i mamy odnotowane nieodebrane rozmowy przychodzące, a w jakiś sposób opłaty nie zostały nam naliczone. Czyli system działa wybiórczo? Złożyłam reklamację, która została odrzucona na podstawie standardowej formuły informacji o Cenniku Usług Dodatkowych i że byłam świadoma takich opłat oraz, że połączenia do Indii nie zostały odnotowane. Jeśli przeczytacie sobie Cennik Usług dodatkowych nie będzie tam słów "poczta głosowa" i związane z nią opłaty w przypadku przebywania poza UE. Zostałam też poinformowana, że połączenia przychodzące do Indii nie zostały odnotowane. Ciekawe, bo zostały odnotowane na telefonie męża. Nie odpuszczę tego, bo czuję, że zostałam oszukana jako konsument i czeka mnie postępowanie mediacyjne. Wystrzegajcie się tego operatora, bo skuszenie się na tanią ofertę może skutkować drogimi rachunkami, stratą czasu i nieprzyjemnymi konsekwencjami. I pamiętajcie o włączeniu poczty głosowej w przypadku wyjazdu poza UE.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4695
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.85, ilość opinii: 1100
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186