Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 997 opinii

4.06 / 5

  • Cena/Jakość
    3.95
  • Obsługa klienta
    4.00
  • Oferta
    4.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2020-03-16 03:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam ofertę nielimitowaną i 30gb internetu na początku smigało wszystko bardzo dobrze do 29 lutego gdzie wyłączyli mi rozmowy wychodzące i internet mamy teraz 16 marca i zrobili to po raz drugi Biuro obsługi klienta kłamie ze przez prace serwisowe tylko tak sie składa zs mam u nichh trzy nr telefonu a blokowany jest tylko yen który używam
    ZaletyŻadne OSZUŚCI
  • ~Paweł / 2022-12-30 01:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak aktywacji w sieci. Przeniosłem numer telefonu do lajt. O godzinie 00.00 miał być aktywny niestety nie jest, infolinia czynna do godz 20.00, zgłoszenie online aktualne niedostępne. Dotychczasowa sieć już wyłączona. Brak łączności i kontaktu drogie lajt może mieć bardzo poważne konsekwencje w czyimś życiu. Bardzo nieprofesjonalne.
    ZaletyBrak
    WadyNiedotrzymanie istotnych warunków umowy
  • ~Piotr / 2021-12-10 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam sytuację blokowania przez lajt mobile usługi przy zbyt dużym wykonywaniu połączeń telefonicznych lub sms.

    Firma Telestrada była już karana przez UOKiK.
    Zaletyżadnych
    Wadyoszustwo
  • ~Pogromca Trolli / 2023-10-25 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA WSZYSTKIE WPISY Z IMIONAMI ŻEŃSKIMI I OCENAMI NA 5: TO WPISY PŁATNYCH TROLLI.
  • ~Pogromca Trolli / 2024-01-22 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Trolle z żeńskimi nickami wypad. Wszyscy jesteście mega zadowoleni tylko nie wiadomo z czego.
  • ~Rafał / 2022-04-10 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza siec w jakiej bylem. Internet mega wolny. Okradli mnie na 62zl. Zrobilem im przelew na zle konto... w rozmowie na infolinii ba4dzo mili, no pewnie oddamy poienoadze noezwlocznie... po roku telefonow na onfolonie, wysylanou pism o zwrot pieniedzy okqzalo sie ze pieniadze rozplynely sie i yltakiego przelewu nie bylo. Pani Ewelona Skwierczynska z onfolinii mega niekompetentna osoba. LUDZIE UWAZAJCIE NA TYCH OSZUSTOW !!!!!!!
  • ~Rafi / 2021-09-03 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze mam z tym operatorem jakieś problemy. Parę dni nie mogłem wykonywać połączeń i wysyłać smsów. Na reklamację nawet nikt nie odpowiedział. Transfer na wsi na sieciach plusa często schodzą poniżej krytycznego poziomu 0,5Mbit. Niestety rezygnuje z usług mimo że mam nolimit i 30GB za 19,99.
    WadyPodnieśli ceny
  • ~Robert / 2022-05-18 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma jest niewiarygodna . Po dokonaniu doładowania w wysokości 30zł pieniądze zniknęły i nikt nie potrafi logicznie wyjaśnić co się z nimi stało. Złożyłem skargę do UOKiK. Niskie opłaty oferowane przez tę firmę są mylące. Internet za jeden miesiąc kosztował mnie więcej niż u sprawdzonych operatorów.
  • ~Robert / 2025-03-12 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i krętacze. Programy poleceń to fikcja. Zawsze znajdą jakiś powód, żeby nie dać rabatu za polecenie klienta.

    Infolinia beznadziejna. Nie odpowiadają na zadawane pytania.

    Nie jest to również najtańsza sieć, jak się reklamują. Są tańsze oferty z większą ilością Internetu.
    ZaletyBRAK
    WadyCena abonamentu nie jest najtańsza, jak kłamliwie reklamują. Beznadziejna infolinia.
  • ~Ryszard / 2023-09-05 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie patrzcie na reklamy.Najgorsza firma na rynku.Zero kontaktu.Klienta mają gdzieś.Z całego serca przestrzegam z kontaktem ztą firmą i jej przedstawicielami.Bareja to mały pikuś.
  • ~S.Z / 2020-03-06 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Zakupiłam kartę startową przez internet. Owszem dotarła bez zarzutów, niestety jej aktywacja nie jest możliwa. Wg informacji zamieszczonych na stronie, numer powinien być aktywny po 48 godzinach. w dniu dzisiejszym minęły 192 godziny numer jest dalej nieaktywny. Nie można wykonywać ani odbierać połączeń. Dzwoniąc na infolinię mimo iż rozmowy są nagrywane konsultanci twierdzą, że nie odnotowano zgłoszenia z dnia poprzedniego, i każdorazowo jest przekazywana inna, nieprawdziwa odpowiedź.
    Nie zdążyłam przetestować zasięgu ani polecanych ich usług ale już nie będę miała okazji. Obecnie wnoszę o zwrot wpłaconych pieniędzy aczkolwiek nie liczę by nawet tą sprawę potrafili zrealizować kompetentnie.
    Jak dla mnie oszustwo.
    Nie polecam.
  • ~Seba / 2025-03-16 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady jakich mało. Nie polecam tych oszustów. Przenoszę się do nju
  • ~sfl / 2021-03-24 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści! Tragedia i patologia! Mimo nielimitowanej oferty blokowane są połączenia i SMSy wychodzące po dłuższej rozmowie albo wysłaniu kilku SMS-ów w krótkim czasie. Telefon dostaje wtedy bana na dwa-trzy dni. Ciekawe że nie blokują internetu (ten akurat ma limit 10Gb). Złodziejska firma. Ostatnio blokada wpadła zupełnie bez powodu, mimo że nie było wykonywanych połączeń ani wysyłanych SMS-ów. Całe szczęście zostało tylko kilka dni do przeniesienia numeru do nowego operatora i już mam drugą kartę z tymczasowym numerem. Radzę każdemu uciekać byle szybciej a jak się ktoś zastanawia nad ofertą to stanowczo odradzam. Powinni zaorać Telestrade ze wszystkimi wrednymi pracownikami którzy nie są w stanie nic pomóc.
    WadyCałe mnóstwo!!
  • ~Slawomir / 2022-08-07 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta.
    Jakość poniżej normy.
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, jakość uslugi a raczej jej brak
  • ~Srajt / 2025-03-14 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma krzak. Angelika i Sebastian z obsługi klienta mistrzowie ściemy.
    Wady"specjaliści" Angelika i Sebastian
  • ~TOM / 2025-01-27 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestroga dla nowych klientów Lajt Mobile

    Chciałbym podzielić się swoim doświadczeniem z firmą Lajt Mobile, które może stanowić przestrogę dla osób planujących przeniesienie numeru do tej sieci. Podczas procesu przenoszenia aż sześciu numerów telefonów z dotychczasowego operatora, na jednym z nich, przez pomyłkę błędnie założyłem, że umowa z T-Mobile jest już zakończona lub zawarta na czas nieokreślony. W rzeczywistości okazało się, że umowa na ten konkretny numer obowiązywała jeszcze ponad rok.

    Przed przeniesieniem numeru skontaktowałem się z konsultantem Lajt Mobile, aby poinformować, że źle zaznaczyłem rodzaj umowy, i wyjaśnić sytuację. Konsultant zapewnił mnie, że w związku z trwającą umową T-Mobile odrzuci wniosek o przeniesienie numeru. Niestety, informacje te były błędne – przeniesienie zostało zrealizowane, a ja zostałem obciążony wysoką karą (faktura na kwotę 3176,47 zł) przez T-Mobile za przedwczesne zerwanie umowy.

    Gdybym nie został wprowadzony w błąd przez konsultanta Lajt Mobile, zrezygnowałbym z przeniesienia tego numeru i poczekał na zakończenie trwania umowy. Kara, którą musiałem zapłacić, wyniosła trzykrotność pozostałych opłat abonamentowych, co stanowiło ogromny, niepotrzebny koszt. Niestety, pomimo mojego wyjaśnienia sytuacji i złożenia reklamacji, Lajt Mobile odmówił wzięcia odpowiedzialności za błąd swojego konsultanta, uznając reklamację za niezasadną.

    Przestroga: Jeśli planujecie przeniesienie numerów do Lajt Mobile, upewnijcie się, że dokładnie sprawdziliście okres obowiązywania umowy z dotychczasowym operatorem. Nawet jeśli uzyskacie od konsultantów Lajt Mobile zapewnienie, że wniosek o przeniesienie zostanie odrzucony, lepiej samodzielnie zweryfikować te informacje. W przeciwnym razie możecie znaleźć się w sytuacji, gdzie pomyłka w dacie zakończenia umowy lub błędne informacje od konsultanta mogą skutkować poważnymi kosztami, a Lajt Mobile odmówi jakiejkolwiek pomocy w rozwiązaniu problemu.

    Dbałość o szczegóły i samodzielna weryfikacja są kluczowe, aby uniknąć podobnych trudności.
  • ~Tomasz / 2024-06-08 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI SZCZERZE NIE POLECAM PRZYSŁALI KARTĘ SIM 10 DNI SPÓŻNIONĄ NA LICZNE REKLAMACJE NIE ODPOWIADAJĄ I NAJPIERW BLOKOWALI POŁĄCZENIA WYCHODZĄCE ZAWSZE BYŁO ŻE BRAK ZASIĘGU PÓŻNIEJ PO MOJEJ INTERWENCJII PRZEZ JAKIEŚ 8 DNI NAPRAWILI TO ALE ZA JAKIŚ CZAS JA MOGĄ DZWONIC ALE NIKT NIE MOŻE DODZWONIĆ SIE DO MNKIE "PORAŻKA NIKOMU NIE POLECAM"
    ZaletyBRAK
    WadyJEDNE WIELKIE OSZUSTWO
  • ~Tomasz / 2024-06-21 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć lajt mobile bardzo słaba blokuje połączenia i nie uznaje żadnych reklamacji a do tego żeby przenieść numer tam to trzeba poczekać prawie miesiąc szczerze nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCała masa od ciągłe blokowanie połączeń czasem wychodzących innym razem przychodzących
  • ~Tomasz / 2024-06-27 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Co z tego, że jest tanio, jak usługi nie działają prawidłowo.
    Mam u nich kilka numerów i przy pełnym zasięgu sieci Plus prędkość LTE osiąga u mnie maksymalnie 2Mb/s download, 1Mb/s upload.

    Reklamacja złożona, ale nie widzą problemu.

    Sieć Plus twierdzi, że tak być musi, ponieważ dużo ludzi korzysta z nadajnika w mojej lokalizacji.
    Reklamują maksymalny przesył 600/300 Mb/s, ale 2/1 Mb/s nie stanowi dla nich problemu.

    W domu jest dużo więcej urządzeń, przeważnie w sieci Orange, które działają z prawidłowymi prędkościami LTE.

    Zdecydowanie nie polecam tej sieci.
    ZaletyCena
    WadyBrak poprawnie działającego LTE
  • ~Tomek / 2020-03-25 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto przeniosłem do nich 3 numery jeden z nich mi zablokowali nie można dzwonić standard z tego co czytam drugi raz już zgłoszenie przyjęli 72 godziny na rozpatrzenie śmiech trzeba uciekać do jakiegoś normalnego operatora
    ZaletyŻadne
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 997
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185