Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1046 opinii

3.96 / 5

  • Cena/Jakość
    3.86
  • Obsługa klienta
    3.90
  • Oferta
    4.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2020-09-04 18:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytałem wiele komentarzy i dziwi mnie jak widze,ze są negatywne oceny. Jestem już 3 miesiące z tą siecią po przejściu z plusha i jestem w pełni zadowolony. Bez limitu wszystko 30gb neta za 20zl miesięcznie. Chyba nie ma lepszej oferty za taką cenę. Polecam! Te negatywne oceny to chyba konkurencja . Nie rozumiem.
    ZaletyCena
    30gb neta
    Bez limitu reszta
    WadyBrak
  • ~Alicja / 2020-08-10 08:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Super sieć, nie mam nic o zarzucenia. Przeniosłam numer online bez żadnych problemów, co jest dla mnie dużym plusem. Polecam :)
    ZaletyCena,
    Obsługa
  • ~Janek / 2020-07-26 20:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Sieć ma bardzo dobre ceny, i to tylko jedna zaleta, W tej sieci na iPhonie nie działa iMessage a także konfiguracje z ich strony nie działają.
    Jeśli skonfigurujesz wszystko dobrze to i tak mmsy nie działają.
    Może na androidzie sieć działa lepiej ale na iPhonie działa tragicznie.
    Brak aplikacji do zarządzania swoim kontem.
    Przeniosłem się z T-mobile, bo skusiłem się na niskie ceny za abonament z 30gb internetu.
    ZaletyNiska cena uslug
    WadyBrak Obslugi iMessage
    Nie działają mmsy
    Brak aplikacji do zarządzania swoim kontem
  • ~Marek / 2020-07-13 16:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Już 3 raz zablokowali mi połączenia wychodzące - nie mam żadnych zaległości. Ostatnio trwało to 2,5 dnia. Temat już opisywałem poniżej i nie jestem trolem. Mam dość tej sieci, cena jednak to nie wszystko. Jak tak ma być co 1,5 m-ca, to porażka. Przechodzę na kartę do a2 mobile i liczę, że będzie ok.
    ZaletyTylko cena
    WadySieć najgorszych połączeń
  • ~Darek / 2020-07-10 15:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzień dobry. Potwierdzam opinie wielu osób. Jeżeli ktoś potrzebuje usług nielimitowanych to w tej sieci tego nie ma. ( i wcale nie chodzi tu o internet) Jestem w sieci ja i moje dzieci od listopada 2019. I faktycznie dotychczas nie było problemów, za wyjątkiem kiepskiej jakości rozmów kiedy często rozmówcy nie rozumieją co mówię i w druga stronę to samo ale ponieważ zdarza się to raz na jakiś czas to można było to strawić. Problem nastąpił w lipcu kiedy miałem serie konferencji dwugodzinnych przez telefon. Automatycznie zostałem odcięty od sieci. Z tego co widzę dokładnie takie same problemy ma duża cześć użytkowników. Oczywiście infolinia powtarza od początku magiczne słowo 72h czyli tyle maja na załatwienie sprawy od momentu zgłoszenia. Faktycznie jest to tania oferta, ale dla osób które sporadycznie korzystają z usług. Jeżeli ktoś korzysta więcej otrzyma po 72 h komunikat analogiczny jak widziałem w innych opiniach, a który załączam również

    Witam,

    Numer jest już aktywny i można korzystać z usług.

    Blokada karty SIM, która miała miejsce na Pana karcie spowodowana jest częstotliwością wykonywania połączeń wychodzących, SMS-ów bądź korzystania z internetu. W przypadku kiedy wykonuje Pan dużo połączeń lub korzysta Pan często z internetu nasz system kwalifikuje to jako błąd i blokuje kartę automatycznie. Taka sprawa przekazywana jest do Działu Kontroli Ruchu w celu weryfikacji czy było to Pana działanie czy np. usług premium. Jeżeli po weryfikacji okazuje się, że było to zwykłe użycie - wtedy karta jest odblokowywana.
    Niestety nie mamy możliwości ingerencji w ten proces, ponieważ tak jak pisałem wcześniej jest to automatyczny proces systemu.

    W razie pytań zachęcam do kontaktu mailowego zachowując ciągłość korespondencji, bądź do kontaktu z naszym BOK pod numerem 727 700 700.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
    ZaletyCena
    WadyJakość rozmów, często niestabilny internet który zupełnie ginie. I nie mówię tu ze ginie jadąc na trasie tylko w danym miejscu
  • ~mariusz p / 2020-07-06 14:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Przejście do lajtmobile okazało się błędem praktycznie płacąc regularnie i usiłując się konsultować mailem, czatem, infolinią straciłem połączania. Przeniesienie numeru to błąd i ryzyko straty cennego numeru od 15 lat należącego do nas :(
    Zaletycena usług
    Wadyobsługa klienta płacącego regularnie i na czas
  • ~Andrzej / 2020-06-17 10:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Jedna z tańszych i lepszych ofert na rynku za 19.99 pakiet 30 gb.internetu i wszystko bez limitu.Na infolinię można się bardzo szybko dodzwonić. Zasięg sieci LTE+,czego chcieć więcej za takie pieniądze. Polecam.
  • ~Haiisu / 2020-06-16 16:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Już rok w Lajt Mobile.
    Jak dotąd nie mam żadnych zastrzeżeń.
    Najlepsza sieć w Polsce ????
    ZaletyCena
    WadyNa tą chwilę brak
  • ~ktokolwiek / 2020-06-16 12:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz drugi w tym tygodniu (a jest wtorek), internet na kartę nie działa. Korzystam z usługi dopiero dwa miesiące, w poprzednim też się zdarzały problemy z dostępnością. Wg informacji w portalu klienta limit 100 GB nie został jeszcze osiągnięty a wszystkie faktury są opłacone w terminie, więc nie rozumiem dlaczego to się dzieje. W dni kiedy internet nie znika kompletnie prędkość jest zadowalająca, ale jeśli znowu będą przerwy w dostawie usługi to zrezygnuję bez żalu, mimo stosunkowo niskiej ceny i bezterminowej umowy.
    ZaletyCena
    WadyBrak usługi
    Brak reakcji ze strony obsługi klienta
  • ~Kropla / 2020-06-15 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka totalna, od kilku miesiecy blokują mi numer co kilka dni na kilka dni i mimo to rachunki przychodzą bez żadnej korekty mimo że przez połowę msc nie mogę korzystać z telefonu, odradzam państwu tego operatora jeśli korzystacie z telefonu bardzo często. Niby bez limitu... Dno
  • ~Jack / 2020-06-06 14:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Potwierdzam w 100% opinię Waldemara i Zuzanny. Wprowadzili mnie w błąd, reklamując swoją ofertę rodzinną, jako najlepsza na rynku, informujac, że oferuja abonament z NIELIMITOWANYMI połączeniami. Jednak korzystają z kruczka w umowie, że w razie nietypowej charakterystyki połączeń mogą je zablokować (par 7 regulaminu). Brak jednak zdefiniowania tego, co ta charakterystyka oznacza. Czyli jesteś zdany na ich kolejne arbitralne interpretacje.
    Notorycznie blokują kartę na 72 godziny a czas na odblokowanie licza od czasu zgłoszenia a nie automatycznej blokady. Na nic zdają się prośby, że to już X blokada w ciągu ostatnich 3 miesięcy i 2 w tym miesiącu; że przyczyna jest jasna i nie potrzeby nic wyjaśniać. I tak 3 dni nie możesz nigdzie dzwonić, nawet do ich biura obsługi klienta
    ZaletyNiska cena za jeszcze niższą jakość i brak taniego roamingu
    WadyBrak w praktyce oferowanych nielimitowanych minut. Brak internetu w małych miejscowościach, podczas gdy play i Orange mają tam maks.zasięg. Brak taniego roamingu
  • ~Waldemar / 2020-06-05 15:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Blokują notorycznie kartę, rozmowy bez limitu czy sms mms bądz internet, TO FIKCJA!!! Nieopatrznie wykupiłem abonament na 2 lata w dobrej wierze myśląc, że w dzisiejszych czasach już nie może być takiego dziadostwa. Lajt Mobile zaskoczył mnie niemile na maksa! Trzeci miesiąc w sieci w abonamencie "bez limitu" i dwie karne blokady 72 godziny bez możliwości wykonywania połączeń, wysyłania sms i internetu. ZAPOMNIJ O TYM DZIADOSTWIE!!! ONI ŻYJĄ W LATACH 90-tych!!! NIE POLECAM !!!
  • ~Zuzanna / 2020-06-03 23:12
    Ocena: 1.00 / 5

    Pokaż listę


    Szanowna Pani

    W związku z intensywnym zużyciem usługi, karta o numerze xxxxxxxxx automatycznie się zablokowała i została przekazana do weryfikacji do Działu Kontroli Ruchu, który musiał dokonać sprawdzenia czy działanie usługi nie jest zagrożone. Telestrada S.A. robi to dla dobra Klienta, chroniąc go przez ewentualnymi możliwymi wysokimi kosztami zużycia. Operator sprawdza czy osoby nieupoważnione nie mają dostępu do usługi, lub czy usługa nie jest w inny sposób zagrożona.

    Telestrada S.A. weryfikuje czy na koncie Klienta nie ma żadnego błędu w działaniu usługi. Odpowiedź na takie zgłoszenie zostaje udzielona do 72h roboczych. Jeśli nie zostanie wykryty błąd od strony Klienta, zostanie on odblokowany, aby można było dalej korzystać z usługi.

    Blokada karty SIM, która miała miejsce na Pani karcie spowodowana jest częstotliwością wykonywania połączeń wychodzących, SMS-ów bądź korzystania z internetu. W przypadku kiedy wykonuje Pani dużo połączeń lub korzysta Pani często z internetu nasz system kwalifikuje to jako błąd i blokuje kartę automatycznie. Taka sprawa przekazywana jest do Działu Kontroli Ruchu w celu weryfikacji czy było to Pani działanie czy np. usług premium. Jeżeli po weryfikacji okazuje się, że było to zwykłe użycie - wtedy karta jest odblokowywana.

    Niestety nie mamy możliwości ingerencji w ten proces, ponieważ tak jak pisałem wcześniej jest to automatyczny proces systemu i zarazem zgodny z REGULAMINEM ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH w § 7 ZAWIESZENIE ŚWIADCZENIA USŁUGI.

    W razie pytań zachęcam do kontaktu e-mailowego z z naszym BOK, zachowując jednocześnie ciągłość korespondencji lub telefonicznego pod numerem 727 700 700.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia
    ZaletyCena
    WadyBlokują notorycznie karte,rozmowy bez limitu czy sms mms bądz internet.ZAPOMNIJ O TYM.NIE POLECAM !!!
  • ~Adam / 2020-05-28 14:03
    Ocena: 2.33 / 5
    To samo. Do wczoraj wszystko było dobrze. Teraz już ponad 24h nie mogę wykonywać połączeń! Maja 72h niby na rozpatrzenie.
    ZaletyCena
    WadyProblemy z siecią
  • ~Cezary / 2020-05-28 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak sieci poza granicami kraju chyba biorą wszystko na karcie kupa nic dodać nic ująć Pozdrawiam chyba najgorsza sieć jaką mam
    ZaletyBrak
  • ~Artur / 2020-05-25 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka razy nie można było się zalogować na stronę klienta, chociaż tylko podaje się nr telefonu. Gdy zamawia się rozmowę, nie dzwonią, olewają, do nich ciężko się dodzwonić. Raz się upomięli o zaległość, chociaż płacę regularnie, ale z braku czasu na udowadnianie opłaciłem jeszcze raz, bo to tylko 20zł. Teraz od kilku dni nie mogę dzwonić, wysyłać smsy, ani nie ma internetu. Na maila nie odpisują, żadnych wyjaśnień i znowu nie można się zalogować na stronę klienta.

    To chyba wystarczająco pokazuje, że ten operator jest kiepski, nie godny zaufania.
    ZaletyCena
    WadyWszystko, co wynika z mojej opinii.
  • ~kkk / 2020-05-21 15:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Dopóki nie dodadzą aktywacji dodatkowego pakietu internetu kodem, który jest realizowany w max 10 minut, a nie 48h (!) jak do teraz to nie będzie 5 gwiazdek.
    Do tego powinni dodać automatyczny sms informujący, że został np. 1gb internetu do końca pakietu, a nie, że człowiek siedzi w pracy i korzysta z internetu który potrzebuje do pracy i nagle mu się wyłącza i trzeba czekać 48h na dodatkowy płatny pakiet aż sobie aktywują, kpina.
  • ~Paweł86ZG / 2020-05-17 20:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry
    Na wstępie przyznam iż dość sceptycznie podchodziłem do sieci lajt Mobile
    Moje obawy były oparte o opinie innych użytkowników
    W lajt mobile jestem około miesiąca
    Na wstępie dokonałem nadpłaty na indywidualny rachunek aby uniknąć przerwy w dostawie usług przez sieć (częsty problem innych użytkowników)
    Druga z moich obaw to zasięg plusa
    Myślałem że zasięg będzie dość słaby
    I tu ponownie miłe zaskoczenie zasięg jest praktycznie wszędzie
    Internet jest zdecydowanie wolniejszy aniżeli w play bynajmniej w tych miejscach gdzie najczęściej bywam ale nie stanowi to dla mnie problemu ponieważ prędkość netu którą osiągam jest dla mnie w pełni wystarczająca. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z oferty oraz jakości świadczonych usług przez lajt Mobile.
    ZaletyRówne podejście do wszystkich użytkowników

    Bardzo atrakcyjny abonament

    Umowa na czas nieokreślony

    Dobry zasięg

    Nawet miła obsługa
    WadyJak na razie nie znalazłem wad
    No może brak sklepu stacjonarnego
  • ~Arti / 2020-05-14 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jednym słowem zablokowali telefon żony bez podania przyczyny i od trzech dni nie ma sieci.I oczywiscie ci oszuści nic nie wiedzą.Odradzam tego operatora
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Mike / 2020-05-11 20:43
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja nie wiem skąd te negatywne opinie. Mam 4 numery w lajt od 2 lat (abo lajt duet i dwa na karte dla dzieciaków) i jeden w Play (mój osobisty). Nigdy nie było problemu z netem czy połączeniami. Powoli konczy mi sie naprawde dobra oferta z play i zastanawiam sie czy nie warto przejsc na czas nieokreslony do lajt bo taniej.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4613
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1046
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4460
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186