Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1203 opinii

3.79 / 5

  • Cena/Jakość
    3.70
  • Obsługa klienta
    3.74
  • Oferta
    3.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara Krajewska / 2021-11-24 17:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Okropna firma i osoby tam pracujące .
    W mojej opinii to oszuści.
    Konsultant Maciej Rupicki - brak profesjonalizmu , ignorant .
    ZaletyBrak
    WadyNie działa internet , nieprzyjemne i aroganckie osoby tam pracujące
  • ~Bart / 2025-05-11 14:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Zwykła banda krętaczy i złodziejaszków.
    Nie wywiązują się z umowy. Bonusy za polecenie usług tylko dla wybranych klientów
  • ~Bart / 2025-07-15 14:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 8 mln zł kary na firmę telekomunikacyjną Telestrada. Zarzuca jej wprowadzanie w błąd klientów, głównie osoby starsze, m.in. poprzez podszywanie się pod inne telekomy.

    Postępowanie w sprawie firmy Telestrada, oferującej usługi telekomunikacyjne pod marką lajt mobile, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął jesienią ub.r. na podstawie licznych skarg na jej działalność.

    W ramach postępowania UOKiK ustalił, że przedstawiciele Telestrady, po telefonicznym kontakcie z potencjalnymi klientami, zjawiali się w ich domach, aby podpisać umowę. Kontaktowali się przede wszystkim z osobami w wieku powyżej 65 lat.

    I TYLE W TEMACIE UCZCIWOŚCI TEJ PSEUDO FIREMKI
  • ~Dariusz / 2024-02-19 11:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Przestaję być zadowolony z waszych usług duże problemy z dostępem internetu w centrum miasta a w piątek pod wieczór to już jest tragedia podczas rozmowy zanik sygnału wasza sieć już nie jest dobra do tego w opinii mam podawać mail z którego pobieracie dane w ankiecie...
    ZaletyZasięg stojąc przy samym odbiorniku jest ok....
    WadyInternet, rozmowy
  • ~Dejf / 2025-06-26 15:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Wszystkie pozytywne opinie sa wyssane z pi*dy, zyjemy w erze AI :D

    Mialem przyjemnosc w tym miesiacu zrezygnowac z 2 numerow i uwolnic sie z tego bagienka.

    Plusy - tansze abonamenty niz konkurencja
    Minusy - warto placic mniej o cene kebaba zeby nie moc korzystac z tego za co sie placi?

    Zasieg Plus - transfer nie istnieje. Bez wzgledu na lokalizacje. Jestes klientem 4tej kategorii. Kolezanka obok siedzi z karta PLUS/PlUSH i osiaga kilkukrotnie wyzszy transfer, nie moglem uwierzyc.
    5G super sprawa, wolniejsze niz LTE. Nie da sie przeczytac artykulu na sra czu bo zasieg nie istnieje. Nie wazne czy siedisz w Warszawie czy wiosce. Nie istnieje.

    Zasieg Orange - transfer sie poprawil, bo wczesniej testowalem Orange pre-paid w swojej lokaliacji(cjach). Ale,... zaczeli sobie naliczac za to samo otwarcie tej samej strony czy filmu 3x wiecej danych. Czyli miescisz sie w 100GB miesiecznie na zasiegu P, nagle w polowie miesiaca masz 0BG. Konsultanci na infolinii informuja mnie po odcieciu uslug ze ze mam 0GB do wykorzystania... 2 dni pozniej !w tym samym okresie rozliczeniowym! dane MAGICZNIE sie pojawiaja na koncie. Zadna jednostka sieci nie jest mi tego w stanie wyjasnic. Wszystkie reklamacje rozpatrywane z automatu negatywnie.
  • ~Dino / 2025-03-27 22:03
    Ocena: 1.33 / 5
    DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO.
    ZaletyNie widzę
    WadyInfolinia
  • ~Gabi / 2020-04-05 23:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. W przeciągu 2 tygodni zablokowano mi połączenia wychodzące. Czas oczekiwania na odblokowanie, oczywiście do 72 godz. Uciekam od tego operatora i już mnie tu nie zobaczą. Naprawdę omijajcie szerokim łukiem bo może się tak zdarzyć, że będziecie w sytuacji podbramkowej i pilnie będziecie coś potrzebować np. pomocy a operator uniemożliwi Ci połączenia się z innymi.
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Irek / 2025-05-11 14:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam!!!!!

    To oszuści

    Nie wywiązują sie z umowy i zależy im tylko na zapłacie.
    Brak jakiejkolwiek pomocy technicznej , usługi nie działają.
    Klienta mają bardzo głęboko w dupie.
    Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia
  • ~Krzysiek Masz / 2025-07-15 15:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo nieuczciwa firma. Nie polecam. Poziom usług bardzo słaby. Internet 5G nie działa przy pełnym zasięgu. Infolinia niekompetentna. Nie potrafią nic wyjaśnić i tylko kręcą, kluczą, kombinują, jak tu zamęczyć klienta, żeby już się odczepił. Za polecenie przeniesienia numeru znajomy nie dostał rabatu i został zwyczajnie przez nich olany. Zero wyjaśnienia powodów. Rozmawiając z infolinią czuję się, jakbym oglądała film Barei.
  • ~ktokolwiek / 2020-06-16 12:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz drugi w tym tygodniu (a jest wtorek), internet na kartę nie działa. Korzystam z usługi dopiero dwa miesiące, w poprzednim też się zdarzały problemy z dostępnością. Wg informacji w portalu klienta limit 100 GB nie został jeszcze osiągnięty a wszystkie faktury są opłacone w terminie, więc nie rozumiem dlaczego to się dzieje. W dni kiedy internet nie znika kompletnie prędkość jest zadowalająca, ale jeśli znowu będą przerwy w dostawie usługi to zrezygnuję bez żalu, mimo stosunkowo niskiej ceny i bezterminowej umowy.
    ZaletyCena
    WadyBrak usługi
    Brak reakcji ze strony obsługi klienta
  • ~Mac / 2020-04-05 10:38
    Ocena: 1.33 / 5
    ponad miesiąc uruchamiam kartę już dokonałem trzy wpłaty 5 razy kontaktowałem się w sprawie aktywacji. Po miesiącu sukces karta aktywna wprowadzam kod aktywacyjny i co nie obsługujemy tego kodu juhu juhu!!!
    Na razie brak skali.... ciekawe co przyniosą kolejne dni:)
    Zaletyniska cena za internet.....
    Wadybrak możliwości skorzystania z oferty
  • ~Mak / 2022-10-23 19:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Potwierdzam opinie innych użytkowników. Po 48 godzinach od planowanego przeniesienia numeru, karta sim nadal nieaktywna. Zgłoszenie wysłane dwukrotnie - bez jakiejkolwiek reakcji. Żenada. Nie polecam, a wręcz odradzam.
    Zaletybrak
    WadyIstnienie tego operatora to jedna wielka wada.
  • ~mariusz / 2019-10-28 13:32
    Ocena: 1.33 / 5
    W gdańsku częste zaniki zasięgu, portal obsługujący doładowania wprowadza w błąd,zapłaciłem ale pakiety się nie uruchamiają więc ponownie i to już przepada. Tłumaczenia i pisanie maili z dowodami licznych wpłat. wczoraj wpłaciłem 62 zł i dziś już nawet nie mogę się zalogować do BOK. Przez 25lat takiej jakości i utrudniania odzyskania zmarnowanych pieniędzy - nie doświadczyłem jak w lajtmobile. Nie polecam i szybko przenoszę numer do play.
  • ~Mateusz / 2025-07-09 13:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma telekomunikacyjna na rynku. Brak możliwości dodzwonienia się klientów operator mimo zgłaszanych awarii nic z tym nie robi
  • ~mkb / 2022-11-17 01:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno unikać z daleka, zasięg OK internet to totalne dno! Jeśli lubicie 0,1Mb/s
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK
  • ~Monika Tomasik / 2025-07-10 12:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta firma to największe dno. Nie dajcie się nabrać na tę pseudo tanią ofertę.

    Po pierwsze jest wiele tańszych ofert z większą ilością Internetu w pakietach.

    Po drugie tutaj pozornie jest tanio a później za wszystko są dopłaty.

    Po trzecie poczytajcie, jak ta firma oszukiwała klientów i została za to ukarana.

    Jak dla mnie złodziej zawsze będzie złodziejem
  • ~Pawel / 2020-10-09 13:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet w tej sieci albo nie działa albo prędkość to max 0.5 na 0.1 Mbit
    Rozmowy w losowych momentach są zablokowane pomimo opłacony rachunków.
    Jedynie coona usłyszeć na i infolinii to warunki sieciowe w danym miejscu mogą powodować braki rozmów i internetu.
    JASNE w calym mieście wojewódzkim nie maja zasiegu
    ZaletyBrak
    WadyCałą sieć lajt mobile to jedna wielka wada
  • ~popkuriozum / 2023-02-16 14:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Parodia nie firma. Nastawiona tylko na wyciąganie kasy od klientów. Najpierw przyznają inny numer niż w umowie. Później okazuje się, że nie działają SMSy i przez MIESIĄC to naprawiają. A jeszcze w ciągu tego miesiąca zamykają moją skargę, "bo przecież naprawiliśmy".
    Oni mogą sobie wysyłać faktury elektroniczne, podpisywać umowę zdalnie, ale jak Ty jako klient chcesz coś zrobić to musisz w mailu napisać dokładnie z ich wytycznymi, albo wydrukować, podpisać i zeskanować durnowaty formularz. Każdrazowy kontakt mailowy i telefonicznych z BOK to mordę. Formalizm utrudniający załatwienie czegokolwiek co jest na ich niekorzyść: założenie skargi technicznej, złożenie reklamacji, wypowiedzenie umowy czy odzyskanie nadpłaty. Oczywiście wszystko po to by wydoić klienta na maksa.
    Najgorszy teleoperator z jakim miałem do czynienia!
    Zaletyniska cena (ale tylko w obietnicach)
    Wadynie działające usługi, utrudnianie złożenia reklamacji, utrudnianie rozwiązania umowy, utrudnianie odzyskania nadpłaty, beznadziejny BOK
  • ~Taka jest prawda / 2025-07-01 18:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Zarząd Telestrada S.A. informuje, że Sąd Apelacyjny w Warszawie w dniu dzisiejszym oddalił apelację spółki od wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 17.01.2023 r. w sprawie zaskarżenia Decyzji nr RLU-4/2020 wydanej przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dnia 8.12.2020, która:

    1. nakłada na Telestradę S.A. środki usunięcia trwałych skutków naruszenia zbiorowych interesów konsumentów w sposób określony przez UOKiK,
    2. zobowiązuje Telestrada S.A. do opublikowania na oficjalnej stronie internetowej oświadczenia o treści wskazanej przez UOKiK,
    3. nakłada na Telestrada S.A. karę pieniężną w wysokości 8 414 408 (osiem milionów czterysta czternaście tysięcy czterysta osiem i 00/100) złotych.

    Wyrok jest prawomocny. Tym samym Telestrada S.A. obowiązana jest wykonać postanowienia decyzji RLU-4/2020.

    TYLE W TEMACIE TEJ UCZCIWEJ FIRMY
  • ~Taka jest prawda o tej firmie / 2025-06-26 15:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Zarząd Telestrada S.A. informuje, że Sąd Apelacyjny w Warszawie w dniu dzisiejszym oddalił apelację spółki od wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 17.01.2023 r. w sprawie zaskarżenia Decyzji nr RLU-4/2020 wydanej przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dnia 8.12.2020, która:

    1. nakłada na Telestradę S.A. środki usunięcia trwałych skutków naruszenia zbiorowych interesów konsumentów w sposób określony przez UOKiK,
    2. zobowiązuje Telestrada S.A. do opublikowania na oficjalnej stronie internetowej oświadczenia o treści wskazanej przez UOKiK,
    3. nakłada na Telestrada S.A. karę pieniężną w wysokości 8 414 408 (osiem milionów czterysta czternaście tysięcy czterysta osiem i 00/100) złotych.

    Wyrok jest prawomocny. Tym samym Telestrada S.A. obowiązana jest wykonać postanowienia decyzji RLU-4/2020.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2692
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4602
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187