WadyKiepski konktakt a właściwie jego brtak.
strona 48 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »
-
~Meryl / 2021-03-29 17:14
Pod byle powodem a właściwie bez sprawdzonego powodu automatycznie blokują SIM i to na długo. Cóż z tego , że oferta cenowo OK kiedy nie możecie z tego gó.wna korzystać -
-
~sfl / 2021-03-24 09:25
Oszuści! Tragedia i patologia! Mimo nielimitowanej oferty blokowane są połączenia i SMSy wychodzące po dłuższej rozmowie albo wysłaniu kilku SMS-ów w krótkim czasie. Telefon dostaje wtedy bana na dwa-trzy dni. Ciekawe że nie blokują internetu (ten akurat ma limit 10Gb). Złodziejska firma. Ostatnio blokada wpadła zupełnie bez powodu, mimo że nie było wykonywanych połączeń ani wysyłanych SMS-ów. Całe szczęście zostało tylko kilka dni do przeniesienia numeru do nowego operatora i już mam drugą kartę z tymczasowym numerem. Radzę każdemu uciekać byle szybciej a jak się ktoś zastanawia nad ofertą to stanowczo odradzam. Powinni zaorać Telestrade ze wszystkimi wrednymi pracownikami którzy nie są w stanie nic pomóc. WadyCałe mnóstwo!! -
~EK / 2021-03-24 08:59
Blokują usługi. Płace za nielimitowane połączenia a W KAŻDYM MIESIĄCU na parę dni mam zablokowane połączenia. Nie można dzwonić, pisać smsów. Po kontakcie z niemiła obsługa nic się nie da zrobić .. twierdzą że zabieranie uslugi jest zgodne z ich regulaminem i że przywrócą ja za parę dni. Ostatnio czekaliśmy tydzień. Porażka. Uciekamy do innego operatora. Mamy dosyć blokowania telefonu w każdym miesiącu ! ZaletyŻadne.WadyBlokady połączeń i smsów każdego miesiąca!
Nie można się dogadać z obsługą. -
~Hania / 2021-03-22 08:47
Dziwne te opinie ze numer nie działa i siec coś blokuje, ja nigdy nie miałam takich problemów, super zasięg, cena, obsługa szybka, nie to co w orange długie oczekiwanie na infolinii, za dwa miesiace także mąż przenosi numer, polecam. Zaletycena, zasieg, obsługa -
~Rozczarowany / 2021-03-16 14:11
Siec nierzetelna blokuje telefony na pare dni z nikim nie ma kontaktu tylko pisemnie po prostu zalsne odradzam kupujacym ich oferte bo za miesiac sami bedziecie ofiarami nierzetelnych uslug ZaletyW miare tanie poza tym nicWadyKontakt blokowanie telefonu -
~Roman / 2021-03-15 12:25
Blokują telefon bez podania przyczyny trzeba czekać 3 dni na odpowiedź 3 dni bez telefonu obsługa w tej sprawie skandaliczna opryskliwy gość który nic nie wie czekać 3 dni i już o to jest odpowiedź na moje pytanie o przyczyny blokady /rachunki płacone w terminie/sprawę zgłaszam do biura konsumentów skandal robią z klientem co chcą ODRADZAM ta sieć robią z klientem co chca ZaletyZadnychWadyWszystko -
~Adam / 2021-03-01 11:14
Witam. Przestrzegam przed dokupowaniem pakietów dodatkowych internetu ponieważ przesuwają one okres ważności o 30 dni i blokują możliwość korzystania z pakietu podstawowego za który i tak trzeba zapłacić zgodnie z umową. Porażka.
W sumie dokupując pakiet dodatkowy który jest ważny 30 dni zapłaciłem podwóją fakturę a operator dał możliwość korzystania jedynie z pakietu dodatkowego i po jego wykorzystaniu zostałem i tak bez internetu pomimo opłacenia za pakiet podstawowy. NIE POLECAM.WadyPorażka z pakietami dodatkowymi -
~Dorota / 2021-02-24 11:19
W LajtMobile jestem od około roku. Na razie na kartę bo w abonamencie pojawia się aktywacja 29zł (wydanie kasy w błoto, to w końcu 1,5 miesiąca korzystania z pakietu 19,99zł). Wystarczy ustawić stałe polecenie doładowania telefonu w banku i zapomina się, że posiada się telefon na kartę. Obsługa bardzo pomocna, czeka się krótko na połączenie z konsultantem. oferta obecnie najkorzystniejsza na rynku: za 19,99zł mam wszystko bez limitu w tym tez MMSy oraz 10GB internetu a w abonamencie aż 30GB w tej samej cenie. Jakość zasięgu w Łodzi bardzo dobra. Nie zrywa połączeń, zawsze jest zasięg internetu. LajtMobile działa na zasięgu Plusa, który obecnie w tej dziedzinie przoduje. Na próbę przeniosłam się na miesiąc do Tmobile (teraz w lutym 2021). Niestety szybko wróciłam z podkulonym ogonem. Zamiast LTE często w Łodzi miałam 3G i przycinający się internet. A koszt samej oferty droższy o 5zł. Jedyne minusy jakie dostrzegam to brak usług w UE (w ramach oferty 19,99zł nie mamy ani internetu ani połączeń w ramach UE) i nie mogłam aktywować iMessage na numer telefonu w iPhone (tylko po email). ZaletyNajkorzystniejsza oferta na rynku 19,99zł (wszystko NoLimit i 10GB),
Pomocna, kompetentna obsługa klienta,
Szybki kontakt z konsultantem na czacie, infolini.WadyBrak internetu i połączeń w UE
Nie mogłam aktywować iMessage na numer telefonu w iPhone (działa tylko po email). -
-
~heniu / 2021-01-20 21:24
Abonament na 3 numery w sieci od 3 miesięcy. Jeden numer 6 blokad telefonu o czasie trwania do 6 dni. Powód niesymetryczny ruch generowany przez telefon - tak więc jak dużo dzwonisz wysyłasz sms i mms a znajomi i bliscy nie odwzajemniają się tym samym jesteś skazany na blokadę Obsługa zwala to na tzw AUTOMAT
Jeśli dużo korzystasz z internetu potrafią zablokować transmisję przy 24GB mimo limitu 30 GB( wg licznika operatora) to blokada- jeszcze nie uzyskałem odpowiedzi dlaczego
Jeśli telefon wykorzystujesz umiarkowanie to oferta jest dla Ciebie - żadnych problemów ale można to mieć u innych operatorów za podobne pieniądze
Próba wyciągnięcia MAXA z posiadanego pakietu z tego co obiecują w reklamach - blokada (na razie 10 dni cyklu rozliczeniowego 2 blokady, już 4 dni)
Jako sposób wyjścia z sytuacji proponują rozwiązanie umowyZaletyteoretycznie cena, dużo GB no limit połączenia, sms i mmsWadyw praktyce może być wszystko jw -
~Hard / 2021-01-19 19:48
Jestem dość długo w tej sieci i było dobrze, w tym roku dostałam propozycję przedłużenia umowy, więc opisałem mailem, lecz nie otrzymywał odpowiedzi, nikt do mnie nie zadzwonił,więc ja zadzwoniłam jeden Pan bardzo grzecznie przekazał że ktoś lub ta panioddzwoni, ale tak nie bylo Zadzwoniłam na infolinię I Odebrał jakiś inny pan który powiedział że moja umowa nie jest przyjęta i ja mam według tych aneksów postępować więc poprosiłam go że nie Nie znam się na tym i oni powinni mi pomóc w tym więc arogancko odpowiedział że ta do ich nie należy i wyszłam z nim w dyskusję która po prostu obrażała mnie No być może jego też bo też pokazywałam że i q jego jest bardzo niskie bo on powinien pomóc mi załatwić sprawę a nie dyskutować o tym czy co ja co ja źle zrobiłam a czego nie zrobiłam Rozmowa trwała bardzo długo i była nieprzyjemna nie na tym polega infolinia żeby dyskutować z klientem trzeba mu pomóc bo jeżeli nie to po co oni są są automaty to proszę zatrudnić automaty a nie ludzi którzy będą jeszcze to że za 1299 kupuję żeby ktoś mnie u pokazał ja więc mu powiedziałam że mam podstawowe wykształcenie żeby mi pomógł to jest wstrętne właściciel chyba zapomniał że chcę zarabiać Przepraszam ale robię to dla właściciela bo takich pracowników bym nie chciała ta pani też która zajmuje się wysyłaniem maili Nie panuje nad tym bo ona powinna korygować to i informować klienta Co powinien zrobić albo wystarczy Jestem w tej sieci parę lat ale jeszcze coś podobnego nie przeżyłam musiałam napisać po prostu to Jest straszne Proszę o kształcenie swoich i szkolenie pracowników ponieważ ten czas który zabrał mi i dyskutował ze mną mógł załatwić parę dobrych umów który lajtmobile mogłaby zarobić a Taki pracownik tylko przynosi negatywne bo ja też nie będę reklamowała tej firmy o tej chwili po prostu dla mnie, bardzo źle wpływa zatrudnianie takich byle jakich pracowników ZaletyTania i była przedtem bezproblemowaWadySzkolenia pracowników są bardzo inteligentni potrafią pomoc i są tacy którzy tylko czekają na jak niniejsza liczbę klientów, dzwonią tak żeby nie zdążyć odebrać telefonu, zastraszają że umowa źle jest napisana i nie dojdzie do podpisania nie pomagają w podpisaniu poprawnie umowy, tak jakby czekali aż człowiek dam zrezygnuje.Tak nie było ale teraz jest paru takich, nie wszyscy bo też są kulturalne.Jakbym była wlasciciel bardziej zwróciłam na kulturę pracowników i ilość podpisanych umów i tutaj lat już chyba nie zależy. -
~Mery / 2021-01-18 07:40
Co to za boty tam na dole wypisują głupoty. Ja odkąd jestem w sieci nie miałam żadnych problemów z połączeniami. jest miło i tanio! Zaletytanio
miła obsługa klientaWadynie ma -
~Sasza / 2021-01-16 17:05
Oferta dobrana pod potrzeby klienta, mam telefon w Lajt od 5 lat jestem b.zadowolona.
Czasem małe problemy z zasięgiem.ZaletyTanio i dużo internetu, Polska siećWadybrak -
~Kapuczina / 2021-01-15 13:43
Przeniosłam numer kilka miesięcy temu, faktury sporo tańsze, a jakość ta sama jak u dużego operatora. Po co przepłacać? Polecam Zaletyniskie opłaty
dobry zasięg -
~Tadeusz / 2021-01-13 20:23
Sugerujac sie wypowiedziami bylem pelen obaw co do Firmy,lecz po probnym przeniesieniu jednego numeru postanowilem jeszcz przeniesc dwa,jak do tej pory jestSUPER ZaletyKontakt z Biurem Klienta na 6 -
~Dan / 2020-12-17 18:14
Wystawiają fakturę na abonament za okres od 01-12 do 31-12, po czym informują, że pakiet zostanie włączony dopiero 25.12 ponieważ dokupiony był dodatkowy pakiet internetu. Wniosek : Mam zapłacony pakiet internetu za miesiąc grudzień ale nie mogę z niego korzystać, bo będzie aktywny dopiero 25. grudnia. Dokupując u nich dodatkowy pakiet internetu, blokują Ci pakiet podstawowy za który już zapłaciłeś i po wykorzystaniu tego dodatkowego pakietu masz wybór albo dokupić kolejny dodatkowy pakiet internetu albo czekać łaskawie aż odblokują Twój zapłacony podstawowy pakiet internetu za kilka tygodni. Totalna porażka. ZaletyBrakWadyBrak jasnych reguł i interpretacji regulaminu -
~Joanna / 2020-11-26 13:15
Bardzo dobra jakość usług i atrakcyjne ceny. Jestem zadowolona. ZaletyNiskie ceny, obsługa klienta, atrakcyjne oferty. -
-
~Hanka / 2020-11-26 12:58
Jestem bardzo zadowolona.Wszystko zrobiłam przez internet bez chodzenia po salonach. Zaletytanio
miła obsługa
wszystko onlineWadybrak -
~MKD / 2020-11-23 18:20
kombinuję z ustawieniami w telefonie, ale widzę /czytam, że nie ma sensu. karta niby działa, ale dodzwonić się do mnie lub ja do kogoś to graniczy z cudem. dziękuję za współpracę, idę do konkurencji. Zaletyprzystępna cenowo ofertaWadynieustanny brak zasięgu, danych mobilnych -
~kssad / 2020-10-29 21:24
Po raz drugi nie mam połączeń wychodzących wcześniej 3 dni nie miałem udało mi się skontaktować przez internet pani pytała się czy mam rozmowy przychodzące odpowiedziałem przecież pani się do mnie dodzwoniła, teraz znów to się powtórzyło, Internet działa,ale nigdzie nie mogę zadzwonić, nawet do tego wspaniałego operatora, mają mnie w dupie. Abonament płacę regularnie i przed czasem zastanów się czy warto do nich przejść!
-
~Pawel / 2020-10-09 13:16
Internet w tej sieci albo nie działa albo prędkość to max 0.5 na 0.1 Mbit
Rozmowy w losowych momentach są zablokowane pomimo opłacony rachunków.
Jedynie coona usłyszeć na i infolinii to warunki sieciowe w danym miejscu mogą powodować braki rozmów i internetu.
JASNE w calym mieście wojewódzkim nie maja zasieguZaletyBrakWadyCałą sieć lajt mobile to jedna wielka wada
strona 48 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »