strona 47 z 55
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »
-
~A.M. / 2025-07-02 10:48
Najgorszy operator wirtualny. Nieuczciwe praktyki. Infolinia nie istnieje, nie sposób się z nimi dogadać, chyba, że w temacie płatności.
Negatywne opinie na Google i Facebooku są natychmiast kasowane.
Są tak bezczelni, że chwalą się, ile to mają pozytywnych.
Zadowolenie klientów widać, jak na dłoni np. na tym portalu -
-
~Aaras / 2022-10-17 20:51
najpierw czekałem 9 dni aż karta zostanie zaktywowana. Nie mogli tego zrobić ręcznie szybciej.
Następnie karta SIM się zepsuła po miesiącu sama i każą mi zapłacić 20zł za wymianę,
Brawo.
Najgorszy operator. -
~Adam / 2025-03-17 18:46
W tej firmie nie sposób uzyskać odpowiedzi na najprostsze pytanie.
Każdy konsultant odpowiada co innego. Zero przepływu informacji. DnoZaletyBrakWadyInfolinia, niekompetencja konsultantów -
~Adam / 2025-04-17 10:10
DNO. Program poleceń to fikcja. Jedni dostają zwrot za polecenie klienta inni nie. Infolinia odpowiada tylko na wygodne pytania. W innym przypadku spychologia jeden na drugiego aż do zamęczenia klienta, żeby się wreszcie odczepił. -
~Adam / 2025-06-18 15:58
DNO. Program poleceń to fikcja. Jedni dostają zwrot za polecenie klienta inni nie. Infolinia odpowiada tylko na wygodne pytania. W innym przypadku spychologia jeden na drugiego aż do zamęczenia klienta, żeby się wreszcie odczepił. -
~Adam W. / 2024-07-12 12:29
Firma tania, ale jest dużo problemów z działaniem usług. Lekceważące podejście do klienta. Po wymianie kart z Plus na Orange (spowodowane to było zawrotną prędkością Internetu 1Mb/s) nie mam możliwości sprawdzenia stanu pakietów Internetowych.
Nie jest widoczne w systemie zużycie danych, tak, jak to było w przypadku kart Plusa (kolejny dzień pracują nad tym, bo jest to bardzo, ale to bardzo skomplikowane).
Infolinia jest niekompetentna. Przysyłają mi kody MMI, które nie działają.
Sami nie wiedzą, jak klient może samodzielnie sprawdzić zużycie Internetu? Jakieś nieporozumienie.
Pan Mł. Specjalista Mikołaj D. przysłał mi kod 1711099# - kod nie działa.
Pani Liderka Sekcji Obsługi Klienta Joanna S. dzisiaj podała kod 1710*99# - kod oczywiście też nie działa.
Czy znajdzie się w tej firmie ktoś, kto poda mi poprawne kody, skoro infolinia nie jest w stanie tego zrobić?
P.S.
Po wymianie kart z Plus na Orange Internet LTE przyspieszył do 7Mb/s z deklarowanych 600Mb/S max.ZaletyBRAKWadyPrędkość LTE, obsługa klienta -
~Aga / 2025-03-16 21:59
Firma nie posiada infolinii. Od 4 dni nikt nie, jest w stanie odpisać na pytania wysyłane w formularzu. Kompletnie mają w dupie klienta ZaletyBrak zaletWadyBrak infolinii -
~Aga / 2025-03-27 22:07
Szkoda, że nie można dać 0 gwiazdek. Jedna to dla tej pseudo firmy komplement WadyInfolinia przygłupów -
-
~Aga / 2025-04-08 17:58
Zasięgu w tej pseudo sieci nie ma wcale. Internet nie działa. 5G tylko i wyłącznie na reklamie!
Ktoś napisał, że tańsi od Play. No to faktycznie ogromną zaleta ????
Może i tańsi od Play, ale drożsi od wszystkich innych operatorów wirtualnych oferujących takie same usługi!ZaletyBrakWadyCena, PRĘDKOŚĆ INTERNETU, 5G tylko w reklamie -
~Aga / 2025-04-17 10:17
Zasięgu w tej pseudo sieci nie ma wcale. Internet nie działa. 5G tylko i wyłącznie na reklamie!
Ktoś napisał, że tańsi od Play. No to faktycznie ogromną zaleta ????
Może i tańsi od Play, ale drożsi od wszystkich innych operatorów wirtualnych oferujących takie same usługi! -
~Agata / 2020-04-10 12:31
Blokują numer za zgodne z umową korzystanie z niego. Czyli płacę abonament za wszystko nielimitowane i nie mogę z niego korzystać. Zaletybrak -
~Agnieszka / 2025-03-12 19:23
Na stronie podają, że mają najtańszy abonament komórkowy. A to kłamstwo. Wystarczy poszukać w sieci innych ofert i np. a2-mobile ma najtańszy abonament na 19.90zł a u nich najtańszy jest za 25zł.
Kłamią na stronie WWW to czego się po nich spodziewaćZaletyBrakWadyKłamią co do cen -
~Agnieszka / 2025-03-13 20:16
Infolinia w tej firmie to kompletna porażka. Totalna spychologia. Działają na zasadzie, jak jeden konsultant po kilkunastu mailach nie jest w stanie udzielić odpowiedzi przydzielają kolejnego, który udaje, że nie ma pojęcia o sprawie i tłumacz człowieku od początku.
Nie są w stanie udzielić mi odpowiedzi na proste pytanie od kilku dni.
Żenada.
Jedyne, co im wychodzi bezbłędnie to wystawianie faktur i upominanie siebie płatności.ZaletyBrakWadyNa infolinii pracują sądząc po inteligencji dzieci z podstawówki. -
~Alicja / 2022-10-24 12:08
nie wiem skad ich wyroznienia. Obsluga klienta slaba, skoro nie mogą swiadczyc u mnie uslug (brak od kilku dni - od momentu przejscia do nich) I oni chcą oplat aktywacyjnych?Za co? Za brak aktywacji? Nie polecam! Nie brnijcie w to. ZaletycenaWadysłaba obsługa klienta. Brak usług w deklarowanym terminie -
~Alina / 2020-04-17 19:53
Płacisz i nie możesz wykonywać połączeń. Na infolinii mówią, że nic nie mogą pomóc. Pozytywne komentarze sami sobie piszą. Nie dajcie się zwieść. Sprawa zgłoszona do Urzędu Ochrony Konsumenta. Zgłaszajcie tam wszyscy oszukani, bo jest nas wielu. ZaletyBrak -
~Andrzej / 2023-09-08 17:20
Póki korzystasz z internetu jest ok... ale spróbuj wyrazić chęć rezygnacji. Przeciąganie, brak odpowiedzi, za każdym razem się okazuje, że brakuje jakiejś informacji i nie jest to oficjalna rezygnacja.
Od 2 miesięcy próbuję rozwiązać umowę, którą rzekomo można rozwiązać w każdej chwili, a dalej nie mogę... cały czas wysyłają faktury i grożą sądem. Zdecydowanie odradzam.Zaletyinternet chodziWadyobsługa klienta działa tylko do czasu, aż wyrazisz chęć rezygnacji. Potem cisza -
-
~Andrzej / 2025-03-13 11:17
Cwaniaczki, oszuści.
Sprawdziłem oferty innych podobnych operatorów wirtualnych i rzeczywiście lajt nie jest najtańszy.
Są inni sporo tańsi.ZaletyBRAKWadyWPROWADZANIE KLIENTÓW W BŁĄD. NIEPRAWDZIWE INFORMACJE NA STRONIE WWW -
~Andrzej B / 2020-03-15 09:46
Nie kupujcie nic od nich! Mam pakiet internetu 100GB. Notorycznie blokują na kilka dni możliwość korzystania z internetu. W zeszłym miesiącu wyłączyli mi całkowicie możliwość korzystania z internetu 20. lutego pomimo opłaconej faktury i pozostałego pakietu 27GB!!! Jak najdalej od tej firmy. Zasięg niby plusa a w rzeczywistości nie ma z tym nic wspólnego. W Bydgoszczy tragedia z prędkością pomimo niezłego zasięgu. Nie ma możliwości oglądanie filmów a zwykłe przeglądanie stron to koszmar oczywiście jak nie wyłączą internetu!!! Nie polecam!!! ZaletyBrakWadyWszystko co z nimi związane! -
~Andrzej Kowal / 2025-06-17 13:55
Oszuści. Nie dostałem rabatu za polecenie. Banda oszustów. Nie polecam nikomu tego pseudo operatora! -
~Angelika / 2025-06-26 14:55
Najgorszy operator. Wszystko jest u nich wirtualne poza płatnościami. W tym są skrupulatni i błyskawiczni.
Infolinia dramat. Same matoły bez szkoły, które nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytanie.
strona 47 z 55
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »