Usługa za 15 zł faktury przychodziły po 150 zł
Co miesięczny kontakt z infolinią i składnie reklamacji zasięg porażka
- krytyczny zasięg
- fatalna obsługa klienta
- naliczanie bezpodstawnie rachunków 5 razy większa niż abonament
- drogie oferty
- trudny kontakt z infolinia / słaba obsada / długi czas oczekiwania na połączenie z pracownikem infolinii
Zaletybrak
Wady- krytyczny zasięg
- fatalna obsługa klienta
- naliczanie bezpodstawnie rachunków 5 razy większa niż abonament
- drogie oferty
- trudny kontakt z infolinia / słaba obsada / długi czas oczekiwania na połączenie z pracownikem infolinii
- fatalna obsługa klienta
- naliczanie bezpodstawnie rachunków 5 razy większa niż abonament
- drogie oferty
- trudny kontakt z infolinia / słaba obsada / długi czas oczekiwania na połączenie z pracownikem infolinii