strona 47 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »
-
~Kropla / 2020-06-15 07:43
Porażka totalna, od kilku miesiecy blokują mi numer co kilka dni na kilka dni i mimo to rachunki przychodzą bez żadnej korekty mimo że przez połowę msc nie mogę korzystać z telefonu, odradzam państwu tego operatora jeśli korzystacie z telefonu bardzo często. Niby bez limitu... Dno -
-
~Jack / 2020-06-06 14:46
Potwierdzam w 100% opinię Waldemara i Zuzanny. Wprowadzili mnie w błąd, reklamując swoją ofertę rodzinną, jako najlepsza na rynku, informujac, że oferuja abonament z NIELIMITOWANYMI połączeniami. Jednak korzystają z kruczka w umowie, że w razie nietypowej charakterystyki połączeń mogą je zablokować (par 7 regulaminu). Brak jednak zdefiniowania tego, co ta charakterystyka oznacza. Czyli jesteś zdany na ich kolejne arbitralne interpretacje.
Notorycznie blokują kartę na 72 godziny a czas na odblokowanie licza od czasu zgłoszenia a nie automatycznej blokady. Na nic zdają się prośby, że to już X blokada w ciągu ostatnich 3 miesięcy i 2 w tym miesiącu; że przyczyna jest jasna i nie potrzeby nic wyjaśniać. I tak 3 dni nie możesz nigdzie dzwonić, nawet do ich biura obsługi klientaZaletyNiska cena za jeszcze niższą jakość i brak taniego roaminguWadyBrak w praktyce oferowanych nielimitowanych minut. Brak internetu w małych miejscowościach, podczas gdy play i Orange mają tam maks.zasięg. Brak taniego roamingu -
~Waldemar / 2020-06-05 15:34
Blokują notorycznie kartę, rozmowy bez limitu czy sms mms bądz internet, TO FIKCJA!!! Nieopatrznie wykupiłem abonament na 2 lata w dobrej wierze myśląc, że w dzisiejszych czasach już nie może być takiego dziadostwa. Lajt Mobile zaskoczył mnie niemile na maksa! Trzeci miesiąc w sieci w abonamencie "bez limitu" i dwie karne blokady 72 godziny bez możliwości wykonywania połączeń, wysyłania sms i internetu. ZAPOMNIJ O TYM DZIADOSTWIE!!! ONI ŻYJĄ W LATACH 90-tych!!! NIE POLECAM !!! -
~Zuzanna / 2020-06-03 23:12
Pokaż listę
Szanowna Pani
W związku z intensywnym zużyciem usługi, karta o numerze xxxxxxxxx automatycznie się zablokowała i została przekazana do weryfikacji do Działu Kontroli Ruchu, który musiał dokonać sprawdzenia czy działanie usługi nie jest zagrożone. Telestrada S.A. robi to dla dobra Klienta, chroniąc go przez ewentualnymi możliwymi wysokimi kosztami zużycia. Operator sprawdza czy osoby nieupoważnione nie mają dostępu do usługi, lub czy usługa nie jest w inny sposób zagrożona.
Telestrada S.A. weryfikuje czy na koncie Klienta nie ma żadnego błędu w działaniu usługi. Odpowiedź na takie zgłoszenie zostaje udzielona do 72h roboczych. Jeśli nie zostanie wykryty błąd od strony Klienta, zostanie on odblokowany, aby można było dalej korzystać z usługi.
Blokada karty SIM, która miała miejsce na Pani karcie spowodowana jest częstotliwością wykonywania połączeń wychodzących, SMS-ów bądź korzystania z internetu. W przypadku kiedy wykonuje Pani dużo połączeń lub korzysta Pani często z internetu nasz system kwalifikuje to jako błąd i blokuje kartę automatycznie. Taka sprawa przekazywana jest do Działu Kontroli Ruchu w celu weryfikacji czy było to Pani działanie czy np. usług premium. Jeżeli po weryfikacji okazuje się, że było to zwykłe użycie - wtedy karta jest odblokowywana.
Niestety nie mamy możliwości ingerencji w ten proces, ponieważ tak jak pisałem wcześniej jest to automatyczny proces systemu i zarazem zgodny z REGULAMINEM ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH w § 7 ZAWIESZENIE ŚWIADCZENIA USŁUGI.
W razie pytań zachęcam do kontaktu e-mailowego z z naszym BOK, zachowując jednocześnie ciągłość korespondencji lub telefonicznego pod numerem 727 700 700.
Pozdrawiam i życzę miłego dniaZaletyCenaWadyBlokują notorycznie karte,rozmowy bez limitu czy sms mms bądz internet.ZAPOMNIJ O TYM.NIE POLECAM !!! -
~Adam / 2020-05-28 14:03
To samo. Do wczoraj wszystko było dobrze. Teraz już ponad 24h nie mogę wykonywać połączeń! Maja 72h niby na rozpatrzenie. ZaletyCenaWadyProblemy z siecią -
~Cezary / 2020-05-28 13:07
Brak sieci poza granicami kraju chyba biorą wszystko na karcie kupa nic dodać nic ująć Pozdrawiam chyba najgorsza sieć jaką mam ZaletyBrak -
~Artur / 2020-05-25 20:28
Kilka razy nie można było się zalogować na stronę klienta, chociaż tylko podaje się nr telefonu. Gdy zamawia się rozmowę, nie dzwonią, olewają, do nich ciężko się dodzwonić. Raz się upomięli o zaległość, chociaż płacę regularnie, ale z braku czasu na udowadnianie opłaciłem jeszcze raz, bo to tylko 20zł. Teraz od kilku dni nie mogę dzwonić, wysyłać smsy, ani nie ma internetu. Na maila nie odpisują, żadnych wyjaśnień i znowu nie można się zalogować na stronę klienta.
To chyba wystarczająco pokazuje, że ten operator jest kiepski, nie godny zaufania.ZaletyCenaWadyWszystko, co wynika z mojej opinii. -
~kkk / 2020-05-21 15:29
Dopóki nie dodadzą aktywacji dodatkowego pakietu internetu kodem, który jest realizowany w max 10 minut, a nie 48h (!) jak do teraz to nie będzie 5 gwiazdek.
Do tego powinni dodać automatyczny sms informujący, że został np. 1gb internetu do końca pakietu, a nie, że człowiek siedzi w pracy i korzysta z internetu który potrzebuje do pracy i nagle mu się wyłącza i trzeba czekać 48h na dodatkowy płatny pakiet aż sobie aktywują, kpina. -
-
~Paweł86ZG / 2020-05-17 20:03
Dzień dobry
Na wstępie przyznam iż dość sceptycznie podchodziłem do sieci lajt Mobile
Moje obawy były oparte o opinie innych użytkowników
W lajt mobile jestem około miesiąca
Na wstępie dokonałem nadpłaty na indywidualny rachunek aby uniknąć przerwy w dostawie usług przez sieć (częsty problem innych użytkowników)
Druga z moich obaw to zasięg plusa
Myślałem że zasięg będzie dość słaby
I tu ponownie miłe zaskoczenie zasięg jest praktycznie wszędzie
Internet jest zdecydowanie wolniejszy aniżeli w play bynajmniej w tych miejscach gdzie najczęściej bywam ale nie stanowi to dla mnie problemu ponieważ prędkość netu którą osiągam jest dla mnie w pełni wystarczająca. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z oferty oraz jakości świadczonych usług przez lajt Mobile.ZaletyRówne podejście do wszystkich użytkowników
Bardzo atrakcyjny abonament
Umowa na czas nieokreślony
Dobry zasięg
Nawet miła obsługaWadyJak na razie nie znalazłem wad
No może brak sklepu stacjonarnego -
~Arti / 2020-05-14 09:21
Tragedia jednym słowem zablokowali telefon żony bez podania przyczyny i od trzech dni nie ma sieci.I oczywiscie ci oszuści nic nie wiedzą.Odradzam tego operatora ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~Mike / 2020-05-11 20:43
Ja nie wiem skąd te negatywne opinie. Mam 4 numery w lajt od 2 lat (abo lajt duet i dwa na karte dla dzieciaków) i jeden w Play (mój osobisty). Nigdy nie było problemu z netem czy połączeniami. Powoli konczy mi sie naprawde dobra oferta z play i zastanawiam sie czy nie warto przejsc na czas nieokreslony do lajt bo taniej. -
~Alicja / 2020-05-09 10:01
Odradzam, nie można się dodzwonić do mnie , ja też nie mogę się dodzwonić nigdzie. Ciężki rozruch ma lajt mobile. -
~Wazik / 2020-05-03 10:33
Spoko siec,sim w routerze od roku daje 100GB na PC, lapka i TV, dziala wszystko, nie zrywa, brak przestojow. Fakt ze przez router nie dzwonie :) ale do routera wi-fi idealne. ZaletyDzialaWadyBrak -
~Kam / 2020-05-02 08:39
Brak internetu pomimo regularnie opłacanych rachunków.Nie można skontaktować się z infolinia.Wykupiłem usługę Netflix i nie mogę z niej korzystać. Odradzam Lajt Mobile. ZaletyBrakWadySame wady -
~agnieszka / 2020-04-30 18:12
Beznadziejna sieć!! Non stop blokują usługi i połączenia, mimo że rachunki opłacone w terminie, tylko ze według nich za duzo sie korzysta z usług.
72h zablokowanych usług - BEZNADZIEJA.
NIE POLECAMZaletybrakWadyciągłe blokowanie usług -
~Marzena / 2020-04-24 12:29
Nikomu nie polecam korzystania z usług tej firmy. Oferta atrakcyjna, gorzej z realizacją. Tak jak pisali poprzednicy sieć bezprawnie wyłącza dostęp na kilka dni bez podania przyczyny! Dotyczy to zarówno połączeń wychodzących, SMS/mms oraz braku dostępu do internetu. Co więcej nie dokładają należytej staranności aby usługę włączyć od razu, przeciągają nie podając przyczyny! ZaletyCenaWadyBrak dostępu do sieci przez kilka dni, zero wsparcia ze strony działu technicznego -
-
~marek / 2020-04-24 11:38
posiadań 2 numery telefonu w lajt mobile usługi internet poleczenia sms mms wszystko działa ale jest 1 bardzo DUŻY PROBLEM NAGLE RAZ LUB DWA RAZY przestaje działać im sieć w miesiącu. Nagle podczas rozmowy rozłącza cię podczas rozmowy np gdy masz awarie auta w polu i już nie można zadzwonić ani wysłać smsa i brak internetu .Oczywiście dzwonisz do nich jak masz z czego zadzwonić a jak się dodzwonisz to naprawią po 72h jak ci pasują takie awarie to ok oferta spoko ale problemy tej sieci duże Zaletyusługa działa na 31dni przez 27 dni a trzy dni czekasz ąż naprawią od zgłoszeniaWadywyłączają siec na 72h godziny w miesiącu -
~Paweł / 2020-04-23 21:16
Jestem mega zadowolony po 10 latach z Orange i średnim rachunku 130 zł mam to samo za 19,99 wystarczy policzyć. -
~Alina / 2020-04-17 19:53
Płacisz i nie możesz wykonywać połączeń. Na infolinii mówią, że nic nie mogą pomóc. Pozytywne komentarze sami sobie piszą. Nie dajcie się zwieść. Sprawa zgłoszona do Urzędu Ochrony Konsumenta. Zgłaszajcie tam wszyscy oszukani, bo jest nas wielu. ZaletyBrak -
~Michał Kest / 2020-04-17 13:25
Oszuści ! Blokują połączenia na kilka dni nie da się dzwonić, pisać sms, miło, że to abonament ! Dzwonisz na infolinię, a tam ani przepraszam, ani pocałuj mnie w tyłek tylko, że nic nie mogą zrobić ! Tragedia..... To już kolejna 3 dniowa przerwa w dostawie usług w tym miesiącu... A mamy 17 kwiecień 2020. Odradzam WadyOszuści. Płacisz i nie możesz dzwonić. Uciekam od nich
strona 47 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »