Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1051 opinii

3.95 / 5

  • Cena/Jakość
    3.85
  • Obsługa klienta
    3.89
  • Oferta
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~popkuriozum / 2023-02-16 14:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Parodia nie firma. Nastawiona tylko na wyciąganie kasy od klientów. Najpierw przyznają inny numer niż w umowie. Później okazuje się, że nie działają SMSy i przez MIESIĄC to naprawiają. A jeszcze w ciągu tego miesiąca zamykają moją skargę, "bo przecież naprawiliśmy".
    Oni mogą sobie wysyłać faktury elektroniczne, podpisywać umowę zdalnie, ale jak Ty jako klient chcesz coś zrobić to musisz w mailu napisać dokładnie z ich wytycznymi, albo wydrukować, podpisać i zeskanować durnowaty formularz. Każdrazowy kontakt mailowy i telefonicznych z BOK to mordę. Formalizm utrudniający załatwienie czegokolwiek co jest na ich niekorzyść: założenie skargi technicznej, złożenie reklamacji, wypowiedzenie umowy czy odzyskanie nadpłaty. Oczywiście wszystko po to by wydoić klienta na maksa.
    Najgorszy teleoperator z jakim miałem do czynienia!
    Zaletyniska cena (ale tylko w obietnicach)
    Wadynie działające usługi, utrudnianie złożenia reklamacji, utrudnianie rozwiązania umowy, utrudnianie odzyskania nadpłaty, beznadziejny BOK
  • ~użytkownik / 2021-09-15 22:45
    Ocena: 1.33 / 5
    oferta niby bez limitu a blokują mozliwość wykonywania połączeń. Nie polecam
  • ~Wojciech / 2025-03-18 23:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Potwierdzam wszystkie poprzednie opinie.
    Firma nieuczciwa. Brak kontaktu z infolinią. Umieją tylko upominać się o pieniądze. Jakaś amatorszczyzna. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Zawiedziony / 2023-09-18 09:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam 3 numery. Same problemy. Ograniczany zasięg, w szczególności internetu (nawet tam gdzie jest sieć Plus).
    Za granicą roaming nie działa, pomimo zasięgu.
    WadyRoaming nie działa
  • ~~Piotr / 2025-03-14 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Działanie Internetu niezadowalające.
    Infolinia niepomocna.
    ZaletyNie ma
    WadyBeznadziejna infolinia. Kiepska prędkość Internetu
  • ~737 rozczarowany / 2020-02-09 00:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet pierwszy miesiąc 100gb dzień i 200 noc. Po godzinie ok 1:15 było włączone pobieranie gry Xbox ok 60gb w routerze 1,02,2020 licznik danych skasowany. W sumie dzienny i nocny ok 90gb pobranych ,no i moje zdziwienie internet wyłączono. Na infolinię dowiedziałem się, że wykorzystałem limit dzienny a nocny nic nie złożona reklamacja czas rozpatrzenia 30 DNI licznik na routerze wskazuje 90 GB z tego ponad 60gb pobranych po godzinie 1:15
    Nie polecam lepiej dopłacić do zaufanego operatora. OSZUŚCI
    Sprawę zgłaszam u powiatowego rzecznika praw konsumenta.
    ZaletyDość szybki
    WadyOszuści 6 dnia wyłączono nie słusznie
    Odpowiedź na reklamację 30 dni, żenada
  • ~A.G / 2024-03-03 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE TRAĆ CZASU. Powolna i niekompetentna obsługa. Nie pomagają rozwiązać problemów. I maile są często ignorowane. Proszę sobie czas i nerwy oszczędzać, nie angażuj z lajt Mobile
  • ~Aaras / 2022-10-17 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    najpierw czekałem 9 dni aż karta zostanie zaktywowana. Nie mogli tego zrobić ręcznie szybciej.
    Następnie karta SIM się zepsuła po miesiącu sama i każą mi zapłacić 20zł za wymianę,
    Brawo.
    Najgorszy operator.
  • ~Adam / 2025-03-17 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    W tej firmie nie sposób uzyskać odpowiedzi na najprostsze pytanie.

    Każdy konsultant odpowiada co innego. Zero przepływu informacji. Dno
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia, niekompetencja konsultantów
  • ~Adam / 2025-04-17 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Program poleceń to fikcja. Jedni dostają zwrot za polecenie klienta inni nie. Infolinia odpowiada tylko na wygodne pytania. W innym przypadku spychologia jeden na drugiego aż do zamęczenia klienta, żeby się wreszcie odczepił.
  • ~Adam W. / 2024-07-12 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tania, ale jest dużo problemów z działaniem usług. Lekceważące podejście do klienta. Po wymianie kart z Plus na Orange (spowodowane to było zawrotną prędkością Internetu 1Mb/s) nie mam możliwości sprawdzenia stanu pakietów Internetowych.

    Nie jest widoczne w systemie zużycie danych, tak, jak to było w przypadku kart Plusa (kolejny dzień pracują nad tym, bo jest to bardzo, ale to bardzo skomplikowane).

    Infolinia jest niekompetentna. Przysyłają mi kody MMI, które nie działają.

    Sami nie wiedzą, jak klient może samodzielnie sprawdzić zużycie Internetu? Jakieś nieporozumienie.

    Pan Mł. Specjalista Mikołaj D. przysłał mi kod 1711099# - kod nie działa.

    Pani Liderka Sekcji Obsługi Klienta Joanna S. dzisiaj podała kod 1710*99# - kod oczywiście też nie działa.

    Czy znajdzie się w tej firmie ktoś, kto poda mi poprawne kody, skoro infolinia nie jest w stanie tego zrobić?

    P.S.
    Po wymianie kart z Plus na Orange Internet LTE przyspieszył do 7Mb/s z deklarowanych 600Mb/S max.
    ZaletyBRAK
    WadyPrędkość LTE, obsługa klienta
  • ~Aga / 2025-03-16 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie posiada infolinii. Od 4 dni nikt nie, jest w stanie odpisać na pytania wysyłane w formularzu. Kompletnie mają w dupie klienta
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak infolinii
  • ~Aga / 2025-03-27 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie można dać 0 gwiazdek. Jedna to dla tej pseudo firmy komplement
    WadyInfolinia przygłupów
  • ~Aga / 2025-04-08 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięgu w tej pseudo sieci nie ma wcale. Internet nie działa. 5G tylko i wyłącznie na reklamie!

    Ktoś napisał, że tańsi od Play. No to faktycznie ogromną zaleta ????

    Może i tańsi od Play, ale drożsi od wszystkich innych operatorów wirtualnych oferujących takie same usługi!
    ZaletyBrak
    WadyCena, PRĘDKOŚĆ INTERNETU, 5G tylko w reklamie
  • ~Aga / 2025-04-17 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięgu w tej pseudo sieci nie ma wcale. Internet nie działa. 5G tylko i wyłącznie na reklamie!

    Ktoś napisał, że tańsi od Play. No to faktycznie ogromną zaleta ????

    Może i tańsi od Play, ale drożsi od wszystkich innych operatorów wirtualnych oferujących takie same usługi!
  • ~Agata / 2020-04-10 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokują numer za zgodne z umową korzystanie z niego. Czyli płacę abonament za wszystko nielimitowane i nie mogę z niego korzystać.
    Zaletybrak
  • ~Agnieszka / 2025-03-12 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie podają, że mają najtańszy abonament komórkowy. A to kłamstwo. Wystarczy poszukać w sieci innych ofert i np. a2-mobile ma najtańszy abonament na 19.90zł a u nich najtańszy jest za 25zł.

    Kłamią na stronie WWW to czego się po nich spodziewać
    ZaletyBrak
    WadyKłamią co do cen
  • ~Agnieszka / 2025-03-13 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia w tej firmie to kompletna porażka. Totalna spychologia. Działają na zasadzie, jak jeden konsultant po kilkunastu mailach nie jest w stanie udzielić odpowiedzi przydzielają kolejnego, który udaje, że nie ma pojęcia o sprawie i tłumacz człowieku od początku.

    Nie są w stanie udzielić mi odpowiedzi na proste pytanie od kilku dni.

    Żenada.

    Jedyne, co im wychodzi bezbłędnie to wystawianie faktur i upominanie siebie płatności.
    ZaletyBrak
    WadyNa infolinii pracują sądząc po inteligencji dzieci z podstawówki.
  • ~Alicja / 2022-10-24 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    nie wiem skad ich wyroznienia. Obsluga klienta slaba, skoro nie mogą swiadczyc u mnie uslug (brak od kilku dni - od momentu przejscia do nich) I oni chcą oplat aktywacyjnych?Za co? Za brak aktywacji? Nie polecam! Nie brnijcie w to.
    Zaletycena
    Wadysłaba obsługa klienta. Brak usług w deklarowanym terminie
  • ~Alina / 2020-04-17 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacisz i nie możesz wykonywać połączeń. Na infolinii mówią, że nic nie mogą pomóc. Pozytywne komentarze sami sobie piszą. Nie dajcie się zwieść. Sprawa zgłoszona do Urzędu Ochrony Konsumenta. Zgłaszajcie tam wszyscy oszukani, bo jest nas wielu.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1051
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186