Zablokowali mi połączenia na tydzień. Fakt miałam opóźnienie w rachunku no ale płacę tylko 20 zl u poprzedniego operatora to się nie zdarzyło. Korzystam bardzo mało z połaczeń a i tak wiecznie się do mnie nikt nie mógł dodzwonić .mms nie działały mi przez 1.5 roku ani nie mogłam wysyłać ani nie otrzymywałam. Dzczescie że korzystam z messengera w większości. Kończę już umowę z nimi przechodzę do heyah i bardzo się cieszę.
ZaletyOferta
WadySłaby zasięg nikt sie nie może do mnie dodzwonić.
~Piter / 2023-01-30 18:38
Ocena: 2.00 / 5
Parodia. Tydzień czasu PESEL weryfikują. Dwa razy już umowę potwierdzałem mailowo. Wysłałem przelew weryfikacyjny z banku. A teraz jeszcze chcą się na video rozmowę umawiać. Trzeba się ostro natrudzić żeby dostać łaskawie numer u nich. Ja rezygnuje.
~Pogromca Trolli / 2024-01-06 00:52
Ocena: 2.00 / 5
Do poniższej wypowiedzi: trollu lajt mobile nigdy nie posiadał aplikacji mobilnej. Konto numeru jest dostępne z pozycji strony www.
~Pyton / 2024-02-07 13:55
Ocena: 2.00 / 5
J***e trolle wypad stąd. Od tych ocen na 5 aż rzygać się chce.
~Qmpel / 2025-05-09 19:54
Ocena: 2.00 / 5
Byłem w lajt mobile do póki nie wyjechalem z rodziną na zagraniczne wakacje. Abonament jest niby w porzadku polaczenia, sms,mms darmowe + 30gb neta w kraju oraz 6.5gb w Unii (w naszym przypadku).
Schodzy pojawiają się gry wyjezdżacie za granicę.
RADZĘ WSZYSKIM PRZECZYTAĆ: co to jest Bonus Krajowy zgodnie z pkt. 3 Oferty Specjalnej. Który jasno mówi, że jeśli postanowisz wykorzystać więcej niż 50 minut/wymiennych na 50 SMS lub będziesz korzystać z pakietu internetowego, dostępnego w ramach limitu roamingowego Twojego abonamentu to nie dostaniesz wspomnianego wyżej rabatu i twój najbliższy rachunek zostanie powiększony o 20zl za każdy numer.
Co to oznacza?
Oznacza to w skrócie tyle, że lajt mobile w ramach abonamentu oferuje Ci 6.5gb w Unii ale nie za darmo a za 20zł! Zwykła sciema i tyle!
NIE POLECAM!
Zaletytani abonament ale tylko w kraju!
Wadynie jasne zasady
drogi abonament podczas zagranicznych podróży!
~Stos / 2024-03-14 00:26
Ocena: 2.00 / 5
Lajt Mobile sieć dla emerytów z korbami na 2G. Tyle w temacie.
Zaletydobry zasięg 2G
~Sztygar_01 / 2024-02-11 00:51
Ocena: 2.00 / 5
Trolle z żeńskimi nickami wypad stąd! Koksu wam zabrakło w dziupli z której piszecie?
~Wkur... / 2022-03-14 15:15
Ocena: 2.00 / 5
umowa na czas nie określony, od miesiąca jedynie co mogę na ten nr. to odbierać tel. brak danych mobilnych
KIBEL :D
Zaletydrogo, bo choć pakiet niby tani nie działa od półtora miesiąca
Wadyich pakiet to wyłudzenie, brak możliwości kontaktu (ich panel klienta to fikcja, od miesięcy brak możliwości logowania... SPRAWDZ SAM
~Andrzej / 2020-03-24 08:05
Ocena: 1.67 / 5
odradzam wszystkim,ktorzy dzwonią często!!! od razu blokują.Mi zablokowali w sobotę,teraz jest wtorek i dalej jestem uziemiony! zablokowali po raz drugi, wynoszę się od nich z dwoma numerami i odradzam wszystkim, omojajcie tę sieć z daleka!!!!
Wadyblokowanie rozmow i SMS bez powodu
~Bart / 2022-09-26 11:57
Ocena: 1.67 / 5
Mieli wysłać kartę ale po zapłacie stwierdzili, że nie mogą tego zrobić. Pieniędzy oczywiście nie zwrócili. Omijać szerokim łukiem.
Wadybrak profesjonalizmu
~Beata / 2021-09-02 18:00
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa klienta to jakis koszmar! Konduktancji zupełnie nie przeszkoleni, nie daja klientowi dojsc do słowa wręcz przekrzykuja to skandal, zupełnie nie sa pomocni wręcz wprowadzaja w błąd, nie chce im się wyjaśnić sprawy, np.wylaczyli sami Internet a wpieraja, ze to klient zmienił ustawienia w tekefonie albo wrecz, że korzysta z innego telefonu. TA OBSŁUGA TO DRAMAT JAKIŚ
ZaletyBrak
WadyProblemy non stop ze wszystkim bałagan w rozrachunkach, problem poza miastem z jakością połączenia
~Darek / 2020-07-10 15:58
Ocena: 1.67 / 5
Dzień dobry. Potwierdzam opinie wielu osób. Jeżeli ktoś potrzebuje usług nielimitowanych to w tej sieci tego nie ma. ( i wcale nie chodzi tu o internet) Jestem w sieci ja i moje dzieci od listopada 2019. I faktycznie dotychczas nie było problemów, za wyjątkiem kiepskiej jakości rozmów kiedy często rozmówcy nie rozumieją co mówię i w druga stronę to samo ale ponieważ zdarza się to raz na jakiś czas to można było to strawić. Problem nastąpił w lipcu kiedy miałem serie konferencji dwugodzinnych przez telefon. Automatycznie zostałem odcięty od sieci. Z tego co widzę dokładnie takie same problemy ma duża cześć użytkowników. Oczywiście infolinia powtarza od początku magiczne słowo 72h czyli tyle maja na załatwienie sprawy od momentu zgłoszenia. Faktycznie jest to tania oferta, ale dla osób które sporadycznie korzystają z usług. Jeżeli ktoś korzysta więcej otrzyma po 72 h komunikat analogiczny jak widziałem w innych opiniach, a który załączam również
Witam,
Numer jest już aktywny i można korzystać z usług.
Blokada karty SIM, która miała miejsce na Pana karcie spowodowana jest częstotliwością wykonywania połączeń wychodzących, SMS-ów bądź korzystania z internetu. W przypadku kiedy wykonuje Pan dużo połączeń lub korzysta Pan często z internetu nasz system kwalifikuje to jako błąd i blokuje kartę automatycznie. Taka sprawa przekazywana jest do Działu Kontroli Ruchu w celu weryfikacji czy było to Pana działanie czy np. usług premium. Jeżeli po weryfikacji okazuje się, że było to zwykłe użycie - wtedy karta jest odblokowywana.
Niestety nie mamy możliwości ingerencji w ten proces, ponieważ tak jak pisałem wcześniej jest to automatyczny proces systemu.
W razie pytań zachęcam do kontaktu mailowego zachowując ciągłość korespondencji, bądź do kontaktu z naszym BOK pod numerem 727 700 700.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
ZaletyCena
WadyJakość rozmów, często niestabilny internet który zupełnie ginie. I nie mówię tu ze ginie jadąc na trasie tylko w danym miejscu
~Elżbieta / 2025-07-30 14:10
Ocena: 1.67 / 5
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał karę nałożoną przez prezesa UOKiK na Telestradę za podszywanie się pod innych operatorów przy sprzedaży usług, m.in. starszym osobom. Grzywna to 8,4 mln zł.
Decyzję o ukaraniu Telestrady prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął pod koniec 2020 roku, po trwającym ponad roku postępowaniu. Regulator podjął je na podstawie wielu skarg na działalność firmy.
W skargach opisywano, że przedstawiciele Telestrady oferowali usługi głównie osobom mającym ponad 65 lat. Kontaktowali się telefonicznie, a potem przychodzili do domów z umową do podpisania.
I nadal nie są uczciwi
Jutro wstawią tutaj 100 pozytywnych opinii, ale prawdy nie da się ukryć
~Jack / 2020-06-06 14:46
Ocena: 1.67 / 5
Potwierdzam w 100% opinię Waldemara i Zuzanny. Wprowadzili mnie w błąd, reklamując swoją ofertę rodzinną, jako najlepsza na rynku, informujac, że oferuja abonament z NIELIMITOWANYMI połączeniami. Jednak korzystają z kruczka w umowie, że w razie nietypowej charakterystyki połączeń mogą je zablokować (par 7 regulaminu). Brak jednak zdefiniowania tego, co ta charakterystyka oznacza. Czyli jesteś zdany na ich kolejne arbitralne interpretacje.
Notorycznie blokują kartę na 72 godziny a czas na odblokowanie licza od czasu zgłoszenia a nie automatycznej blokady. Na nic zdają się prośby, że to już X blokada w ciągu ostatnich 3 miesięcy i 2 w tym miesiącu; że przyczyna jest jasna i nie potrzeby nic wyjaśniać. I tak 3 dni nie możesz nigdzie dzwonić, nawet do ich biura obsługi klienta
ZaletyNiska cena za jeszcze niższą jakość i brak taniego roamingu
WadyBrak w praktyce oferowanych nielimitowanych minut. Brak internetu w małych miejscowościach, podczas gdy play i Orange mają tam maks.zasięg. Brak taniego roamingu
~Janusz / 2021-11-15 17:26
Ocena: 1.67 / 5
Od prawie 3 lat należę do tej sieci w raz z żoną. Poza nielicznymi przypadkami zawsze wszystko było OK. Od miesiąca czasu praktycznie nie da się korzystać z komórki. Dzwoniłem na infolinię do Operatora i był zdziwiony , że nie mam zasięgu - ignorancja Klienta
ZaletyNie widzę zalet w ostatnich 3 miesiącach.
WadyBrak możliwości korzystania z komórki
~Janusz / 2024-10-17 21:12
Ocena: 1.67 / 5
Zawyżanie Faktur-Zgodnie z podpisaną umową wynegocjowałem kwotę 17,50. faktura przyszła na kwotę 35,00 a nastepna na kwotę 20,00 zł
ZaletyW ostatnim czasie dobry sygnał połaczenia
WadyZawyżanie Faktur
~Jorge / 2020-03-24 08:55
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam, zdecydowanie nie polecam!! Drugi raz wyłączyli możliwość dzwonienia i wysyłania sms, chciałem wyjaśnienia powodu wyłączenia - rzekomo sprawdzenie właściwego użytkowania telefonu
(mam do 15 minut rozmów dziennie + kilka MMS-sów ) *************** Jakieś kuriozum!!!
= kończę z nimi!!!
ZaletyTani abonament ???? - są jednak tańsze
WadyBlokowanie połączeń i SMS całkowicie bez powodu - mam na koncie kwotę na 2 m-ce
~Lucjan / 2023-10-29 15:00
Ocena: 1.67 / 5
Tanio ale jak coś nie działa (nawet przez kilka dni) to dosłownie nikt ci nie pomoże. Na maile odpisują wyrywkowo i schematyczne bez rozwiązań. Nie polecam jeśli nie masz dodatkowego zabezpieczenia. Ważne jest też to że firma nie czuje się odpowiedzialna za swoje usługi.
~Łukasz / 2023-07-25 18:52
Ocena: 1.67 / 5
Chciałem przenieść numer. Lajt nie był w stanie dostarczyć umowy. Tydzień telefonów i zaraz miało być. Po tygodniu zrezygnowałem i poprosiłem o zwrot kosztów 14,9zl za przesyłkę. Lajt zwrócił 13,9zl twierdząc że 1zl to opłata za weryfikację. Pytam się za co? Za usługę którą z ich winy nie doszła do skutku? Najlepsze jest to że jedni mówią że to na cele charytatywne a drudzy że opłata za obsługę.
Odradzam ten twór który ma mało wspólnego z dostawą usług telekomunikacyjnych.
ZaletyBrak
WadyJakość obsługi. Kradzież pieniędzy.
~mariusz p / 2020-07-06 14:15
Ocena: 1.67 / 5
Przejście do lajtmobile okazało się błędem praktycznie płacąc regularnie i usiłując się konsultować mailem, czatem, infolinią straciłem połączania. Przeniesienie numeru to błąd i ryzyko straty cennego numeru od 15 lat należącego do nas :(
Zaletycena usług
Wadyobsługa klienta płacącego regularnie i na czas