Zawyżanie Faktur-Zgodnie z podpisaną umową wynegocjowałem kwotę 17,50. faktura przyszła na kwotę 35,00 a nastepna na kwotę 20,00 zł
ZaletyW ostatnim czasie dobry sygnał połaczenia
WadyZawyżanie Faktur
~Jorge / 2020-03-24 08:55
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam, zdecydowanie nie polecam!! Drugi raz wyłączyli możliwość dzwonienia i wysyłania sms, chciałem wyjaśnienia powodu wyłączenia - rzekomo sprawdzenie właściwego użytkowania telefonu
(mam do 15 minut rozmów dziennie + kilka MMS-sów ) *************** Jakieś kuriozum!!!
= kończę z nimi!!!
ZaletyTani abonament ???? - są jednak tańsze
WadyBlokowanie połączeń i SMS całkowicie bez powodu - mam na koncie kwotę na 2 m-ce
~Lucjan / 2023-10-29 15:00
Ocena: 1.67 / 5
Tanio ale jak coś nie działa (nawet przez kilka dni) to dosłownie nikt ci nie pomoże. Na maile odpisują wyrywkowo i schematyczne bez rozwiązań. Nie polecam jeśli nie masz dodatkowego zabezpieczenia. Ważne jest też to że firma nie czuje się odpowiedzialna za swoje usługi.
~Łukasz / 2023-07-25 18:52
Ocena: 1.67 / 5
Chciałem przenieść numer. Lajt nie był w stanie dostarczyć umowy. Tydzień telefonów i zaraz miało być. Po tygodniu zrezygnowałem i poprosiłem o zwrot kosztów 14,9zl za przesyłkę. Lajt zwrócił 13,9zl twierdząc że 1zl to opłata za weryfikację. Pytam się za co? Za usługę którą z ich winy nie doszła do skutku? Najlepsze jest to że jedni mówią że to na cele charytatywne a drudzy że opłata za obsługę.
Odradzam ten twór który ma mało wspólnego z dostawą usług telekomunikacyjnych.
ZaletyBrak
WadyJakość obsługi. Kradzież pieniędzy.
~mariusz p / 2020-07-06 14:15
Ocena: 1.67 / 5
Przejście do lajtmobile okazało się błędem praktycznie płacąc regularnie i usiłując się konsultować mailem, czatem, infolinią straciłem połączania. Przeniesienie numeru to błąd i ryzyko straty cennego numeru od 15 lat należącego do nas :(
Zaletycena usług
Wadyobsługa klienta płacącego regularnie i na czas
~Nick / 2022-07-21 16:23
Ocena: 1.67 / 5
Lajtmobile na kartę to dramat - co miesiąc problem z aktywacją pakietu po doładowaniu, infolinia nie jest w stanie pomóc, trzeba wysyłać potwierdzenia doładowania i czekać 3 dni na rozpatrzenie
WadyBłędy w systemie doładowań, infolinia nie rozwiązuje problemów,a jedynie informuje
~Normalny / 2023-12-15 08:56
Ocena: 1.67 / 5
Masakra nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyŻadnych - karta nie działa z połową urządzeń na kartę sim
WadyWycofanie się z umowy z tą firmą to schody z kłodami pod nogami.
~ogW / 2023-06-07 15:57
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam, jakosc internetu jak i zasiegu zostawia wiele do życzenia. W momencie gdy bedzie ktos chcial rozwiazac umowe trzeba placic duze kary. Niemal w ogole nie korzystalem z tego internetu bo byl taki slaby, a wiekszosc opinii tutaj chyba piszą boty/pracownicy. Ponadto do kazdej faktury doliczane są jakies koszta „aktywacjne” potem za koniec bonus itp i z „10zl” abonament robi sie 30 :) Z czego wszystkie dodatkowe koszta są dopisane druczkiem w umowie, zamiast na widoku. Zwykli naciągacze nie polecam
Zaletybrak
WadyZasieg, naliczanie dodatkowych kosztów
~Patryk / 2020-04-15 16:39
Ocena: 1.67 / 5
Zdecydowanie odradzam i ostrzegam przed przeniesieniem numeru do tej pseudo "sieci". Po pierwsze sieć nie obsługuje wiadomości iMessage, zatem użytkownicy iPhone oraz innych urządzeń Apple nie mogą korzystać z bezpłatnego wysyłania wiadomości pomiędzy sobą. Dział techniczny najpierw zbywa do kontaktu z infolinią Apple, kiedy okazuję się, że wszystko w porządku z telefonami, dział techniczny proponuje wyłączenie i ponowne uruchomienie telefonu, co dla mnie osobiście jest totalną kompromitacją. Posiadam 2 numery Lajt Mobile i żadna karta nie obsługuje tych wiadomości na telefonach. Po drugie kwestia aktualizacji billingu, sieć zastrzega sobie "prawo" do opóźnienia maksymalnego 48H, a jeszcze nigdy nie zdarzyło się, żeby ten czas miesił się w tym okresie. W chwili obecnej prezentowane są dane billingu sprzed 5 dni.
Dodatkowo kontakt z konsultantami jest na żenująco niskim poziomie. Dział techniczny odpowiada "tylko" w ciągu 7 dni.
~Paula / 2022-01-22 14:23
Ocena: 1.67 / 5
Po przejściu do heyah zasięg tmobile szok szwagierka dzwoni gadamy normalnie nic nie przerywa nawet jak biore ja na głośnik bo nie lubie mieć słuchawki przy uchu. Wcześniej to bylo niemożliwe bo zaraz mnie nie słyszała. Już myślałam że mam coś z telefonem a tu szok teraz normalnie gadamy.
~Piotr / 2024-12-19 15:38
Ocena: 1.67 / 5
Chwalą zasieg to nieprawda
Niby mam zasieg a nie idzie się do mnie dodzwonić
Dodzwonić się do nich cud a w weekend ich nie ma oddzwonią po kilku dniach
Więcej nie pisze starczy im
ZaletyBrak
WadySame wady
~Rozczarowany / 2021-03-16 14:11
Ocena: 1.67 / 5
Siec nierzetelna blokuje telefony na pare dni z nikim nie ma kontaktu tylko pisemnie po prostu zalsne odradzam kupujacym ich oferte bo za miesiac sami bedziecie ofiarami nierzetelnych uslug
ZaletyW miare tanie poza tym nic
WadyKontakt blokowanie telefonu
~Szalony Joe / 2023-11-17 15:57
Ocena: 1.67 / 5
Szitowy internet. Ciągle muli na poziomie poniżej 10 mega. Bez znaczenia czy to duże miasto czy wiocha. Lajt Mobile to taka tania kupa. Wolę płacić więcej bo mam lepszy internet.
Wadyinternet sprzed ponad 10 lat
~Trynidos / 2023-08-17 21:13
Ocena: 1.67 / 5
Jestem klientem od kilku lat i byłem zadowolony,natomiast na dzień dzisiejszy zasięg to jakiś żart (mieszkam w mieście) po kilku próbach wyjaśnienia przyczyny problemu zasięgu,konsultant przyznał że prawdopodobnie jest zbyt duża liczba użytkowników danej sieci (chodzi o przepustowość) i mogą występować problemy.
ZaletyCena
WadyZasięg nawet w dużym mieście
Lte lte+ porażka
~wojcars / 2024-03-25 14:56
Ocena: 1.67 / 5
odradzam tą sieć -bez przyczyny zablokowali mi połączenia wychodzące,przychodzące oraz wychodzące smsy.
zazanczam ,że nie jest to związane brakiem opłat za abonament.
jedynie co się dowiedzaiłaem to ,że sprawę wyjaśniają ,ale do tej pory cisza -minęło 3 dni.
Chcę zaznaczyć ,że prowadze działalnośc gospodarcza i mam tylko jeden numer a do dziś jestem bez kontaktow z Klientami-dla mnie to jak szczelenie sobie w kolano.
Dzwonię po kilka razy na infolinie i cisza.
odradzam wszystkim
~agnieszka / 2020-04-30 18:12
Ocena: 1.33 / 5
Beznadziejna sieć!! Non stop blokują usługi i połączenia, mimo że rachunki opłacone w terminie, tylko ze według nich za duzo sie korzysta z usług.
72h zablokowanych usług - BEZNADZIEJA.
NIE POLECAM
Zaletybrak
Wadyciągłe blokowanie usług
~Anna / 2025-03-25 20:01
Ocena: 1.33 / 5
Sprawdziłam w wyszukiwarce i znalazłam kilka tańszych firm z tańszym abonamentem i większą ilością Internetu.
Faktycznie kłamczuchy podają nieprawdę, że są najtańsi. Tak nie jest.
Ciekawe, czy takie praktyki są dozwolone. Zgłoszę to do UOKiK tak nie powinno być.
ZaletyJakie zalety? To oszuści
WadyZa mała rubryka na wypisanie wad
~Arek / 2025-05-16 16:00
Ocena: 1.33 / 5
Koszmarny Lajt Mobile
Od otrzymania karty SIM Lajt Mobile (od roku zmiana z Netii, gdzie było wszystko OK) połączenia ciągle przerywane, rozmówcy się nagle nie słyszą i głucha linia. Zmiana telefonu na nowy i to samo. Rozmowy z tymi samymi numerami od innych operatorów (Play, Virgin) są doskonałe. Super też było na karcie Netii. Operator Lajt otrzymał moje zgłoszenie i ich odpowiedź: "Nie odnotowaliśmy awarii, sieci." Masakra.
ZaletyBrak
WadyPrzerywa 19 na 20 połączeń, by po chwili nic nie było słychać.
Operator udaje, że wszystko u nich OK.
~Barbara Krajewska / 2021-11-24 17:14
Ocena: 1.33 / 5
Okropna firma i osoby tam pracujące .
W mojej opinii to oszuści.
Konsultant Maciej Rupicki - brak profesjonalizmu , ignorant .
ZaletyBrak
WadyNie działa internet , nieprzyjemne i aroganckie osoby tam pracujące
~Bart / 2025-05-11 14:26
Ocena: 1.33 / 5
Zwykła banda krętaczy i złodziejaszków.
Nie wywiązują się z umowy. Bonusy za polecenie usług tylko dla wybranych klientów