strona 45 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~mariusz / 2019-10-28 13:32
W gdańsku częste zaniki zasięgu, portal obsługujący doładowania wprowadza w błąd,zapłaciłem ale pakiety się nie uruchamiają więc ponownie i to już przepada. Tłumaczenia i pisanie maili z dowodami licznych wpłat. wczoraj wpłaciłem 62 zł i dziś już nawet nie mogę się zalogować do BOK. Przez 25lat takiej jakości i utrudniania odzyskania zmarnowanych pieniędzy - nie doświadczyłem jak w lajtmobile. Nie polecam i szybko przenoszę numer do play. -
-
~mkb / 2022-11-17 01:19
Dno unikać z daleka, zasięg OK internet to totalne dno! Jeśli lubicie 0,1Mb/s ZaletyBRAKWadyBRAK -
~Pawel / 2020-10-09 13:16
Internet w tej sieci albo nie działa albo prędkość to max 0.5 na 0.1 Mbit
Rozmowy w losowych momentach są zablokowane pomimo opłacony rachunków.
Jedynie coona usłyszeć na i infolinii to warunki sieciowe w danym miejscu mogą powodować braki rozmów i internetu.
JASNE w calym mieście wojewódzkim nie maja zasieguZaletyBrakWadyCałą sieć lajt mobile to jedna wielka wada -
~popkuriozum / 2023-02-16 14:42
Parodia nie firma. Nastawiona tylko na wyciąganie kasy od klientów. Najpierw przyznają inny numer niż w umowie. Później okazuje się, że nie działają SMSy i przez MIESIĄC to naprawiają. A jeszcze w ciągu tego miesiąca zamykają moją skargę, "bo przecież naprawiliśmy".
Oni mogą sobie wysyłać faktury elektroniczne, podpisywać umowę zdalnie, ale jak Ty jako klient chcesz coś zrobić to musisz w mailu napisać dokładnie z ich wytycznymi, albo wydrukować, podpisać i zeskanować durnowaty formularz. Każdrazowy kontakt mailowy i telefonicznych z BOK to mordę. Formalizm utrudniający załatwienie czegokolwiek co jest na ich niekorzyść: założenie skargi technicznej, złożenie reklamacji, wypowiedzenie umowy czy odzyskanie nadpłaty. Oczywiście wszystko po to by wydoić klienta na maksa.
Najgorszy teleoperator z jakim miałem do czynienia!Zaletyniska cena (ale tylko w obietnicach)Wadynie działające usługi, utrudnianie złożenia reklamacji, utrudnianie rozwiązania umowy, utrudnianie odzyskania nadpłaty, beznadziejny BOK -
~użytkownik / 2021-09-15 22:45
oferta niby bez limitu a blokują mozliwość wykonywania połączeń. Nie polecam -
~Zawiedziony / 2023-09-18 09:12
Mam 3 numery. Same problemy. Ograniczany zasięg, w szczególności internetu (nawet tam gdzie jest sieć Plus).
Za granicą roaming nie działa, pomimo zasięgu.WadyRoaming nie działa -
~~Piotr / 2025-03-14 10:32
Nie polecam. Działanie Internetu niezadowalające.
Infolinia niepomocna.ZaletyNie maWadyBeznadziejna infolinia. Kiepska prędkość Internetu -
~737 rozczarowany / 2020-02-09 00:58
Mam internet pierwszy miesiąc 100gb dzień i 200 noc. Po godzinie ok 1:15 było włączone pobieranie gry Xbox ok 60gb w routerze 1,02,2020 licznik danych skasowany. W sumie dzienny i nocny ok 90gb pobranych ,no i moje zdziwienie internet wyłączono. Na infolinię dowiedziałem się, że wykorzystałem limit dzienny a nocny nic nie złożona reklamacja czas rozpatrzenia 30 DNI licznik na routerze wskazuje 90 GB z tego ponad 60gb pobranych po godzinie 1:15
Nie polecam lepiej dopłacić do zaufanego operatora. OSZUŚCI
Sprawę zgłaszam u powiatowego rzecznika praw konsumenta.ZaletyDość szybkiWadyOszuści 6 dnia wyłączono nie słusznie
Odpowiedź na reklamację 30 dni, żenada -
-
~A.G / 2024-03-03 22:05
NIE TRAĆ CZASU. Powolna i niekompetentna obsługa. Nie pomagają rozwiązać problemów. I maile są często ignorowane. Proszę sobie czas i nerwy oszczędzać, nie angażuj z lajt Mobile -
~Aaras / 2022-10-17 20:51
najpierw czekałem 9 dni aż karta zostanie zaktywowana. Nie mogli tego zrobić ręcznie szybciej.
Następnie karta SIM się zepsuła po miesiącu sama i każą mi zapłacić 20zł za wymianę,
Brawo.
Najgorszy operator. -
~Adam / 2025-03-17 18:46
W tej firmie nie sposób uzyskać odpowiedzi na najprostsze pytanie.
Każdy konsultant odpowiada co innego. Zero przepływu informacji. DnoZaletyBrakWadyInfolinia, niekompetencja konsultantów -
~Adam W. / 2024-07-12 12:29
Firma tania, ale jest dużo problemów z działaniem usług. Lekceważące podejście do klienta. Po wymianie kart z Plus na Orange (spowodowane to było zawrotną prędkością Internetu 1Mb/s) nie mam możliwości sprawdzenia stanu pakietów Internetowych.
Nie jest widoczne w systemie zużycie danych, tak, jak to było w przypadku kart Plusa (kolejny dzień pracują nad tym, bo jest to bardzo, ale to bardzo skomplikowane).
Infolinia jest niekompetentna. Przysyłają mi kody MMI, które nie działają.
Sami nie wiedzą, jak klient może samodzielnie sprawdzić zużycie Internetu? Jakieś nieporozumienie.
Pan Mł. Specjalista Mikołaj D. przysłał mi kod 1711099# - kod nie działa.
Pani Liderka Sekcji Obsługi Klienta Joanna S. dzisiaj podała kod 1710*99# - kod oczywiście też nie działa.
Czy znajdzie się w tej firmie ktoś, kto poda mi poprawne kody, skoro infolinia nie jest w stanie tego zrobić?
P.S.
Po wymianie kart z Plus na Orange Internet LTE przyspieszył do 7Mb/s z deklarowanych 600Mb/S max.ZaletyBRAKWadyPrędkość LTE, obsługa klienta -
~Aga / 2025-03-16 21:59
Firma nie posiada infolinii. Od 4 dni nikt nie, jest w stanie odpisać na pytania wysyłane w formularzu. Kompletnie mają w dupie klienta ZaletyBrak zaletWadyBrak infolinii -
~Agata / 2020-04-10 12:31
Blokują numer za zgodne z umową korzystanie z niego. Czyli płacę abonament za wszystko nielimitowane i nie mogę z niego korzystać. Zaletybrak -
~Agnieszka / 2025-03-12 19:23
Na stronie podają, że mają najtańszy abonament komórkowy. A to kłamstwo. Wystarczy poszukać w sieci innych ofert i np. a2-mobile ma najtańszy abonament na 19.90zł a u nich najtańszy jest za 25zł.
Kłamią na stronie WWW to czego się po nich spodziewaćZaletyBrakWadyKłamią co do cen -
~Agnieszka / 2025-03-13 20:16
Infolinia w tej firmie to kompletna porażka. Totalna spychologia. Działają na zasadzie, jak jeden konsultant po kilkunastu mailach nie jest w stanie udzielić odpowiedzi przydzielają kolejnego, który udaje, że nie ma pojęcia o sprawie i tłumacz człowieku od początku.
Nie są w stanie udzielić mi odpowiedzi na proste pytanie od kilku dni.
Żenada.
Jedyne, co im wychodzi bezbłędnie to wystawianie faktur i upominanie siebie płatności.ZaletyBrakWadyNa infolinii pracują sądząc po inteligencji dzieci z podstawówki. -
-
~Alicja / 2022-10-24 12:08
nie wiem skad ich wyroznienia. Obsluga klienta slaba, skoro nie mogą swiadczyc u mnie uslug (brak od kilku dni - od momentu przejscia do nich) I oni chcą oplat aktywacyjnych?Za co? Za brak aktywacji? Nie polecam! Nie brnijcie w to. ZaletycenaWadysłaba obsługa klienta. Brak usług w deklarowanym terminie -
~Alina / 2020-04-17 19:53
Płacisz i nie możesz wykonywać połączeń. Na infolinii mówią, że nic nie mogą pomóc. Pozytywne komentarze sami sobie piszą. Nie dajcie się zwieść. Sprawa zgłoszona do Urzędu Ochrony Konsumenta. Zgłaszajcie tam wszyscy oszukani, bo jest nas wielu. ZaletyBrak -
~Andrzej / 2023-09-08 17:20
Póki korzystasz z internetu jest ok... ale spróbuj wyrazić chęć rezygnacji. Przeciąganie, brak odpowiedzi, za każdym razem się okazuje, że brakuje jakiejś informacji i nie jest to oficjalna rezygnacja.
Od 2 miesięcy próbuję rozwiązać umowę, którą rzekomo można rozwiązać w każdej chwili, a dalej nie mogę... cały czas wysyłają faktury i grożą sądem. Zdecydowanie odradzam.Zaletyinternet chodziWadyobsługa klienta działa tylko do czasu, aż wyrazisz chęć rezygnacji. Potem cisza -
~Andrzej / 2025-03-13 11:17
Cwaniaczki, oszuści.
Sprawdziłem oferty innych podobnych operatorów wirtualnych i rzeczywiście lajt nie jest najtańszy.
Są inni sporo tańsi.ZaletyBRAKWadyWPROWADZANIE KLIENTÓW W BŁĄD. NIEPRAWDZIWE INFORMACJE NA STRONIE WWW
strona 45 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »