strona 45 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Darek T / 2021-07-03 09:31
Kilka lat już z nimi i zero problemów. polecam wszystkim szukającym dobrego operatora. -
-
~Tomek / 2021-06-06 13:01
A ja polecam serdecznie!!!jestem już kilka lat bez żadnych zastrzeżeń-wczesniej byłem we wszystkich możliwych sieciach i w tej jestem najbardziej zadowolony.to nie sieć dla celebrytów.poza tym wspieramy polską firmę ????☝️ ZaletyCena,brak jakichkolwiek awarii!WadyBrak -
~zt / 2021-06-01 10:13
Biuro obsługi klienta ( dużo do życzenia ) to klient powinien wiedzieć co się dzieje, że zamawiane usługi na jego aparacie nie działają prawidłowo i dlaczego. W kilkunastu rozmowach telefonicznych osobiście napotkałem na jednego konsultanta, który próbował rozwiązać problem i jakoś się udało ale tylko na jednym aparacie. Konsultanci nie życzą sobie żeby im przerywać a sami zachowują się tak samo. nie ma do kogo złożyć reklamacji ponieważ przy wyborze tematyki rozmowy jakbyśmy nie wybierali łączymy się z tym samym konsultantem jest 5to chyba jedyna firma gdzie reklamacje obiera ta sama osoba na którą jest składana reklamacja. o firmie może i dużo oferują za niewielkie pieniądze ale jakość ma dużo do życzenia. nie polecam.
Zaletyniska cena za usługi internetoweWadyInternet nie działa tam gdzie powinien tam gdzie inne firmy nie mają z tym problemów nadmieniam tylko że jestem z centralnej Polski i tutaj inne firmy nie mają takich problemów z Internetem jak ta. -
~Liza / 2021-05-20 17:51
Ja osobiście nie polecam. Wcześniej byłam u innego operatora i nie było problemów. Mogłam rozmawiać godzinami, wysyłać smsy na raz kilkanaście, aktualizować telefon i aktywnie korzystać z internetu. Wszystko działało. Przeszłam do Lajt, bo skusiła oferta. Ale to była najgorsza decyzja. Co do oferty nie mam żadnych uwag. Ceny i liczenie GB są świetne. Ale jeżeli ktoś dużo korzysta, jak ja, to tragedia. Mojemu mężowi co miesiąc (od 4 miesięcy) blokują połączenia wychodzące (rozmowy i smsy). Odpowiedź biura obsługi klienta brzmi (cytuje ich regułkę, którą usłyszą Państwo na infolinii i jako odpowiedź na reklamację):
Blokada karty SIM, która miała miejsce na Państwa karcie spowodowana jest częstotliwością wykonywania połączeń wychodzących, SMS-ów bądź korzystania z internetu. W przypadku kiedy wykonują Państwo w krótkim przedziale czasowym dużo połączeń lub korzystają Państwo często z internetu nasz system kwalifikuje to jako błąd i blokuje kartę automatycznie. Takie zgłoszenie przekazywane jest do Działu Kontroli Ruchu w celu weryfikacji czy było to Państwa działanie czy np. usług premium. Jeżeli po weryfikacji okazuje się, że było to zwykłe użycie - karta jest odblokowywana.
Niestety nie mamy możliwości ingerencji w ten proces, ponieważ tak jak pisaliśmy wcześniej jest to automatyczny proces systemu.
Odpowiedź jest bardzo ogólnikowa i w gruncie rzeczy nie odpowiada na zasadnicze pytanie, co konkretnie powoduje blokadę. Po kilkakrotnym kontakcie z działem reklamacji, poinformowano nas, że prawdopodobnie(!) jednoczesne wysłanie na jeden numer 4 SMS. W dobie kiedy wszyscy mamy smartfony i pisząc SMS najczęściej nie wysyłamy jeden SMS. Porażka! A co jak ktoś zmieni numer i do wszystkich kontaktów wyśle wiadomość SMS z nowym numerem? Blokada na dzień dobry ????
A wczoraj zablokowano mnie. Napisałam reklamację. Przypuszczam, że odpowiedź będzie następująca: dużo korzysta z internetu. Akurat przyszło na telefon powiadomienie o aktualizacji oprogramowania telefonu. Zaczęłam pobierać. Zużyłam 2 GB na aktualizację. Ona nie została dokończona, a połączenia są zablokowane. I u mnie też to nie pierwsza blokada.
A tym, co nie wierzą, że firma ma takie praktyki, proponuję sprawdzić. Proszę wysłać dużo SMS jednocześnie. I blokada na minimum 2 dni zapewniona ????. Jestem abonentem od roku. Mąż od kilku lat. I nie jesteśmy z konkurencji.
Ale ja mam już dość i zmieniam operatora. Już nie mam sił walczyć i prosić się o swoje.
O i obsługa klienta! To odrębny temat! Na infolinii jest tylko jedna kompetentna osoba. Reszta, to chyba tylko po to by powtarzać wyuczone formułki. Opiszę sytuację:
Po przeniesieniu numeru, zmieniałam ofertę. Oczywiście to robiłam drogą elektroniczną. Na całe szczęście! Faktury przychodziły na stare kwoty. Dzwonimy na infolinię. Pani mówi: zgłosimy do działu faktur, odpowiedź w ciągu 30 dni. Opłaciłam błędną fakturę. Czekam 30 dni. Kolejna faktura ponownie z błędną kwotą. Dzwonimy znowu na infolinię. Tłumaczę, że zmieniłam ofertę, błędną faktura. A Pani mówi, że dział faktur odpowiedział, że faktury prawidłowe. Ja odpowiedzi nie otrzymałam. Kolejny raz składam zgłoszenie. Pomijając szczegóły, trwało wszystko 5 miesięcy. W końcu, po kilkakrotnym ponaglaniu wystawiono korekty po upływie 30 dni od złożenia oficjalnej reklamacji. Po zakończeniu postępowania została wystawiona faktura na której widniała kwota nadpłaty. Odjęłam ją od kwoty faktury i taką kwotę zapłaciłam. Po czym otrzymuję SMS z informacją, że mam niedopłatę. Dzwonię na infolinię. A Pani mi mówi, że tak jest niedopłata. Pytam, z czego ona wynika. W telefonie cisza. Więc próbuję dojść i mówię mam taką fakturę, taką niedopłatę. Odjęłam od kwoty faktury kwotę niedopłaty wpłaciłam taką kwotę. Więc skąd niedopłata? A Pani na to no tak Pani ma rację ale my też mamy rację. No chyba coś nie tak. Jeżeli 5-3=2 to nie może jednocześnie być 5-3=4. To chyba logicznie i zgodne z zasadami matematycznymi. Ale nie w Lajt. U nich swoją matematyka. Wyjaśnienie trwało 2 miesiące. I polegało na tym, że ktoś, kto nawet nie raczył się podpisać wysłał zestawienie faktur po korekcie i wpłat. Czyli i tak sama miałam do tego dochodzić. Właśnie na tym polega obsługa w Lajt. Osoby na infolinii nie słuchają co się do nich mówi.
Więc reasumując. Jeżeli ktoś mało korzysta, to wszystko świetnie działa. A jeżeli ktoś jest aktywnym abonentem i jednocześnie dociekliwym, to nie polecam. Będzie dużo nerwów. Ja rezygnuję. Od lipca 2020 roku nie było jeszcze miesiąca w którym nie kontaktowaliśmy się z infolinią bądź elektronicznie. Za każdym razem coś. Albo faktury albo blokada. Dlatego szukam czegoś lepszego. Bo dobra cena nie zawsze idzie w parze z dobrą jakością. A ja stawiam na jakość.ZaletyLiczenie GB, ofertaWadyBlokada usług jeżeli dużo korzysta się, kiepska jakość obsługi klienta. -
~Andrzej / 2021-05-20 13:15
trudno się z nimi rozstać. 2 miesiące prawie na przeniesienie nru??! w kółko trzeba odblokowywać karty. -
~nick / 2021-05-12 12:40
Najwyższa jakość i najniższe koszty.Konkurencja jest bardzo daleko w tyle,bo za dwa razy gorsze usługi pobiera minimum dwa razy więcej. W forum negatywne opinie chyba tylko oni sami piszą i sami siebie chwalą, żeby wszyscy ich nie pozostawili na zawsze. ZaletyWszystko na piątkę a oprócz tego nie wciskają naiwniakom złomu za bardzo zawyżone raty jego spłaty jak większość pozostałych operatorów.WadyBrak -
~Coolio / 2021-05-02 21:50
Sieć w pełni wywiązuje się z usług. Zarówno BOK jak i,, utrzymanie klienta,, spełnia swoją rolę.. Nigdy nie miałem jakichkolwiek problemów które opisywane są poniżej. Polecam ZaletyCena, uslugiWadyNic -
~Tomek / 2021-04-29 16:39
Jakość to porażka. Co chwilę tracę dostęp do internetu. Miałem takie sytuacje że znajomi zgłaszali że nie mogą się do mnie dodzwonić. Okazało się że nie ja jeden w lajt mobile mam ten problem i to nie moja wina. Okresowo mój telefon jest "po za siecią". Wolę dopłacić niż używać takie badziewie. Nie polecam i zmieniam jak najszybciej.
Również od czasu do czasu zdarzają mi się dziwne głosy podczas rozmów (słyszę rozmówcę bardzo cicho albo on mnie nie słyszy, zakłócenia)ZaletyCenaWadyKiepsko zasięg, przerywający internet -
-
~kamis / 2021-04-20 07:26
Obsługa ok, kontakt szybki, wszystko super, rozmowy, sms, mms wzorowo. Jakość internetu TRAGEDIA. Zasięg chyba cięty na maksa. Wadyinternet -
~Jerzy / 2021-04-15 13:58
Nie polecam tego operatora, bardzo słaby zasięg, ciągłe problemy mimo tego że jestem blisko nadajnika plusa. ZaletyCenaWadyBardzo słaby zasięg telefonu, brak lub niestabilny internet. -
~Fred / 2021-03-30 15:01
Oferta Lajt nierzetelna a nawet oszukańcza. SMSy nie są wcale darmowe przynajmniej nie te na komórkę.. Za stacjonarny SMS zapłacicie co najmniej po 1,23 a nawet więcej bo dzielą jednego SMS-a na kilka . Nigdzie w ofercie o tym nie znajdziecie. W Playu wszystko wynika w ofercie a w Lajt gdzieś w dodatkowych kosztach. Duży minus !!! Wadynierzetelna oferta. -
~Meryl / 2021-03-29 17:14
Pod byle powodem a właściwie bez sprawdzonego powodu automatycznie blokują SIM i to na długo. Cóż z tego , że oferta cenowo OK kiedy nie możecie z tego gó.wna korzystać WadyKiepski konktakt a właściwie jego brtak. -
~sfl / 2021-03-24 09:25
Oszuści! Tragedia i patologia! Mimo nielimitowanej oferty blokowane są połączenia i SMSy wychodzące po dłuższej rozmowie albo wysłaniu kilku SMS-ów w krótkim czasie. Telefon dostaje wtedy bana na dwa-trzy dni. Ciekawe że nie blokują internetu (ten akurat ma limit 10Gb). Złodziejska firma. Ostatnio blokada wpadła zupełnie bez powodu, mimo że nie było wykonywanych połączeń ani wysyłanych SMS-ów. Całe szczęście zostało tylko kilka dni do przeniesienia numeru do nowego operatora i już mam drugą kartę z tymczasowym numerem. Radzę każdemu uciekać byle szybciej a jak się ktoś zastanawia nad ofertą to stanowczo odradzam. Powinni zaorać Telestrade ze wszystkimi wrednymi pracownikami którzy nie są w stanie nic pomóc. WadyCałe mnóstwo!! -
~EK / 2021-03-24 08:59
Blokują usługi. Płace za nielimitowane połączenia a W KAŻDYM MIESIĄCU na parę dni mam zablokowane połączenia. Nie można dzwonić, pisać smsów. Po kontakcie z niemiła obsługa nic się nie da zrobić .. twierdzą że zabieranie uslugi jest zgodne z ich regulaminem i że przywrócą ja za parę dni. Ostatnio czekaliśmy tydzień. Porażka. Uciekamy do innego operatora. Mamy dosyć blokowania telefonu w każdym miesiącu ! ZaletyŻadne.WadyBlokady połączeń i smsów każdego miesiąca!
Nie można się dogadać z obsługą. -
~Hania / 2021-03-22 08:47
Dziwne te opinie ze numer nie działa i siec coś blokuje, ja nigdy nie miałam takich problemów, super zasięg, cena, obsługa szybka, nie to co w orange długie oczekiwanie na infolinii, za dwa miesiace także mąż przenosi numer, polecam. Zaletycena, zasieg, obsługa -
~Rozczarowany / 2021-03-16 14:11
Siec nierzetelna blokuje telefony na pare dni z nikim nie ma kontaktu tylko pisemnie po prostu zalsne odradzam kupujacym ich oferte bo za miesiac sami bedziecie ofiarami nierzetelnych uslug ZaletyW miare tanie poza tym nicWadyKontakt blokowanie telefonu -
-
~Roman / 2021-03-15 12:25
Blokują telefon bez podania przyczyny trzeba czekać 3 dni na odpowiedź 3 dni bez telefonu obsługa w tej sprawie skandaliczna opryskliwy gość który nic nie wie czekać 3 dni i już o to jest odpowiedź na moje pytanie o przyczyny blokady /rachunki płacone w terminie/sprawę zgłaszam do biura konsumentów skandal robią z klientem co chcą ODRADZAM ta sieć robią z klientem co chca ZaletyZadnychWadyWszystko -
~Adam / 2021-03-01 11:14
Witam. Przestrzegam przed dokupowaniem pakietów dodatkowych internetu ponieważ przesuwają one okres ważności o 30 dni i blokują możliwość korzystania z pakietu podstawowego za który i tak trzeba zapłacić zgodnie z umową. Porażka.
W sumie dokupując pakiet dodatkowy który jest ważny 30 dni zapłaciłem podwóją fakturę a operator dał możliwość korzystania jedynie z pakietu dodatkowego i po jego wykorzystaniu zostałem i tak bez internetu pomimo opłacenia za pakiet podstawowy. NIE POLECAM.WadyPorażka z pakietami dodatkowymi -
~Dorota / 2021-02-24 11:19
W LajtMobile jestem od około roku. Na razie na kartę bo w abonamencie pojawia się aktywacja 29zł (wydanie kasy w błoto, to w końcu 1,5 miesiąca korzystania z pakietu 19,99zł). Wystarczy ustawić stałe polecenie doładowania telefonu w banku i zapomina się, że posiada się telefon na kartę. Obsługa bardzo pomocna, czeka się krótko na połączenie z konsultantem. oferta obecnie najkorzystniejsza na rynku: za 19,99zł mam wszystko bez limitu w tym tez MMSy oraz 10GB internetu a w abonamencie aż 30GB w tej samej cenie. Jakość zasięgu w Łodzi bardzo dobra. Nie zrywa połączeń, zawsze jest zasięg internetu. LajtMobile działa na zasięgu Plusa, który obecnie w tej dziedzinie przoduje. Na próbę przeniosłam się na miesiąc do Tmobile (teraz w lutym 2021). Niestety szybko wróciłam z podkulonym ogonem. Zamiast LTE często w Łodzi miałam 3G i przycinający się internet. A koszt samej oferty droższy o 5zł. Jedyne minusy jakie dostrzegam to brak usług w UE (w ramach oferty 19,99zł nie mamy ani internetu ani połączeń w ramach UE) i nie mogłam aktywować iMessage na numer telefonu w iPhone (tylko po email). ZaletyNajkorzystniejsza oferta na rynku 19,99zł (wszystko NoLimit i 10GB),
Pomocna, kompetentna obsługa klienta,
Szybki kontakt z konsultantem na czacie, infolini.WadyBrak internetu i połączeń w UE
Nie mogłam aktywować iMessage na numer telefonu w iPhone (działa tylko po email). -
~heniu / 2021-01-20 21:24
Abonament na 3 numery w sieci od 3 miesięcy. Jeden numer 6 blokad telefonu o czasie trwania do 6 dni. Powód niesymetryczny ruch generowany przez telefon - tak więc jak dużo dzwonisz wysyłasz sms i mms a znajomi i bliscy nie odwzajemniają się tym samym jesteś skazany na blokadę Obsługa zwala to na tzw AUTOMAT
Jeśli dużo korzystasz z internetu potrafią zablokować transmisję przy 24GB mimo limitu 30 GB( wg licznika operatora) to blokada- jeszcze nie uzyskałem odpowiedzi dlaczego
Jeśli telefon wykorzystujesz umiarkowanie to oferta jest dla Ciebie - żadnych problemów ale można to mieć u innych operatorów za podobne pieniądze
Próba wyciągnięcia MAXA z posiadanego pakietu z tego co obiecują w reklamach - blokada (na razie 10 dni cyklu rozliczeniowego 2 blokady, już 4 dni)
Jako sposób wyjścia z sytuacji proponują rozwiązanie umowyZaletyteoretycznie cena, dużo GB no limit połączenia, sms i mmsWadyw praktyce może być wszystko jw
strona 45 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »