strona 44 z 55
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »
-
~kkk / 2020-05-21 15:29
Dopóki nie dodadzą aktywacji dodatkowego pakietu internetu kodem, który jest realizowany w max 10 minut, a nie 48h (!) jak do teraz to nie będzie 5 gwiazdek.
Do tego powinni dodać automatyczny sms informujący, że został np. 1gb internetu do końca pakietu, a nie, że człowiek siedzi w pracy i korzysta z internetu który potrzebuje do pracy i nagle mu się wyłącza i trzeba czekać 48h na dodatkowy płatny pakiet aż sobie aktywują, kpina. -
-
~Klient / 2022-03-14 15:32
Internet zrywa kilka razy dziennie lub prędkość jest tak mała, że nawet zwykla wyszukiwarka Google nie jest w stanie się załadować, nie wspominając już o załadowaniu średniej jakości wideo.
Na infolini nie widzą problemu (u nich wszystko jest ustawione poprawnie) a deklarowana prędkość DO 300 MB / s nie jest gwaranyowana, więc wszystko jest w porządku. Realnie prędkość często spada poniżej 1MB (w chwilach kiedy internet jako tako Działa), najwyższy zanotowany przeze mnie odczyt na speed teście to ok 3MB (prędkość chwilowa). Problem z brakiem internetu zgłaszany wielokrotnie. Na infolini nie są w stanie pomóc, dział techniczny (po raz kolejny) zobaczy, ale nie wiadomo kiedy będą mieli czas i nie można się bezpośrednio skontaktować. A jak jestem niezadowolona, to mogę złożyć (kolejną) reklamację (w kółko na to samo i zawsze "nie ma problemu po ich stronie i żadna prędkość internetu nie jest przecież gwarantowana"). Wskazania "wykorzystania internetu" są różne na stronie internetowej, w sms kodzie i uzyskane na infolini. Jak limit dzienny będzie wykorzystany (wg któregokolwiek z tych wskazań), to internet nocny też jest blokowany (nie ważne, że teoretycznie mam ponad 170 GB jeszcze do wykorzystania).ZaletyCena I ilość GB (na papierze)WadyCzęsto nie działa, zrywa kilka razy dziennie, słaba (niekiedy drwiącą i nieprofesjonalna) obsługa klienta, niska lub bardzo niska prędkość przesyłu danych, niejasne opłaty dodatkowe, problem z bieżącym uzyskaniem informacji o opłatach za połączenia -
~M / 2021-09-07 15:34
Żadne bzdury wyssane z palca. Po nie minął miesiąc i zrezygnowałem. Po początkowym rozłączaniu internetu transfer nocny został zaliczony do pakietu dziennego. Efekt - koniec internetu po kilku dniach. Obsługa klienta to kpina, zbywanie,brak chęci wyjaśnienia sprawy. ZaletyCenaWadyCała reszta -
~Mar / 2021-11-05 15:01
Moja karta sim nie działa już 4 dni, firma miała problem techniczny aby uruchomić mój numer po przeniesieniu z innej sieci. Wysłano mi nową kartę sim bez mojej wiedzy na adres w którym nie przebywam. Firma nie umie wskazać numeru przesyłki abym mógł skontaktować się z firmą kurierską w celu odebrania przesyłki. Zostałem bez telefonu i możliwości robienia przelewów w banku już 4 dni. Nie polecam. Infolinia nie umie w niczym pomóc. -
~Nik / 2024-10-06 21:42
Jestem prymityw złodzieje chamy olewają klijenta !! -
~Pati / 2020-02-03 17:22
witam , mam numer od około pół roku i na początku sztos !! wszystko śmigało bez większych problemów , od jakiegoś czasu (ok 2 miesiące) są problemy z zasięgiem ale to jeszcze do przeżycia, natomiast skandaliczne dla mnie jest to , że zwykle przed weekendem blokują mi połączenia wychodzące i internet .. w ciągu dwóch miesięcy miałam taką blokade 4 razy...obsługa klienta jest tragiczna , próbują z klienta zrobić idiotę i odwołują się do 72 h na usunięcie usterki tylko , że nie każdy może sobie pozwolić na brak możliwości dzwonienia przez 3 dni!! mam chorą mamę i musze mieć z nią kontakt kilka razy dziennie..nie po to mam abonament , żeby kupować starter z innej sieci i nosić ze sobą dwa telefony...także moja przygoda z tą siecią dobiega końca , jestem zmuszona zmienić operator i zrobię to bez żalu..reasumując NIE POLECAM i będę odradzać każdemu kto wpadnie na pomysł dołączenia do tej pożal się Boże sieci. Wadybrak punktów stacjonarnych , obsługa klienta, zasięg -
~Paula / 2021-12-29 21:45
Zablokowali mi połączenia na tydzień. Fakt miałam opóźnienie w rachunku no ale płacę tylko 20 zl u poprzedniego operatora to się nie zdarzyło. Korzystam bardzo mało z połaczeń a i tak wiecznie się do mnie nikt nie mógł dodzwonić .mms nie działały mi przez 1.5 roku ani nie mogłam wysyłać ani nie otrzymywałam. Dzczescie że korzystam z messengera w większości. Kończę już umowę z nimi przechodzę do heyah i bardzo się cieszę. ZaletyOfertaWadySłaby zasięg nikt sie nie może do mnie dodzwonić. -
~Piter / 2023-01-30 18:38
Parodia. Tydzień czasu PESEL weryfikują. Dwa razy już umowę potwierdzałem mailowo. Wysłałem przelew weryfikacyjny z banku. A teraz jeszcze chcą się na video rozmowę umawiać. Trzeba się ostro natrudzić żeby dostać łaskawie numer u nich. Ja rezygnuje. -
-
~Pogromca Trolli / 2024-01-06 00:52
Do poniższej wypowiedzi: trollu lajt mobile nigdy nie posiadał aplikacji mobilnej. Konto numeru jest dostępne z pozycji strony www. -
~Pyton / 2024-02-07 13:55
J***e trolle wypad stąd. Od tych ocen na 5 aż rzygać się chce. -
~Qmpel / 2025-05-09 19:54
Byłem w lajt mobile do póki nie wyjechalem z rodziną na zagraniczne wakacje. Abonament jest niby w porzadku polaczenia, sms,mms darmowe + 30gb neta w kraju oraz 6.5gb w Unii (w naszym przypadku).
Schodzy pojawiają się gry wyjezdżacie za granicę.
RADZĘ WSZYSKIM PRZECZYTAĆ: co to jest Bonus Krajowy zgodnie z pkt. 3 Oferty Specjalnej. Który jasno mówi, że jeśli postanowisz wykorzystać więcej niż 50 minut/wymiennych na 50 SMS lub będziesz korzystać z pakietu internetowego, dostępnego w ramach limitu roamingowego Twojego abonamentu to nie dostaniesz wspomnianego wyżej rabatu i twój najbliższy rachunek zostanie powiększony o 20zl za każdy numer.
Co to oznacza?
Oznacza to w skrócie tyle, że lajt mobile w ramach abonamentu oferuje Ci 6.5gb w Unii ale nie za darmo a za 20zł! Zwykła sciema i tyle!
NIE POLECAM!Zaletytani abonament ale tylko w kraju!Wadynie jasne zasady
drogi abonament podczas zagranicznych podróży! -
~Stos / 2024-03-14 00:26
Lajt Mobile sieć dla emerytów z korbami na 2G. Tyle w temacie. Zaletydobry zasięg 2G -
~Sztygar_01 / 2024-02-11 00:51
Trolle z żeńskimi nickami wypad stąd! Koksu wam zabrakło w dziupli z której piszecie? -
~Wkur... / 2022-03-14 15:15
umowa na czas nie określony, od miesiąca jedynie co mogę na ten nr. to odbierać tel. brak danych mobilnych
KIBEL :DZaletydrogo, bo choć pakiet niby tani nie działa od półtora miesiącaWadyich pakiet to wyłudzenie, brak możliwości kontaktu (ich panel klienta to fikcja, od miesięcy brak możliwości logowania... SPRAWDZ SAM -
~Andrzej / 2020-03-24 08:05
odradzam wszystkim,ktorzy dzwonią często!!! od razu blokują.Mi zablokowali w sobotę,teraz jest wtorek i dalej jestem uziemiony! zablokowali po raz drugi, wynoszę się od nich z dwoma numerami i odradzam wszystkim, omojajcie tę sieć z daleka!!!! Wadyblokowanie rozmow i SMS bez powodu -
~Bart / 2022-09-26 11:57
Mieli wysłać kartę ale po zapłacie stwierdzili, że nie mogą tego zrobić. Pieniędzy oczywiście nie zwrócili. Omijać szerokim łukiem. Wadybrak profesjonalizmu -
-
~Beata / 2021-09-02 18:00
Obsługa klienta to jakis koszmar! Konduktancji zupełnie nie przeszkoleni, nie daja klientowi dojsc do słowa wręcz przekrzykuja to skandal, zupełnie nie sa pomocni wręcz wprowadzaja w błąd, nie chce im się wyjaśnić sprawy, np.wylaczyli sami Internet a wpieraja, ze to klient zmienił ustawienia w tekefonie albo wrecz, że korzysta z innego telefonu. TA OBSŁUGA TO DRAMAT JAKIŚ ZaletyBrakWadyProblemy non stop ze wszystkim bałagan w rozrachunkach, problem poza miastem z jakością połączenia -
~Darek / 2020-07-10 15:58
Dzień dobry. Potwierdzam opinie wielu osób. Jeżeli ktoś potrzebuje usług nielimitowanych to w tej sieci tego nie ma. ( i wcale nie chodzi tu o internet) Jestem w sieci ja i moje dzieci od listopada 2019. I faktycznie dotychczas nie było problemów, za wyjątkiem kiepskiej jakości rozmów kiedy często rozmówcy nie rozumieją co mówię i w druga stronę to samo ale ponieważ zdarza się to raz na jakiś czas to można było to strawić. Problem nastąpił w lipcu kiedy miałem serie konferencji dwugodzinnych przez telefon. Automatycznie zostałem odcięty od sieci. Z tego co widzę dokładnie takie same problemy ma duża cześć użytkowników. Oczywiście infolinia powtarza od początku magiczne słowo 72h czyli tyle maja na załatwienie sprawy od momentu zgłoszenia. Faktycznie jest to tania oferta, ale dla osób które sporadycznie korzystają z usług. Jeżeli ktoś korzysta więcej otrzyma po 72 h komunikat analogiczny jak widziałem w innych opiniach, a który załączam również
Witam,
Numer jest już aktywny i można korzystać z usług.
Blokada karty SIM, która miała miejsce na Pana karcie spowodowana jest częstotliwością wykonywania połączeń wychodzących, SMS-ów bądź korzystania z internetu. W przypadku kiedy wykonuje Pan dużo połączeń lub korzysta Pan często z internetu nasz system kwalifikuje to jako błąd i blokuje kartę automatycznie. Taka sprawa przekazywana jest do Działu Kontroli Ruchu w celu weryfikacji czy było to Pana działanie czy np. usług premium. Jeżeli po weryfikacji okazuje się, że było to zwykłe użycie - wtedy karta jest odblokowywana.
Niestety nie mamy możliwości ingerencji w ten proces, ponieważ tak jak pisałem wcześniej jest to automatyczny proces systemu.
W razie pytań zachęcam do kontaktu mailowego zachowując ciągłość korespondencji, bądź do kontaktu z naszym BOK pod numerem 727 700 700.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.ZaletyCenaWadyJakość rozmów, często niestabilny internet który zupełnie ginie. I nie mówię tu ze ginie jadąc na trasie tylko w danym miejscu -
~Jack / 2020-06-06 14:46
Potwierdzam w 100% opinię Waldemara i Zuzanny. Wprowadzili mnie w błąd, reklamując swoją ofertę rodzinną, jako najlepsza na rynku, informujac, że oferuja abonament z NIELIMITOWANYMI połączeniami. Jednak korzystają z kruczka w umowie, że w razie nietypowej charakterystyki połączeń mogą je zablokować (par 7 regulaminu). Brak jednak zdefiniowania tego, co ta charakterystyka oznacza. Czyli jesteś zdany na ich kolejne arbitralne interpretacje.
Notorycznie blokują kartę na 72 godziny a czas na odblokowanie licza od czasu zgłoszenia a nie automatycznej blokady. Na nic zdają się prośby, że to już X blokada w ciągu ostatnich 3 miesięcy i 2 w tym miesiącu; że przyczyna jest jasna i nie potrzeby nic wyjaśniać. I tak 3 dni nie możesz nigdzie dzwonić, nawet do ich biura obsługi klientaZaletyNiska cena za jeszcze niższą jakość i brak taniego roaminguWadyBrak w praktyce oferowanych nielimitowanych minut. Brak internetu w małych miejscowościach, podczas gdy play i Orange mają tam maks.zasięg. Brak taniego roamingu -
~Janusz / 2021-11-15 17:26
Od prawie 3 lat należę do tej sieci w raz z żoną. Poza nielicznymi przypadkami zawsze wszystko było OK. Od miesiąca czasu praktycznie nie da się korzystać z komórki. Dzwoniłem na infolinię do Operatora i był zdziwiony , że nie mam zasięgu - ignorancja Klienta ZaletyNie widzę zalet w ostatnich 3 miesiącach.WadyBrak możliwości korzystania z komórki
strona 44 z 55
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »