Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1051 opinii

3.95 / 5

  • Cena/Jakość
    3.85
  • Obsługa klienta
    3.89
  • Oferta
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pyton / 2024-02-07 13:55
    Ocena: 2.00 / 5
    J***e trolle wypad stąd. Od tych ocen na 5 aż rzygać się chce.
  • ~Qmpel / 2025-05-09 19:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem w lajt mobile do póki nie wyjechalem z rodziną na zagraniczne wakacje. Abonament jest niby w porzadku polaczenia, sms,mms darmowe + 30gb neta w kraju oraz 6.5gb w Unii (w naszym przypadku).
    Schodzy pojawiają się gry wyjezdżacie za granicę.
    RADZĘ WSZYSKIM PRZECZYTAĆ: co to jest Bonus Krajowy zgodnie z pkt. 3 Oferty Specjalnej. Który jasno mówi, że jeśli postanowisz wykorzystać więcej niż 50 minut/wymiennych na 50 SMS lub będziesz korzystać z pakietu internetowego, dostępnego w ramach limitu roamingowego Twojego abonamentu to nie dostaniesz wspomnianego wyżej rabatu i twój najbliższy rachunek zostanie powiększony o 20zl za każdy numer.
    Co to oznacza?
    Oznacza to w skrócie tyle, że lajt mobile w ramach abonamentu oferuje Ci 6.5gb w Unii ale nie za darmo a za 20zł! Zwykła sciema i tyle!

    NIE POLECAM!
    Zaletytani abonament ale tylko w kraju!
    Wadynie jasne zasady
    drogi abonament podczas zagranicznych podróży!
  • ~Stos / 2024-03-14 00:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Lajt Mobile sieć dla emerytów z korbami na 2G. Tyle w temacie.
    Zaletydobry zasięg 2G
  • ~Sztygar_01 / 2024-02-11 00:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Trolle z żeńskimi nickami wypad stąd! Koksu wam zabrakło w dziupli z której piszecie?
  • ~Wkur... / 2022-03-14 15:15
    Ocena: 2.00 / 5
    umowa na czas nie określony, od miesiąca jedynie co mogę na ten nr. to odbierać tel. brak danych mobilnych
    KIBEL :D
    Zaletydrogo, bo choć pakiet niby tani nie działa od półtora miesiąca
    Wadyich pakiet to wyłudzenie, brak możliwości kontaktu (ich panel klienta to fikcja, od miesięcy brak możliwości logowania... SPRAWDZ SAM
  • ~Andrzej / 2020-03-24 08:05
    Ocena: 1.67 / 5
    odradzam wszystkim,ktorzy dzwonią często!!! od razu blokują.Mi zablokowali w sobotę,teraz jest wtorek i dalej jestem uziemiony! zablokowali po raz drugi, wynoszę się od nich z dwoma numerami i odradzam wszystkim, omojajcie tę sieć z daleka!!!!
    Wadyblokowanie rozmow i SMS bez powodu
  • ~Bart / 2022-09-26 11:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Mieli wysłać kartę ale po zapłacie stwierdzili, że nie mogą tego zrobić. Pieniędzy oczywiście nie zwrócili. Omijać szerokim łukiem.
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~Beata / 2021-09-02 18:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta to jakis koszmar! Konduktancji zupełnie nie przeszkoleni, nie daja klientowi dojsc do słowa wręcz przekrzykuja to skandal, zupełnie nie sa pomocni wręcz wprowadzaja w błąd, nie chce im się wyjaśnić sprawy, np.wylaczyli sami Internet a wpieraja, ze to klient zmienił ustawienia w tekefonie albo wrecz, że korzysta z innego telefonu. TA OBSŁUGA TO DRAMAT JAKIŚ
    ZaletyBrak
    WadyProblemy non stop ze wszystkim bałagan w rozrachunkach, problem poza miastem z jakością połączenia
  • ~Darek / 2020-07-10 15:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzień dobry. Potwierdzam opinie wielu osób. Jeżeli ktoś potrzebuje usług nielimitowanych to w tej sieci tego nie ma. ( i wcale nie chodzi tu o internet) Jestem w sieci ja i moje dzieci od listopada 2019. I faktycznie dotychczas nie było problemów, za wyjątkiem kiepskiej jakości rozmów kiedy często rozmówcy nie rozumieją co mówię i w druga stronę to samo ale ponieważ zdarza się to raz na jakiś czas to można było to strawić. Problem nastąpił w lipcu kiedy miałem serie konferencji dwugodzinnych przez telefon. Automatycznie zostałem odcięty od sieci. Z tego co widzę dokładnie takie same problemy ma duża cześć użytkowników. Oczywiście infolinia powtarza od początku magiczne słowo 72h czyli tyle maja na załatwienie sprawy od momentu zgłoszenia. Faktycznie jest to tania oferta, ale dla osób które sporadycznie korzystają z usług. Jeżeli ktoś korzysta więcej otrzyma po 72 h komunikat analogiczny jak widziałem w innych opiniach, a który załączam również

    Witam,

    Numer jest już aktywny i można korzystać z usług.

    Blokada karty SIM, która miała miejsce na Pana karcie spowodowana jest częstotliwością wykonywania połączeń wychodzących, SMS-ów bądź korzystania z internetu. W przypadku kiedy wykonuje Pan dużo połączeń lub korzysta Pan często z internetu nasz system kwalifikuje to jako błąd i blokuje kartę automatycznie. Taka sprawa przekazywana jest do Działu Kontroli Ruchu w celu weryfikacji czy było to Pana działanie czy np. usług premium. Jeżeli po weryfikacji okazuje się, że było to zwykłe użycie - wtedy karta jest odblokowywana.
    Niestety nie mamy możliwości ingerencji w ten proces, ponieważ tak jak pisałem wcześniej jest to automatyczny proces systemu.

    W razie pytań zachęcam do kontaktu mailowego zachowując ciągłość korespondencji, bądź do kontaktu z naszym BOK pod numerem 727 700 700.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
    ZaletyCena
    WadyJakość rozmów, często niestabilny internet który zupełnie ginie. I nie mówię tu ze ginie jadąc na trasie tylko w danym miejscu
  • ~Jack / 2020-06-06 14:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Potwierdzam w 100% opinię Waldemara i Zuzanny. Wprowadzili mnie w błąd, reklamując swoją ofertę rodzinną, jako najlepsza na rynku, informujac, że oferuja abonament z NIELIMITOWANYMI połączeniami. Jednak korzystają z kruczka w umowie, że w razie nietypowej charakterystyki połączeń mogą je zablokować (par 7 regulaminu). Brak jednak zdefiniowania tego, co ta charakterystyka oznacza. Czyli jesteś zdany na ich kolejne arbitralne interpretacje.
    Notorycznie blokują kartę na 72 godziny a czas na odblokowanie licza od czasu zgłoszenia a nie automatycznej blokady. Na nic zdają się prośby, że to już X blokada w ciągu ostatnich 3 miesięcy i 2 w tym miesiącu; że przyczyna jest jasna i nie potrzeby nic wyjaśniać. I tak 3 dni nie możesz nigdzie dzwonić, nawet do ich biura obsługi klienta
    ZaletyNiska cena za jeszcze niższą jakość i brak taniego roamingu
    WadyBrak w praktyce oferowanych nielimitowanych minut. Brak internetu w małych miejscowościach, podczas gdy play i Orange mają tam maks.zasięg. Brak taniego roamingu
  • ~Janusz / 2021-11-15 17:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Od prawie 3 lat należę do tej sieci w raz z żoną. Poza nielicznymi przypadkami zawsze wszystko było OK. Od miesiąca czasu praktycznie nie da się korzystać z komórki. Dzwoniłem na infolinię do Operatora i był zdziwiony , że nie mam zasięgu - ignorancja Klienta
    ZaletyNie widzę zalet w ostatnich 3 miesiącach.
    WadyBrak możliwości korzystania z komórki
  • ~Janusz / 2024-10-17 21:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Zawyżanie Faktur-Zgodnie z podpisaną umową wynegocjowałem kwotę 17,50. faktura przyszła na kwotę 35,00 a nastepna na kwotę 20,00 zł
    ZaletyW ostatnim czasie dobry sygnał połaczenia
    WadyZawyżanie Faktur
  • ~Jorge / 2020-03-24 08:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, zdecydowanie nie polecam!! Drugi raz wyłączyli możliwość dzwonienia i wysyłania sms, chciałem wyjaśnienia powodu wyłączenia - rzekomo sprawdzenie właściwego użytkowania telefonu
    (mam do 15 minut rozmów dziennie + kilka MMS-sów ) *************** Jakieś kuriozum!!!
    = kończę z nimi!!!
    ZaletyTani abonament ???? - są jednak tańsze
    WadyBlokowanie połączeń i SMS całkowicie bez powodu - mam na koncie kwotę na 2 m-ce
  • ~Lucjan / 2023-10-29 15:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Tanio ale jak coś nie działa (nawet przez kilka dni) to dosłownie nikt ci nie pomoże. Na maile odpisują wyrywkowo i schematyczne bez rozwiązań. Nie polecam jeśli nie masz dodatkowego zabezpieczenia. Ważne jest też to że firma nie czuje się odpowiedzialna za swoje usługi.
  • ~Łukasz / 2023-07-25 18:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałem przenieść numer. Lajt nie był w stanie dostarczyć umowy. Tydzień telefonów i zaraz miało być. Po tygodniu zrezygnowałem i poprosiłem o zwrot kosztów 14,9zl za przesyłkę. Lajt zwrócił 13,9zl twierdząc że 1zl to opłata za weryfikację. Pytam się za co? Za usługę którą z ich winy nie doszła do skutku? Najlepsze jest to że jedni mówią że to na cele charytatywne a drudzy że opłata za obsługę.
    Odradzam ten twór który ma mało wspólnego z dostawą usług telekomunikacyjnych.
    ZaletyBrak
    WadyJakość obsługi. Kradzież pieniędzy.
  • ~mariusz p / 2020-07-06 14:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Przejście do lajtmobile okazało się błędem praktycznie płacąc regularnie i usiłując się konsultować mailem, czatem, infolinią straciłem połączania. Przeniesienie numeru to błąd i ryzyko straty cennego numeru od 15 lat należącego do nas :(
    Zaletycena usług
    Wadyobsługa klienta płacącego regularnie i na czas
  • ~Nick / 2022-07-21 16:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Lajtmobile na kartę to dramat - co miesiąc problem z aktywacją pakietu po doładowaniu, infolinia nie jest w stanie pomóc, trzeba wysyłać potwierdzenia doładowania i czekać 3 dni na rozpatrzenie
    WadyBłędy w systemie doładowań, infolinia nie rozwiązuje problemów,a jedynie informuje
  • ~Normalny / 2023-12-15 08:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych - karta nie działa z połową urządzeń na kartę sim
    WadyWycofanie się z umowy z tą firmą to schody z kłodami pod nogami.
  • ~ogW / 2023-06-07 15:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, jakosc internetu jak i zasiegu zostawia wiele do życzenia. W momencie gdy bedzie ktos chcial rozwiazac umowe trzeba placic duze kary. Niemal w ogole nie korzystalem z tego internetu bo byl taki slaby, a wiekszosc opinii tutaj chyba piszą boty/pracownicy. Ponadto do kazdej faktury doliczane są jakies koszta „aktywacjne” potem za koniec bonus itp i z „10zl” abonament robi sie 30 :) Z czego wszystkie dodatkowe koszta są dopisane druczkiem w umowie, zamiast na widoku. Zwykli naciągacze nie polecam
    Zaletybrak
    WadyZasieg, naliczanie dodatkowych kosztów
  • ~Patryk / 2020-04-15 16:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie odradzam i ostrzegam przed przeniesieniem numeru do tej pseudo "sieci". Po pierwsze sieć nie obsługuje wiadomości iMessage, zatem użytkownicy iPhone oraz innych urządzeń Apple nie mogą korzystać z bezpłatnego wysyłania wiadomości pomiędzy sobą. Dział techniczny najpierw zbywa do kontaktu z infolinią Apple, kiedy okazuję się, że wszystko w porządku z telefonami, dział techniczny proponuje wyłączenie i ponowne uruchomienie telefonu, co dla mnie osobiście jest totalną kompromitacją. Posiadam 2 numery Lajt Mobile i żadna karta nie obsługuje tych wiadomości na telefonach. Po drugie kwestia aktualizacji billingu, sieć zastrzega sobie "prawo" do opóźnienia maksymalnego 48H, a jeszcze nigdy nie zdarzyło się, żeby ten czas miesił się w tym okresie. W chwili obecnej prezentowane są dane billingu sprzed 5 dni.

    Dodatkowo kontakt z konsultantami jest na żenująco niskim poziomie. Dział techniczny odpowiada "tylko" w ciągu 7 dni.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1051
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186