Na infolini nie widzą problemu (u nich wszystko jest ustawione poprawnie) a deklarowana prędkość DO 300 MB / s nie jest gwaranyowana, więc wszystko jest w porządku. Realnie prędkość często spada poniżej 1MB (w chwilach kiedy internet jako tako Działa), najwyższy zanotowany przeze mnie odczyt na speed teście to ok 3MB (prędkość chwilowa). Problem z brakiem internetu zgłaszany wielokrotnie. Na infolini nie są w stanie pomóc, dział techniczny (po raz kolejny) zobaczy, ale nie wiadomo kiedy będą mieli czas i nie można się bezpośrednio skontaktować. A jak jestem niezadowolona, to mogę złożyć (kolejną) reklamację (w kółko na to samo i zawsze "nie ma problemu po ich stronie i żadna prędkość internetu nie jest przecież gwarantowana"). Wskazania "wykorzystania internetu" są różne na stronie internetowej, w sms kodzie i uzyskane na infolini. Jak limit dzienny będzie wykorzystany (wg któregokolwiek z tych wskazań), to internet nocny też jest blokowany (nie ważne, że teoretycznie mam ponad 170 GB jeszcze do wykorzystania).
ZaletyCena I ilość GB (na papierze)
WadyCzęsto nie działa, zrywa kilka razy dziennie, słaba (niekiedy drwiącą i nieprofesjonalna) obsługa klienta, niska lub bardzo niska prędkość przesyłu danych, niejasne opłaty dodatkowe, problem z bieżącym uzyskaniem informacji o opłatach za połączenia