Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 996 opinii

4.06 / 5

  • Cena/Jakość
    3.95
  • Obsługa klienta
    4.00
  • Oferta
    4.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Leszek / 2020-01-20 11:01
    Ocena: 2.33 / 5
    No i dzisiaj się wszystko wyjaśniło dlaczego nie mam internetu. To mogę teraz śmiało napisać, że ci którzy jak ja mają internet na kartę w Lajt-mobile z pakietem 300GB do wykorzystania (100GB w dzień + 200GB w nocy) muszą się pilnować z tym pakietem dziennym 100GB. Gdy wykorzystacie pakiet dzienny to zapomnijcie o pakiecie nocnym 200GB. Pan na infolinii mi powiedział, że skoro mam wykorzystany już pakiet dzienny to nocny mi już nie przusługuje w tym miesiącu rozliczeniowym. Tylko, że o tym nikt nie informuje na stronie internetowej, że nie można całkowicie wykorzystać pakietu dziennego bo inaczej nie będzie można korzystać z pakietu nocnego. Lipa jednym słowem. Piszę jeszcze dzisiaj rezygnację z usługi. To nic, że i tak będę musiał zapłacić za "pusty" okres rozliczeniowy ale bynajmniej nie będę robiony w "bambuko" przez kolejne miesiące.
  • ~Marcin / 2020-03-23 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta najlepsza na rynku, ale.... No i tu się zaczyna litania wulgaryzmów i obelg w stronę tej pseudosieci. Mamy z żoną 2 numery w tej sieci. Ja na abonament za 20 zł, a żona na kartę też za 20 zł. Różnica powinna być tylko w ilosci internetu - ja mam 30GB, a żona 10 GB. U mnie na szczęście nic się nie dzieje, za to żonie blokują co parę dni telefon na 24h, z powodu wykrycia przez ich gówniany system zbytniego nasilenia sieci, co zostało przetłumaczone na język polski jako zabezpieczenie przed spamem. Ja rozmawiam z kilkunastoma osobami po paręnaście, parędziesiąt minut i nic się nie dzieje. Żona rozmawia 3-4 razy dziennie z matką od 20-60 minut na jedno polaczenie. Jeżeli rozmowa z 1 numerem telefonu to jest wg nich spam, to strach pomyśleć, co będzie dalej. Omijajcie ta sieć z daleka. Ja przenoszę oba numery gdzie indziej, bo moja cierpliwość już się skończyła.
    ZaletyTeoretycznie oferta najlepsza na rynku, a w praktyce blokowanie rozmów i smsów, jeżeli się korzysta więcej niż 60 min dziennie.
    WadyBOK nic nie potrafi załatwić. Blokowanie połączeń i SMS bez powodu
  • ~Marcin / 2022-02-15 13:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Po dwóch latach zmieniam operatora łaskę robią, że w ogóle obsłużą na infolinii, a internet zrywa niemalże codziennie.
  • ~Marzena / 2020-04-24 12:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Nikomu nie polecam korzystania z usług tej firmy. Oferta atrakcyjna, gorzej z realizacją. Tak jak pisali poprzednicy sieć bezprawnie wyłącza dostęp na kilka dni bez podania przyczyny! Dotyczy to zarówno połączeń wychodzących, SMS/mms oraz braku dostępu do internetu. Co więcej nie dokładają należytej staranności aby usługę włączyć od razu, przeciągają nie podając przyczyny!
    ZaletyCena
    WadyBrak dostępu do sieci przez kilka dni, zero wsparcia ze strony działu technicznego
  • ~Miszka / 2021-12-18 15:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam już kilka lat, mam dwa numery na kartę. Wcześniej wszystko było super. Zasięg dawał radę, Internet, jakość rozmów - wszystko ok. Niestety ostatnie pół roku to jakaś porażka. Wiecznie jakieś problemy, jak nie z jednym to z drugim numerem. A to zjada pieniądze, a to nie przedłuża pakietu (mimo środków na koncie i w konsekwencji zjedzenie tych środków). Cóż z tego, że można się całkiem szybko dodzwonić na infolinie (nie trzeba siedzieć pół godziny jak u innych operatorów), skoro mało które sprawy mogą załatwić samodzielnie. Większość reklamacji muszą konsultować z Polkomtelem, czyli Plusem. Mojej sprawy (reklamacji) nie potrafili rozwiązać przez tydzień. W tym czasie oczywiście nie mogłem się z nikim kontaktować. Dopiero kiedy poinformowałem, że wysyłam pismo do odpowiednich urzędów cudownym sposobem wszystko się naprawiło, czyli da się. Oczywiście poradzono mi (żebym mógł korzystać z telefonu przez ten czas), abym doładował konto, a oni mi potem zwrócą, jak już reklamacja będzie uznana. Ale co mi z tego, skoro po takich odpałach wolę zmienić sieć, a nie męczyć się i denerwować kolejny miesiąc... Szkoda, bo przez pierwsze lata było super. Niestety teraz wygląda to trochę tak, jakby celowo chcieli pozbyć się klientów, którzy nie są dla nich korzystni (czyli korzystają z tanich pakietów). Odchodzę bez żalu.
    ZaletyPierwsze dwa lata super
    WadyOd pół roku totalna masakra. Nie polecam.
  • ~Monia / 2023-09-25 23:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Lipna sieć. Sprawdzane na 2 telefonach. Zasięg zazwyczaj 1-2 kreski LTE. Internet chodzi jak czołg. Rozmowy brzmią jak przesterowane. Widać na wszystkim oszczędność. Nie polecam.
    Zaletytylko niska cena
    Wadyprzede wszystkim zasięg, a to w dzisiejszych czasach podstawa
  • ~Moto / 2023-03-29 12:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia nigdy więcej nic z plusa
    Na początku fajnie a po czasie zrywa zasięg Lte i tylko 3G i przełącza na E
    Internet chodzi jak by chciał a nie mógł raz dobrze i nagle zrywa i przełącza między 3G a E
    Szkoda zdrowia na te gówno od plusa
    ZaletyCena
    WadyWszystko
  • ~Rafał / 2023-07-30 10:59
    Ocena: 2.33 / 5
    W mieście jest spoko ale na wsi nie ma nawet h jest tylko edge.
    WadySiec
  • ~Richard / 2024-09-27 19:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam rażący brak kompetencji konsultantów,którzy wprowadzają w bład! Firma potrafi wysyłać pismo za opóźnienie 6 dyniowe Strasząc Sądem!? Nie zapytają uprzednio czy kwota została już wołacona,przed otrzymaniem pisemka.To sprawę proszę potraktować jako nie aktualną.Tej formułki nie dało się pani z działu ołatnosci Zamiescić w piśmie do klienta. Zastraszanie???
    ZaletyNijakie
    WadyWprowadzanie w bład
  • ~Roman / 2021-03-15 12:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Blokują telefon bez podania przyczyny trzeba czekać 3 dni na odpowiedź 3 dni bez telefonu obsługa w tej sprawie skandaliczna opryskliwy gość który nic nie wie czekać 3 dni i już o to jest odpowiedź na moje pytanie o przyczyny blokady /rachunki płacone w terminie/sprawę zgłaszam do biura konsumentów skandal robią z klientem co chcą ODRADZAM ta sieć robią z klientem co chca
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • ~Tomek / 2024-02-07 21:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałem podpisać umowę ale zrezygnowałem z chwilą gdy sieć chciała mnie obciążyć kosztami przesyłki jaka sieć tak robi?
  • ~Waldemar / 2020-06-05 15:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Blokują notorycznie kartę, rozmowy bez limitu czy sms mms bądz internet, TO FIKCJA!!! Nieopatrznie wykupiłem abonament na 2 lata w dobrej wierze myśląc, że w dzisiejszych czasach już nie może być takiego dziadostwa. Lajt Mobile zaskoczył mnie niemile na maksa! Trzeci miesiąc w sieci w abonamencie "bez limitu" i dwie karne blokady 72 godziny bez możliwości wykonywania połączeń, wysyłania sms i internetu. ZAPOMNIJ O TYM DZIADOSTWIE!!! ONI ŻYJĄ W LATACH 90-tych!!! NIE POLECAM !!!
  • ~Warszawiak / 2021-10-04 20:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Operator posiada atrakcyjne ceny abonamentu i pakietow z internetem. Szkods ze tylko na tym sie konczy. Pracuje w Warszawie w centrum. Zasieg maksymalny. A internetu brak!!!!! Sa miejsca w Warszawie ze slabszym zasiegiem i internet w miare chodzi.
    ZaletyCena
    WadyBrak internetu. BOA to porazka
  • ~Zjadł zęby przez zasięg Plusa / 2023-10-26 15:40
    Ocena: 2.33 / 5
    @bacik zapraszamy do gmin ościennych stolicy - tam przekonasz się co oznacza prawdziwa jakość nadajników sieci Plus bo na nich działa Lajt.
    Wadyzasięg w budynkach to wstyd na lata 20 XXIwieku Inni potrafią ale Plus totalnie śpi
  • ~zt / 2021-06-01 10:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Biuro obsługi klienta ( dużo do życzenia ) to klient powinien wiedzieć co się dzieje, że zamawiane usługi na jego aparacie nie działają prawidłowo i dlaczego. W kilkunastu rozmowach telefonicznych osobiście napotkałem na jednego konsultanta, który próbował rozwiązać problem i jakoś się udało ale tylko na jednym aparacie. Konsultanci nie życzą sobie żeby im przerywać a sami zachowują się tak samo. nie ma do kogo złożyć reklamacji ponieważ przy wyborze tematyki rozmowy jakbyśmy nie wybierali łączymy się z tym samym konsultantem jest 5to chyba jedyna firma gdzie reklamacje obiera ta sama osoba na którą jest składana reklamacja. o firmie może i dużo oferują za niewielkie pieniądze ale jakość ma dużo do życzenia. nie polecam.
    Zaletyniska cena za usługi internetowe
    WadyInternet nie działa tam gdzie powinien tam gdzie inne firmy nie mają z tym problemów nadmieniam tylko że jestem z centralnej Polski i tutaj inne firmy nie mają takich problemów z Internetem jak ta.
  • ~Ann / 2023-12-21 10:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat , jakość świadczonych adekwatna do wysokości abonamentu. I BOK który jedyne co wie to że nic nie wie !
    ZaletyNiska cena
    WadyProblemy za każdym razem z roaming, brak dostępu usług , długi czas oczekiwania na rozwiązanie problemu
  • ~axas1 / 2021-12-30 19:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kilku miesięcy wieczne problemy, a jestem nimi ponad rok (3 numery)
    - blokowanie uslug bez powodu, aby je odblokowac koniecznie wydzwanianie do wsparcia technicznego . Zero zwroty kasy za dni kiedy usługi nie działały

    Roaming
    - to jakiś nie porozumienie, Internet poprostu za granicą nie działa. Przed ponownym wyjazdem upewnilam się czy wszytko jest dobrze ustawione - TAK ale .... uzytkownik sam musi sobie poszukać sieć z która lajt ma podpisaną umowę i tutaj niepodzianka!!! Tylko wsparcie techniczne wie jaka to moze być sieć. We Włoszech chyba zadna , bo próbowalam wszytkie dostępne w Rzymie i żadne połaczenie nie powodowało dostepu do internetu
    - roaming we Francji - właćzony po wyzej wymienionych perturbacjach i znowu niespodzianka!!! naliczone opłaty za ponoc przekorczony limit + 20 pln oraz opłata za wykorzystanie danych +20 z hakiem . W żadnym innym miesiącu nie udało się zużyc takiej ilości danych jak wtedy przez 3 dni. Sieć nie umie tego wytłumaczyć.A płacic trzeba.

    Płatnośći
    - wyłaczanie usług przy zaległosci , opłacasz zaległosc nie właczaja -ponoć sa problemy z zaksiegowaniem .Może Pani Krysia idzie o 16 do domu ;)
    - mimo, że opłaciłas zaległość przetrminowana i to powinno uruchomic usługę to i tak jej nie włącza dopóki nie zapłacisz kolejnej faktury której termin jest przekroczony chocby o 1 dzień

    Internet
    -bardzo częste przerwy w działaniu , sam sie wyłącza i włacza
    - po przekroczeniu limitu 30 GB ( jak to w ogóle mozliwe jak wiekszośc czasu jestesmy na WiFi) internet ma zwalniać
    Nie !!! Poprostu przestaje w ogóle działac.
    -sposób naliczania limitu internetu w pakiecie to jakaś matematyka eksperymentalna

    MMS- nigdy nie udało sie skonfigurowac


    Ilośc małych , ale notorycznych problemów przyrasta wprost proporcjonalnie do czasu w jakiem jestem w tej sieci. Także rozstajemy się bez żalu.
    Podsummowując :
    Tylko dla cieprliwych i prowadzących osadniczy tryb życia oraz posiadający WiFi.
    A w tym przypadku to lajt mobile staje się zbędny :)


    Zaletyczasami mozna dzwonic o ile nie wyłaczyli usług
    Wady-polaczenia
    -internet
    -rozliczanie
    -roaming
  • ~Ewa / 2024-07-20 11:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam w 100%. Przy nie potwierdzeniu warunków umowy oraz telefonicznej rozmowie w której wyraźnie informuje sie, że nie podpisuje i tak wysyłają kuriera z kartą. Odbiór przesyłki rozumiany jest rozumiany jako akceptacja warunków.
  • ~Gekon / 2022-12-29 10:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja pierwsza negatywna opinia w zyciu. Kupiłem karte w Lajt , nie działaja SMS i poł.przychodzące. Dobra, czekam na "analize mojego problemu" już kilka dni. Gdy chce dopytac na infolinii jakis bezczelny facet mnie obraża i traktuje jak idiote.Składam wypowiedzenie,odsyłam kartę ( 14 dni).Omijac z daleka !
    Zaletycena
    Wadyproblemy techniczne , jakosc obsługi klienta - dno i wodorosty.
  • ~kkk / 2020-05-21 15:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Dopóki nie dodadzą aktywacji dodatkowego pakietu internetu kodem, który jest realizowany w max 10 minut, a nie 48h (!) jak do teraz to nie będzie 5 gwiazdek.
    Do tego powinni dodać automatyczny sms informujący, że został np. 1gb internetu do końca pakietu, a nie, że człowiek siedzi w pracy i korzysta z internetu który potrzebuje do pracy i nagle mu się wyłącza i trzeba czekać 48h na dodatkowy płatny pakiet aż sobie aktywują, kpina.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 996
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185