Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1051 opinii

3.95 / 5

  • Cena/Jakość
    3.85
  • Obsługa klienta
    3.89
  • Oferta
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zico / 2024-06-12 15:39
    Ocena: 3.00 / 5
    NAJTAŃSZY OPERATOR TO TERAZ MOBILNY TELEGROSIK (MTG) DZIAŁAJĄCY NA PLAY. PAKIET NO LIMIT POŁĄCZENIA/SMS + 1GB ZA 9 ZŁ LUB PAKIET NO LIMIT/SMS + 4 GB ZAC14 ZŁ. TA SIEĆ WYMIATA LAJT.
  • ~Żbik / 2024-02-20 00:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak puszczą roaming w Orange dla karciarzy to przechodzę do Lajt bez zastanowienia.
    Wadykijowy zasięg i jakość sieci Plus
  • ~Adam / 2021-03-01 11:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam. Przestrzegam przed dokupowaniem pakietów dodatkowych internetu ponieważ przesuwają one okres ważności o 30 dni i blokują możliwość korzystania z pakietu podstawowego za który i tak trzeba zapłacić zgodnie z umową. Porażka.
    W sumie dokupując pakiet dodatkowy który jest ważny 30 dni zapłaciłem podwóją fakturę a operator dał możliwość korzystania jedynie z pakietu dodatkowego i po jego wykorzystaniu zostałem i tak bez internetu pomimo opłacenia za pakiet podstawowy. NIE POLECAM.
    WadyPorażka z pakietami dodatkowymi
  • ~Aleksandra / 2021-12-19 10:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam umowę od 3 miesięcy, nielimitowane rozmowy są zwykłym oszustwem. Przy dużej ilości połączeń blokują rozmowy wychodzące i sms. W pierwszym miesiącu blokada była raz na tydzień. Na tą chwilę blokują mnie co drugi dzień. Niby dla mojego dobra muszą sprawdzić czy nie jestem narażona na zbyt duży rachunek- śmiech na sali, bo w umowie przecież rozmowy są niby nielimitowane. Plus taki że z miesiąca na miesiąc można wypowiedzieć umowę ale blokowanie numeru na kilkanaście godzin jest nie do pomyślenia. Odradzam wszystkim
    ZaletyUmowa na czas nieokreślony
    WadyBrak możliwości korzystania z usług
  • ~Bolo / 2024-02-12 10:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Dziadostwo zasięgu i internetu Lajt działa na sieci Plus. Tragedia wewnątrz budynków bo z reguły 1 kreska LTE lub tylko 3G, a nawet 2G. Prędkości na necie sprzed 15 lat. Omijać!
  • ~Boston / 2023-11-17 15:51
    Ocena: 2.67 / 5
    LAJT MOBILE PORAŻKA ALE NIE POD WZGLĘDEM OFERTY A ZASIĘGU I PRĘDKOŚCI INTERNETU. SIEĆ PLUSA CIĄGNIE WSZYSTKO W DÓŁ. NIE POLECAM.
    WadyJAKOŚĆ SIECI PLUS (LAJT) TO TRAGEDIA
  • ~Crypto / 2023-10-22 23:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Dziadostwo zasięgowe. Internet działa jak chce i kiedy chce. Omijać.
    Wadyzasięg
  • ~Foster / 2023-10-13 15:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Syf jakościowy i zasięgowy jakich mało. Jakość rozmów to wieczne przestery. Aby normalnie rozmawiać trzeba wychodzić na balkon lub dwór. Zdecydowanie NIE POLECAM.
    Wadyjakość sieci rodem z Burkina-Faso
  • ~Komo / 2023-11-20 19:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Uważajcie na wpisy płatnych trolli lajt mobile co dają tylko i wyłącznie same oceny 5.
    Wadyjedynie zasięg na sieci Plus
  • ~Liza / 2021-05-20 17:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Ja osobiście nie polecam. Wcześniej byłam u innego operatora i nie było problemów. Mogłam rozmawiać godzinami, wysyłać smsy na raz kilkanaście, aktualizować telefon i aktywnie korzystać z internetu. Wszystko działało. Przeszłam do Lajt, bo skusiła oferta. Ale to była najgorsza decyzja. Co do oferty nie mam żadnych uwag. Ceny i liczenie GB są świetne. Ale jeżeli ktoś dużo korzysta, jak ja, to tragedia. Mojemu mężowi co miesiąc (od 4 miesięcy) blokują połączenia wychodzące (rozmowy i smsy). Odpowiedź biura obsługi klienta brzmi (cytuje ich regułkę, którą usłyszą Państwo na infolinii i jako odpowiedź na reklamację):
    Blokada karty SIM, która miała miejsce na Państwa karcie spowodowana jest częstotliwością wykonywania połączeń wychodzących, SMS-ów bądź korzystania z internetu. W przypadku kiedy wykonują Państwo w krótkim przedziale czasowym dużo połączeń lub korzystają Państwo często z internetu nasz system kwalifikuje to jako błąd i blokuje kartę automatycznie. Takie zgłoszenie przekazywane jest do Działu Kontroli Ruchu w celu weryfikacji czy było to Państwa działanie czy np. usług premium. Jeżeli po weryfikacji okazuje się, że było to zwykłe użycie - karta jest odblokowywana.
    Niestety nie mamy możliwości ingerencji w ten proces, ponieważ tak jak pisaliśmy wcześniej jest to automatyczny proces systemu.

    Odpowiedź jest bardzo ogólnikowa i w gruncie rzeczy nie odpowiada na zasadnicze pytanie, co konkretnie powoduje blokadę. Po kilkakrotnym kontakcie z działem reklamacji, poinformowano nas, że prawdopodobnie(!) jednoczesne wysłanie na jeden numer 4 SMS. W dobie kiedy wszyscy mamy smartfony i pisząc SMS najczęściej nie wysyłamy jeden SMS. Porażka! A co jak ktoś zmieni numer i do wszystkich kontaktów wyśle wiadomość SMS z nowym numerem? Blokada na dzień dobry ????
    A wczoraj zablokowano mnie. Napisałam reklamację. Przypuszczam, że odpowiedź będzie następująca: dużo korzysta z internetu. Akurat przyszło na telefon powiadomienie o aktualizacji oprogramowania telefonu. Zaczęłam pobierać. Zużyłam 2 GB na aktualizację. Ona nie została dokończona, a połączenia są zablokowane. I u mnie też to nie pierwsza blokada.
    A tym, co nie wierzą, że firma ma takie praktyki, proponuję sprawdzić. Proszę wysłać dużo SMS jednocześnie. I blokada na minimum 2 dni zapewniona ????. Jestem abonentem od roku. Mąż od kilku lat. I nie jesteśmy z konkurencji.
    Ale ja mam już dość i zmieniam operatora. Już nie mam sił walczyć i prosić się o swoje.
    O i obsługa klienta! To odrębny temat! Na infolinii jest tylko jedna kompetentna osoba. Reszta, to chyba tylko po to by powtarzać wyuczone formułki. Opiszę sytuację:
    Po przeniesieniu numeru, zmieniałam ofertę. Oczywiście to robiłam drogą elektroniczną. Na całe szczęście! Faktury przychodziły na stare kwoty. Dzwonimy na infolinię. Pani mówi: zgłosimy do działu faktur, odpowiedź w ciągu 30 dni. Opłaciłam błędną fakturę. Czekam 30 dni. Kolejna faktura ponownie z błędną kwotą. Dzwonimy znowu na infolinię. Tłumaczę, że zmieniłam ofertę, błędną faktura. A Pani mówi, że dział faktur odpowiedział, że faktury prawidłowe. Ja odpowiedzi nie otrzymałam. Kolejny raz składam zgłoszenie. Pomijając szczegóły, trwało wszystko 5 miesięcy. W końcu, po kilkakrotnym ponaglaniu wystawiono korekty po upływie 30 dni od złożenia oficjalnej reklamacji. Po zakończeniu postępowania została wystawiona faktura na której widniała kwota nadpłaty. Odjęłam ją od kwoty faktury i taką kwotę zapłaciłam. Po czym otrzymuję SMS z informacją, że mam niedopłatę. Dzwonię na infolinię. A Pani mi mówi, że tak jest niedopłata. Pytam, z czego ona wynika. W telefonie cisza. Więc próbuję dojść i mówię mam taką fakturę, taką niedopłatę. Odjęłam od kwoty faktury kwotę niedopłaty wpłaciłam taką kwotę. Więc skąd niedopłata? A Pani na to no tak Pani ma rację ale my też mamy rację. No chyba coś nie tak. Jeżeli 5-3=2 to nie może jednocześnie być 5-3=4. To chyba logicznie i zgodne z zasadami matematycznymi. Ale nie w Lajt. U nich swoją matematyka. Wyjaśnienie trwało 2 miesiące. I polegało na tym, że ktoś, kto nawet nie raczył się podpisać wysłał zestawienie faktur po korekcie i wpłat. Czyli i tak sama miałam do tego dochodzić. Właśnie na tym polega obsługa w Lajt. Osoby na infolinii nie słuchają co się do nich mówi.

    Więc reasumując. Jeżeli ktoś mało korzysta, to wszystko świetnie działa. A jeżeli ktoś jest aktywnym abonentem i jednocześnie dociekliwym, to nie polecam. Będzie dużo nerwów. Ja rezygnuję. Od lipca 2020 roku nie było jeszcze miesiąca w którym nie kontaktowaliśmy się z infolinią bądź elektronicznie. Za każdym razem coś. Albo faktury albo blokada. Dlatego szukam czegoś lepszego. Bo dobra cena nie zawsze idzie w parze z dobrą jakością. A ja stawiam na jakość.
    ZaletyLiczenie GB, oferta
    WadyBlokada usług jeżeli dużo korzysta się, kiepska jakość obsługi klienta.
  • ~marek / 2020-04-24 11:38
    Ocena: 2.67 / 5
    posiadań 2 numery telefonu w lajt mobile usługi internet poleczenia sms mms wszystko działa ale jest 1 bardzo DUŻY PROBLEM NAGLE RAZ LUB DWA RAZY przestaje działać im sieć w miesiącu. Nagle podczas rozmowy rozłącza cię podczas rozmowy np gdy masz awarie auta w polu i już nie można zadzwonić ani wysłać smsa i brak internetu .Oczywiście dzwonisz do nich jak masz z czego zadzwonić a jak się dodzwonisz to naprawią po 72h jak ci pasują takie awarie to ok oferta spoko ale problemy tej sieci duże
    Zaletyusługa działa na 31dni przez 27 dni a trzy dni czekasz ąż naprawią od zgłoszenia
    Wadywyłączają siec na 72h godziny w miesiącu
  • ~Piotr / 2022-03-22 10:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Telefon działa, natomiast internet to nieporozumienie (o oglądaniu filmików zapomnij,np.w tej chwili mój transfer download to o.009 Mb/s).
  • ~Piotrek / 2021-10-24 21:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Co do samej sieci, zasięgu itp wszystko ok. Co do o BOK Tragedia!!! Dzwonię po kilka razy aby załatwić jedna sprawę, aby przejść z karty na abonament... Kto wie jak długo bo po trzy krotnym zgłoszeniu chęci zero odzewu. Jakiś dramat. I informacja z ich strony że trwa weryfikacja.. ŻE CO?! U innego operatora załatwione w 10minut. Jak dla mnie ta sieć ma tyle zalet co wad co w dzisiejszych czasach mnie bardzo dziwi. OMJAĆ
  • ~Pogromca Trolli / 2023-10-06 08:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Adam płatny trolu ile razy pod różnymi nickami będziesz wychwalać zasięg i jakość Plusa. Trzepnij dobrego baranka.
  • ~q / 2021-12-16 16:44
    Ocena: 2.67 / 5
    W sieci mam dwa numery od kilku lat. Przez te lata wieczny problem z niby tak prostą sprawą jak wysyłanie sms i mms masowych, tj. do kilku/kilkunastu osób jednocześnie. Dla mnie - osoby która prowadzi skromną działalność gospodarczą niezwykle ważny jest sporadyczny szybki i skrótowy kontakt z wybranymi stałymi klientami przez sms/mms. Niestety już któryś raz z rzędu temat finansowo pogrzebałem z powodu braku możliwości kontaktu z ludzmi. Podczas trwania umowy zmieniałem modele i marki telefonów - zawsze był ten sam problem.
    Punktów stacjonarnych obsługi klienta nie znalazłem, byłem skazany na samodzielne dzierganie w ustawieniach sieci i telefonów. Oczywiście sms systemowy nie działa. Więc po kiego grzyba dają to na swojej stronie w dziale pomocy. Podejmowałem kilkukrotnie próby ustawień ręcznych w systemie telefonu. Skutek: albo działa sms albo mms. Ja dziękuję za coś takiego. Nie mam ochoty bawićsię w informatyka. Nie znam się na tym i nie uważam żeby wysyłka sms lub mms była na tyle ambitna żeby nie mogła działać o tak, po prostu.
    Nawigacja google działa tak sobie, powiedzmy że akceptowalnie, choć jadąc przez wioski czasem rwie zasięg i bywa że się jedzie ileś kilometrów na czuja.

    Szukam innego operatora. Proszę o podpowiedź który gwarantuje stabilne działanie sms i mms także w wersji masowej, tj. kilku na raz.
    Zaletycena
    Wadywiecznie nie działają mms i sms. Bez względu na kombinacje z ustawieniami systemowymi.
  • ~Rico / 2023-09-22 23:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Co z tego, że oferta fajna jak h...y zasięg i internet. Na trasach z daleka od miast syf. Nawigacja nie wyrabia na słabym LTE i w wielu miejscach na 3G. Tragedia!
    Zaletyoferta
    Wadydo dupy zasięg i jakość
  • ~Stalovy / 2024-02-13 15:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Centrum Handlowe Targówek przy Głębockiej. Po wejściu do budynku 1 kreska LTE i internet dosłownie zawiesił się. Drugi przypadek Centrum Handlowe Renova na Rembielińskiej: jestem w Rossmann, a tam 1 kreska 2G!. I ostatni najbardziej hardcore: wchodzę do Żabki w centrum Radzymina i chcę zapłacić ich aplikacją za punkty, a na telefonie EDGE (2G) i zero reakcji w aplikacji bo prędkości poniżej 100 kbps. Masakra!!!!!
  • ~Sw / 2022-04-10 13:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Jest olbrzymi problem z internetem. Są miejsca gdzie wcale nie działa. Tragedia. Zasięg sieci też pozostawia wiele do życzenia. Nie polecam inne siecii w tej samej cenie mają dużo lepsze parametry
    WadySłaby internet słaby zasięg sieci
  • ~True man / 2023-09-15 14:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Trolling, trolling i jeszcze raz trolling. Jeśli ktoś używa klasycznego telefonu z opcją tylko 2G to jeszcze ujdzie. Reszta czyli 3G, 4G i pseudo 5G to kupa na sieci Plusa czyli również Lajt Mobile.
  • ~Zeus / 2024-08-06 15:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Mobilny telegrosik (mtg) działający na Play bije cenowo Lajta, a do tego lepsza jakość LTE/5G.
    Wadydrogo i słabo sieciowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1051
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186