Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 996 opinii

4.06 / 5

  • Cena/Jakość
    3.95
  • Obsługa klienta
    4.00
  • Oferta
    4.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Siko / 2023-11-21 10:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Trolle wypad stąd!!! Widać, że płacąc wam za nadgodziny.
  • ~Stick / 2024-12-28 19:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Trolle żyją tu dobrze jak zimową porą pająki za szafą. Te same osoby chwalą Lajt, że na zasięgu Plusa wszystko pięknie śmiga, a w dziale sieci Plus wylewają pomyje. Traktujcie oceny tylko z piątkami jako płatny trolling.
    ZaletyRoaming krajowy w Orange
    WadyFatalna jakość sieci Plus
  • ~Tomek / 2021-04-29 16:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakość to porażka. Co chwilę tracę dostęp do internetu. Miałem takie sytuacje że znajomi zgłaszali że nie mogą się do mnie dodzwonić. Okazało się że nie ja jeden w lajt mobile mam ten problem i to nie moja wina. Okresowo mój telefon jest "po za siecią". Wolę dopłacić niż używać takie badziewie. Nie polecam i zmieniam jak najszybciej.
    Również od czasu do czasu zdarzają mi się dziwne głosy podczas rozmów (słyszę rozmówcę bardzo cicho albo on mnie nie słyszy, zakłócenia)
    ZaletyCena
    WadyKiepsko zasięg, przerywający internet
  • ~Tryton / 2024-02-21 16:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Zasięg Plusa to pato. W jednym miejscu ok, a w drugim padaka. Szkoda nerw. Ruch w stronę Orange to dobry kierunek.
  • ~Wąski / 2023-09-07 17:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Ale wysyp klonów w wypowiedziach. Zrobiło się słodko-pierdząco. Marketing szemrany to jest to!
    Wadylipny zasięg i internet w wydaniu sieci Plus
  • ~Wróbel / 2024-06-29 14:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Lajt idzie na Plusie, a ta sieć (Plus) w wielu miejscach dosłownie zdycha z przeciążenia. Niestety ale tylko w subskrypcji można wybrać sieć Orange, która jest o niebo lepsza od sklapciałego Plusa. Karciarze Lajtu mają przerąbane. Ja wyniosłem się do Virgin na kartę.
    Zaletybędą jak uwolnią zasięg Orange dla karciarzy
    Wadyzasięg Orange tylko dla subskrypcji
  • ~Xenon / 2024-02-11 00:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Lajt Mobile nie może być taki wspaniały bo działa na sieci Plus, a ja miałem telefon w Plusie i to jest TRAGEDIA ZASIĘGOWA I INTERNETOWA. Lajt Mobile ma fajną ofertę ale do normalnego używania w wielu miejscach nie nadaje się. Amen.
  • ~Zeus / 2024-08-06 15:09
    Ocena: 3.00 / 5
    A do tego w sieci Telegrosik na kartę (mtg) jest normalny roaming krajowy czyli telefon sam przełącza się pomiędzy siecią Play, Orange, a w Lajcie tylko podczas zawierania umowy abonamentowej na sztywno wybieramy albo Plusa, albo Orange. Lajt to słabizna.
    Wadydrogo i słabo sieciowo
  • ~Zico / 2024-06-12 15:39
    Ocena: 3.00 / 5
    NAJTAŃSZY OPERATOR TO TERAZ MOBILNY TELEGROSIK (MTG) DZIAŁAJĄCY NA PLAY. PAKIET NO LIMIT POŁĄCZENIA/SMS + 1GB ZA 9 ZŁ LUB PAKIET NO LIMIT/SMS + 4 GB ZAC14 ZŁ. TA SIEĆ WYMIATA LAJT.
  • ~Żbik / 2024-02-20 00:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak puszczą roaming w Orange dla karciarzy to przechodzę do Lajt bez zastanowienia.
    Wadykijowy zasięg i jakość sieci Plus
  • ~Adam / 2021-03-01 11:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam. Przestrzegam przed dokupowaniem pakietów dodatkowych internetu ponieważ przesuwają one okres ważności o 30 dni i blokują możliwość korzystania z pakietu podstawowego za który i tak trzeba zapłacić zgodnie z umową. Porażka.
    W sumie dokupując pakiet dodatkowy który jest ważny 30 dni zapłaciłem podwóją fakturę a operator dał możliwość korzystania jedynie z pakietu dodatkowego i po jego wykorzystaniu zostałem i tak bez internetu pomimo opłacenia za pakiet podstawowy. NIE POLECAM.
    WadyPorażka z pakietami dodatkowymi
  • ~Aleksandra / 2021-12-19 10:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam umowę od 3 miesięcy, nielimitowane rozmowy są zwykłym oszustwem. Przy dużej ilości połączeń blokują rozmowy wychodzące i sms. W pierwszym miesiącu blokada była raz na tydzień. Na tą chwilę blokują mnie co drugi dzień. Niby dla mojego dobra muszą sprawdzić czy nie jestem narażona na zbyt duży rachunek- śmiech na sali, bo w umowie przecież rozmowy są niby nielimitowane. Plus taki że z miesiąca na miesiąc można wypowiedzieć umowę ale blokowanie numeru na kilkanaście godzin jest nie do pomyślenia. Odradzam wszystkim
    ZaletyUmowa na czas nieokreślony
    WadyBrak możliwości korzystania z usług
  • ~Bolo / 2024-02-12 10:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Dziadostwo zasięgu i internetu Lajt działa na sieci Plus. Tragedia wewnątrz budynków bo z reguły 1 kreska LTE lub tylko 3G, a nawet 2G. Prędkości na necie sprzed 15 lat. Omijać!
  • ~Boston / 2023-11-17 15:51
    Ocena: 2.67 / 5
    LAJT MOBILE PORAŻKA ALE NIE POD WZGLĘDEM OFERTY A ZASIĘGU I PRĘDKOŚCI INTERNETU. SIEĆ PLUSA CIĄGNIE WSZYSTKO W DÓŁ. NIE POLECAM.
    WadyJAKOŚĆ SIECI PLUS (LAJT) TO TRAGEDIA
  • ~Crypto / 2023-10-22 23:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Dziadostwo zasięgowe. Internet działa jak chce i kiedy chce. Omijać.
    Wadyzasięg
  • ~Foster / 2023-10-13 15:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Syf jakościowy i zasięgowy jakich mało. Jakość rozmów to wieczne przestery. Aby normalnie rozmawiać trzeba wychodzić na balkon lub dwór. Zdecydowanie NIE POLECAM.
    Wadyjakość sieci rodem z Burkina-Faso
  • ~Komo / 2023-11-20 19:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Uważajcie na wpisy płatnych trolli lajt mobile co dają tylko i wyłącznie same oceny 5.
    Wadyjedynie zasięg na sieci Plus
  • ~Liza / 2021-05-20 17:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Ja osobiście nie polecam. Wcześniej byłam u innego operatora i nie było problemów. Mogłam rozmawiać godzinami, wysyłać smsy na raz kilkanaście, aktualizować telefon i aktywnie korzystać z internetu. Wszystko działało. Przeszłam do Lajt, bo skusiła oferta. Ale to była najgorsza decyzja. Co do oferty nie mam żadnych uwag. Ceny i liczenie GB są świetne. Ale jeżeli ktoś dużo korzysta, jak ja, to tragedia. Mojemu mężowi co miesiąc (od 4 miesięcy) blokują połączenia wychodzące (rozmowy i smsy). Odpowiedź biura obsługi klienta brzmi (cytuje ich regułkę, którą usłyszą Państwo na infolinii i jako odpowiedź na reklamację):
    Blokada karty SIM, która miała miejsce na Państwa karcie spowodowana jest częstotliwością wykonywania połączeń wychodzących, SMS-ów bądź korzystania z internetu. W przypadku kiedy wykonują Państwo w krótkim przedziale czasowym dużo połączeń lub korzystają Państwo często z internetu nasz system kwalifikuje to jako błąd i blokuje kartę automatycznie. Takie zgłoszenie przekazywane jest do Działu Kontroli Ruchu w celu weryfikacji czy było to Państwa działanie czy np. usług premium. Jeżeli po weryfikacji okazuje się, że było to zwykłe użycie - karta jest odblokowywana.
    Niestety nie mamy możliwości ingerencji w ten proces, ponieważ tak jak pisaliśmy wcześniej jest to automatyczny proces systemu.

    Odpowiedź jest bardzo ogólnikowa i w gruncie rzeczy nie odpowiada na zasadnicze pytanie, co konkretnie powoduje blokadę. Po kilkakrotnym kontakcie z działem reklamacji, poinformowano nas, że prawdopodobnie(!) jednoczesne wysłanie na jeden numer 4 SMS. W dobie kiedy wszyscy mamy smartfony i pisząc SMS najczęściej nie wysyłamy jeden SMS. Porażka! A co jak ktoś zmieni numer i do wszystkich kontaktów wyśle wiadomość SMS z nowym numerem? Blokada na dzień dobry ????
    A wczoraj zablokowano mnie. Napisałam reklamację. Przypuszczam, że odpowiedź będzie następująca: dużo korzysta z internetu. Akurat przyszło na telefon powiadomienie o aktualizacji oprogramowania telefonu. Zaczęłam pobierać. Zużyłam 2 GB na aktualizację. Ona nie została dokończona, a połączenia są zablokowane. I u mnie też to nie pierwsza blokada.
    A tym, co nie wierzą, że firma ma takie praktyki, proponuję sprawdzić. Proszę wysłać dużo SMS jednocześnie. I blokada na minimum 2 dni zapewniona ????. Jestem abonentem od roku. Mąż od kilku lat. I nie jesteśmy z konkurencji.
    Ale ja mam już dość i zmieniam operatora. Już nie mam sił walczyć i prosić się o swoje.
    O i obsługa klienta! To odrębny temat! Na infolinii jest tylko jedna kompetentna osoba. Reszta, to chyba tylko po to by powtarzać wyuczone formułki. Opiszę sytuację:
    Po przeniesieniu numeru, zmieniałam ofertę. Oczywiście to robiłam drogą elektroniczną. Na całe szczęście! Faktury przychodziły na stare kwoty. Dzwonimy na infolinię. Pani mówi: zgłosimy do działu faktur, odpowiedź w ciągu 30 dni. Opłaciłam błędną fakturę. Czekam 30 dni. Kolejna faktura ponownie z błędną kwotą. Dzwonimy znowu na infolinię. Tłumaczę, że zmieniłam ofertę, błędną faktura. A Pani mówi, że dział faktur odpowiedział, że faktury prawidłowe. Ja odpowiedzi nie otrzymałam. Kolejny raz składam zgłoszenie. Pomijając szczegóły, trwało wszystko 5 miesięcy. W końcu, po kilkakrotnym ponaglaniu wystawiono korekty po upływie 30 dni od złożenia oficjalnej reklamacji. Po zakończeniu postępowania została wystawiona faktura na której widniała kwota nadpłaty. Odjęłam ją od kwoty faktury i taką kwotę zapłaciłam. Po czym otrzymuję SMS z informacją, że mam niedopłatę. Dzwonię na infolinię. A Pani mi mówi, że tak jest niedopłata. Pytam, z czego ona wynika. W telefonie cisza. Więc próbuję dojść i mówię mam taką fakturę, taką niedopłatę. Odjęłam od kwoty faktury kwotę niedopłaty wpłaciłam taką kwotę. Więc skąd niedopłata? A Pani na to no tak Pani ma rację ale my też mamy rację. No chyba coś nie tak. Jeżeli 5-3=2 to nie może jednocześnie być 5-3=4. To chyba logicznie i zgodne z zasadami matematycznymi. Ale nie w Lajt. U nich swoją matematyka. Wyjaśnienie trwało 2 miesiące. I polegało na tym, że ktoś, kto nawet nie raczył się podpisać wysłał zestawienie faktur po korekcie i wpłat. Czyli i tak sama miałam do tego dochodzić. Właśnie na tym polega obsługa w Lajt. Osoby na infolinii nie słuchają co się do nich mówi.

    Więc reasumując. Jeżeli ktoś mało korzysta, to wszystko świetnie działa. A jeżeli ktoś jest aktywnym abonentem i jednocześnie dociekliwym, to nie polecam. Będzie dużo nerwów. Ja rezygnuję. Od lipca 2020 roku nie było jeszcze miesiąca w którym nie kontaktowaliśmy się z infolinią bądź elektronicznie. Za każdym razem coś. Albo faktury albo blokada. Dlatego szukam czegoś lepszego. Bo dobra cena nie zawsze idzie w parze z dobrą jakością. A ja stawiam na jakość.
    ZaletyLiczenie GB, oferta
    WadyBlokada usług jeżeli dużo korzysta się, kiepska jakość obsługi klienta.
  • ~marek / 2020-04-24 11:38
    Ocena: 2.67 / 5
    posiadań 2 numery telefonu w lajt mobile usługi internet poleczenia sms mms wszystko działa ale jest 1 bardzo DUŻY PROBLEM NAGLE RAZ LUB DWA RAZY przestaje działać im sieć w miesiącu. Nagle podczas rozmowy rozłącza cię podczas rozmowy np gdy masz awarie auta w polu i już nie można zadzwonić ani wysłać smsa i brak internetu .Oczywiście dzwonisz do nich jak masz z czego zadzwonić a jak się dodzwonisz to naprawią po 72h jak ci pasują takie awarie to ok oferta spoko ale problemy tej sieci duże
    Zaletyusługa działa na 31dni przez 27 dni a trzy dni czekasz ąż naprawią od zgłoszenia
    Wadywyłączają siec na 72h godziny w miesiącu
  • ~Piotr / 2022-03-22 10:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Telefon działa, natomiast internet to nieporozumienie (o oglądaniu filmików zapomnij,np.w tej chwili mój transfer download to o.009 Mb/s).
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 996
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185