strona 4 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Bart / 2025-07-15 14:52
Sąd: SOKIK
Przedsiębiorca: Telestrada Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie
Numer decyzji: RLU-4/2020
Data decyzji: 2020-12-08
Praktyka: Ochrona zbiorowych interesów konsumentów
Sygnatura akt: XVII AmA 34/21
Data wydania wyroku: 2023-01-17
Wyrok: Sąd oddalił odwołanie spółki.
Kara finansowa po wyroku sądu: 8.414.408 PLN
Decyzja utrzymana w mocy Utrzymana
Wyrok prawomocny: -
-
~Bart / 2025-07-15 14:49
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 8 mln zł kary na firmę telekomunikacyjną Telestrada. Zarzuca jej wprowadzanie w błąd klientów, głównie osoby starsze, m.in. poprzez podszywanie się pod inne telekomy.
Postępowanie w sprawie firmy Telestrada, oferującej usługi telekomunikacyjne pod marką lajt mobile, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął jesienią ub.r. na podstawie licznych skarg na jej działalność.
W ramach postępowania UOKiK ustalił, że przedstawiciele Telestrady, po telefonicznym kontakcie z potencjalnymi klientami, zjawiali się w ich domach, aby podpisać umowę. Kontaktowali się przede wszystkim z osobami w wieku powyżej 65 lat.
I TYLE W TEMACIE UCZCIWOŚCI TEJ PSEUDO FIREMKI -
~Aga G. / 2025-07-15 14:45
Wyjątkowo bezczelna i nieuczciwa firma.
Jak wiadomo byli już karani przez UOKiK za nieuczciwe praktyki i zwyczajnie oszukiwanie ludzi.
Można i tym sporo poczytać w Internecie.
Jak ktoś zachowywał się w taki nieuczciwy sposób, to czy jest się w stanie zmienić? Pytanie retoryczne.
Nie rozliczyli się z moim znajomym za polecenie klienta, mimo, że w wielu mailach zapewniali, że to zrobią.
Są tak bezczelnie, że z fakturami przysyłają prośby o dalsze ich polecanie!
Bezczelne cwaniaczki.
NIE POLECAM.
Nie mają dobrej oferty, wystarczy poszukać chwilkę w sieci i okazuje się, że są firmy tańsze, z lepszymi opiniami i mające w pakietach więcej Internetu. -
~Tomasz / 2025-07-15 14:44
Banda złodziei i oszustów.
Omijajcie tą pseudo firmę szerokim łukiem.
Infolinia same matoły bez szkoły -
~Marioo32 / 2025-07-15 14:27
Nie przepłacajcie za telefon – serio. Lajt Mobile pokazuje, że można mieć dobry zasięg i usługi za grosze. Korzystam już 7 miesięcy i wszystko działa idealnie. Zmieniałem zasięg raz, bo w nowej pracy lepszy. Obsługa też top! Zaletyzasięg, top obsługa klienta -
~Karol W. / 2025-07-15 09:09
Przyzwyczaiłem się, że tanio = kiepsko, ale Lajt Mobile totalnie to obala. Tani abonament, wszystko działa bez zarzutu, a obsługa przemiła. Raz dzwoniłam z pytaniem o pakiet danych i dostałam wyczerpującą odpowiedź + propozycję bardziej opłacalnego planu. To się nazywa podejście do klienta! Polecam! Zaletypodejście od klienta -
~Milena / 2025-07-15 07:16
Korzystam z Lajt Mobile od około pół roku i szczerze mówiąc – nie mam się do czego przyczepić. Zasięg dobry, a opłaty śmiesznie niskie w porównaniu do mojego poprzedniego operatora. Obsługa klienta bardzo przyjazna i pomocna – kontaktowałam się raz w sprawie przeniesienia numeru i wszystko poszło gładko. Dodatkowy plus za to, że to polska firma a nie zagraniczny kapitał. -
~BartoLonek / 2025-07-15 07:08
Jako osoba pracująca zdalnie zależy mi na dobrym zasięgu i stabilnym internecie – Lajt Mobile daje radę. Abonament mam za mniej niż połowę tego, co płaciłem wcześniej, a usługi są porównywalne, jeśli nie lepsze. Obsługa klienta zawsze pomocna i konkretna. Najbardziej cenię sobie brak długiej umowy – daje mi to dużą elastyczność. -
-
~Michał / 2025-07-14 16:00
Od dłuższego czasu szukałem tańszej alternatywy dla mojego starego operatora i w końcu trafiłem na Lajt Mobile. Jestem mega zadowolony! Abonament naprawdę tani, nie muszę się martwić wysokimi rachunkami, a jakość rozmów i internetu stoi na bardzo dobrym poziomie. Obsługa klienta zasługuje na pochwałę – miła, konkretna, pomocna. -
~Franciszek / 2025-07-14 14:58
Nie wiedziałem, że można mieć tak dobre warunki przy tak niskim abonamencie. Zasięg mam świetny, 5G i LTE śmiga, a kontakt z biurem obsługi to czysta przyjemność – odpowiadają szybko i konkretnie. Największy plus? Brak długiej umowy – korzystam, dopóki mi pasuje. Tak powinno być wszędzie. Zaletyumowa bez terminu -
~Anna M. / 2025-07-11 13:39
Banda złodziei i oszustów.
Omijajcie tą pseudo firmę szerokim łukiem.
Infolinia same matoły bez szkoły
-
~Monika Tomasik / 2025-07-10 12:11
Ta firma to największe dno. Nie dajcie się nabrać na tę pseudo tanią ofertę.
Po pierwsze jest wiele tańszych ofert z większą ilością Internetu w pakietach.
Po drugie tutaj pozornie jest tanio a później za wszystko są dopłaty.
Po trzecie poczytajcie, jak ta firma oszukiwała klientów i została za to ukarana.
Jak dla mnie złodziej zawsze będzie złodziejem -
~Anna Ziniewska / 2025-07-09 13:12
Przedstawiciele naciągają starsze osoby, które mają już umowę na usługi. Mojemu ojcu wciśnięto umowę i kit, że za bieżące rachunki nie trzeba płacić i umowa z operatorem się anuluje. Żart. Umowa pozostawiona bez podpisu przedstawiciela, daty, numeru umowy, zakresu umowy, peselu klienta, ojciec nie musiał pokazywać dowodu. Przedstawiciele firmy to oszuści a ludzie starsi dają się naciągać. To już drugi raz...za pierwszym razem podpisano umowę na zmarłego dziadka. Za takie postępowanie grozi sąd. -
~Łukasz / 2025-07-09 13:11
Banda oszustów i złodziei. Ich celem są osoby starsze, jedno mówią przez telefon, nawet gdy spotykają się z odmową to na siłę przyjeżdżają - tak było z moją babcią, która niestety temu uległa i podpisała umowę napisaną takim druczkiem, że trzeba lupy użyć. Do tego nic nie zgadzało się z tym co zostało powiedziane telefonicznie. Na umowie dopisek, że zostawia mojej babci w razie czegoś druk rezygnacji z umowy - oczywiście nie zostawił. Nie wiem jak można tak żerować na osobach starszych! To już nawet nie jest ludzkie zachowanie! -
~Krzysztof Sz. / 2025-07-09 13:10
Totalne dno i naciąganie ludzi na kasę firma posługuje się zewnętrznymi firmami dane wrażliwe udostępniane. Na rachunku pojawiają się opłaty za dodatkowe usługi których nigdy nie aktywowałem. Zerwałem z nimi umowę i się cieszę spokojem od 5lat -
~Roman / 2025-07-09 13:09
UWAGA LUDZIE !!! Jak się tylko dasz złapać na nich niby niskimi cenami to gorzko pożałujesz !!! U nich nawet płacisz za logowanie do sieci !!! Masz abonament za 20 złoty a za miesiąc płacisz 200 i więcej na wszystkim naciągają !!! -
-
~Mateusz / 2025-07-09 13:08
Najgorsza firma telekomunikacyjna na rynku. Brak możliwości dodzwonienia się klientów operator mimo zgłaszanych awarii nic z tym nie robi -
~Aga / 2025-07-09 13:06
Bardzo nieuczciwa firma. Nie polecam. Poziom usług bardzo słaby. Internet 5G nie działa przy pełnym zasięgu. Infolinia niekompetentna. Nie potrafią nic wyjaśnić i tylko kręcą, kluczą, kombinują, jak tu zamęczyć klienta, żeby już się odczepił. Za polecenie przeniesienia numeru znajomy nie dostał rabatu i został zwyczajnie przez nich olany. Zero wyjaśnienia powodów. Rozmawiając z infolinią czuję się, jakbym oglądała film Barei. -
~Robert / 2025-07-09 13:06
Mam nieprzyjemność być ich klientem od niedawna. Żałuję od następnego dnia po aktywacji karty. Internet baaaaardzo wolno działa. 5G tylko z nazwy. Jakim cudem Internet w technologii 5G może działać przy pełnym zasięgu sieci ORANGE z prędkościami 27/1 Mb/s? Infolinia wirtualna, jak sam operator. Bot u konkurencji odpowiada mądrzej na zadawane pytania. Nie polecam ich usług -
~Tom / 2025-07-09 13:04
Prezes UOKiK nałożył na Telestradę ponad 8 mln zł kary za wprowadzanie konsumentów w błąd i nieuczciwe praktyki rynkowe. Przedstawiciele spółki pozyskiwali klientów, podszywając się pod ich dotychczasowego operatora. "Powiedział, że musieli zmienić z Orange na Telestradę. Ja uwierzyłem a to on skłamał, bo przyszły nam rachunki z Orange i Telestrady" - opisuje jeden z poszkodowanych seniorów.
Bardzo uczciwa firma - POLECAMWadyOszuści. Nie wywiązują się że zobowiązan
strona 4 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »