Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 996 opinii

4.06 / 5

  • Cena/Jakość
    3.95
  • Obsługa klienta
    4.00
  • Oferta
    4.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anty_troll / 2023-11-23 22:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Widzę, że płatne trolle znów przepuściły atak z ocenami 5.
  • ~Anty_troll / 2023-12-06 17:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Ela, Iwona itp. to trolle. Śledzę tu wpisy od miesiecy i co pewnien czas te same wpisy ale pod innymi nickami. Ale obciach
  • ~Bogumił / 2022-03-16 19:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Zawarłem z nimi umowę na świadczenie usług w której wyraźnie jest określone, że f-ra ma dotrzeć do mnie drogą mailową.
    Od zeszłego roku wielokrotnie monituję brak tychże dokumentów. Lajt nalicza sobie niesłusznie odsetki a ja czekam. Po ostatnich informacjach sms-owych moja cierpliwość wyczerpała się i przekazuję sprawę kancelarii adwokackiej oraz informuję UOKiK o tychże praktykach. Naciąganie klientów na kasę za nieterminowe wystawienie i przesłanie f-fy jest kradzieżą, która jeżeli ma duży zasięg przynosi konkretne korzyści.
    Zastanawiam się, czy jeszcze ktoś ma ten sam problem?

    ZaletyBrak
  • ~Borys / 2023-11-19 18:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Denerwujące kiedy telefon straci zasięg lte i wskoczy do 3G i wtedy następuje internetowa mogiła. Dość często występuje to wewnątrz budynków.
    Wadyzasięg + internet
  • ~Cube / 2024-03-07 22:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Lajt Mobile nie daje rady bo cena niska ale jakość w wielu miejscach fatalna.
    Wadyzasięg
  • ~daniel / 2020-03-31 10:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie jestem klientem Lajt-a, ale zaniepokoiła mnie informacja na czacie z obsługującą, ze wysyłają kartę sim pocztą - listem, nawet nie poleconym. Ale udowodnij potem, że nie otrzymałam karty? Pani powiedziała, że jak nie dojdzie, to oni kurierem wysyłają duplikat! Czy to nie dziwne? Nie pierwszy raz kupuję przez internet takie rzeczy, ale z takim podejściem do klienta i traktowaniem go jak głupiego, to jeszcze nie było! Niech się gonią!
    Zaletynie znam
    Wadynie znam i nie poznam
  • ~Dawid / 2020-01-18 13:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Potwierdzam opinie poniżej , jestem w tej sieci od miesiąca i po raz drugi mam zablogowane połączenia wychodzące . To cyrk a nie sieć , jak mogą takie rzeczy się dziać!!! Teraz przez weekend cały jestem bez telefonu bo twierdzą że mają 72 godziny na rozwiązanie problemu. Dobrze że mam umowę na czas nieokreślony także uciekam od nich jak najprędzej. Samo działanie sieci jest dobre i zasięg plusa w pełni ale na co mi taka sieć która co tydzień mi takie cyrki robi. Jeśli zależy Tobie na niezawodności to odradzam.
  • ~Ewa / 2023-03-11 19:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Zastanawiam się dlaczego nie mam kontaktu z operatorem, jak myślicie?
  • ~Ewa / 2024-05-22 09:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam. Karta z zasięgiem Plusa, internet bardzo słaby, zrezygnowałam z umowy. Zamiast tego mam internet z t-mobile i działa bardzo dobrze.
    ZaletyObsługa klienta
    WadyDziałanie internetu
    Problemy z kartą
  • ~Hard / 2021-01-19 19:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem dość długo w tej sieci i było dobrze, w tym roku dostałam propozycję przedłużenia umowy, więc opisałem mailem, lecz nie otrzymywał odpowiedzi, nikt do mnie nie zadzwonił,więc ja zadzwoniłam jeden Pan bardzo grzecznie przekazał że ktoś lub ta panioddzwoni, ale tak nie bylo Zadzwoniłam na infolinię I Odebrał jakiś inny pan który powiedział że moja umowa nie jest przyjęta i ja mam według tych aneksów postępować więc poprosiłam go że nie Nie znam się na tym i oni powinni mi pomóc w tym więc arogancko odpowiedział że ta do ich nie należy i wyszłam z nim w dyskusję która po prostu obrażała mnie No być może jego też bo też pokazywałam że i q jego jest bardzo niskie bo on powinien pomóc mi załatwić sprawę a nie dyskutować o tym czy co ja co ja źle zrobiłam a czego nie zrobiłam Rozmowa trwała bardzo długo i była nieprzyjemna nie na tym polega infolinia żeby dyskutować z klientem trzeba mu pomóc bo jeżeli nie to po co oni są są automaty to proszę zatrudnić automaty a nie ludzi którzy będą jeszcze to że za 1299 kupuję żeby ktoś mnie u pokazał ja więc mu powiedziałam że mam podstawowe wykształcenie żeby mi pomógł to jest wstrętne właściciel chyba zapomniał że chcę zarabiać Przepraszam ale robię to dla właściciela bo takich pracowników bym nie chciała ta pani też która zajmuje się wysyłaniem maili Nie panuje nad tym bo ona powinna korygować to i informować klienta Co powinien zrobić albo wystarczy Jestem w tej sieci parę lat ale jeszcze coś podobnego nie przeżyłam musiałam napisać po prostu to Jest straszne Proszę o kształcenie swoich i szkolenie pracowników ponieważ ten czas który zabrał mi i dyskutował ze mną mógł załatwić parę dobrych umów który lajtmobile mogłaby zarobić a Taki pracownik tylko przynosi negatywne bo ja też nie będę reklamowała tej firmy o tej chwili po prostu dla mnie, bardzo źle wpływa zatrudnianie takich byle jakich pracowników
    ZaletyTania i była przedtem bezproblemowa
    WadySzkolenia pracowników są bardzo inteligentni potrafią pomoc i są tacy którzy tylko czekają na jak niniejsza liczbę klientów, dzwonią tak żeby nie zdążyć odebrać telefonu, zastraszają że umowa źle jest napisana i nie dojdzie do podpisania nie pomagają w podpisaniu poprawnie umowy, tak jakby czekali aż człowiek dam zrezygnuje.Tak nie było ale teraz jest paru takich, nie wszyscy bo też są kulturalne.Jakbym była wlasciciel bardziej zwróciłam na kulturę pracowników i ilość podpisanych umów i tutaj lat już chyba nie zależy.
  • ~heniu / 2021-01-20 21:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Abonament na 3 numery w sieci od 3 miesięcy. Jeden numer 6 blokad telefonu o czasie trwania do 6 dni. Powód niesymetryczny ruch generowany przez telefon - tak więc jak dużo dzwonisz wysyłasz sms i mms a znajomi i bliscy nie odwzajemniają się tym samym jesteś skazany na blokadę Obsługa zwala to na tzw AUTOMAT

    Jeśli dużo korzystasz z internetu potrafią zablokować transmisję przy 24GB mimo limitu 30 GB( wg licznika operatora) to blokada- jeszcze nie uzyskałem odpowiedzi dlaczego

    Jeśli telefon wykorzystujesz umiarkowanie to oferta jest dla Ciebie - żadnych problemów ale można to mieć u innych operatorów za podobne pieniądze

    Próba wyciągnięcia MAXA z posiadanego pakietu z tego co obiecują w reklamach - blokada (na razie 10 dni cyklu rozliczeniowego 2 blokady, już 4 dni)
    Jako sposób wyjścia z sytuacji proponują rozwiązanie umowy
    Zaletyteoretycznie cena, dużo GB no limit połączenia, sms i mms
    Wadyw praktyce może być wszystko jw
  • ~Jacia / 2020-03-03 15:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Niby zasięg plusa ale jak mam tel w dual sim gdzie mam karte plusa i laita to w niektórych miejscach działa tylko w plusie internet w plusie dużo szybszy jakość rozmów dużo lepsza w plusie (ten sam tel) jak chciałem przenieść nr do plusa (próbowałem z 6 razy) to nie chcieli przenieść nr dopiero do play udało mi się przenieść. Ale za taką kasę 30gb i nielimitowane się nie dostanie, z drugiej strony wolę dopłacić 5zl i nie mieć problemów nie polecam tej sieci
    ZaletyCena
    WadyJakość rozmów
    Słaby net (przynajmniej u mnie)
  • ~Janek / 2020-07-26 20:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Sieć ma bardzo dobre ceny, i to tylko jedna zaleta, W tej sieci na iPhonie nie działa iMessage a także konfiguracje z ich strony nie działają.
    Jeśli skonfigurujesz wszystko dobrze to i tak mmsy nie działają.
    Może na androidzie sieć działa lepiej ale na iPhonie działa tragicznie.
    Brak aplikacji do zarządzania swoim kontem.
    Przeniosłem się z T-mobile, bo skusiłem się na niskie ceny za abonament z 30gb internetu.
    ZaletyNiska cena uslug
    WadyBrak Obslugi iMessage
    Nie działają mmsy
    Brak aplikacji do zarządzania swoim kontem
  • ~Jerzy / 2021-04-15 13:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam tego operatora, bardzo słaby zasięg, ciągłe problemy mimo tego że jestem blisko nadajnika plusa.
    ZaletyCena
    WadyBardzo słaby zasięg telefonu, brak lub niestabilny internet.
  • ~klient / 2023-11-20 10:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Kontakt z obsługą klienta jest słaby. Trzeba wielokrotnie się kontaktować aby uzyskać cokolwiek. Internet słabo działa mimo tego że mieszkam w centrum dużego miasta. Po za tym wszystko działa.
    ZaletyCena
    WadySłaba obsługa klienta i słabo działający internet.
  • ~Klient01 / 2023-11-19 11:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Zasięg niby dobry, nic nie zrywa u mnie. Ale to taka firemka januszex dusigroszex. Używam telefonu z pakietem 10gb tylko do internetu. Pakiet się skończył w nocy jak spałem ( panel aktywowania usług na ich stronie nie działa swoją drogą )... Więc wyłączyłem transmisje danych przed doładowaniem, bo już się nauczyłem że oni potrafią za to tylko że transmisja jest włączona, zrobić jakiś sztuczny ruch i skasować kasę ( KILKA ZŁ z 10zł ).
    Doładowałem za 10zł ( pakiet kosztuje 10zł ), i dostałem SMSA że mam na koncie... 9.60zł. I potem SMS że moje "połączenia wychodzące zostały aktywowane". CO?!
    Oczywiście doładowanie min 5zł. Więć teraz musiałem doładować dodatkowe 5zł, zostało 14zł z groszami. Doładuje za 6zł żeby mi złodzieje nie ukradli znowu za miesiąć, jak pakiet się skończy ( bez dania SMSa z informacją ) i zacznie ciągnąć z kase z konta. Chociaż strach, bo nie wiadomo czy i na to się nie połaszą i wyciągną łapę po szekle.

    No więc takie machlojki, duśigrostwo, sztuczki żeby wychachmęcić jakieś grosze z wyłączaniem / włączeniem podstawowych usług jak się wam skończy kasa na koncie w środku nocy na kilka godzin, zamiast mieć zadowolonego klienta który z nimi zostanie na lata.
    ZaletyDziała
    WadyJanuszowanie
  • ~Kopeć / 2023-09-25 16:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Dno dna. W wielu miejscach beznadziejny zasięg lte jedna kreska. Do tego internet jest wirtualny. Sieć nie nadaje się do aplikacji nawigacyjnych z powodu wolnego działania. Porażka. Radzę najpierw przetestować.
    Zaletytanio
    WadyFatalny stan sieci Plus (zasięg +internet)
  • ~Łukasz / 2023-07-17 07:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Przełączyli mi abonament jeszcze zanim dostałem nowa kartę Sim. Więc przez 1.5 dnia nie mogłem nigdzie dzwonić, odbierać połączeń i korzystać z internetu. Gdzie w XXI wieku ponad połowę rzeczy załatwia się przy pomocy telefonu. Bardzo duży minus. Abonament mam krótko, ale co do reszty to zasięg jest ok, dzwonię i przeglądam internet bez problemu. No i zachęciła mnie niska cena.
    ZaletyNiska cena.
    WadyObsługa klienta
  • ~Major / 2023-09-13 17:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Ktoś mi wytłumaczy ten fenomen?Opinie o plusie na której działa ten operator są fatalne , problemy z zasięgiem itd , tutaj wszyscy chwalą i mają zasięg? Nie ogarniam tego.
  • ~Marken / 2020-03-23 07:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Na początku byłem zadowolony, wszystko zgodnie z umową no limit. Jednak już dwukrotnie zostałem odcięty od jakichkolwiek usług. Blokada połączeń wychodzących. Mimo braku zaległości w fakturach. BOK twierdzi, że, to awaria sieci. Ale pozbawienie dostępu do usług na 5 dni, to przesada. Przenoszę nr, do T-Mobile. Tam nie blokują usług.
    ZaletyTani abonament
    WadyBlokowanie usług bez podania przyczyny.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 996
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185