Faktura za sierpień 2024 opiewała na ponad 200 zł, co przy miesięcznych opłatach rzędu 37zł mnie bardzo zaskoczyło. Przy bliższym zapoznaniu się z danymi na fakturze, okazało się, że kiedy przebywaliśmy w Albanii, Serbii i Czarnogórze zostały naliczone opłaty za połączenia, których nie odbieraliśmy ani nie wykonywaliśmy. Okazało się, że jest haczyk, o którym operator Lajtmobile nigdy Ci nie powie. Kiedy jesteśmy poza Unią Europejską i włącza się nasza poczta głosowa za granicą, a jesteśmy abonentami Lajmobila, to ponosimy dwie opłaty. Pierwsza to opłata za połączenie przychodzące. Druga to opłata za połączenie wychodzące, czyli przekierowanie do poczty głosowej. W ten sposób straciliśmy pieniądze i zaufanie do operatora. Czujemy się oszukani, gdyż jeszcze przez wyjazdem dzwoniłam do obsługi klienta i nie poinformowano mnie o tym, że włączona poczta głosowa poza Unią Europejską może przysporzyć nam takich problemów, mimo, że pytałam, co mamy zrobić i jakie funkcje włączyć/wyłączyć, aby nie ponieść dodatkowych opłat będąc poza granicami UE. Co ciekawe, w tym roku byliśmy w Indiach i mamy odnotowane nieodebrane rozmowy przychodzące, a w jakiś sposób opłaty nie zostały nam naliczone. Czyli system działa wybiórczo? Złożyłam reklamację, która została odrzucona na podstawie standardowej formuły informacji o Cenniku Usług Dodatkowych i że byłam świadoma takich opłat oraz, że połączenia do Indii nie zostały odnotowane. Jeśli przeczytacie sobie Cennik Usług dodatkowych nie będzie tam słów "poczta głosowa" i związane z nią opłaty w przypadku przebywania poza UE. Zostałam też poinformowana, że połączenia przychodzące do Indii nie zostały odnotowane. Ciekawe, bo zostały odnotowane na telefonie męża. Nie odpuszczę tego, bo czuję, że zostałam oszukana jako konsument i czeka mnie postępowanie mediacyjne. Wystrzegajcie się tego operatora, bo skuszenie się na tanią ofertę może skutkować drogimi rachunkami, stratą czasu i nieprzyjemnymi konsekwencjami. I pamiętajcie o włączeniu poczty głosowej w przypadku wyjazdu poza UE.
~Richard / 2024-09-27 19:51
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam rażący brak kompetencji konsultantów,którzy wprowadzają w bład! Firma potrafi wysyłać pismo za opóźnienie 6 dyniowe Strasząc Sądem!? Nie zapytają uprzednio czy kwota została już wołacona,przed otrzymaniem pisemka.To sprawę proszę potraktować jako nie aktualną.Tej formułki nie dało się pani z działu ołatnosci Zamiescić w piśmie do klienta. Zastraszanie???
ZaletyNijakie
WadyWprowadzanie w bład
~Phil / 2024-09-27 11:46
Ocena: 5.00 / 5
20 zł za 30 GB - bardzo dobra oferta, z której korzystam od roku. Świetna jakość usługi do ceny i bezproblemowy kontant z BOK. Super!
ZaletyObsługa klienta, atrakcyjne ceny, rzetelna firma, 100% polska firma
~Przemek / 2024-09-27 11:36
Ocena: 5.00 / 5
W końcu sieć komórkowa, która oferuje prosty i przejrzysty plan! Bez ukrytych kosztów i zbędnych komplikacji. Zdecydowanie polecam Lajt Mobile każdemu, kto ceni sobie przejrzystość i oszczędności!
ZaletyCena, transparentność
~Jacek / 2024-09-27 11:35
Ocena: 5.00 / 5
W końcu sieć komórkowa, która oferuje prosty i przejrzysty plan! Bez ukrytych kosztów i zbędnych komplikacji. Zdecydowanie polecam Lajt Mobile każdemu, kto ceni sobie przejrzystość i oszczędności!
ZaletyCena, transparentność
~Phil / 2024-09-02 09:51
Ocena: 5.00 / 5
10 zł za 10 GB w 5G - oferta rewelacja. Jak zaoszczędzić na abonamencie to tylko z lajt mobile! Łatwo, szybko, bezproblemowo. Polecam. Najatrakcyjniejsze pakiety na rynku.
ZaletyCena
~Kaja / 2024-08-22 11:14
Ocena: 5.00 / 5
Polecam.
Panowie z obsługi klienta bardzo profesjonalni. Przy problemach z założeniem konta, pokierowali co należy zrobić. Internet stabilny w atrakcyjnej cenie :)
ZaletyObsługa klienta
~Toni / 2024-08-07 09:14
Ocena: 5.00 / 5
Super tania sieć - jestem zadowolony :) Internet działa bez zarzutu. Jak dla mnie najlepsza oferta z uwzględnieniem jakość/cena.
~Zeus / 2024-08-06 15:09
Ocena: 3.00 / 5
A do tego w sieci Telegrosik na kartę (mtg) jest normalny roaming krajowy czyli telefon sam przełącza się pomiędzy siecią Play, Orange, a w Lajcie tylko podczas zawierania umowy abonamentowej na sztywno wybieramy albo Plusa, albo Orange. Lajt to słabizna.
Wadydrogo i słabo sieciowo
~Zeus / 2024-08-06 15:03
Ocena: 2.67 / 5
Mobilny telegrosik (mtg) działający na Play bije cenowo Lajta, a do tego lepsza jakość LTE/5G.
Wadydrogo i słabo sieciowo
~Damian / 2024-08-02 15:51
Ocena: 5.00 / 5
Wg mnie najlepszy operator w Polsce. Tani a zarazem świetnie się sprawdza (mam lajtmobile w infrastrukturze orange)
~Damian / 2024-08-02 15:51
Ocena: 5.00 / 5
Wg mnie najlepszy operator w Polsce. Tani a zarazem świetnie się sprawdza (mam lajtmobile w infrastrukturze orange)
~Ewa / 2024-07-20 11:28
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam w 100%. Przy nie potwierdzeniu warunków umowy oraz telefonicznej rozmowie w której wyraźnie informuje sie, że nie podpisuje i tak wysyłają kuriera z kartą. Odbiór przesyłki rozumiany jest rozumiany jako akceptacja warunków.
~jack / 2024-07-15 10:15
Ocena: 5.00 / 5
wszystko super! Przenioslem cala rodzine do lajta i polecam wszystkim znajomym. Dzieki temu sam zaoszczedzilem juz sporo
~Adam W. / 2024-07-12 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Firma tania, ale jest dużo problemów z działaniem usług. Lekceważące podejście do klienta. Po wymianie kart z Plus na Orange (spowodowane to było zawrotną prędkością Internetu 1Mb/s) nie mam możliwości sprawdzenia stanu pakietów Internetowych.
Nie jest widoczne w systemie zużycie danych, tak, jak to było w przypadku kart Plusa (kolejny dzień pracują nad tym, bo jest to bardzo, ale to bardzo skomplikowane).
Infolinia jest niekompetentna. Przysyłają mi kody MMI, które nie działają.
Sami nie wiedzą, jak klient może samodzielnie sprawdzić zużycie Internetu? Jakieś nieporozumienie.
Pan Mł. Specjalista Mikołaj D. przysłał mi kod 1711099# - kod nie działa.
Pani Liderka Sekcji Obsługi Klienta Joanna S. dzisiaj podała kod 1710*99# - kod oczywiście też nie działa.
Czy znajdzie się w tej firmie ktoś, kto poda mi poprawne kody, skoro infolinia nie jest w stanie tego zrobić?
P.S.
Po wymianie kart z Plus na Orange Internet LTE przyspieszył do 7Mb/s z deklarowanych 600Mb/S max.
ZaletyBRAK
WadyPrędkość LTE, obsługa klienta
~Wróbel / 2024-06-29 14:53
Ocena: 3.00 / 5
Lajt idzie na Plusie, a ta sieć (Plus) w wielu miejscach dosłownie zdycha z przeciążenia. Niestety ale tylko w subskrypcji można wybrać sieć Orange, która jest o niebo lepsza od sklapciałego Plusa. Karciarze Lajtu mają przerąbane. Ja wyniosłem się do Virgin na kartę.
Zaletybędą jak uwolnią zasięg Orange dla karciarzy
Wadyzasięg Orange tylko dla subskrypcji
~Tomasz / 2024-06-27 13:24
Ocena: 1.00 / 5
Co z tego, że jest tanio, jak usługi nie działają prawidłowo.
Mam u nich kilka numerów i przy pełnym zasięgu sieci Plus prędkość LTE osiąga u mnie maksymalnie 2Mb/s download, 1Mb/s upload.
Reklamacja złożona, ale nie widzą problemu.
Sieć Plus twierdzi, że tak być musi, ponieważ dużo ludzi korzysta z nadajnika w mojej lokalizacji.
Reklamują maksymalny przesył 600/300 Mb/s, ale 2/1 Mb/s nie stanowi dla nich problemu.
W domu jest dużo więcej urządzeń, przeważnie w sieci Orange, które działają z prawidłowymi prędkościami LTE.
Zdecydowanie nie polecam tej sieci.
ZaletyCena
WadyBrak poprawnie działającego LTE
~Tomek / 2024-06-25 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Internet LTE w tej sieci mam na poziomie 1MB download. Na kilku urządzeniach Internet nie działa prawidłowo.