Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 622 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.96
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.45
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2019-03-29 21:01
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupilem kiedyś urzadzenie do monitorowania aktywności u was w sklepie niestety problem zaczal sie juz od dostarczenia przysylki bo specjalnie oplacilem na wybrany dzien większa stawke i oczywiacie nie dotarla a mial to byc prezent na urodziny. Sprzet gdy juz doszedl okazal sie niesprawny, dwie wazne funkcje nie dzialaly wiec zawiozlem do 7 dni akurat przejezdzalem przez miejscowosc gdzie macie punkt stacjonarny ale pan nie chcial mi przyjac zwrotu w ramach prawa konsumenta ze bez przyczyny chcialem oddać (ogólnie nie spodobal sie prezent), nie zostal przyjęty bo mial lekko rozdarte opakowanie przy otwieraniu. Wiec oddalem sprzet nie do zwrotu ale do serwisu na który czekalem ponad miesiąc aż zostanie naprawiony. Po tym okresie doatalem wymieniony sprzet na nowy w nowym opakowaniu i chciałem zrobic zwrot gdyż prezent sie nie spodobal a nie moja wina ze byl trefny ale pan nie przyjął bo wedlug niego minal juz okres w ktorym mozna zrobic zwrot... Sprzet od kiedy do mnie doszedł w sumie mialem 3 dni.. Nie polecam, gdyby sprzet byl więcej wart na pewno bym tak tego nie zostawil bo mialem prawo do zwrotu ale ze kosztowal nieco ponad 100zl tak tez oprocz dlugiej rozmowy czego pracownik nie rozumial ze nalezy sie do 14 dni zwrot bez nawet podania przyczny zostawilem sprawe bo szkoda zachodu.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
  • ~forumowiczka / 2019-03-27 07:57
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam Telewizor Samsung UE40NU7192, aby zrealizować zamówienie musiałam 2 h czekać aż łaskawie wyślą mi numer konta co później było efektem niedotrzymania terminu dostawy. Najważniejsze zamówiony TV przyszedł bez kabla zasilającego. Po złożeniu reklamacji dostałam informację że w ciągu 2 tygodni zostanie wysłany do mnie. Tak więc z 24 godzinnej wysyłki zrobiło się 2 tyg, bo właśnie po takim czasie będziecie mieli kompletne zamówienie. STRASZNE, NIE POLECAM KOMPUTRONIKA!!! OMIJAJCIE TEN SKLEP!!
    Zaletybrak
    WadyObsługa fatalna, zamówienia niekompletne, zamówienia nie realizowane na czas, obsługa nie jest pomocna. Jakość realizowanych zamówień na najwyższym poziomie chaosu.
  • ~Suy / 2019-03-24 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem laptop.
    Niestety okazało się, że dwa USB nie działają. Siedzę i czekam drugi tydzień, jaką serwis podejmie decyzję.
    Dramat
  • ~Grzegorz / 2019-03-20 13:55
    Ocena: 4.20 / 5
    Zamówiłem towar, dysk ssd. Zaznaczyłem opcję przyjazdu kuriera między godziną 17-22 a niestety przyjechał o godzinie 12:12. Czy to jest jakiś żart? Teraz muszę czekać aby odbrać przesyłkę w punkcje DHL... Słabo z tą przesyłką...
    ZaletySzybkość dostawy, łatwe zamawianie
    WadyGodziny dostawy nie porównują się z tym co pisze na stronie.
  • ~Karolina / 2019-03-18 18:18
    Ocena: 2.60 / 5
    Niestety - towar zamówiony w zeszłym tygodniu, dzisiaj kolejny raz awizo około 15stej że kurier nie doręczy przesyłki. Sytuacja się powtarza, z racji na duży gabaryt (2 fotela) i pracę do godziny 16stej, wybrałam dostawę w godzinach 17-22. Mailowo komputronik mnie zbywa, telefonicznie mam sprzeczne informacje, firma kurierska się na mnie wypięła. Proponowałam żeby komputronik wysłał czym innym - też nie da rady oczywiście, bo pierw muszą towar mieć u siebie ,szkoda że dalej wysyłają do firmy kurierskiej informacje żeby dostarczyli po godzine 17stej (co nie ma miejsca). Cyrk, nie sklep. Fotele miały być na weekend a tu jestem pare stówek w plecy przez x dni. Ciekawe w jakim stanie do mnie trafią - o ile w ogóle.
  • ~ppp / 2019-02-25 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Udałem się do oddziału w Katowicach w celu złożenia komputera i wzięcia całości na raty. Sprzedawca uznał, że lepiej będzie jeśli zrobię to przez internet w domu, więc tak zrobiłem. Dodałem do koszyka wszystkie potrzebne części i zamówiłem zakupy. Po dłuższej chwili zadzwonił do mnie ten sam sprzedawca twierdząc że :

    1. Płyta główna (Gigabyte B360 HD3 ) nie zmieści się w obudowie (CoolerMaster HAF XB Evolution). Uzasadnił że jest ona w formacie ATX a obudowa jest micro ATX (gdzie na ich stronie jest napisane, że w tej obudowie mieszczą się płyty atx).

    2. Stwierdził, że karta asusa nie możliwości podpięcia wentylatora pwm, o co poprosiłem przy zamówieniu, w związku z tym anulował moje zamówienie i poprosił o ponowne złożenie zamówienia bez prośby o podłączenie owego wentylatora.

    Sprzedawca powinien się znać i nie wprowadzać klienta w błąd. Całe szczęście ze złożeniem następnego zamówienia pojawił się inny problem ( nie można było dodać procesora do koszyka) i załatwiłem wszystko bezproblemowo u konkurencji.
    Wady1.Wciskanie drogich rzeczy na siłę, gdyby człowiek się nie znał to pewnie by kupił( bo potrzebne, bo najlepsze)
    2. Wprowadzanie klienta w błąd
    3. Brak wiedzy
  • ~SPR. / 2019-02-21 15:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma żenada .kupiłem płytę główną od MSI z uszkodzoną ,teraz czekam na naprawę oczywiście odpłatną 20 dni i nic nie wiadomo zostało im jeszcze 8 ,i jak nie będzie do tego terminu to mają pozamiatane i radze ,radzę omijać komputronik i MSI bo to żenada z klienta kpiny sobie robią
  • ~matech / 2019-02-09 13:21
    Ocena: 2.60 / 5
    ZAPAMIĘTAJ. NIE KUPUJ W KOMPUTRONIKU !!!
    Ponad rok temu kupiłem w salonie Komputronik laptop marki Dell. Po roku użytkowania laptop się zepsuł (padł dysk). Zgłosiłem sprawę do serwisu Dell'a, przyjechał kurier i zabrał laptopa. Po tygodniu dostałem informację, że serwis Dell'a nie dokona naprawy, ponieważ laptop jest składakiem i zawiera dysk nie pochodzący od Dell'a. Oddałem laptop do serwisu Komputronik. Po dwóch tygodniach oddano mi naprawiony laptop. Nie uzyskałem informacji jakiego producenta dysk został zainstalowany. Najprawdopodobniej jakiś dysk "noname", używany wyciągnęli z innego, popsutego laptopa i zainstalowali w moim.
    Czuję się oszukany przez firmę Komputronik, ponieważ nie poinformowano mnie, że kupiony laptop jest składakiem. Utraciłem tym samym gwarancję firmy Dell. Każda szanująca się firma, dokonując wymiany gwarancyjnej podzespołu, daje dodatkową gwarancję na bezawaryjne działanie tego podzespołu. Niestety firma Komputronik nie przedłużyła gwarancji na wymieniony dysk.
    WadyFIRMA KOMPUTRONIK HANDLUJE SKŁADAKAMI NIE INFORMUJĄC O TYM SWOICH KLIENTÓW !!!
  • ~Artur / 2019-02-08 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Uwaga Uwaga - w czerwcu zakupiłem w sklepie Komputronik rejestrator jazdy jako zestaw Mio 792+A20 i po kilku tygodniach okazał się wadliwy zawiesza się i przestaje nagrywać (wadliwe działanie nagrywałem telefonem ) . Aktualnie jestem po 4 reklamacji odrzuconej i za każdym razem wmawia się mi że rejestrator jest sprawny i nie są brane pod uwagę nagrane i przesłane filmy z dowodami na wadliwe działanie rejestratorów .Komentarz piszę z powodu bezsilności i przestrogi dla kupujących w tym sklepie - bardzo miło obsługują przed zakupem i jak się płaci - gorzej jest jak się coś reklamuje !!! Rejestratory przez 7 miesięcy 4 razy lądowały w serwisie wiec więcej leżały w nim niż u mnie w aucie . Mi pozostało skierować całą sprawę do Rzecznika Praw konsumenta a kupujący niech się zastanowią czy chcą przechodzić przez to co ja od 7 miesięcy i za wydane prawie 1000zł nie mieć sprzętu bo jest znowu w serwisie a w zamian pełno nerwów i kolejne telefony do Pani Rzecznik żeby pokierowała co dalej robić. Uaktualnienie opinii ---Właśnie dostałem kolejną odpowiedz w sprawie reklamacji rejestratorów - jak sie spodziewałem - ODRZUCONA REKLMACJA kolejny raz !!! UAKTUALNIENIE - rejestrator jazdy wysłany do reklamacji 30.11.2018 do dzisiaj w reklamacji w Komputronik - po 4 reklamacji odesłany wrzucony do pudełka bez zabezpieczenia co skutkowało porysowaniem wyświetlacza - kontakt telefoniczny 29.01.2019 i do dzisiaj szukają winnego tej sytuacji - 10 dni już - SAMI OCEŃCIE JAKOŚĆ SKLEPU Komputronik
    Właśnie dostałem wiadomość od Pana Stanisława z Komputronik który zajmuje się moją reklamacją - CHCĄ ODESŁAĆ PORYSOWANY I WADLIWY REJESTRATOR KOLEJNY RAZ NIE NAPRAWIONY !!! sami wyciągnijcie wnioski z mojego problemu i wyróbcie sobie opinię o sklepie Komputronik
    ZaletyBRAK
    WadyPRZECZYTAJCIE OPIS MOJEJ SYTUACJI I WYCIĄGNIJCIE WNIOSKI
  • ~maslas / 2019-02-04 11:18
    Ocena: 4.80 / 5
    to był sklep, w którym kupiłam pierwszego laptopa, byłam wówczas zielona i mogłam liczyć na prof. pomoc w salonie, no a potem już tak jakoś z automatu przeszłam do e-sklepu. W zasadzie nie moge złego słowa powiedzieć - raz czajnik przyszedł mi dzień później, niż się spodziewałam, ale to jedyny minus. Mają sprawą obsługę w social mediach - pytanie w wiadomosci prywatnej i zawsze szybka odp/porada, ew. odsyłąją gdzie trzeba.
    Zaletyszeroki asortyment, system ratalny
  • ~Zalosne / 2019-01-27 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Uszkkdzony sprzet podczas reklamacji
    Wydaja uszkodzony sprzet, zrzucaja wine na klienta
  • ~Krzysztof / 2019-01-23 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie uznają reklamacji , uszkodzili sprzęt w drodze do serwisu - uwaga na zakupy !!!!
    Krzysztof
  • ~Kli / 2019-01-14 17:43
    Ocena: 3.20 / 5
    Dno dno i jeszcze raz dno. 2,5 tygodnia czekania za zestawem zamowionym w sklepie... Ludzie przez neta z waszej strony by szybciej dotarlo. A jak wkoncu jest sms ze do odbioru to wydac nie moga... Zal.pl a nie komputronik
    ZaletyMili w zamawianiu
    WadyCala reszta
  • ~Wkurzony / 2019-01-11 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie uznają gwarancji, nie sprawdzają dokładnie sprzętu podczas gwarancji, trzeba prosić się i dbać o to aby sprzęt został sprawdzony
  • ~Michał / 2018-12-31 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Postanowiłem napisać moją opinię ponieważ jestem tak wkurzony, że nie da się tego opisać. Kupiłem przez internet przed świętami 16 grudnia kontroler do dysków twardych na PCI-E. Kontroler przyszedł brudny w jednym miejscu przetarty laminat do ścieżek. Sprzęt miał być nowy a okazał się używany i w dodatku niesprawny. Po złożeniu reklamacji napisali aby zamówić kuriera. Okazuje się, że ich kurierem jest DHL (najgorsza firma kurierska jaka jest). Po zamówieniu kuriera, kurier nie przyjechał po przesyłkę i wezwanie kuriera się nie odnowiło. Musiałem dzwonić jeszcze raz i znowu zamawiać kuriera po odbiór przesyłki. Kurier dotarł po przesyłkę 31 grudnia czyli w dniu, w którym piszę tą opinię. Kurier chciał jeszcze list przewozowy na paczkę, którego nie miałem ponieważ należało wydrukować tylko etykietę przesłaną przez komputronik w mailu. Po dłuższej rozmowie z kurierem on wypisał list przewozowy na paczkę. Firma mnie poinformowała, że mają 14 dni na reklamację. Cała procedura będzie trwała miesiąc czasu. LUDZIE NIE KUPUJCIE NICZEGO W SKLEPIE KOMPUTRONIK PRZEZ INTERENT - wysyłają śmieci a REKLAMACJA TRWA MIESIĄC CZASU. Sklep robi wszystko co w jego mocy aby nie przyjmować towaru na reklamację. Normalnie jestem w szoku.
  • ~Joanna / 2018-12-28 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna organizacja i komunikacja, ciężko się dodzwonić i uzyskać jakiekolwiek informacje na temat zamówienia. Firma robi człowieka w bambuko - najpierw zapewnia, że zamówienie jest potwierdzone po czym po kilku tygodniach oczekiwania, dzwonienia i upominania się (mimo zapewnień , że sprzęt się pojawi), nagle okazuje się, że nie mogą skontaktować się z magazynem i nie otrzymali jednoznacznej informacji kiedy sprzęt będzie i czy w ogóle będzie.... Żenada. Nie polecam!!! Omijajcie szerokim łukiem!
  • ~Kacper Woźniak / 2018-12-28 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Organizacja tej firmy jest niepoważna. Kompletny brak kompetencji, przepływu informacji w firmie. Moja dziewczyna zamawiała w połowie listopada IMaca, na którego okres oczekiwania wynosił 3 tygodnie - Bardzo wyraźnie podkreślała, że komputer będzie kupowany na firmę w związku z uzyskaną dotacją i musi się z tego rozliczyć do końca roku ponieważ w innym wypadku będzie musiała zwracać pieniądze. Komputer po 3 tygodniach nie przyszedł - ciężko było uzyskać dokładne informację odnośnie tego co się stało ale z zeznań pracowników sklepu, ktoś sobie pomylił osoby i wysłał komputer klientowi, który zamawiał po dziewczynie. Wtedy zapewniono, że komputer będzie najpóźniej 24 i, że zamówienie jest potwierdzone, "Panie, komputer bydzie, zamówienie potwierdzone, proszę się nie bać". 24 komputera dalej nie było - "Nie dostaliśmy konkretnej informacji z naszego magazynu czy jest czy go nie ma, ale proszę się nie bać na 90% będzie przed nowym rokiem". Telefon 28 grudnia "Ciężko nam stwierdzić dalej nie mamy informacji z magazynu i nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że komputer będzie do końca stycznia". Byliśmy zmuszeni zrezygnować z zamówienia i w bardzo stresowej atmosferze zamówić komputer (niestety drożej) w Cortlandzie. Co ciekawe możliwe, że komputronik zbiera ochłapy z magazynu appla w Poznaniu (stąd niższa cena) ponieważ twierdzili, że jedna sztuka tego komputera tam przebywa i nie mogą się z nimi skontaktować natomiast firma Cortland poinformowała, że jeden egzemplarz jest akurat w Poznaniu w magazynie i natychmiast go wysyłają. Być może to zbieg okoliczności ponieważ komputronik ma również swój własny magazyn w Poznaniu.
  • ~Gaudynios / 2018-12-28 13:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłem dysk o 18 i przyszedł nastepnego dnia o 12 , dysk sprawny wszystko działa , dobry kontakt ze sklepem
    Zaletydobry kontakt ze sklepem
    szybkość przesyłki
    jakość przesyłki
    Wadybrak
  • ~R. / 2018-12-13 15:24
    Ocena: 1.60 / 5
    Fatalny sklep. W zywe oczy klamia o dostepnosci towaru. Fatalna logistyka rodem z PRLu. Lata temu bylem ich stalym klientem tym razem nie bedzie juz wiecej zakupow w tym sklepie z mojej strony. Tylko Morele lub EuroAGD.
    Zaletyjakie zalety???
    Wadywszystko!
  • ~Natalia / 2018-12-11 20:57
    Ocena: 3.60 / 5
    Sklep małym druczkiem w regulaminie, którego nikt nie czyta, informuje, że jeśli towar został zamówiony w sklepie stacjonarnym to przy zwrocie klient nie odzyska swoich pieniędzy tylko kartę podarunkową.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1696
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 695
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971