Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 616 opinii

3.41 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.97
  • Dostawa
    3.52
  • Poziom cen
    3.46
  • Łatwość zamawiania
    3.70
  • Asortyment
    3.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~SPR. / 2019-02-21 15:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma żenada .kupiłem płytę główną od MSI z uszkodzoną ,teraz czekam na naprawę oczywiście odpłatną 20 dni i nic nie wiadomo zostało im jeszcze 8 ,i jak nie będzie do tego terminu to mają pozamiatane i radze ,radzę omijać komputronik i MSI bo to żenada z klienta kpiny sobie robią
  • ~matech / 2019-02-09 13:21
    Ocena: 2.60 / 5
    ZAPAMIĘTAJ. NIE KUPUJ W KOMPUTRONIKU !!!
    Ponad rok temu kupiłem w salonie Komputronik laptop marki Dell. Po roku użytkowania laptop się zepsuł (padł dysk). Zgłosiłem sprawę do serwisu Dell'a, przyjechał kurier i zabrał laptopa. Po tygodniu dostałem informację, że serwis Dell'a nie dokona naprawy, ponieważ laptop jest składakiem i zawiera dysk nie pochodzący od Dell'a. Oddałem laptop do serwisu Komputronik. Po dwóch tygodniach oddano mi naprawiony laptop. Nie uzyskałem informacji jakiego producenta dysk został zainstalowany. Najprawdopodobniej jakiś dysk "noname", używany wyciągnęli z innego, popsutego laptopa i zainstalowali w moim.
    Czuję się oszukany przez firmę Komputronik, ponieważ nie poinformowano mnie, że kupiony laptop jest składakiem. Utraciłem tym samym gwarancję firmy Dell. Każda szanująca się firma, dokonując wymiany gwarancyjnej podzespołu, daje dodatkową gwarancję na bezawaryjne działanie tego podzespołu. Niestety firma Komputronik nie przedłużyła gwarancji na wymieniony dysk.
    WadyFIRMA KOMPUTRONIK HANDLUJE SKŁADAKAMI NIE INFORMUJĄC O TYM SWOICH KLIENTÓW !!!
  • ~Artur / 2019-02-08 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Uwaga Uwaga - w czerwcu zakupiłem w sklepie Komputronik rejestrator jazdy jako zestaw Mio 792+A20 i po kilku tygodniach okazał się wadliwy zawiesza się i przestaje nagrywać (wadliwe działanie nagrywałem telefonem ) . Aktualnie jestem po 4 reklamacji odrzuconej i za każdym razem wmawia się mi że rejestrator jest sprawny i nie są brane pod uwagę nagrane i przesłane filmy z dowodami na wadliwe działanie rejestratorów .Komentarz piszę z powodu bezsilności i przestrogi dla kupujących w tym sklepie - bardzo miło obsługują przed zakupem i jak się płaci - gorzej jest jak się coś reklamuje !!! Rejestratory przez 7 miesięcy 4 razy lądowały w serwisie wiec więcej leżały w nim niż u mnie w aucie . Mi pozostało skierować całą sprawę do Rzecznika Praw konsumenta a kupujący niech się zastanowią czy chcą przechodzić przez to co ja od 7 miesięcy i za wydane prawie 1000zł nie mieć sprzętu bo jest znowu w serwisie a w zamian pełno nerwów i kolejne telefony do Pani Rzecznik żeby pokierowała co dalej robić. Uaktualnienie opinii ---Właśnie dostałem kolejną odpowiedz w sprawie reklamacji rejestratorów - jak sie spodziewałem - ODRZUCONA REKLMACJA kolejny raz !!! UAKTUALNIENIE - rejestrator jazdy wysłany do reklamacji 30.11.2018 do dzisiaj w reklamacji w Komputronik - po 4 reklamacji odesłany wrzucony do pudełka bez zabezpieczenia co skutkowało porysowaniem wyświetlacza - kontakt telefoniczny 29.01.2019 i do dzisiaj szukają winnego tej sytuacji - 10 dni już - SAMI OCEŃCIE JAKOŚĆ SKLEPU Komputronik
    Właśnie dostałem wiadomość od Pana Stanisława z Komputronik który zajmuje się moją reklamacją - CHCĄ ODESŁAĆ PORYSOWANY I WADLIWY REJESTRATOR KOLEJNY RAZ NIE NAPRAWIONY !!! sami wyciągnijcie wnioski z mojego problemu i wyróbcie sobie opinię o sklepie Komputronik
    ZaletyBRAK
    WadyPRZECZYTAJCIE OPIS MOJEJ SYTUACJI I WYCIĄGNIJCIE WNIOSKI
  • ~maslas / 2019-02-04 11:18
    Ocena: 4.80 / 5
    to był sklep, w którym kupiłam pierwszego laptopa, byłam wówczas zielona i mogłam liczyć na prof. pomoc w salonie, no a potem już tak jakoś z automatu przeszłam do e-sklepu. W zasadzie nie moge złego słowa powiedzieć - raz czajnik przyszedł mi dzień później, niż się spodziewałam, ale to jedyny minus. Mają sprawą obsługę w social mediach - pytanie w wiadomosci prywatnej i zawsze szybka odp/porada, ew. odsyłąją gdzie trzeba.
    Zaletyszeroki asortyment, system ratalny
  • ~Zalosne / 2019-01-27 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Uszkkdzony sprzet podczas reklamacji
    Wydaja uszkodzony sprzet, zrzucaja wine na klienta
  • ~Krzysztof / 2019-01-23 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie uznają reklamacji , uszkodzili sprzęt w drodze do serwisu - uwaga na zakupy !!!!
    Krzysztof
  • ~Kli / 2019-01-14 17:43
    Ocena: 3.20 / 5
    Dno dno i jeszcze raz dno. 2,5 tygodnia czekania za zestawem zamowionym w sklepie... Ludzie przez neta z waszej strony by szybciej dotarlo. A jak wkoncu jest sms ze do odbioru to wydac nie moga... Zal.pl a nie komputronik
    ZaletyMili w zamawianiu
    WadyCala reszta
  • ~Wkurzony / 2019-01-11 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie uznają gwarancji, nie sprawdzają dokładnie sprzętu podczas gwarancji, trzeba prosić się i dbać o to aby sprzęt został sprawdzony
  • ~Michał / 2018-12-31 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Postanowiłem napisać moją opinię ponieważ jestem tak wkurzony, że nie da się tego opisać. Kupiłem przez internet przed świętami 16 grudnia kontroler do dysków twardych na PCI-E. Kontroler przyszedł brudny w jednym miejscu przetarty laminat do ścieżek. Sprzęt miał być nowy a okazał się używany i w dodatku niesprawny. Po złożeniu reklamacji napisali aby zamówić kuriera. Okazuje się, że ich kurierem jest DHL (najgorsza firma kurierska jaka jest). Po zamówieniu kuriera, kurier nie przyjechał po przesyłkę i wezwanie kuriera się nie odnowiło. Musiałem dzwonić jeszcze raz i znowu zamawiać kuriera po odbiór przesyłki. Kurier dotarł po przesyłkę 31 grudnia czyli w dniu, w którym piszę tą opinię. Kurier chciał jeszcze list przewozowy na paczkę, którego nie miałem ponieważ należało wydrukować tylko etykietę przesłaną przez komputronik w mailu. Po dłuższej rozmowie z kurierem on wypisał list przewozowy na paczkę. Firma mnie poinformowała, że mają 14 dni na reklamację. Cała procedura będzie trwała miesiąc czasu. LUDZIE NIE KUPUJCIE NICZEGO W SKLEPIE KOMPUTRONIK PRZEZ INTERENT - wysyłają śmieci a REKLAMACJA TRWA MIESIĄC CZASU. Sklep robi wszystko co w jego mocy aby nie przyjmować towaru na reklamację. Normalnie jestem w szoku.
  • ~Joanna / 2018-12-28 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna organizacja i komunikacja, ciężko się dodzwonić i uzyskać jakiekolwiek informacje na temat zamówienia. Firma robi człowieka w bambuko - najpierw zapewnia, że zamówienie jest potwierdzone po czym po kilku tygodniach oczekiwania, dzwonienia i upominania się (mimo zapewnień , że sprzęt się pojawi), nagle okazuje się, że nie mogą skontaktować się z magazynem i nie otrzymali jednoznacznej informacji kiedy sprzęt będzie i czy w ogóle będzie.... Żenada. Nie polecam!!! Omijajcie szerokim łukiem!
  • ~Kacper Woźniak / 2018-12-28 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Organizacja tej firmy jest niepoważna. Kompletny brak kompetencji, przepływu informacji w firmie. Moja dziewczyna zamawiała w połowie listopada IMaca, na którego okres oczekiwania wynosił 3 tygodnie - Bardzo wyraźnie podkreślała, że komputer będzie kupowany na firmę w związku z uzyskaną dotacją i musi się z tego rozliczyć do końca roku ponieważ w innym wypadku będzie musiała zwracać pieniądze. Komputer po 3 tygodniach nie przyszedł - ciężko było uzyskać dokładne informację odnośnie tego co się stało ale z zeznań pracowników sklepu, ktoś sobie pomylił osoby i wysłał komputer klientowi, który zamawiał po dziewczynie. Wtedy zapewniono, że komputer będzie najpóźniej 24 i, że zamówienie jest potwierdzone, "Panie, komputer bydzie, zamówienie potwierdzone, proszę się nie bać". 24 komputera dalej nie było - "Nie dostaliśmy konkretnej informacji z naszego magazynu czy jest czy go nie ma, ale proszę się nie bać na 90% będzie przed nowym rokiem". Telefon 28 grudnia "Ciężko nam stwierdzić dalej nie mamy informacji z magazynu i nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że komputer będzie do końca stycznia". Byliśmy zmuszeni zrezygnować z zamówienia i w bardzo stresowej atmosferze zamówić komputer (niestety drożej) w Cortlandzie. Co ciekawe możliwe, że komputronik zbiera ochłapy z magazynu appla w Poznaniu (stąd niższa cena) ponieważ twierdzili, że jedna sztuka tego komputera tam przebywa i nie mogą się z nimi skontaktować natomiast firma Cortland poinformowała, że jeden egzemplarz jest akurat w Poznaniu w magazynie i natychmiast go wysyłają. Być może to zbieg okoliczności ponieważ komputronik ma również swój własny magazyn w Poznaniu.
  • ~Gaudynios / 2018-12-28 13:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłem dysk o 18 i przyszedł nastepnego dnia o 12 , dysk sprawny wszystko działa , dobry kontakt ze sklepem
    Zaletydobry kontakt ze sklepem
    szybkość przesyłki
    jakość przesyłki
    Wadybrak
  • ~R. / 2018-12-13 15:24
    Ocena: 1.60 / 5
    Fatalny sklep. W zywe oczy klamia o dostepnosci towaru. Fatalna logistyka rodem z PRLu. Lata temu bylem ich stalym klientem tym razem nie bedzie juz wiecej zakupow w tym sklepie z mojej strony. Tylko Morele lub EuroAGD.
    Zaletyjakie zalety???
    Wadywszystko!
  • ~Natalia / 2018-12-11 20:57
    Ocena: 3.60 / 5
    Sklep małym druczkiem w regulaminie, którego nikt nie czyta, informuje, że jeśli towar został zamówiony w sklepie stacjonarnym to przy zwrocie klient nie odzyska swoich pieniędzy tylko kartę podarunkową.
  • ~Darque / 2018-12-08 13:41
    Ocena: 3.60 / 5
    Kupiłem laptopa za blisko 9 tys. Niestety ma wady które wyszły w użytkowaniu. Zgłosiłem na podstawie rękojmi do serwisu komputronika i zaczął się dramat. Nik nic nie wie, na maile nie odpowiadają, przez telefon ich odpowiedź jest zawsze taka sama : nie wiem . I jeszcze druga : musi Pan czekać - pewnie w przyszłym tygodniu otrzyma Pan komputer. Sprzęt oddałem im 25 października - dzisiaj ( 8 grudnia ! ) w dalszym ciągu te 2 odpowiedzi to jedyne co usłyszałem. Uważajcie - ostrzegam przed zakupamiw Komputroniku. Jest ok dopóki coś wam się nie zepsuje. Jak widać po opiniach innych ludzi nie jestem pierwszy i nie ostatni. A komputronik ma to głęboko - wiecie gdzie.
    ZaletySzybkość realizacji zamówienia
    WadySerwis - dramat.
  • ~Paweł Pablos / 2018-12-07 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo Komputronik, Proszę o informację dlaczego oszukujecie klientów?? Już tłumaczę o co chodzi. W środę tj. 05.12 zamówiłem u Państwa NOWY Laptop Kiano Elegance 13.3 oraz dysk ssd do tego laptopa - na PREZENT. Przed złożeniem zamówienia, zadzwoniłem do Państwa i dopytałem czy produkt na pewno jest nowy, nie z ekspozycji i nie ze zwrotów konsumenckich. Uzyskałem odpowiedź od Miłej Pani z infolinii, że produkt jest w 100% nowy i fabrycznie zaplombowany. Więc złożyłem zamówienie i dzisiaj je otrzymałem, zapłaciłem kurierowi i zabrałem się do rozpakowywania. Już na samym początku moją uwagę zwróciły NIE ORYGINALNE plomby naklejone obok zerwanych oryginalnych. Po przecięciu NIE ORYGINALNYCH plomb otworzyłem pudełko i ukazała mi się WIELKA DZIURA w pudełku z ładowarką, które świadczy o tym, że ktoś się nieumiejętnie do niej dobierał... Dziwne to niby w nowym urządzeniu? Myszy? Idziemy dalej, naklejona folia na wyświetlaczu jest NIE ORYGINALNA, jest to tani zamiennik, który posiada liczne rysy. Jeszcze jej nie odklejałem, także nie wiem czy sam ekran też nie jest porysowany. Obudowa również posiada kilka delikatnych rys, a pudełko też widać swoje przeszło. Nie ukrywam - zagotowałem się. Jednak powściągnąłem emocje i zadzwoniłem na Państwa infolinie i znów Miła Pani odebrała i jak już przedstawiłem co mnie znowu sprowadza, to "Miła Pani" przestała być miła i stwierdziła, że jak mi nie pasuje towar to mogę go odesłać i nie zawracać głowy bo przecież jestem konsumentem i mam do tego prawo... Mało tego na początku rozmowy Pani stwierdziła, że mają dużą ilość tego modelu na magazynie NOWEGO... natomiast jak zacząłem drążyć czy na pewno jest nowy, to okazało się, że został już tylko jeden ekspozycyjny w którymś z warszawskich salonów... MAGIA! Ja nie po to marnuje czas, dzwoniąc do Państwa, zamawiając, zamrażając pieniądze, później znowu dzwoniąc, produkując się na fb --- żeby łaskawie później odstąpić od umowy, bawić się z pakowaniem i odsyłaniem do Was, a następnie czekać nie wiadomo ile na zwrot pieniędzy. Zawarliśmy umowę, z której się nie wywiązaliście, oszukaliście mnie i jeszcze mam tracić czas na zabawę ze zwrotami. Czekam na Państwa odpowiedź i informację jak rozwiążecie tą sytuację (wymiana na w pełni NOWY, rabat czy co tam uważacie. A w między czasie napiszę pismo do Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w celu dopytania czy takie praktyki są normalne. Na potwierdzenie mogę przesłać zdjęcia osobom zainteresowanym. Pozdrawiam, Oszukany Konsument
    WadySprzedają używany towar jako nowy!
  • ~Kaśka / 2018-11-24 21:39
    Ocena: 1.20 / 5
    Oszuści sprzedawca kłamał jak z nut zeby tylko kupić towar!!!!Oszuści!!!!
    nigdy więcej nie wrócę do tego sklepu. I nie ma zwrotów na zakup stacjonarny!!!
  • ~Oburzona / 2018-11-21 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Uni kącie jak ognia serwisu komputronika !!! Są niekompetencji naciągane tylko ludzi na kasę przyjmują sprzęt do naprawy wezmą za to pieniądze a w domu okazuje się ze sprzęt jest w gorszym stanie niż był oddany córka zalała klawiaturę macbuck pan przyjął do naprawy wiedząc że jest do oczyszczenia komputer sprawny klawiatura tez chodziło o to żeby później nie było z nią problemów wzięli kasę a klawiatura która wcześniej działała nie działa po telefonie pon mówi ze nie robią takich rzeczy ale komputer wziął i kasę za niewiadomą co też był zdziwiony ze chce potwierdzenie naprawy i jeżeli już się upieram to mi łaskawie wystawi ale kasy nie odda bo się narobił niewiadomą na czym . SKANDAL!!! Omijajcie ta firmę szerokim łukiem !!!
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwi naciagacze
  • ~Pusiak / 2018-11-13 07:34
    Ocena: 2.80 / 5
    Zepsuł się przełacznik on/off w gimball-u DJI OSMO, jeszcze na gwarancji, w mailu z zapytaniem gdzie się z tym zgłosić, otrzymałem info, że nie do nich, bo to jest gwarancja producenta. Po zadaniu pytania, to w takim razie gdzie? Odpowiedzieli, że nie wiedzą.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, reklamację, odpisywanie na maila
  • ~vlad_8011 / 2018-11-07 17:22
    Ocena: 3.80 / 5
    Stanowczo odradzam. Sklep ma duży asortyment i ciekawe ceny,vjednak gdy się coś zepsuje... Nigdy nie spotkałem się z tak fatalną obsługą. Na maile odpowiadają PO 8 DNIACH! Na infolini nic nie wiedzą, każą gadać z serwisem, naprawy trwają w nieskończoność i strona (dział reklamacji) wygląda i działa jak nieszczęście z ery początku stron www. Na forach jest masa opini o ich serwisie, żałuje zakupu w tym sklepie
    ZaletyAsortyment i ceny...
    Wady....okupione niesamowicie złą obsługą klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904