Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 627 opinii

3.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.95
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.44
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolona / 2021-06-04 07:58
    Ocena: 1.40 / 5
    Jeśli trafisz na dobry sprzęt, który nie będzie się psuł to mogę polecić. Jeśli pojawi się usterka i trzeba będzie reklamować - tragedia. Przy zakupie sprzedawca milutki "do rany przyłóż". Po tygodniu zakupionego laptopa oddałam do reklamacji. Sprzęt na gwarancji producenta powinien być naprawiony do max. tygodnia. Cały czas wprowadzano mnie w błąd co do statusu. po 1,5 tygodnia od mojego zgłoszenia Komputronik zgłosił sprawę w serwisie producenta a mi wmawiano, że już jest w naprawie i oczekują na informację. Po skontaktowaniu z DELL uzyskałam wszelkich informacji i wszystkie kłamstwa komputronika wyszły na jaw. Na szczęście po 2 tyg. go odzyskałam, ale to w jaki sposób byłam wprowadzana w błąd i chamstwo kiedy chciałam uzyskać informacji zawyżyło na mojej negatywnej ocenie.
    Zaletyjeśli sprzęt będzie sprawny to godny polecenia
    Wadywprowadzanie klienta w błąd, przetrzymywanie sprzętu, chamstwo po złożeniu reklamacji
  • ~Zrozpaczona klientka / 2021-05-28 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniszczyli mi na serwisie telefon. Najpierw kłamali , że taki telefon poobijany dostali. Potem , że to salon zrobił. Bez rzecznika nie da się nic załatwić. Infolinia tragedia. odrzucają rękojmie bez podania przyczyny.
    Zaletynic
    Wadyzrzucają odpowiedzialność za swoje czyny na inne osoby
  • ~Niezadowolony klient / 2021-04-13 09:39
    Ocena: 1.20 / 5
    Ten sklep to jest DRAMAT . Nie dośc , że na stronie umieszzcaja informację o promocji której nie mają to jeszcze towar któ®y sprzedają też nie do końca zawsze jest na stanie i czas oczekiwania takie jakby dopiero go wytwarzali .
    Nikomu nie polecam tego sklepu !!!! Poziom obsługi klienta też dramat .
    Oszuści !!! Bardzo marny sklep !
  • ~ofiara komputronika / 2021-03-26 11:14
    Ocena: 1.40 / 5
    mają problem z przyjęciem reklamacji oraz nie sprawdzają zamówienia przed wysłaniem
    Zaletyszybka dostawa
    Wadynie przyjmują zwrotów, nie przyjmują od klienta reklamacji, nie stosują się do ustawy oraz wiele więcej
  • ~XYZ / 2021-02-24 14:00
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiłam towar, przez około 5 dni nie było żadnej informacji co się dzieje z moim zamówieniem. Gdy wysłałam zapytanie, na następny dzień zadzwonił do mnie Pan z obsługi mówiąc że towar jest gotowy. Później się okazało że chciał mi wcisnąć tańszy komputer używany za taką samą cenę jak nowy. Gdy ogarnął że nie jestem chętna na używany komputer, przestał odbierać telefony. Po paru dniach gdy w końcu udało się do niego dodzwonić poinformował że jutro przyjdzie klient po tego laptopa co zamawiałam i że spróbuje tak zrobić by kupił on tego używanego a mi wyśle tego nowego. Oczywiście klient kupił nowego laptopa a do mnie zadzwoniono z informacją(również po paru dniach) że nie są w stanie wywiązać się z zamówienia i muszą go anulować. Cała ta przygoda z nimi trwała 2 tygodnie. Nie polecam, szkoda nerwów, lepiej zamawiać z innych stron.
  • ~Phi / 2021-02-10 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacje to dno! Wydane pieniadze na nic. Uwaga bo nie uznaja reklamacji aplikacji ktira steruje robotem! Wiec jest bezuzyteczny! Jak to mozliwe!!?? Jak mam uzywac taki robot skoro nie dziala!!?? To oszustwo! Tak sie to nie skonczy!
  • ~Wojtek / 2021-01-29 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa to totalne dno na towar czekam już tydzień pomimo zapewnienia że to góra dwa dni. Ten sklep to porażka i beznadzieja. Omijajcie to coś z daleka
    ZaletyZero
  • ~Wojtek / 2021-01-29 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep ma w dupie klienta na zamówienie czekam ponad tydzień mimo zapewnień że to góra dwa dni
    ZaletyZero
  • ~Łukasz / 2020-12-28 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! TRZYMAĆ SIĘ OD TEGO SKLEPU Z DALEKA! Zakupiłem płytę główną, która po niecałym miesiącu przestała wyświetlać obraz z dwóch sprawnych kart graficznych. Oczywiście płyta oddana na gwarancję, trzymana miesiąc. Przyszła z reklamacji i co? Dalej brak obrazu! Co więcej, jak przed reklamacją płyta wyświetlała obraz z karty zintegrowanej to po reklamacji nawet tego nie było! Już nie wspomnę o osobach odpowiedzialnych za kontakt mailowy z serwisu z klientem. Porażka totalna. Już nic więcej z tego sklepu nie zakupię.
  • ~Buyer / 2020-12-16 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie dostarczyła kodu odbioru do paczkomatu. Paczka wróciła na magazyn i od razu bez mojej zgody zamówienie zostało anulowane. Odmówiono mi ponownej wysyłki przedmiotu a w międzyczasie podniesiono cenę produktu z 400zł do 600zł. Poziom obsługi też pozostawia wiele do życzenia.
  • ~rofpungis / 2020-12-07 22:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie realizują zamówienia po uruchomieniu kredytu na raty. Zostawiają człowieka samego z bankiem i nie odpowiadają na wiadomości przez wiele dni. Komunotronik to kompletne dno.
    W innym sklepie załatwiłem wszystko w kilka godzin razem z ratami i paczka była następnego dnia.
  • ~deaf / 2020-11-27 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem słuchawki 26.10.2020. Po około dwóch tygodniach zadzwoniłem do tzw. "opiekuna" żeby sprawdzić jaki jest status zamówienia. Kazano mi cierpliwie oczekiwać. No i doczekałem się - w dniu 25.11.2020 otrzymałem maila z informacją, że anulowano moje zamówienie. Nie podano przyczyny anulowania, nie zaproponowano innego artykułu, nic - zero informacji. Po prostu z nieznanych mi przyczyn anulowano moje zamówienie.
    Dlaczego wybrałem ten sklep? Bo mieszkam blisko ich salonu i wydawało mi się, że będzie bezproblemowo, bo sklep już od kilku lat funkcjonuje.
    Zatem, jeżeli zależy Wam na szybkiej i skutecznej transakcji to raczej omijajcie ten sklep.
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji, brak jakiegokolwiek zaangażowania personelu tzw. "opiekuna", oferta na stronie nieadekwatna do rzeczywistych możliwości realizacji zamówienia
  • ~Kate / 2020-11-23 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Laptop miał od zakupu niesprawną kartę sieciową. Proces reklamacji tragiczny. Sklep od samego początku wprowadza w błąd- w materiałach reklamowych chwali się reakcją w 24 godziny na reklamację. Na infolinii przekazuje, że to są 24 godziny robocze, czyli 3 dni. To i tak najmniejszy z problemów. Laptop pozostaje w serwisie od 3 tygodni. Kontakt z obsługą fatalny. Na maila odpowiadają zdawkowo i bez żadnych szczegółów albo nie odpowiadają wogole. Tym samym nie mam od ponad miesiąca sprzętu komputerowego do pracy i pieniędzy na nowy. Pierwsze i ostatnie zakupy.
  • ~Aleksander / 2020-11-10 16:09
    Ocena: 2.60 / 5
    Reklamacja w tym sklepie jest chora. Reklamacja u nich trawa ponad miesiąc bo zamiast wyslac przedmiot od razu wysyłają go po tygodniu następne dwa tygodnie komponent spędza w serwisie po czym kolejny tydzień wraca
    ZaletyBrak zalet
    WadyReklamacja trwa ponad miesiąc
  • ~Piotr / 2020-10-17 11:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Pojechałem do sklepu Galeria Młociny Warszawa kupić nowy dysk SDD, miałem ze sobą notebook Sony Vaio (VGNFW31J) - stary już dosyć wolno pracujący. Po rozmowie pracownik zaproponował wymianę dysku hdd na ssd (kington A400) i trochę się zdziwiłem bo wymienił gratis na miejscu !!! sprawdzając w BIOSie czy dysk jest czytany i jeszcze dodał w gratisie kilka ciekawych informacji na temat np.RAM i inne. Generalnie super, kupiłem w miarę tani dysk i nie musiałem jeździć, szukać serwisu itd. Poprawa wydajności notebooka oczywiście zauważalna.
  • ~Mariusz / 2020-10-14 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak przyszło do naprawy gwarancyjnej to rzekomo uszkodzenie mechaniczne chociaż brak oznak zewnętrznych uszkodzenia.
    Zdecydowanie nie polecam,
  • ~Rafał / 2020-08-06 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej !!! W maju 2020 kupiłem Lanberg Displayport [adapter Lanberg Displayport - HDMI M/F na kablu] Urządzenie po zakupie nie było sprawne. Podłączałem do dwóch różnych monitorów - efekt ten sam, nie działa. Przez trzy miesiące składałęm reklamacje. Za każdym razem odsyłali mi niesprawne, to samo urządzenie. Czyli zabawa, ja wysyłam, oni odsyłają nic z tym nie robiąc. Na początek sierpnia były już trzy reklamacje !!!
    To był mój pierwszy zakup w komputroniku i gwarantuję, że ostatni. Przestrzegam wszystkich przed tą nieuczciwą firmą, ponieważ po trzech miesiącach odkąd im zapłaciłem wciąż mam niesprawny produkt.
    Zaletybrak
    Wadywyrzucone pieniądze w błoto i stracony czas
  • ~Berni / 2020-06-30 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zakupami w sklepie komputronik. 11 marca 2019 roku kupiłam tam laptop DELL Inspiron. Prawie bezpośrednio po zakupie trafił dwukrotnie do naprawy, ponieważ samoczynnie się wyłączał. Teraz tzn. 30 maja trafił do naprawy po raz trzeci. Okazuje się, że przed wysłaniem do serwisu był przez tydzień przetrzymywany w sklepie w Zielonej Górze. Obecnie nawet nie wiem gdzie jest. W serwisie komputronika twierdzą, że w serwisie DELLA. natomiast w serwisie DELLA twierdzą, że nigdy do nich nie trafił. Ponieważ pracuję zdalnie z domu mam z tego powodu coraz więcej problemów. Jeszcze nigdy mnie tak nie potraktowano. Kupiłam sprzęt do pracy, a on coraz więcej czasu spędza w naprawach. Nie sądziłam, że w profesjonalnym sklepie można tak nie szanować klienta. Pandemia jest dla firmy Komputronik pretekstem do okłamywania klientów. Sprzęt, który kupiłam u nich był od samego początku uszkodzony. Obecnie nie mam innego wyjścia tylko wejść na drogę sądową. Żałuję, że nie czytałam opinii innych - ponieważ moja "przygoda" z firmą Komputronik potrwa jeszcze wiele miesięcy. Nie dajcie się tak zrobić na szaro.
    ZaletyBrak
    WadyZamiast wiarygodnych informacji podawane są same kłamstwa, które zmieniają się w zależności od tego na kogo się trafi.
  • ~MR / 2020-06-02 17:31
    Ocena: 1.60 / 5
    Przestrzegam przed zakupami w komputronik, jeśli sprzęt działa jest-dobrze. W przypadku reklamacji zaczynają się schody. Brak kompetentnej obsługi i odpowiedź kontakt z działem RMA.
    Laptop kupiony 27.03 posiadał wadę fabryczną, nie ma możliwości zwrotu odp. bo nie.
    Serwis zew. wydał opinię o nie naprawialność. Od 27.03.2020 brak sprzętu, zwrotu pieniędzy , zwodzenie i okłamywanie. Posiadam całą korespondencje i dokumenty od początku usterki 27.03.
    Pracownicy infolinii nie kompetentni , każdy mówi co innego i żadnej odpowiedzialności
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu - infolinia to jakiś ,,żart "
  • ~Tadeusz / 2020-05-21 18:55
    Ocena: 3.00 / 5
    23 kwietnia 2019 roku kupiłem nawigację MIO Spirit 7500 LM, od samego początku nie działała jak powinna, ponieważ były problemy z ustawieniem godziny, złożyłem reklamacje. To było w lutym 2020 roku. Okazało się, że nawigacja gubi drogę, zawiesza się na 10 do 15 sekund. 4 marca złożyłem rezygnację z zakupu wadliwego towaru i odesłałem nawigację do sprzedawcy. Przez miesiąc nie mogłem korzystać z urządzenia, odmówiono zwrotu gotówki. Przysłano urządzenie niby naprawione. W dalszym ciągu nawigacja nie spełnia moich oczekiwań, zawiesza się po 10, 15 sekund, a przy wprowadzeniu nazwy ulicy w Warszawie pojawia się informacja o braku mapy /nie pierwszy raz/ . Kolejny raz składam odstąpienie od umowy zakupu i proszę zwrot gotówki.
    Wadynawigacja zawiesza się na 10, 15 sekund, brak map
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1694
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1300
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 999
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 708
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 627
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4100
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3182