strona 5 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Phi / 2021-02-10 17:05
Reklamacje to dno! Wydane pieniadze na nic. Uwaga bo nie uznaja reklamacji aplikacji ktira steruje robotem! Wiec jest bezuzyteczny! Jak to mozliwe!!?? Jak mam uzywac taki robot skoro nie dziala!!?? To oszustwo! Tak sie to nie skonczy!
-
-
~Wojtek / 2021-01-29 23:33
Obsługa to totalne dno na towar czekam już tydzień pomimo zapewnienia że to góra dwa dni. Ten sklep to porażka i beznadzieja. Omijajcie to coś z daleka ZaletyZero -
~Wojtek / 2021-01-29 23:26
Sklep ma w dupie klienta na zamówienie czekam ponad tydzień mimo zapewnień że to góra dwa dni ZaletyZero -
~Łukasz / 2020-12-28 13:13
NIE POLECAM! TRZYMAĆ SIĘ OD TEGO SKLEPU Z DALEKA! Zakupiłem płytę główną, która po niecałym miesiącu przestała wyświetlać obraz z dwóch sprawnych kart graficznych. Oczywiście płyta oddana na gwarancję, trzymana miesiąc. Przyszła z reklamacji i co? Dalej brak obrazu! Co więcej, jak przed reklamacją płyta wyświetlała obraz z karty zintegrowanej to po reklamacji nawet tego nie było! Już nie wspomnę o osobach odpowiedzialnych za kontakt mailowy z serwisu z klientem. Porażka totalna. Już nic więcej z tego sklepu nie zakupię. -
~Buyer / 2020-12-16 14:35
Firma nie dostarczyła kodu odbioru do paczkomatu. Paczka wróciła na magazyn i od razu bez mojej zgody zamówienie zostało anulowane. Odmówiono mi ponownej wysyłki przedmiotu a w międzyczasie podniesiono cenę produktu z 400zł do 600zł. Poziom obsługi też pozostawia wiele do życzenia. -
~rofpungis / 2020-12-07 22:22
Nie realizują zamówienia po uruchomieniu kredytu na raty. Zostawiają człowieka samego z bankiem i nie odpowiadają na wiadomości przez wiele dni. Komunotronik to kompletne dno.
W innym sklepie załatwiłem wszystko w kilka godzin razem z ratami i paczka była następnego dnia. -
~deaf / 2020-11-27 17:04
Zamówiłem słuchawki 26.10.2020. Po około dwóch tygodniach zadzwoniłem do tzw. "opiekuna" żeby sprawdzić jaki jest status zamówienia. Kazano mi cierpliwie oczekiwać. No i doczekałem się - w dniu 25.11.2020 otrzymałem maila z informacją, że anulowano moje zamówienie. Nie podano przyczyny anulowania, nie zaproponowano innego artykułu, nic - zero informacji. Po prostu z nieznanych mi przyczyn anulowano moje zamówienie.
Dlaczego wybrałem ten sklep? Bo mieszkam blisko ich salonu i wydawało mi się, że będzie bezproblemowo, bo sklep już od kilku lat funkcjonuje.
Zatem, jeżeli zależy Wam na szybkiej i skutecznej transakcji to raczej omijajcie ten sklep.ZaletybrakWadybrak informacji, brak jakiegokolwiek zaangażowania personelu tzw. "opiekuna", oferta na stronie nieadekwatna do rzeczywistych możliwości realizacji zamówienia -
~Kate / 2020-11-23 23:15
Laptop miał od zakupu niesprawną kartę sieciową. Proces reklamacji tragiczny. Sklep od samego początku wprowadza w błąd- w materiałach reklamowych chwali się reakcją w 24 godziny na reklamację. Na infolinii przekazuje, że to są 24 godziny robocze, czyli 3 dni. To i tak najmniejszy z problemów. Laptop pozostaje w serwisie od 3 tygodni. Kontakt z obsługą fatalny. Na maila odpowiadają zdawkowo i bez żadnych szczegółów albo nie odpowiadają wogole. Tym samym nie mam od ponad miesiąca sprzętu komputerowego do pracy i pieniędzy na nowy. Pierwsze i ostatnie zakupy. -
-
~Aleksander / 2020-11-10 16:09
Reklamacja w tym sklepie jest chora. Reklamacja u nich trawa ponad miesiąc bo zamiast wyslac przedmiot od razu wysyłają go po tygodniu następne dwa tygodnie komponent spędza w serwisie po czym kolejny tydzień wraca ZaletyBrak zaletWadyReklamacja trwa ponad miesiąc -
~Piotr / 2020-10-17 11:45
Pojechałem do sklepu Galeria Młociny Warszawa kupić nowy dysk SDD, miałem ze sobą notebook Sony Vaio (VGNFW31J) - stary już dosyć wolno pracujący. Po rozmowie pracownik zaproponował wymianę dysku hdd na ssd (kington A400) i trochę się zdziwiłem bo wymienił gratis na miejscu !!! sprawdzając w BIOSie czy dysk jest czytany i jeszcze dodał w gratisie kilka ciekawych informacji na temat np.RAM i inne. Generalnie super, kupiłem w miarę tani dysk i nie musiałem jeździć, szukać serwisu itd. Poprawa wydajności notebooka oczywiście zauważalna. -
~Mariusz / 2020-10-14 15:29
Jak przyszło do naprawy gwarancyjnej to rzekomo uszkodzenie mechaniczne chociaż brak oznak zewnętrznych uszkodzenia.
Zdecydowanie nie polecam, -
~Rafał / 2020-08-06 14:50
Nigdy więcej !!! W maju 2020 kupiłem Lanberg Displayport [adapter Lanberg Displayport - HDMI M/F na kablu] Urządzenie po zakupie nie było sprawne. Podłączałem do dwóch różnych monitorów - efekt ten sam, nie działa. Przez trzy miesiące składałęm reklamacje. Za każdym razem odsyłali mi niesprawne, to samo urządzenie. Czyli zabawa, ja wysyłam, oni odsyłają nic z tym nie robiąc. Na początek sierpnia były już trzy reklamacje !!!
To był mój pierwszy zakup w komputroniku i gwarantuję, że ostatni. Przestrzegam wszystkich przed tą nieuczciwą firmą, ponieważ po trzech miesiącach odkąd im zapłaciłem wciąż mam niesprawny produkt.ZaletybrakWadywyrzucone pieniądze w błoto i stracony czas -
~Berni / 2020-06-30 18:47
Przestrzegam przed zakupami w sklepie komputronik. 11 marca 2019 roku kupiłam tam laptop DELL Inspiron. Prawie bezpośrednio po zakupie trafił dwukrotnie do naprawy, ponieważ samoczynnie się wyłączał. Teraz tzn. 30 maja trafił do naprawy po raz trzeci. Okazuje się, że przed wysłaniem do serwisu był przez tydzień przetrzymywany w sklepie w Zielonej Górze. Obecnie nawet nie wiem gdzie jest. W serwisie komputronika twierdzą, że w serwisie DELLA. natomiast w serwisie DELLA twierdzą, że nigdy do nich nie trafił. Ponieważ pracuję zdalnie z domu mam z tego powodu coraz więcej problemów. Jeszcze nigdy mnie tak nie potraktowano. Kupiłam sprzęt do pracy, a on coraz więcej czasu spędza w naprawach. Nie sądziłam, że w profesjonalnym sklepie można tak nie szanować klienta. Pandemia jest dla firmy Komputronik pretekstem do okłamywania klientów. Sprzęt, który kupiłam u nich był od samego początku uszkodzony. Obecnie nie mam innego wyjścia tylko wejść na drogę sądową. Żałuję, że nie czytałam opinii innych - ponieważ moja "przygoda" z firmą Komputronik potrwa jeszcze wiele miesięcy. Nie dajcie się tak zrobić na szaro. ZaletyBrakWadyZamiast wiarygodnych informacji podawane są same kłamstwa, które zmieniają się w zależności od tego na kogo się trafi. -
~MR / 2020-06-02 17:31
Przestrzegam przed zakupami w komputronik, jeśli sprzęt działa jest-dobrze. W przypadku reklamacji zaczynają się schody. Brak kompetentnej obsługi i odpowiedź kontakt z działem RMA.
Laptop kupiony 27.03 posiadał wadę fabryczną, nie ma możliwości zwrotu odp. bo nie.
Serwis zew. wydał opinię o nie naprawialność. Od 27.03.2020 brak sprzętu, zwrotu pieniędzy , zwodzenie i okłamywanie. Posiadam całą korespondencje i dokumenty od początku usterki 27.03.
Pracownicy infolinii nie kompetentni , każdy mówi co innego i żadnej odpowiedzialnościZaletyBrakWadyBrak kontaktu - infolinia to jakiś ,,żart " -
~Tadeusz / 2020-05-21 18:55
23 kwietnia 2019 roku kupiłem nawigację MIO Spirit 7500 LM, od samego początku nie działała jak powinna, ponieważ były problemy z ustawieniem godziny, złożyłem reklamacje. To było w lutym 2020 roku. Okazało się, że nawigacja gubi drogę, zawiesza się na 10 do 15 sekund. 4 marca złożyłem rezygnację z zakupu wadliwego towaru i odesłałem nawigację do sprzedawcy. Przez miesiąc nie mogłem korzystać z urządzenia, odmówiono zwrotu gotówki. Przysłano urządzenie niby naprawione. W dalszym ciągu nawigacja nie spełnia moich oczekiwań, zawiesza się po 10, 15 sekund, a przy wprowadzeniu nazwy ulicy w Warszawie pojawia się informacja o braku mapy /nie pierwszy raz/ . Kolejny raz składam odstąpienie od umowy zakupu i proszę zwrot gotówki. Wadynawigacja zawiesza się na 10, 15 sekund, brak map -
~Tomasz / 2020-05-16 00:22
Zakupilem outletową deskorolke. Po podlaczeniu do ladowania zero odzewu. Kilka godzin ladowania i nic. Zgłoszenie 8 h od odebrania. Miesiac czekania na naprawe. I co ? Uszkodzenie mechaniczne. Naprawa 1300 zl lub oddadzą zepsutą. ZaletySmieszna obsługaWadyZbyt wiele -
-
~Piotr / 2020-05-03 00:53
Gówno syf kiła i metr mułu.
Oszuści i złodzieje.
Kupowałem sprzęt kompletny I za taki zapłaciłem.
dostałem zdezelowany złom i zdekompletowany zero możliwości zwrotu infolinia i pani kierowniczka od reklamacji chamstwo i buractwo jakich mało śmieją się z klienta prosto w twarz na zasadzie co mi zrobisz jak mnie złapiesz jeśli cenicie sobie własne pieniądze i święty spokój omijać szerokim łukiem tą pseudo firankę która już i tak upadłaZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadySame wady strata pieniędzy nerwów zdrowia i czasu -
~Natalia / 2020-04-16 12:44
Nie polecam tego sklepu! Lepiej unikać zakupów w tym sklepie -
~jam jest / 2020-04-15 21:52
Oszuści i złodzieje. oszuści i złodzieje. zwroty płatne towar uszkodzony -
~Did / 2020-04-07 16:19
Komputrinik sprzedaje używany towar jako nowy. Pracownicy infolinii rozmawiają z klientem jak ze śmieciem. ZaletyBrakWadyWszystko
strona 5 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »