Totalny dramat nie polecam rezydentka Roxana nie potrafi zadbać o gościa rozwiązać problemu. Mąż zostawił w autobusie telefon już 3 dzień nie potrafi zlokalizować kierowcy z telefonem który ponoć znalazł ten telefon w autobusie i miała extra przywieźć taxi za opłatą. T
ZaletyŻadnych zalet
WadyBrak podejścia kultury osobistej bezsensowne tłumaczenie spoznialstwo
~Vadim / 2023-07-21 15:55
Ocena: 1.00 / 5
Na stronie są oferty które są już nie aktualne , zrobiłem opłatę pobrano pieniądze a później dostałem maila ze oferta nie aktualna, i na zwrot mam czekać 3 dni, a to miało być Lasy minut, porażka....
~Monika / 2023-07-21 13:10
Ocena: 2.33 / 5
W tym roku Biuro Itaka wg naszej oceny zawiodło na całej linii!
Byliśmy w Hiszpanii, w Benalmadenie.
Rezydenta brak w hotelu zupełnie! Nie ma nawet w hotelu tablicy ogłoszeń.
Dopiero w recepcji, po długich poszukiwaniach jakiejś informacji, dowiedziałam się, że Itaka nie prowadzi niczego w tym hotelu. Przez telefon uzyskałam informację od rezydenta, że NIE OPŁACA SIĘ robić dyżurów ze względu na małą liczbę gości. Ciekawe. Czy naprawdę tak wielki problem stanowi chociaż powieszenie informacji w hotelu, choćby o godzinie wylotów?
Itaka szczyci się tym, że rezydenci są na miejscu, a tymczasem podczas tego wyjazdu byliśmy nieustannie odsyłani do aplikacji.
Próbowałam zarezerwować wycieczkę przez telefon u rezydentki, także zostałam odesłana do aplikacji.
Podczas wylotu, rezydent Itaki był jedynym, który nie poszedł z turystami do hali odpraw, pożegnał nas w autokarze.
Akurat na te same loty zjechały również autokary z konkurencyjnych biur i wszyscy inni rezydencji stali przy odprawie na wypadek jakichkolwiek problemów (wszak nie wszyscy mówią w obcych językach i dlatego wybierają wyjazd z biurem, aby mieć opiekę)
Biuro podaje nieprawdziwe informacje o hotelu na stronie oferty. Podaje, że jest wydzielona hotelowa plaża z bezpłatnymi leżakami i parasolami. Absolutnie nic takiego nie funkcjonowało i nie funkcjonuje! Pytaliśmy w recepcji , a także na plaży. NIGDY nie było plaży hotelowej!
Organizacja ostatniego dnia to jakaś farsa. Rozumiem, że pokój należy opuścić wcześniej, ale przy wyjeździe z hotelu o godz. 22.45 powinniśmy mieć zapewnioną kolację. Zwłaszcza że została nam przypisana kolacja z dnia pierwszego, której nie mieliśmy szansy zjeść, bo do hotelu dotarliśmy po 3 w nocy! Dlaczego więc biuro nie zatroszczyło się o to, aby kolację z dnia pierwszego przełożyć na dzień ostatni?
Nam udało się w ten sposób dogadać z hotelem samodzielnie, ale ile jest takich osób, które nie znają języka na tyle, aby móc to zrobić. Poza tym, jadąc z biurem, oczekujemy jednak załatwienia tych spraw dla nas.
Reasumując: pomimo, że wielokrotnie jeździłam z Itaką, nie wiem czy teraz wybiorę tę opcję ponownie.
Mega rozczarowanie!
Zaletytym razem brak
Wadykompletny brak zainteresowania turystą / brak rezydenta;
niemożność zakupu wycieczek fakultatywnych na miejscu, tylko przez aplikację;
w ofercie podane nieprawdziwe informacje o hotelu;
brak dobrej organizacji ostatniego dnia
~Jarosław / 2023-07-21 09:27
Ocena: 1.00 / 5
Zmiana miasta wylotu z Polski następnego dnia po zapłacie. Zmiana godziny wylotu powrotnego i pozostawienie rodziny z małymi dziećmi w lobby hotelowym na 16 godzin bez wyżywienia. Reklamacje odrzucone.
~Anna / 2023-07-20 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Hotel znacząco różni się od tego co kupiliśmy. Przede wszystkim jest 3* a nie 4* jak w umowie. Jedzenie niejadalne. Mimo rozmów z rezydentem oraz biurem w Polsce, nie zrobili nic w kwestii przeniesienia do innego hotelu, który spełniałby standard wykupionych 4*. Obiecana odpowiedź w dniu dzisiejszym również nie ma miejsca. Nigdy więcej z tym biurem. Oszustwo po całości. Zmarnowany czas. Zamiast wspaniałych wakacji, nerwy i stres. A potem reklamacje i ciąganie po sądach. Serdecznie odradzam, szkoda zdrowia
~Nikodem / 2023-07-20 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Byłem na wycieczce na wyspie grupa 32 osoby z czego 10 zostało na wyspie i dzwoniąc do biura itaka otrzymaliśmy wiadomość radźcie se
ZaletyBrak
WadyBrak pomocy w razie jakiej kolejek sytuacji (wywalone w klientów)
~Wojtek 39 / 2023-07-19 12:52
Ocena: 3.33 / 5
Wycieczka wykupiona od dnia 12.07 do dnia 20.07. przyjechaliśmy do hotelu 12.07 o godzinie 21.30. nie dostaliśmy kolacji. Wylot dnia 20.07 o godzinie 4.30. autobus na lotnisko o 23.55 a pokój musieliśmy oddać o 12.00 dnia 19.07. rezydentka informowała nas o możliwości przedłużenia doby hotelowej z czym nie ma problemu poza dodatkową opłatą. O godzinie 9.30 okazało się że nie ma możliwości przedłużenia doby. 12 godzin w lobby. Gdy kupywalismy wycieczki u rezydentki było miło i przyjemnie, gdy pojawił się problem to stwierdziła że nie ma czasu i się pożegnała. Turcja Side Sun Club Side
ZaletySprzedawca usługi w salonie. Jedyny pozytyw chyba. I obsługa hotelu w miarę
~edi / 2023-07-19 10:33
Ocena: 2.00 / 5
Wycieczka wykupiona przez wakacje z biura itaka. w ofercie lot bezpośredni dreamliner. teraz tuż przed wylotem okazuje sie, że lot z międzylądowaniem enterair, bez posiłku bezpłatnego podczas 11,5 godzinnej podróży. Gdybyśmy wiedzieli na pewno nie wykupilibyśmy tej oferty. Tak to Itaka nas potraktowała....
~Filomena / 2023-07-18 12:34
Ocena: 2.00 / 5
Wycieczka do Szkocji. Mieliśmy w sobotę, 15 lipca wylecieć do Glassgow z przesiadką we Frankfurcie. Inni już opisali, co się działo - opóźniony lot do Frankfurtu, niemożność wydostania się z Frankfurtu do Glassgow, koczowanie na lotnisku, kompletny brak zainteresowania biura Itaka.
Dzięki Pani O., jednej z uczestniczek wycieczki, udało się w liniach Lufthansa załatwić hotel na kolejną noc (pierwsza była na marmurowych ławach - katafalkach na lotnisku), a Itaka wreszcie się ruszyła, stwierdziła, że nie potrafi kontynuować naszej wycieczki, mamy wracać do domu. Itaka załatwiła autokar na poniedziałek rano, dowiózł nas do Warszawy wczoraj (poniedziałek) o północy.
Brak możliwości porozumienia się z kimś kompetentnym w Itace, brak jakiejkolwiek opieki pilota / opiekuna / rezydenta ze strony Itaki, wprowadzanie uczestników wycieczki w błąd ("proszę zgłosić się w Frankfurcie do stanowiska Lufthansy", "prosimy oczekiwać na szczegółowe informacje na lotnisku od przewoźnika") poprzez sugestie, że Lufthansa ma wszystko załatwić (o 1 w nocy w niedzielę! nikogo na lotnisku nie było). To nie uczestnicy wycieczki zawierali umowę z Lufthansą, tylko Itaka, i to Itaka była zobowiązana do wymuszenia czegokolwiek na Lufthansie.
Opóźnienie, awaria itd. zawsze może się zdarzyć. Miarą jakości biura podróży jest poradzenie sobie przez biuro w sytuacji kryzysowej. Tu Itaka ma absolutne ZERO.
Bezczelnością jest proponowanie rekompensaty za te upiorne 3 dni w formie bonu na kolejne usługi tego biura.
Zaletyżadnych zalet, a podobno to było dobre biuro
WadyTotalne lekceważenie klienta, "radź sobie sam".
~Jerzy / 2023-07-17 14:54
Ocena: 2.67 / 5
Któryś raz z kolei i raczej ostatni wyjechałem z z biurem podróży ITAKA. Wcześniejsze wyjazdy były raczej udane, ale w ostatnim czasie widać znaczne pogorszenie jakości usług.
Zauważyłem, że Itaka opracowała taktykę wcześniejszych rezerwacji ( w ostatnich dwóch wyjazdach to się potwierdziło) , w momencie rezerwacji podawane są bardzo atrakcyjne orientacyjne godziny lotu , a przed wyjazdem są zmieniane tak, że klient traci dwa dni wypoczynku. Rezydenci nie angażują się do pracy , po przylocie klient musi sam szukać
transportu ( kiedyś rezydenci czekali w hali przylotów ) i to samo jest z odlotem nikt nie towarzyszy turystom. Itaka bierze dodatkowe dopłaty za pokój z widokiem na morze mając świadomość że np. w hotelu Alarcha w Turcji klient nigdy bezpośredniego widoku nie dostanie.
Są przydzielane pokoje z bocznym widokiem na morze, które jest widoczne po wyjściu na balkon. Ale co mnie w tym roku szczególnie zaskoczyło po powrocie z Turcji , Itaka zablokowała wgląd do mojej tegorocznej rezerwacji, jedynym dla mnie wytłumaczeniem jest blokada możliwości wystawiania opinii o ofercie.
Zaletykiedyś to było dobre biuro
WadyLekceważenie klienta
~Niedoszły_Szkot / 2023-07-16 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Jestem uczestnikiem wycieczki do Szkocji zorganizowanej przez biuro turystyczne itaka. Od wczoraj grupa 36 osób została praktycznie "uwieziona" na lotnisku we Frankfurcie. Z powodu opóźnienia lotu z Warszawy nie zdążyliśmy na lot z Frankfurtu do Glasgow. Ponieważ linia nie mogła zapewnić pasażerom hotelu wszyscy spali na lotnisku gdziekolwiek, na podłodze, na fotelach itd. Dziś rano itaka poinformowała nas że polecimy do Glasgow, ale okazało się że zrobili tzw lite oczekującą w nadziei że 36 osób z rejsu zrezygnuje. Jak łatwo przewidzieć nie zostaliśmy wpuszczeni na pokład i poinformowani że następny lot będzie za 5 dni. Itaka podobno próbuje znaleźć lot powrotny do Warszawy ale kiedy też nie wiadomo. (Jakbym oglądał terminal z Tomem Hanksem) Od początku zaistnienia problemów z podróżą kontakt z itaka jest utrudniony, biuro turystyczne poprosiło jedna z osób z grupy aby ich reprezentowała. Tak więc Pani O. próbowała coś naprawić ale bezskutecznie (odromny szacunek za determinacje i cierpliwość) Gdy sami próbowaliśmy dodzwonić się do biura przelaczano nas na nieczynny numer i tylko wysyłano smsy że sprawa jest w toku. Efekt jest taki że nie polecimy na wakacje i nie wiadomo kiedy wrócimy do domów. W grupie jak wspomniałem są dzieci i osoby starsze i zdarzały się już, na szczęście drobne zasłabnięcia. Tak wyglądają zorganizowane wycieczki z firmą itaka, jednym z największych na polskim rynku biur turystycznych. Unikajcie Itaki i onijajcie bardzo szerokim łukiem. Szkoda pieniędzy i przede wszystkim urlopu.
ZaletyNie ma zalet
WadyJedna wielka wada
~Nabityw / 2023-07-16 03:08
Ocena: 1.67 / 5
Właśnie koczujemy całą grupą 36osob na lotnisku we Frankfurcie. Zero pomocy i zainteresowania, niekompetentne panie w biurze Wwa, zwalanie na przewoźnika i sam sobie radź turysto. A wystarczyło w Wwie zatrzymać grupę na koszt przewoźnika i przebokowac bilety na możliwie pasujące połączenie. Nigdy więcej Itaki!!!
ZaletyBrak
WadyBrak pomocy rezydentów, naciąganie na liczbie dni i inne Wszystkie możliwe bo mi się już tej wycieczki odechcialo
~Lilianna / 2023-07-15 20:03
Ocena: 2.67 / 5
Pobyt w Ammudarze, hotel mały ale bardzo przyjazny personel.Rezydentce pani Beacie zależało tylko na sprzedaży wycieczek, nie wywiązała się z obietnicy załatwienia prowiantu dla osób wyjeżdżających do Polski w nocy i wcześnie rano. Informacje jakie przekazała byly nieadekwatne do rzeczywistosci np. transport publiczny, wypożyczalnie samochodów itp. Nie reagowała na telefony
ZaletyHotel
WadyObsługa rezydenta
~Lilianna / 2023-07-15 20:03
Ocena: 2.67 / 5
Pobyt w Ammudarze, hotel mały ale bardzo przyjazny personel.Rezydentce pani Beacie zależało tylko na sprzedaży wycieczek, nie wywiązała się z obietnicy załatwienia prowiantu dla osób wyjeżdżających do Polski w nocy i wcześnie rano. Informacje jakie przekazała byly nieadekwatne do rzeczywistosci np. transport publiczny, wypożyczalnie samochodów itp. Nie reagowała na telefony
ZaletyHotel
WadyObsługa rezydenta
~Kasia / 2023-07-15 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam biura podróży Itaka i przestrzegam każdego przed tym wyborem. Naciągacze, nieodpowiedzialni ludzie, nie pomagają, olewają klientów. Rezerwują hotele, o których piszą na google, że kradną różne rzeczy. Po zgłoszeniu sprawy, nie ma żadnego kontaktu z biurem i pomocy. Jedzenie jak dla zwierząt, zmiana punktów wycieczki bez konsultacji. Tragedia. Lepiej wybrać mniejsze biuro podróży, albo na własną rękę. Nie wybierajcie Itaki
WadyZero profesjonalizmu, szacunku dla klienta i naciąganie na pieniądze.
~Pawel / 2023-07-15 09:34
Ocena: 1.00 / 5
Wycieczka na Rodos do hotelu 5* Rodos Palace Hotel,
Niestety wielkie rozczarowanie , pokoj całkowicie odbiega od standardów 5gwiazdek, przy próbie wymiany pokoju dostaliśmy informacje ze wszystkie pokoje są zajęte.
Zdjęcia z pokoju są zamieszczone na opiniach w Google na stronie hotelu.
Brudne materace , brudne płytki , kurz na klimatyzacji , brudny stół na tarasie , brak korka do wanny , odkładające tapety, mało ilość leżaków , tylko jeden bar all inclusive , chore limity 2 drinki na osobę.
Wycieczkę była kupiona za 4K , zdjęcia całkowicie odbiegają od rzeczywiści .
Gości jest więcej niż obsługa może przyjść , ciagle kolejki , 3 windy na które się czeka po 10/15 min . Szczerze odradzam tego hotelu
~Wiola / 2023-07-15 09:24
Ocena: 2.00 / 5
Witam, to była nasz pierwsza wycieczka do Tunezji na wyspę Djerbe. Byliśmy w dniach 15-22 czerwiec 2023r.Były plusy i minusy. Do plusów mogę zaliczyć animatorów robili cała robotę, jedzenie ok, świeże jadłaś ile chciałaś. Ale hotel to już inna bajka. Glony w basenie, brak klimatyzacji choć wybierając ofertę szukaliśmy żeby jednak działała. Nawet rezydentka tak jak pisali inni aby sprzedać wycieczki nic więcej. Hotel nazywał się al-Kantara, i wkońcu zbywali nas z tą klimą aż do naszego wylotu. Ale pan manager z recepcji za parę groszy dał naszym znajomym pokój z widokiem na morze i z klimą. Jednak się da tylko trzeba dodatkowo zapłacić????
ZaletyJak wyżej
WadyJak wyżej
~Mariam / 2023-07-14 21:44
Ocena: 2.33 / 5
Pierwszy i ostatni raz z Itaka...13 godzin na lotnisku w Albanii i zero kontaktu z rezydentem...szczesliwy z3 pozbyl sie nas na odprawie....z 200 pasazerow okolo 50 to dzieciaki....
~Bartek / 2023-07-14 21:32
Ocena: 1.00 / 5
masakra - zero kontaktu z rezydentem w Lanzarote - braliśmy taxi z lotniska - biuro w Gnieźnie zero reakcji po wykupieniu wycieczki - tragedia w porównaniu z TUI - nigdy więcej !!!!
~Bartłomiej / 2023-07-13 12:52
Ocena: 1.00 / 5
Po 20 latach wakacji z itaka odradzam to biuro podróży. Standarty odeszły w niepamięć. Po 20 latach wakacj z itaka za krocie miałem najgorszy urlop w życiu a dział reklamacji pisze o tym że dołożyli wszelkich starań. Nie polecam i nie życzę nikomu by przeżył to co my i cały turnus itaki w hotelu .
ZaletyBrak
WadyWszystko od jedzenia, alkohol z domieszką oleju