ZaletyBlisko plaży
strona 7 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Julia / 2023-07-31 21:50
Korfu Angela Beach-bardzo dobry obiekt dla klientów,którzy szukają porządnego hotelu za przystępną cenę.Dobre jedzenie i opieka rezydentki -
-
~Joanna / 2023-07-31 21:48
Hotel Amanda na Rodos to świetny obiekt że zjeżdżalniami.Jestesmy bardzo zadowoloni z pobytu,na pewno do niego wrócimy ZaletyWszystko super -
~Edi / 2023-07-31 21:46
Bardzo dobra oferta,takiej jakiej szukaliśmy na internecie.Hotel Na Thassos spełnił nasze wszystkie oczekiwania,kameralny,spokój cisza,tego szukalismy ZaletyW spokojnym miejscu,na uboczu -
~Rzaba / 2023-07-31 21:42
Profesjonalnie,rzetelnie,zgodnie z ofertahotel odpowiednio dobrany do naszych wymagan ZaletyTanio,sprawnie i bardzo dobra ofertaWadyNa krótko tylko taka wada -
~Krysia / 2023-07-31 14:27
Szczególnie rezydentka Magda(Magdalena) Hiszpania Costą Brava lub Majorka maj 2023 to oszustka jeżeli chodzi o sprzedaż wycieczek fak. Wycieczka nie dochodzi do skutku a rezydentka nie zwraca kasy , którą wzięła za wycieczkę. Poza tym nie zainteresowana jakąkolwiek pomocą. Przecież ta rezydentka Magda(Magdalena) nie jest w pracy, tylko na WAKACJACH! ZaletyMajorka piękna- tylko to, nic poza tym.WadyPraca rezydenta-pilota Magdaleny poniżej krytyki. Do zwolnienia! -
~Aga / 2023-07-31 13:52
Obsługa klienta poniżej jakiejkolwiek skali.Wdrozanie w życie dyrektywy najważniejsze to sprzedać imprezę i wycieczki fakultatywne reszta nie liczy się .co tam że klienta nie otrzymał ilości dni pobytu za które zapalacil ani ilości posiłków które były w ofercie nieważne że w jego pokoju śmierdzi w łazience jakby szambo wylało a cichy hotel okazuje się być otoczony betonowa i ruchliwa ulica gdzie jeżdżą śmieciarki i odbierają śmieci niemiłosiernie się tłukąc o 2.15-2.45 rano ...przecież wszystko jest w porządku. WadyObsługa klienta posprzedażowa jakość rezydentów brak znajomości funkcjonowania hotelu do którego wysyłają klienta brak opieki rezydenta na miejscu -
~Mateusz / 2023-07-31 06:50
Wróciłam z wycieczki autokarowej do Włoch. Toskania piękna ale Itaki nie polecam. Już z nimi nie pojadę. Biuro Itaki przy sprzedaży wycieczki mydli oczy. Po opłaceniu ma cię gdzieś. Pilotka p. Sylwia klientów ma też w nosie. Non stop wciska jakieś kity. Klient w Itace po opłaceniu imprezy jest nieważny. Ma siedzieć cicho i cieszyć się z tego co ma. W drodze powrotnej sami szukaliśmy w internecie i dzwoniliśmy po firmach zewnętrznych jak mamy wrócić do domu. Nikt nic nie wiedział. Przykre. Obsługa klienta ze strony Itaki zepsuła dobre wrażenia z wyjazdu do Toskanii. Wybierajcie inne biura. ZaletyDobrzy przewodnicy lokalni we Włoszech.WadyBardzo słaby standard hoteli we Włoszech. Liche jedzenie. Kiepskie traktowanie turystów przez pilotkę. Brak profesjonalizmu ze strony biura Itaki. -
~MnS / 2023-07-31 01:10
Czytając pozostałe opinie, sądzę, że z Itaką watro jednak uważać i sprawdzić hotel (jak i opinie o nim) w innych źródłach…
Byliśmy z Itaką na Majorce, hotel BG Caballero (niedaleko Palmy). Ogólnie wszystko w porządku, hotel OK, czysto, w miarę wygodnie (choć pokój słaby jak na 4*), wyżywienie bardzo dobre.
Dowieźli, odwieźli, wszystko na czas.
Czarterowe line lotnicze Electra z Bułgarii, samolot do Palmy stary i głośny, z powrotem lepszy.
Z wycieczek nie korzystałem, zrobiliśmy sobie we własnym zakresie.
W sumie nie wiem, czego jeszcze mógłbym oczekiwać - nie jeżdżę z biurami podróży, więc naprawdę nie wiem - wybraliśmy Itakę, bo tak wyszło nam taniej, niż gdybyśmy organizowali sobie wszystko sami.
I były to udane wakacje. Po prostu.ZaletyPrzeloty i transfery dobrze zorganizowane, hotel na dobrym poziomie.WadyJak dla mnie - brak. Ale ja nie oczekuję od biura podróży za wiele, byle dowieźli; przywieźli i zapewnili przyzwoity hotel ;) -
-
~Katarzyna / 2023-07-30 14:38
Biuro nie publikuje wszystkich opinii po wycieczkach. W naszej nie było wulgaryzmów, danych osobowych. Przyznaliśmy nawet pięć gwiazdek na sześć za imprezę turystyczną, ale ośmieliliśmy się napisać o kilku niedogodnościach w hotelu, w którym spędziliśmy sześć nocy. Jako klienci chcielibyśmy wierzyć opiniom, które są dodawane przez uczestników wyjazdów organizowanych przez biuro. Itaka publikuje tylko zachwyty i od czasu do czasu dorzuci jakąś krytyczną, żeby wyglądało wiarygodnie. Żenujące. Klient, płacąc niemałe karty, nie wie, na co się pisze. ZaletyWidzieliśmy, ale cenzura sprawiła, że został tylko niesmak.WadyNie można polegać na opiniach zamieszczanych w ofertach imprez. Zbyt duża selekcja. -
~Megg / 2023-07-30 11:03
Niestety jedyne co mogę powiedzieć o biurze podróży ITAKA to ze potwierdzam, iż zeszło na psy. Nigdy więcej z nimi nigdzie nie pojadę. Jak sprzed wielu lat ta sama tendencja pakowania Polaków do najgorszych „dziur” hotelowych. Hotel GREEK PRIDE HOTEL w Grecji oczywiście nie zgodny ze zdjęciami. Mieliśmy mieć balkon i widok na ogród, a pokój mieliśmy w zasadzie na basenie-brodziku. W pokoju paskudny zapach nie dość ze z kanalizacji to jeszcze z mocno chlorowanego baseny. Na prośbę o zmianę pokoju sławne: nie ma wolnych czyli ściema. Przyjechaliśmy w nocy do pokoju bez prądu i tak do godziny 10.00. Masakra. Pani rezydentka nie przejęła się problemem zbywając nas wymówkami jak dla dzieci. Nie wiem po co maja tam rezydentów skoro w ogóle się nie angażują i biuro tylko przywozi i ciao. Jedzenie tendencyjne po 3 dniach już chce sie czegoś innego. Wyganiają z restauracji równo z czasem. Byłam z ITAKĄ na wyjeździe dobrych pare lat temu i było Ok. W tym roku totalne rozczarowanie. Upychanie i wypychanie klientów. Aha bylismy na wykupionej wycieczce w Salonikach i żałuje kasy. Pani przewodniczka bez polotu przeleciała z nami przez miasto a na końcu się wstawiła zapominając o połowie wycieczki. NIE POLECAM!!!! ZaletySamolot spóźnił sie tylko 20 minWadyNie widze zalet -
~Iza / 2023-07-29 14:45
Kupiliśmy wycieczkę last minute przez internet na stronie itaki,jak chcieliśmy w biurze dopytać o wycieczkę to usłyszeliśmy ze teraz wszystko musimy załatwiać przez internet skoro nie kupiliśmy w biurze,hotel który na Google miał dobre opinie okazał się katastrofą,zdjęcia umieszczone na stronie itaki robione dawno temu bo w rzeczywistości wygląda inaczej,rezydent totalnie nas olewał na pytanie za co ten hotel ma 4gwiazdki odpowiedział że czego byśmy więcej chcieli,samolot mieliśmy o 4.40 a z hotelu musieliśmy wymeldować się dzień wcześniej o12.00,nikt wcześniej nas o tym nie poinformował a rezydent stwierdził żebyśmy to sobie załatwiali przez internet skoro kupiliśmy online. -
~Dorota / 2023-07-29 10:15
Brak kotnatku z rezydentem na miejscu. Zgłosiliśmy problem z pokojem i zero odpowiedzi. Nie chodzi o to, że nie speniono naszej prośby. To jest po prostu brak jakokokolwiek kontaktu. Rezydneta nie odpowiedziała na wiadomości, mail do Itaki bez odpsiiwedzi, nawet biuro pośrednictwa które sprzedało nam wycieczkę, nota bene za 23 000 zł nie udzielono żadnej odpowiedzi. Trakowanie klienta poniżej wszelkich standardów. WadyBrak kontaktu z Itaką. Taki totalny, 100 % Brak jakiekolwiek kontaktu. -
~Edyta / 2023-07-28 10:25
Biuro podróży jest wporzadku ale rezydentki pracujące na.w Turcji Kuşadası beznadzieja zero pomocy i bez wiedzy dziewczyny wracajcie do Polski -
~Mona / 2023-07-26 23:04
Panie rezydentki Magda i Paulina obsługujące hotel Papi Hiszpania masakra, zero kontaktu zero pomocy, są tylko gdy chcą sprzedać wycieczki fakultatywne, nic więcej ich nie interesuje. Miałyśmy z córką duży problem, żadna nie odbiera telefonu, nie ma co na nie liczyć. Traktują ludzi jak gówno, a niby do pomocy, nie liczcie na to. Naprawdę powinny dostać naganę za to że nie odbierają telefonu i nie ma z nimi żadnego kontaktu! Nie liczcie na pomoc Itaki, tylko sprzedają wycieczki a potem ich człowiek nie interesuje, zwłaszcza pani Magda hotel Papi Malgrat dr mar Hiszpania, zero kontaktu, nie odbiera nie odpisuje, pozostawia na pastwę losu. Nie polecam i przestrzegam! WadyRezydentki hotelu pani Magda i pani Paulina -
~Jerzy / 2023-07-26 19:41
Po powrocie z wakacji Itaka blokuje publikacje wystawionych komentarzy. ZaletyBrakWadyBrak szacunku dla klienta -
~Łukasz / 2023-07-25 11:55
z całego serca odradzam zakupu wakacji w firmie Itaka. Podczas wyboru wakacji zostałem zapewniony o pobycie w danej części hotelu, która była nowsza oraz o pokoju z widokiem na ocean. Ostatecznie żadna z tych obietnic nie została spełniona. Wylądowałem w zupełnie innej części hotelu z pokojem na widok pola. Firma w żaden sposób nie chciała okazać wsparcia w tej sprawie i wszystkiego się wypierała. Nie wspomnę o braku szacunku ze strony rezydenta, który podczas rozmowy ze mną bezczelnie się rozłączył. Ostatecznie nie uzyskałem pomocy od żadnego pracownika, którzy swoją drogą nawet nie okazywali zainteresowania tą sprawą. Firma Itaka ewidentnie cechuje się nie prawdomównością oraz brakiem jakiegokolwiek szacunku do klienta. Prosze zastanowić się więcej niż dwa razy przed wyborem tego biura podróży. Rzeczywistość jest zupełnie inna niż przedstawiają to pracownicy. ZaletybrakWadyrezydent, pracownicy -
-
~r / 2023-07-24 11:44
oszukuja na sprzedawaniu posiłków mimo, ze na miejscu nie ma mozliwosci skorzystania z nich z tego powodu , ze nie ma jeszcze doby hotelowej albo wieczorem dzien przed lub nocy w czasie wyjazdu nie ma mozliwosci otrzymania suchego prowiantu.
-
~Łukasz / 2023-07-24 09:27
Wysyłają turystów mimo pożarów. Co z tego, że na części wyspy nie ma pożarów jak i tak wakacje odbędą się w chaosie i zagrożeniu, a miejsca turystyczne będą ograniczone! Wyspa jest mała, a sytuacja jest dynamiczna! Nie polecam! -
~Damian / 2023-07-23 13:06
Ale dostaniecie teraz po opiniach, hotel obok się jara na rodos, a babka na infolini zapewnia, że wszystko jest git i nie planują nic z tym zrobić -
~Rozszczarowany klient / 2023-07-23 11:28
Wakacje na Sardynii w lipcu. Tragedia. Pokój z grzybem, pleśnią. Pan rezydent Karol twierdzi że to standard i nie ma co dramatyzować. Hotel q ofercie 4*, rzeczywistość 3*.
Co do hotelu nie mamy większych zastrzeżeń oprócz "grzyba w standardzie " natomiast zachowanie pseudo rezydenta dramat. Pan Karol do wymiany na juz. Wogole jak mogliśmy mieć jakiekolwiek zarzutu do pokoju jak był czysty. Poczuliśmy się pierwszy raz jak oszuści którzy widzą i czują smród stęchlizny w pokoju. Zero pomocy z Pana strony.
Mysle że już czas podziękować Panu za wspolpraceWadyPan Rezydent!
strona 7 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »