strona 13 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Barbara / 2023-01-15 17:05
Obsługa fatalna , rezydent ( Zanzibar Kiwengwa Beach Resort hotel , myśle ze nie ma pojęcia o pracy z ludźmi i komunikacji z klijentem. Słabe szkolenie personelu. Zła komunikacja między biurem a hotelem ( nie ipoinformowanie hotelu o tym ze w grupie jest osoba na wózku inwalidzkim i to nie pierwszy raz podróżując z wami ) kiepska wiedza personelu sprzdajcego wycieczki w biurze Itaki -
-
~karol / 2023-01-08 19:33
Rezydent powinien się nazywać informator lub sprzedawca wycieczek, nie ogarniał niczego bo mu się nie chciało i tyle. Biuro obsługi klienta ma weekend i święta więc też 4 dzień cisza bez echa. To był ostatni raz współpracy z nimi są biura które szanują klienta. Nie polecam bo tanio nie jest a konkurencja też zaprasza. ZaletybrakWadyludzie tam pracujący -
~Andrzej / 2023-01-05 14:22
Byłem na super Urlopie Egipt Jordania Izrael Monika była naszym Pilotem Jest Super ❤️???????????? Serdeczności ❤️ -
~Ania / 2023-01-03 14:16
Nigdy więcej złodzieje i tyle. Z przyczyn losowych nie mogłam pojechać na wycieczkę zero postawy proklpient zwłaszcza w tych czasach. Pieniądze stracone i wyrzucone w błoto -
~Dora / 2022-12-29 14:27
Bardzo lekceważące podejście do klienta. Biurze Itaka zależy jedynie na tym aby dobrze sprzedać, cała reszta się nie liczy. Składałam reklamację wraz odwołaniem ze względu na wszechobecne karaluchy w pokoju hotelowym, a także bardzo słaby standard w pokoju, wszystko oczywiście potwierdzone zdjęciami, niestety otrzymałam negatywną odpowiedź i to po wielu kolejnych mailach z przypomnieniem. Biorąc pod uwagę fakt, że wiele podróżuję, jest to dla mnie niezrozumiałe, jak można dopuścić w ogóle do takich sytuacji - to po pierwsze, a po drugie - nie reagować po fakcie. Przykre bardzo. -
~Patryk / 2022-12-29 13:12
Łącznie są 3 gwiazdki i to tylko i wyłącznie dla hotelu, bo dla Itaki nie dam żadnych gwiazdek. Dlaczego? de facto oferta zgadzała się z realiami. Jedyne co mógłbym się przyczepić to poduszki podłużne i dla mnie były niewygodne ,grzyb w jednym miejscu (ale ok, nie ma tragedii) ,no a alkochole w hotelu możnaby niektóre nalewać samemu jak miałem w hotelu na Gran Canariii, ale ok. Ogólnie to nie zostałem poinformowany, również nie jest to napisane w szczegółach ,że z lotniska busem jedziesz do hotelu na koszt własny. Po przyrodzie do Hiszpanii, dostałem informacje że trzeba poczekać na busa, w odpowiedzi nic nie sugerowało że chodziło o Hiszpański Publiczny Transport. Ale ok, myśle sobie ,dobra dojadę. Nie dostałem również informacji o tym że dojazd do tego hotelu będzie z przesiadką. Ogólnie czekałem dłużej bo nie w każdym busie było wystarczająco miejsca. Dobra ,przebolałem, kupiłem kolejny bilet w innej miejscowości, 30 km od lotniska by trafić już faktycznie do hotelu. Co się okazało? rezydent zaznaczył nie ten hotel ,w którym miałem być więc wydałem kolejne 40 zł na dojazd do tego hotelu już właściwego. Rezydenci są tylko po to by trzepać kasę i nie można w ogóle na nich polegać. Nie dostałem w ogóle informacji na temat samych połączeń. Ani jeden ani drugi rezydent nie odpisał na moją wiadomość. Totalna ignorancja. Lepiej bym sobie poradził i wyszło by mi taniej, gdybym sam bez nich poleciał. Czuje się oszukany, z Rainbow na Gran Canaria biuro zorganizowało transport do hotelu jak i powrót z wakacji. Szczerze mówiąc jestem rozczarowany i nigdy nie wykupię wycieczki przez tą agencję. Odradzam. Dodatkowo fakt, było promocja o 1000 zł i Teneryfa kosztoła 5200, i tyle była warta. Te 1000 zł więcej już by było przepłaceniem, jeśli musiałem transport do hotelu i z powrotem ogarniać sobie sam. Pozdrawiam -
~Viki / 2022-12-25 21:47
Jako biuro ok. Ale jako oferty noclegowe zawsze polakow lokują do najgorszej części hotelu gdzie biegają jaszczurki po korytarzu a nawet w niektórych pokojach plus łazienka
w niektórych hotelach nie estetyczna by się wykąpać tam. Płaci się naprawdę nie małe pieniądze ale z tymi klientami w hotelach Dają minus dla biura. -
~monika / 2022-12-25 12:09
Porażka - kupując wczasy zaznaczałam , że zależy mi na bezpośrednim przelocie i przyrodniczym objeździe. Dwa tygodnie przed urlopem dostałam wiadomość że lot jest z międzylądowaniem, na miejscu przewodniczka kompletnie bez wiedzy przyrodniczej - krocionoga nazywała dżdżownicą i twierdziła, że na Madagaskarze nie ma owiec, których liczne stada mijaliśmy busem, na koniec obruszyła się, że jest historykiem sztuki a nie przyrodnikiem !!! Wymuszanie zakupu fakultetów w pierwszym i ostatnim dniu objazdu - alternatywą jest siedzenie w pokoju hotelowym w którym mieści się tylko łóżko, hotel w paskudnym miejscu. Dodam, że w ofercie było plażowanie lub basen -hotel nie posiadał basenu, a do plaży było 50 min. Podczas pobytu stacjonarnego opcja All Inclusive okazała się soft all inclusive. Jedynym plusem okazał się hotel na pobyt stacjonarny: Royal Beach, który polecam z czystym sumieniem. Nie polecam objazdówki z Itaką!!! ZaletyHotel na pobyt stacjonarny- Royal Beach - czysty, zadbany, świetna obsługa, pyszne jedzenieWadybrak wiedzy przewodnika, pierwszy i ostatni dzień objazdu polegający na siedzeniu w obskórnym hotelu, mijanie się z prawdą w ofercie -
-
~Ann / 2022-12-24 17:37
Nigdy więcej ITAKi każda reklamacje rozpatrują na nie
, zero postawy proklienta. Ja straciłam prawie 4000 oni dwóch klientów. I będą zawsze każdemu odradzać to biuro. Niech im się w końcu ktoś dobierze do tylka mi szkoda czasu . -
~Wacik / 2022-12-23 19:08
Oszuści cena oferty o tysiąc droższa od oferty zgłoszono do UOKiK nie polecam -
~Halina / 2022-12-03 10:07
No i my także sparzyliśmy się z biurem itaka.
Z biura sprzedawana jest klassa bissnes,za którą zapłaciliśmy ponad 6000 więcej.
Na lotnisku okazało się że to klasa premium.
Po złożeniu realizacji poinfomowano nas, że ten lot (Madagaskar) nie ma premium tylko bissnes.
Dla nas klasa którą chcieliśmy nie spełnia oczekiwań. Według nas bissnes to siedzenia które przekształcenie mają w legowisko A nie siedzenia które się lekko odchylają do tyłu.
Żenada. Człowiek uczy się całe życie, ale żeby tak się dać wyrokować to w głowie się nie mieści.
NIE POLECAM.WadyCzujemy się wyrolowani na 6000 złotych -
~Halina / 2022-12-03 10:06
No i my także sparzyliśmy się z biurem itaka.
Z biura sprzedawana jest klassa bissnes,za którą zapłaciliśmy ponad 6000 więcej.
Na lotnisku okazało się że to klasa premium.
Po złożeniu realizacji poinfomowano nas, że ten lot (Madagaskar) nie ma premium tylko bissnes.
Dla nas klasa którą chcieliśmy nie spełnia oczekiwań. Według nas bissnes to siedzenia które przekształcenie mają w legowisko A nie siedzenia które się lekko odchylają do tyłu.
Żenada. Człowiek uczy się całe życie, ale żeby tak się dać wyrokować to w głowie się nie mieści.
NIE POLECAM.WadyCzujemy się wyrolowani na 6000 złotych -
~Aneta I. / 2022-11-30 14:51
Biuro podróży publikuje nieprawidłowe informacje o promocjach wprowadzając w tym swoich klientów w błąd - dokonałam zakupu oferty promocyjnej (zniżka o 150 zł) - na lotnisku po przylocie okazuje się, że "promocja" polegała na tym, że biuro podróży nie opłaciło nam wizy i musiałam dopłacić z własnej kieszeni te 150 zł za osobę. Bzdurą jest informacja podana na stronie o tym, ile to "oszczędzam" dokonując zakupu. Itaka wykpiwa się w mailach, nigdy więcej nie chcę mieć z tym biurem nic do czynienia Wadycelowe wprowadzanie w błąd klienta -
~Ann / 2022-11-29 14:58
Biuro dramat. Nie polecam!!byłam na wczasach z tym biurem. Wydane 18.tys. w hotelu miał miejsce incydent, który zareklamowałam. Niestety reklamacja odrzucona. I tylko, że przykro nam...mnie tym bardziej. Nigdy więcej... -
~Marek / 2022-11-24 22:02
Kolejny niewypał z ITAKĄ. Furtaventura hotel PRINCESS. Drogo,tłoczno, najgorsze pokoje.. ZaletyKlimatWadyServices, posiłki, alkohole -
~Ola / 2022-11-16 22:00
Co tu firma do dupy.Nie przyznają się do błędów ZaletyCzarnogóra fajna i tyle.WadyBrak profesjonalizmu.Od września walczę o zwrot kosztów za transfer do hotelu w Czarnogórze -
-
~Bartosz / 2022-11-15 08:04
NIGDY WIĘCEJ ITAKI ! NIKOMU NIE POLECAM !
W sobotę ( 15.10.2022 ) wróciliśmy z tygodniowego pobytu w Turcji w hotelu Pine Bay Hotel 5*.
Informacje zamieszczone w ofercie, a rzeczywistość, która spotkała nas na miejscu to jest jedna wielka KPINA. Zdjęcia które ITAKA przedstawia w ofercie nijak mają się do stanu faktycznego. Na stronie widnieją trzy zdjęcia pokojów hotelowych – dwa standardowe oraz jedno bungalow. Oczywiście na zdjęciach pokoje wyglądają JAK NOWE – bardzo zadbane i czyste tak jak powinno to być w hotelu 5*. Na ich podstawie i na podstawie opisu hotelu zdecydowaliśmy się skorzystać z oferty. Pokój, który otrzymaliśmy po zameldowaniu w ogóle nie przypomina tego ze zdjęć! Jedyne do czego mogę to porównać to POKÓJ PRACOWNICZY DLA BRANŻY BUDOWLANEJ, a nie pokój w hotelu 5 gwiazdkowym! Nigdy nie spotkałem się z sytuacją gdzie w takim miejscu śpi się pod starym kocem niczym z PRL!
Śmiem twierdzić, że nie jeden hotel pracowniczy gwarantuje lepsze standardy niż ta dziura w której przebywaliśmy przez 7 dni. Zostaliśmy oszukani bez jakichkolwiek skrupułów.
Tak jak wspomniałem wyżej – nie jeden hotel pracowniczy może pochwalić się lepszym standardem niż te ustrojstwo które otrzymaliśmy. Minęło kilka dni ciągłego poszukiwania zanim wybraliśmy hotel, który miał spełnić nasze oczekiwania. Była to decyzja dobrze przemyślana na którą wpływ miał standard hotelu oraz to co hotel oferuje.
W ofercie można znaleźć informację, że w hotelu znajduje się:
1. BILARD – obsługa hotelowa nic na ten temat nie wie i kiedy chcieliśmy skorzystać dowiedzieliśmy się, że jest to nie możliwe ponieważ w hotelu nie ma stołu do bilarda.
2. JACUZZI – patrz wyżej.
3. KOSZYKÓWKA – obsługa hotelowa poinformowała nas, że co prawda boisko do koszykówki jest na terenie hotelu, ale niestety nie posiadają piłek.
4. TENIS – otrzymaliśmy dwie rakiety do tenisa z czego jedna była PRZEŁAMANA W PÓŁ. Oczywiście nie wyobrażam sobie grać takim sprzętem. Obsługa hotelowa poinformowała nas, że innych nie ma.
Itaka jako pośrednik zobowiązana jest do sprawdzania i kontrolowania tego co oferuje i za co pobiera pieniądze! Powiedzieć, że czujemy się przez nich oszukani to jak nic nie powiedzieć. Pracuję w handlu od wielu lat i nie wyobrażam sobie kpić z ludzi w taki sposób. Oczywiście napisaliśmy reklamację, z której ITAKA nic sobie nie zrobiła. Dodam tylko że za pobyt tygodniowy w październiku zapłaciliśmy ponad 3300zł za osobę.
-
~Gro / 2022-10-31 22:29
Mieliśmy okazję być w turcji z biura Itaka. Wybierając się na wycieczkę nie zostały spełnione najciekawsze elementy programu, przez co zmarnowaliśmy dzień - wycieczka była żenująca. Reklamacja została odrzucona ponieważ Itaka nie bierze odpowiedzialności za wycieczki, które sprzedaje!!! Zlecają je lokalnym firmom i nic ich nie interesuje, a ceny mają 100% wyższe niż u konkurencji
Stanowczo odradzam współpracę z tym biurem, kompletnie nie dbają o klientów, liczy się tylko kasa! -
~Ania / 2022-10-29 19:56
To zwykli naciągacze. Chciałam wyjechać na Cypr w dniach 13 do 20 listopada. Zrobiłam rezerwacje ale nie byłam pewna czy wszystko jest tak jak chciałam wiec nie opłacałam rezerwacji tylko udałam się do biura w Gdyni w chRiviera. Rozmawialiśmy o tym ze zależy nam na tym terminie i prosiliśmy żeby sprawdzić czy wszystko jest w porządku . Pan nam potwierdził ze wszystko jest tak jak chcieliśmy wiec zgodziliśmy się ma potwierdzenie. Dopiero po potwierdzeniu powiedział ze termin wyjazdu jest jednak na grudzień . Za zmianę terminu chce 1400 złotych. -
~Leszek / 2022-10-27 14:21
Mieliśmy być osiem dni w Tunezji od 13-20 Itaka oszukuje bo z hotelu zabrali nas 19 o godz.23 gdzie to jest osiem dni ,żeby chociaż na drogę dali jakieś kanapki ,a tu nic czyli wyp.nas na jeden dzień
strona 13 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »