Totalna porażka. Infolinia odbiera po kilku godzinach oczekiwania. Nie mają pojęcia jak rozwiązać problem. Konto można zlikwidować tylko listownie. Tak też uczynię. Jedna wielką porażka....
ZaletyBrak
WadyTotalne Dno
~Smutny Klient / 2017-08-01 18:56
Ocena: 1.00 / 5
60 minut czekam na połączenie z infolinią hop hop... może napiszę list?
Aby wypowiedzieć umowę trzeba napisać list buahha a potem odpisują że podpis się nie zgadza
Zaletybrak
Wadysame wady
15 lat
~Stefan / 2021-11-12 20:18
Ocena: 1.00 / 5
beznadzieja, złodziejski państwowy bank; oczekiwanie na infolinii trwa pierdyliard godzin, ODRADZAM!!!
Zaletybrak
Wadyjw
~steven / 2017-10-10 18:56
Ocena: 1.00 / 5
Skandal 30 minut czekam aby ktoś łaskawie odebrał połączenie na infolinii
Zaletybrak
Klient od 2005 roku - jutro zamykam konto w tym żałosnym banku
Wszystko było zgodnie z umową (więc nie postrzegam tego jako żaden +) do czasu aż próbowałem będąc za granicą zmienić numer telefonu.
Terminy realizacji usług zlewane, od 2 marca (dziś jest 6 kwietnia) nie byłem w stanie odblokować konta (zablokowana apliikacja IKO poprzez niewazny nr telefonu) - więc bank bedzie pokrywał wszystkie roszczenia, których nie byłem w stanie w tym czasie zrealizować. Nie odpuszczę.
~Winozaur / 2015-02-12 14:09
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to nieporozumienie. Nie mam w nim konta na szczęście ani jakichkolwiek relacji i generalnie dziwię się, że ktoś ma tam swoje pieniądze. Przede wszystkim nie działa infolinia...pod żaden nr nie można się dodzwonić; nie odpowiadają na maile. Najśmieszniejsze jest to,że nawet odrzucają połączenia alarmowe... Pewne jak w banku raczej nie dotyczy Inteligo
Zaletybrak
Wadyjw
nie udało mi się kupić produktu (pomimo usilnych starań)
~Wojciech / 2022-11-19 11:50
Ocena: 1.00 / 5
A można dać pół gwiazdki? Korzystałem wiele lat, obecnie Inteligo jest jak moloch, co ma w d... potrzeby klientów. Nie dość, że nie ma konta walutowego i PKOBP rżnie klienta na spreadzie, to blokują karty i przelewy z powodu widzi mi się to embargo to przelewy do banku nieprzyjaznego jedynej słusznej racji stanu. I zostałem z zablokowaną kartą bez możliwości dodzwonienia się na infolinię, ponieważ nie obsługuje niesłusznej zagranicy. Proszę troszeczkę to żartem traktować, ale czarę przepełniło umówienie się na wypłatę pieniędzy i zablokowanie mi z tego powodu karty. Czas zabrać swoją firmę z dala od tego bagna. Na koniec pani z infolinii powiedziała że parokrotnie dzwonili do mnie i nie odbierałem, szkoda że godziny jej pracy oscylowały tak koło 2 w nocy zagranicą.
ZaletyBrak
WadyDinozaur
~Zniesmaczony Klient / 2021-08-14 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Żenada !!!!!!!!!!!!!!!!!! - 30 moin oczekiwania i rozłączyłem się- firma krzak
~Archie / 2013-11-27 12:36
Zamknięcie konta pachnie dramatem, wszystko zablokowane ale informacji od 2 miesięcy od wysłania pisma brak.Totalne lekceważenie klientów którzy zrezygnowali z ich usług. Żałuję że zrobiłem to tak późno
Zaletyżadnych
Wadybrak kontaktu z klientem, obsługa klienta marnej jakości (wynikająca raczej z politykli firmy)
10 lat
~lenin72 / 2013-02-13 23:47
Moim subiektywnym zdaniem Inteligo to dziady - bezpłatne bankomaty i bezpłatne prowadzenie konta ma każdy inny bank i nie jest to żadna rewelacja. Wszystko jest ładnie i pięknie doputy dopuki nie zdarzy się jakaś sytuacja wynikająca z ewidentnej winy tej instytucji - oczywiście reklamacje nic nie dają ,a na infolinii siedzą tępe "maszynki" powtarzające tylko : "bardzo mi przykro". Na koncie już tylko trzymam niewiele ponad 100 zł.( bo za darmo) - chce żeby ta banda miała co robić obsługując moje konto.
DNO
ZaletyZadne
Wadywszystko
kilka lat
~Marek / 2016-06-21 14:07
Korzystam z Inteligo około 15 lat,
i myślałem ze ten niby bank coś chce zrobić dla własnych klientów, ale niestety wielkie rozczarowanie,
cokolwiek się tam o coś wnioskuje to zawsze odmowa!!!
Zaznaczam ze nie jestem przestępcą finansowym i spłacam swoje zobowiązania
" w terminie" no możne pośliznę się o dwa dni.:)(czasami)
ale jakiekolwiek składanie wniosków o podwyższenie debetu jest negatywne (przez 15 lat).nie wspomnę o pożyczkach
i innych produktach .
Dodatkowo zawsze obciążają konto za sms-y z info o saldzie , korzystanie z karty, i jeszcze jakieś o których nie wiem.
Reasumując Konto INTELIGO - Nikomu nie polecam i STRZEŻCIE się TEGO!!!
WadyAll-inclusive
15
~mbo / 2013-02-14 16:28
Brak wpłatomatów w przypadku konta wirtualnego to duza niekonsekwencja.
~Wujo / 2013-09-06 14:14
Mam konto w inteligo od 6 lat. Generalnie mnie zadowala w pełni, jedyne co to wkurzająca jest autoryzacja podpisem przy płaceniu kartą. Wprowadźcie PIN przy płaceniu i będę zadowolony w 100%