Zaletyżadnych
strona 6 z 7
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Marcin / 2013-09-10 09:35
Po "modernizacji" banku, straciłem możliwość wykonywania przelewów na 5 dni (jak na razie, pewnie będzie więcej). Tragiczna obsługa klienta. Bank, kiedyś był ok, jak widać wszystko się zmienia. -
-
~Marcin / 2021-07-06 17:17
Infolinia Inteligo to dno. Nie odbierają telefonów ZaletyBrakWadyDługi czas oczekiwania zakończony porażka. Po godzinie zrezygnowałem -
~Marta / 2021-07-01 09:41
MASAKRA. Zablokują konto z niewiadomych przyczyn a potem każą się kontaktować z infolinią, której nikt nie obsługuje!!!!!!! ODRADZAM TEN BANK !!!! Pozostawią bez środków do życia. Jeśli dysponujesz tylko 1 kontem masz problem!!!! ZaletyżadnychWadyszkoda czasu na wymienianie -
~Matylda / 2022-02-22 19:25
Zenujace jest to ze bank przetrzymuje pieniadze ,jesli zgubicie kody telef.to juz nie dostaniecie sie do swoich pieniędzy nigdy!!!!!Konsultanci na infolinii niekompetentni,niemili,nawet niepomocni!Nigdy w zyciu nikomu nie polece Inteligo za żadne skarby na swiecie !!!! ZaletyZero zero zeroWadyZenada!!!!!!! -
~max / 2022-08-01 11:05
kkkkk...aaaa nikt nie odbiera od 30min tylko melodyjka leci. obsługa klienta zero a chcę tylko zaaktualizować numer dowodu osobistego. ZaletybrakWadynikt nie odbiera -
~mcl5 / 2023-01-14 07:52
Zmieniłem całkowicie swoją opinię na temat Inteligo. Bez żadnego powodu zablokowano mi dostęp do serwisu WWW (nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego) i do tego problemy z nadaniem pin-u do nowej karty do bankomatu. Tak, że nie mam dostępu do swoich własnych pieniędzy i zostałem z nieopłaconymi rachunkami i bez środków do życia. Zastanawiam się nad zmianą banku. ZaletyKiedyś same zalety.WadyTeraz same wady. -
~Michal / 2021-11-30 21:05
Bardzo długo czekałem na połączenie z konsultantem. Ostatecznie po 30 min odpuściłem. Masakra! ZaletyBrakWadyMase -
~Mike / 2018-09-30 18:47
Te same problemy: na infolinii nikt NIE odbiera. Karty nie mogę zamówić on-line. Zamykam konto. -
-
~Mirek / 2015-06-09 12:04
W sumie potwierdzam że Inteligo się stacza i niestety dziadostwo !
Nie dawno brałem udział w programie mam mamInteligo i polecenia osoby okazuje się ze gwarantowana nagroda to bajka którą można wsadzić sobie miedzy książki bank się stacza i jest coraz gorszy serwis - dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem .ZaletyBrakWadysame wady10lat -
~MrTtrs / 2022-08-01 21:36
Na infolini można wisieć godzinami i tak nikt nie odbiera. Na listy nie odpowiadają, a ostatni list z potwierdzeniem odbioru wrócił do mnie. Wadytragiczna obsługa klienta... -
~Niedoszła klientka / 2017-08-28 12:14
Wypełniłam formularz zakłądania konta - żeby potwierdzić moje dane, miał zadzwonić konsultant, bo inaczej ani rusz. Próbowali trzy razy, ale raz nie mogłam rozmawiać i poprosiłam o kontakt o konkretnej godzinie. Dwa razy dzwonili wcześniej, kiedy nie mogłam rozmawiać i kontakt więcej nie nastąpił. Dodzwonienie się na ich infolinię graniczy z cudem (telefon prawie poparzył mi ucho), a na e-mail z pytaniem o zakładanie konta nie odpisali ani słowem.
Zaletyza darmo, mała opłata za kartęWadytrudności w założeniu konta, dodzwonienie się na infolinię w ciągu przyzwoitego czasu graniczy z cudem, problemy z kontaktemkonta nie założyłam, bo konsultanci nie potwierdzili wypełnionych przeze mnie danych, a innego rodzaju potwierdzenia danych (np. poprzez drobny przelew z innego swojego konta) brak -
~Niezadowolony / 2017-10-11 09:42
Dzwonie na infolinie czekam ponad 30 minut i nic nikt nie odbiera
RafałWadyOlewanie klientów. -
~Olm / 2018-02-23 14:32
Dodzwonic sie normalnie nie mozna identyfikator pozniej haslo i jeszcze nie ma tematu o co sie chcialo zapytac -
~Paweł / 2021-05-26 11:45
Koszmar i tragedia. Dodzwonić się nie da rady pod żaden z numerów, zamiast tego, można sobie godzinami słuchać irytującej muzyczki. W czasach, kiedy jesteś zabezpieczony na kilka różnych sposobów i możesz potwierdzić swoją tożsamość, na swoim koncie internetowym, nie możesz zmienić nr. telefonu, bo trzeba to zrobić telefonicznie. Ale jak to zrobić telefonicznie, skoro nie można się dodzwonić? Ano nie można. Koniec tematu. Jutro idę do banku i Bóg mi świadkiem, że jeśli tam będą mi robić z tym problemy, zacznę wyzywać. Tak wygląda wygodne bankowanie według Inteligo. Naciąganie klientów na koszty, nie odbieranie telefonów, zmuszanie do wizyt w banku. W czasach Internetu. Udowodniliście mi, że niepotrzebnie czekałem z szukaniem konta u konkurencji. Usługa żenująco słaba. Odradzam. ZaletyNie stwierdzam.WadyDodałbym jeszcze niejedno zdanie, ale po co? -
~Paweł / 2022-08-19 10:47
Infolinia to fikcja nie można się dodzwonić nikt nie odbiera masakra -
~Piotr z W-wy / 2014-11-27 14:18
KIEDYŚ WZIĄŁEM DEBET 200)ZŁ< SPŁACIŁEM I Ci Złodzieje okradają mnie nadal,
Zrobili to dwukrotnie na sumę 400zł, nie odpowiadają na maile , więc sprawa trafi do Sądu. Dość Złodziejstwa.ZaletyżadnychWadysame -
-
~Piotrek / 2015-08-24 12:26
Fatalne konto oczekiwanie az ktos laskawie odbierze telefon jest przegieciem a jak juz ktos odebral to czkelem 10 min az laskawie pani sprawdzi w komputerze dlaczego debetu nie mam. I propo debetu na stronie napisane jest ze w 90 sekund a mi powiedziano ze mam do 5 dni sobie czekac jakies jajca z ludzi robia odradzam kazdemu ZaletyBRAK -
~PiT / 2021-09-30 19:57
Jakaś katastrofa. Założyłem konto Oszczędnościowe dla córki powiązane ze swoim. Gdy córka skończyła 13 lat bez ostrzeżenia zamknięto konto i skradziono całe oszczędności. Już miesiąc włączę o zwrot kilku tysięcy z tego konta ale póki co bezskutecznie. ZaletyBrakWadyObsługa jak za komuny. -
~Powell / 2013-09-16 12:47
Nie polecam nikomu tego konta od czasu zmiany serwisu na nowy, ciągle są na nim błędy nie pozwalające na przeprowadzenie transakcji (np. zakladanie lokaty) a wysłanie informacji mailowych o tych błędach nie skutkuje żadną odpowiedzią ze strony inteligo. Przez kilka lat był to dobry serwis jednak dziś zdecydowałem ze szukam czegoś innego, banku gdzie traktuje się klienta poważnie a nie udaje ze się nic nie dzieje. Jak w tak poważnej instytucja jaką jest bank można było wdrożyć niedziałający serwis zawierający masę błędów. powyzej 6 lat -
~qqr / 2022-08-10 12:44
Czas oczekiwania na konsultanta jest absurdem. Jest to kilkanaście minut, przy czym do załatwienia ostatniej sprawy potrzebowałem trzech kolejnych telefonów.
strona 6 z 7
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »