Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 137 opinii

2.19 / 5

  • Prostota obsługi
    2.38
  • Oferta
    2.20
  • Obsługa klienta
    2.08

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niedoszła klientka / 2017-08-28 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypełniłam formularz zakłądania konta - żeby potwierdzić moje dane, miał zadzwonić konsultant, bo inaczej ani rusz. Próbowali trzy razy, ale raz nie mogłam rozmawiać i poprosiłam o kontakt o konkretnej godzinie. Dwa razy dzwonili wcześniej, kiedy nie mogłam rozmawiać i kontakt więcej nie nastąpił. Dodzwonienie się na ich infolinię graniczy z cudem (telefon prawie poparzył mi ucho), a na e-mail z pytaniem o zakładanie konta nie odpisali ani słowem.

    Zaletyza darmo, mała opłata za kartę
    Wadytrudności w założeniu konta, dodzwonienie się na infolinię w ciągu przyzwoitego czasu graniczy z cudem, problemy z kontaktem
    konta nie założyłam, bo konsultanci nie potwierdzili wypełnionych przeze mnie danych, a innego rodzaju potwierdzenia danych (np. poprzez drobny przelew z innego swojego konta) brak
  • ~Konrad / 2017-08-18 14:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Pomimo wielokrotnego podjęcia próby dodzwonienia się na infolinię ta sztuka mi się nie udała, gdy wybiło 30 min oczekiwania przy nudnej muzyce rozłączyłem się. Nie polecam tego banku, chyba że potrzebujecie czegoś co Wam podniesie ciśnienie....
  • ~Smutny Klient / 2017-08-01 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    60 minut czekam na połączenie z infolinią hop hop... może napiszę list?

    Aby wypowiedzieć umowę trzeba napisać list buahha a potem odpisują że podpis się nie zgadza
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    15 lat
  • ~Tamara / 2016-08-11 20:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Od ponad dwóch miesięcy próbuję odblokować dostęp do konta w internecie - to skandal. Jak już się dodzwonię i zaloguję i odpowiem na pytania poprawnie to mi odpowiadają że w systemie widać ze wcześniej podałam niepoprawne dane i zbywają mnie i tak w kółko coś nie tak. Mówili że się ktoś skontaktuję i nikt nie dzwonił. Mam już dosyć. Czy wy nie widzicie że przez takie coś tracicie klientów.
  • ~MAłgorzata / 2016-07-21 10:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Czekając się na połączenie z infolinią, można się zestarzeć. To zniechęca do korzystania z usług tego banku
    Wadyinfolinia
  • ~Marek / 2016-06-21 14:07
    Korzystam z Inteligo około 15 lat,
    i myślałem ze ten niby bank coś chce zrobić dla własnych klientów, ale niestety wielkie rozczarowanie,
    cokolwiek się tam o coś wnioskuje to zawsze odmowa!!!
    Zaznaczam ze nie jestem przestępcą finansowym i spłacam swoje zobowiązania
    " w terminie" no możne pośliznę się o dwa dni.:)(czasami)
    ale jakiekolwiek składanie wniosków o podwyższenie debetu jest negatywne (przez 15 lat).nie wspomnę o pożyczkach
    i innych produktach .
    Dodatkowo zawsze obciążają konto za sms-y z info o saldzie , korzystanie z karty, i jeszcze jakieś o których nie wiem.
    Reasumując Konto INTELIGO - Nikomu nie polecam i STRZEŻCIE się TEGO!!!
    WadyAll-inclusive
    15
  • ~Piotrek / 2015-08-24 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne konto oczekiwanie az ktos laskawie odbierze telefon jest przegieciem a jak juz ktos odebral to czkelem 10 min az laskawie pani sprawdzi w komputerze dlaczego debetu nie mam. I propo debetu na stronie napisane jest ze w 90 sekund a mi powiedziano ze mam do 5 dni sobie czekac jakies jajca z ludzi robia odradzam kazdemu
    ZaletyBRAK
  • ~Mirek / 2015-06-09 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    W sumie potwierdzam że Inteligo się stacza i niestety dziadostwo !
    Nie dawno brałem udział w programie mam mamInteligo i polecenia osoby okazuje się ze gwarantowana nagroda to bajka którą można wsadzić sobie miedzy książki bank się stacza i jest coraz gorszy serwis - dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem .
    ZaletyBrak
    Wadysame wady
    10lat
  • ~:( / 2015-06-02 07:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekając na połączenie z infolinią można się zestarzeć. Bank bez
    własnych placówek powinien mieć infolinię bez zarzutu, a tu klops.
  • ~Klient / 2015-03-05 10:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli jesteś znudzony życiem i masz mnóstwo wolnego czasu - zakładaj konto w Inteligo. Tam mają promocje - czekanie min 1h na połączenie z konsultantem, który przełączy Cię do innego konsultanta zaledwie po następnej godzinie oczekiwania.
    Zaletykomunistyczny moloch po połączeniu z PKO
    Wadybrak zalet
    2
  • ~Winozaur / 2015-02-12 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to nieporozumienie. Nie mam w nim konta na szczęście ani jakichkolwiek relacji i generalnie dziwię się, że ktoś ma tam swoje pieniądze. Przede wszystkim nie działa infolinia...pod żaden nr nie można się dodzwonić; nie odpowiadają na maile. Najśmieszniejsze jest to,że nawet odrzucają połączenia alarmowe... Pewne jak w banku raczej nie dotyczy Inteligo
    Zaletybrak
    Wadyjw
    nie udało mi się kupić produktu (pomimo usilnych starań)
  • ~Piotr z W-wy / 2014-11-27 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    KIEDYŚ WZIĄŁEM DEBET 200)ZŁ< SPŁACIŁEM I Ci Złodzieje okradają mnie nadal,
    Zrobili to dwukrotnie na sumę 400zł, nie odpowiadają na maile , więc sprawa trafi do Sądu. Dość Złodziejstwa.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~kolo / 2014-10-31 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    A w moim przypadku bank szuka DZIURY W CAŁYM w kwestii uznania praw do nagrody (w programie poleceń). Wszystko wygląda na jedno wielkie OSZUSTWO. Pozostaje walczyć do upadłego i ostrzegać wszystkich znajomych aby trzymali się z daleka od tego pseudo-banku. Program ma wyłącznie na celu zwabienie nowych klientów, chociaż moim zdaniem DZIWNE I ZAWIŁE PRAKTYKI jakie później wobec nich stosuje, równie szybko ich zniechęci.
    Zaletynic nie trwa wiecznie-moja przygoda z inteligo też
    Wadyto jedna wielka... WADA
    mam go już ZBYT DŁUGO
  • ~krysia / 2014-10-31 16:04
    Ocena: 5.00 / 5
    super konto. mam od 2 lat i nigdy nie miałam z nim problemów. przynajmniej nie wciskają innych rzeczy. Polecam
    Zaletyinternetowe, szybkie, łatwe w obsłudze
    Wadybrak
    2
  • ~kitula987 / 2014-09-29 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    żałosne
    Zaletyżadnych , oszustwo.., ma być darmowe , a raptem znikają pieniądzeza jakieś opłaty!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyWszystkie jakie są Możliwe, ale tak robi PKO BP!!!!
  • ~szepard / 2014-07-01 14:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem w Inteligo od samego początku. Po przejęciu przez PKOBP rozpoczął się proces degradacji. Jest coraz gorzej w zakresie np. tworzenia nowych interfrejsów, mało czytelnych. Np. nie można stosować małych liter w przelewach deklarowanych co znacznie zaciemnia ich obraz na listach. Tłumaczenie, że lepiej się czyta małe znaki nie dociera do twórców. Na gorsze zmienią się również mało czytelne zasady prowadzenia rachunku.
    Zaletynie miałem problemów z Konsultantami
    Wadyulepszxenie, które okazało się pogorszeniem funkcjonowania serwisu
  • ~TheReakMan / 2014-05-26 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    GDZIE TE WPLATOMATY NIBY????????????????
    Wadynieczytelnosc serwisu, niekompetentna obsluga, ukryte koszta
    9
  • ~dziadygho / 2014-05-21 16:26
    Ocena: 4.33 / 5
    inteligo ma od niedawna wplatomaty i to jest ich najwikeszy plus tzn kiedys nie mieli, ostatnio wprowadzili wiec teraz nie ma na co narzekac.
    Zaletywplatomaty, obsluga klienta, na infolinii i facebooku
    Wadykonta walutowe
    10 lat
  • ~lewykrewy77 / 2014-05-21 16:10
    Ocena: 4.33 / 5
    a ja posiadam konto też coś 9 lat i nie narzekałem nigdy i nadal nie narzekam. Ciesze się najbardziej, ze sa wplatomaty, ktroe wlasnie w ostatnim roku wprowadzono wiec ten argument, ze ostatnie lata to koszmar do mnie nie trafia
    Zaletyinternetowosc, wplatomaty, iko
    Wady-
    ok 9 lat
  • ~TheReakMan / 2014-05-20 08:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Konto posiadam ponad 9 lat, wszstko bylo ok, ale ostatnie 2 lata to juz koszmar. Posiadalem debet odnawialny i zaczely sie cuda, blokowanie srodkow z powodu 3 groszy, jedyne wyjscie - biec do banku i wplacac te grosiki zeby odblokowlai konto, gdzie bvla juz wyplata, ale sami sobie tych 3 groszy zabrac nie mogli. Koszmarna obsluga telefoniczna, ciagle jakies dodatkowe oplaty, wogole niejasne zasady. Serwis stal sie nieczytelny.Musialem sie prosic o to by nie przedluzali mi juz kredytu na nastepny rok, nie mogli uwierzyc ze chce splacic juz teraz, zaraz natychmiast. NIEPOROZUMIENIE! rezygnuje z tego banku w najblizszym czasie
    Zaletybrak
    Wadynieczytelny serwis, niesympatyczna i niekompetentna obsluga
    9
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1512
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 961
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901