Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 137 opinii

2.19 / 5

  • Prostota obsługi
    2.38
  • Oferta
    2.20
  • Obsługa klienta
    2.08

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2021-07-06 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia Inteligo to dno. Nie odbierają telefonów
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania zakończony porażka. Po godzinie zrezygnowałem
  • ~Marta / 2021-07-01 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA. Zablokują konto z niewiadomych przyczyn a potem każą się kontaktować z infolinią, której nikt nie obsługuje!!!!!!! ODRADZAM TEN BANK !!!! Pozostawią bez środków do życia. Jeśli dysponujesz tylko 1 kontem masz problem!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadyszkoda czasu na wymienianie
  • ~legendlite / 2021-06-02 15:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Infolinia tego PAŃSTWOWEGO molocha to D N O
    Nie sposób sie do nich dodzwonic a jak juz po 30 minutach sie uda to najpierw musisz odłuchac pierdolenia o Rodach Srodach natomiast konsultant nie umie odpowiedziec na towje pytanie
    KAZDY, powtazam KAZDY państwowy bank powinien byc zaorany z partyjnych prezesów a potem sprzedany tym prywatnym instytucja ,które potrafią robic bankowe interesy
    MEGA LIPA
  • ~Paweł / 2021-05-26 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar i tragedia. Dodzwonić się nie da rady pod żaden z numerów, zamiast tego, można sobie godzinami słuchać irytującej muzyczki. W czasach, kiedy jesteś zabezpieczony na kilka różnych sposobów i możesz potwierdzić swoją tożsamość, na swoim koncie internetowym, nie możesz zmienić nr. telefonu, bo trzeba to zrobić telefonicznie. Ale jak to zrobić telefonicznie, skoro nie można się dodzwonić? Ano nie można. Koniec tematu. Jutro idę do banku i Bóg mi świadkiem, że jeśli tam będą mi robić z tym problemy, zacznę wyzywać. Tak wygląda wygodne bankowanie według Inteligo. Naciąganie klientów na koszty, nie odbieranie telefonów, zmuszanie do wizyt w banku. W czasach Internetu. Udowodniliście mi, że niepotrzebnie czekałem z szukaniem konta u konkurencji. Usługa żenująco słaba. Odradzam.
    ZaletyNie stwierdzam.
    WadyDodałbym jeszcze niejedno zdanie, ale po co?
  • ~Hermes / 2021-04-16 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Długie 30 minutowe czekanie by połączyć się z kimś kto nic nie może, żal nie usługa, będę zamykał to konto jakie faktycznie było fajne 20 lat temu i zatrzymali się i stoją a czas płynie - nie polecam, omijać szerokim łukiem
    Zaletybyły 20 lat temu
    Wadytak dużo że długo było by kronikę wad spisywać i pomijać przekleństwa
  • ~Cora / 2021-03-01 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo, że jest to "konto internetowe" nie można wypowiedzieć umowy w sposób zdalny, tylko trzeba osobiście, ale na dodatek nie jest to proste, bo nie wszystkie placówki obsługują "takie rozwiązanie", tylko wybrane placówki, których listy nie można znaleźć w internecie, a więc pożegnanie się z kontem jest bardzo uciążliwe. Nie odpisują na zapytania czy wiadomości, a reklamacje rozpatrują na zasadzie "kopiuj-wklej" bez wgłębiania się w temat. Ponadto, mimo że zawiadamiają o możliwości zgłoszenia sprzeciwu do regulaminu i rozwiązania umowy, to jednak nie podają w jaki sposób można wyrazić taki sprzeciw, a wysłanie sprzeciwu w wiadomości mailowej wg Inteligo "nie ma skutków prawnych" i powoduje to naliczenie kolejnych opłat, przeciwko którym się sprzeciwiało. Obsługa jest na żenującym poziomie, koszty prowadzenia konta coraz wyższe, bez wzrostu oprocentowania rachunku
    Zaletybrak
    Wadybrak jasnej i konkretnych informacji, błędne podawania pouczenia, obsługa na niskim poziomie, brak wsparcia, wysokie koszty utrzymania konta,
  • ~Wojtek / 2021-02-02 21:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem czy o tym samym banku piszemy i czytamy ale ja zastrzeżeń żadnych nie mam.
    Przeciwnie obsługują mnie od wielu
    Zaletywszystko na czas
    Wady brak
  • ~Janek / 2021-01-28 11:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie odbierają telefonów, próba wielokrotnego kontaktu telefonicznego, steata czasu ze sluchawką w ręce. Brak sprawnej obsługi
  • ~Janusz / 2021-01-10 10:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości dodzwonienia sie na infolinie bo wiecznie wszyscy konsultanci zajęci a ja jak gupi wpisuje swój pesel i numer klienta w telefon i tak 3 razy aż braknie miejsca.Strona może jest ładna i czytelna ale nic poza tym bo nie można załatwić sprawy przez internety (np.zmiana miejsca zamieszkania) tylko trzeba wysyłać im listy. Bank zatrzymał sie na 2000 r.
    ZaletyStrona WWW
    WadyObsługa klienta
  • ~Adam / 2020-12-28 09:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Kiedyś to był bardzo nowoczesny bank (20 lat temu) niestety od dwudziestu lat pracownicy banku siedzą na zgniłych laurach i sycą się jeszcze dawnym sukcesem.

    Bank dla ludzi którzy wymagają jedynie by móc zrobić przelew, i zapłacić kartą. Klienci oczekujący czegoś więcej niestety muszą szukać gdzie indziej
    ZaletyProstota obsługi
    W sumie nie drogi (karta jedynie 4 zł lub 0)
    WadyPrzestarzały bank
    Brak możliwości zdefiniowania polecenia zapłaty na stronie banku (jedynie u operatora)
    Brak jakiejkolwiek funkcjonalności typu menadżer finansów, budżet itp.
  • ~Lecim / 2020-11-03 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, od 3 miesięcy nie mogę zamknąć u nich konta. Przylepiają się jak gówno do buta i nie chcą się odkleić. Zamknięcie konta tylko listownie, obecnie 3 wnioski odrzucone, jutro podejście numer 4. Infolinia też dramat, dzwoniąc do nich można w międzyczasie zrobić obiad. Zresztą po połączeniu też nie lepiej, na infolinii ludzie niekompetentni, którzy nie potrafią podać innych informacji niż stan konta i kiedy do kiedy należy zrobić przelew by nie było problemu z kontem. Najwyższe opłaty za najtańsze konto w Polsce. Ale nie daj boże wejdziesz na limit konta, to codziennie smsy dostajesz na numer telefonu, po kasę wiedzą jak wyciągnąć łapę.
    Zaletybrak
    Wadytrzymają klienta i robia pod górę z zamknięciem konta, wysokie opłaty za konto
  • ~Małgorzata / 2020-03-08 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Chory bank i konto. Od 14.02.2020 do dziś przetrzymują emeryturę mamy, bo wprowadzili zabezpieczenia niby. Karta kodów zablokowana, bo nie uzywana od 8 lat, dali sobie 4 dni robocze 8 dni temu na akceptację nowego narzędzia autoryzacji, czyli telefonu i nadal nie można wejść na konto, żeby przelać i wypłacić emeryturę. Na infolinii arogancja, 80 latki mają same obsługiwać kompa, córka nie może pomagać..
    Jak jutro mama nie odzyska pieniędzy, napiszę o tym wszędzie. Kpina i brak szacunku do klientów. Nie wchodzicie do Inteligo!!!!

  • ~Mariusz / 2019-11-26 11:31
    Ocena: 4.33 / 5
    Wszystkie problemy, również dotyczące aplikacji IKO zawsze udało mi się rozwiązać poprzez infolinię. Owszem, czasem chwilę muszę poczekać na zgłoszenie operatora, ale nigdy dłużej niż 5 minut.
    Raz, już jakiś czas temu miałem lekki zgrzyt, gdy wysłana karta płatnicza zaginęła gdzieś, ale stosunkowo szybko od mojego zgłoszenia wysłano mi nową.
    ZaletyMiła obsługa na infolinii, stosunkowo krótki czas oczekiwania na infolinii, w razie potrzeby przełączają do innego działu, zlikwidowano podawanie drażliwych danych przez telefon.
    Wadywysyłka kart (płatniczych, kodów) listem zwykłym.
  • ~Mike / 2018-09-30 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Te same problemy: na infolinii nikt NIE odbiera. Karty nie mogę zamówić on-line. Zamykam konto.
  • ~Mirosława / 2018-06-12 16:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno i kilo mułu! Wszystko ładnie i pięknie dopóki nie pojawią się problemy które na infolinii są nie do rozwiązania w prosty sposób!

    NOTORYCZNE problemy z kodami z kart kodów. Pomimo posiadania niezdrapanych kodów na karcie kodów, system usilnie twierdzi że wszystkie kody z karty zostały już wykorzystane, na infolinii twierdzą to samo. Pytam się jak to to możliwe? Chcesz aktywować nową kartę kodów? Nic trudniejszego! Spróbuj tylko zadzwonić z innego numeru niż ten podany w danych (zgubiłeś telefon, ukradli itp, itd) i staje się to niemożliwe pomimo podania miliona lub tryliona informacji na temat swojej osoby (nazwisko, pesel, dane dowodu osobistego itp). Zmiana danych osobowych w tym numeru telefonu? Nic trudniejszego! Nie zmienisz numeru telefonu dzwoniąc z innego numeru telefonu niż ten podany w danych bo przecież nie posiadasz obecnie aktywnej karty kodów która by Ci to umożliwiła gdyż rzekomo wszystkie kody zostały z niej wykorzystane pomimo że fizycznie nie są zdrapane. I tak tworzy się błędne koło. Zaznaczam po raz kolejny - w trakcie rozmowy podajesz trylion informacji na swój temat a i tak konsultant powie Ci że na tej podstawie nie jest w stanie stwierdzić że Ty to Ty.

    Zmieniasz dane w tym numer tego nieszczęsnego numeru telefonu, pisemnie, wysyłając dyspozycję zmiany osobowych na ich adres korespondencyjny. Liczysz zapewne że to koniec Twoich problemów? Nic bardziej mylnego! Nikt Twojego numeru telefonu nie zmieni ot tak po otrzymaniu przesyłki! Po aż 1,5 tygodnia od otrzymania przez nich przesyłki (sprawdziłam datę doręczenia po numerze przesyłki) dzwonią do Ciebie w czasie Twojej pracy co uniemożliwia odebranie. Oddzwonienie to następna spychologia - konsultant nie zmieni Twojego numeru telefonu na ten który złożyłeś w pisemnej dyspozycji zmiany numeru telefonu poświadczonej Twoim podpisem ponieważ to on musi zadzwonić do Ciebie a nie Ty do niego!? Na pytanie kiedy taka próba z ich strony nastąpi, w dokładnym przedziale, odpowiedzi nie uzyskasz! Masz grzecznie czekać, zwolnić się z pracy i być gotowym na odebranie telefonu!

    Spróbuj także kilkukrotnie zalogować się na swoje konto z adresu IP innego aniżeli ten dotychczas używany (przeprowadziłeś się, jesteś na wakacjach, etc) to zablokują ci ten kanał dostępu "Ze względów bezpieczeństwa". Jakich dokładnie? Tego się nie dowiesz tylko musisz posłusznie zadzwonić na infolinię i kajać się o odblokowanie dostępu.

    Bank najwidoczniej wychodzi z założenia że to Ty jesteś dla nich a nie oni dla Ciebie. Na każdym etapie prowadzonych rozmów z konsultantami zawsze dają Ci do zrozumienia że to oni mają przewagę nad Tobą oraz nastawienie domniemania nieuczciwości z Twojej strony.

    Co najlepsze, w całym tym czasie oczekiwania, masz zablokowaną możliwość dyspozycji swoimi pieniędzmi. Podkreślam - SWOIMI pieniędzmi!
  • ~Olm / 2018-02-23 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonic sie normalnie nie mozna identyfikator pozniej haslo i jeszcze nie ma tematu o co sie chcialo zapytac
  • ~Niezadowolony / 2017-10-11 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonie na infolinie czekam ponad 30 minut i nic nikt nie odbiera
    Rafał
    WadyOlewanie klientów.
  • ~steven / 2017-10-10 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal 30 minut czekam aby ktoś łaskawie odebrał połączenie na infolinii
    Zaletybrak
    Klient od 2005 roku - jutro zamykam konto w tym żałosnym banku
  • ~Halina46 / 2017-10-08 14:18
    Ocena: 2.00 / 5
    dostałam nową kartę w październiku nie moge jej aktywować , bowiem nikt nie odbiera telefonu dzisiaj trzymałam słuchawke półtorej godziny bez przerwy i nie uzyskałam połączenia to absolutny skandal!!!
    Czy tych konsultantów nikt nie kontroluje? Może ktoś podpowie co robić?
  • ~klientka od początku istnienia / 2017-09-13 12:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Dostałam nową kartę i nie jestem w stanie jej aktywować, bo od 3 dni wyskakują mi przeróżne błędy! Wiszę trzeci dzień na telefonie i nic... czy tam w ogóle ktoś odbiera telefony??? dzisiaj pół godziny, wczoraj 25 minut, w poniedziałek 3 razy po 15 minut!
    Zaletywygoda, jeśli nie ma jakiegoś problemu
    Wadybrak placówki stacjonarnej czy choćby okienka (np. w PKO)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1512
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 961
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901