Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8215 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Waldemar / 2025-09-26 20:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety ale InPost zszedł na p.y, mają całkowicie w głębokim poważaniu klientów. Zamówiłem przesyłkę do danego paczkomatu (gdzie przychodzą od kąd pamiętam) ale InPost ze względu na to że miał problemy (rzekome) z tym paczkomatem umieścił ją w innym punkcie oddalonym 15 km w jedną stronę od oryginalnego i jakoś zapomniało im się skontaktować się ze mną z jakąkolwiek propozycja rozwiązania sytuacji, po prostu umieścili ja gdzie im było wygodniej. Na złożona reklamacje standardowa formułka czyli mamy cię w dupie i co nam zrobisz.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Mila / 2025-09-26 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamieniałam paczkę w dniu 22. 09. Br. w jednej z górskich miejscowości . Paczka miała dotrzeć do sąsiedniego województwa. Jednakże system i firma zapomniała o tej przesyłce. Obudziła się dopiero po dwóch dniach roboczych. Paczka ruszyła w proces dostarczania w czwartek tj. 25. 09. Po milionach telefonów po rozmowach z chatem będę miała przesyłkę dzisiaj. Nie wiem o której godzinie., gdyż są zastrzeżone numery do centrum logistycznego w Rzeszowie. W Rzeszowie mamy dwa centra logistyczne. Jestem bardzo rozczarowana. Bardzo złamana ich zachowaniem. Ich brakiem odpowiedzialności, ich brakiem nie kompetencji.
    Wniosek jest taki nie korzystać z ich usług. Zgodnie z umową paczka powinna być dostarczona do punktu najpóźniej w środę. ( dwa dni robocze). Ten termin bez mojej zgody został przedłużony o kolejne 2 dni robocze. Oszukują tym, że 2 robocze od zamówienia usługi . A te dwa dni to czas odbioru przesyłki z paczkomatu przez kuriera. Masakra . Oszustwo itp. Pomimo zgłoszenia reklamacji brak reakcji. Brak odwagi cywilnej. Nie polecam. Ostrzegam.
  • ~Edycja. / 2025-09-25 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam w domu przez większość dnia,z internetu dowiedziałam się,że paczka została zwrócona do nadawcy w Chinach,zero kontaktu czy chęci zostawienia w żabce inmedio czy choćby na wycieraczce,kontakt z chatbotem na infolinii i oczywiście za późno na cokolwiek,a chyba powinni podjąć dwie próby dostarczenia.Mam wrażenie, że nie chodzi im o dostarczenie tylko powożenie za kasę.Z inpostem udaje się tylko odbiór w paczkomacie,ale nie zawsze można wybrać taką opcję.Rozczarowanie ogromne,bo bardzo czekałam na tę paczkę, czuję się oszukana.
    ZaletyTylko paczkomat
  • ~Sylwiusz / 2025-09-24 22:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Przekierowałem paczkę, bo musiałem pojechać. Gdy wróciłem, to pod kamienicą stał wóz kuriera, zapytałem, czy wyda paczkę, szukał, ale w swoim kurierskim bałaganie na pace busa, nie odndlazł, nie chciało mu się wysilic. Paczka jest niby w centrum logistycznym. Teraz, to ja mam w d... tą dostawę
    ZaletyBrak
    WadyZlewka
  • ~Wiktoria / 2025-09-24 21:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję Pani z infolinii! Złota kobieta! Jeśli macie problem z odebraniem paczki, Infolinia InPost na najwyższym poziomie! Mimo późniejszej godziny - miła obsługa, a nie jak na innych infoliniach.
  • ~Paweł / 2025-09-24 13:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier InPost nie był zainteresowany dostawą przesyłki.
    Bez poinformowania mnie o tym przesyłka została zwrócona do nadawcy (w Hiszpanii).
    Różne problemy z firmami kurierskimi sie zdarzają, ale InPost, łącznie ze swoim działem reklamacji to najniższa półka.
  • ~sbmisiek / 2025-09-24 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Negatywna. Chroni oszustów internetowych nie pozwalając na otwarcie przesyłki w obecności kuriera, lecz pozostawiając oszukanego odbiorcę samemu sobie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dbałości o klienta
  • ~Agata / 2025-09-24 10:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Tczew - bardzo nieprzyjemny kurier. Pracuje chyba za karę. Niestety wielokrotnie zdarzyło się,że kurierzy InPost byli bezczelni.
  • ~Anna / 2025-09-24 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier arogancki, nie wykonuje swojej pracy, tylko ją udaje. Paczka (z zagranicy) została przez firmę InPost zwrócona do nadawcy, bo zdaniem pana kuriera powinnam, zamiast pracować, oczekiwać na jego pojawienie się o godzinie, której sam nie jest w stanie wskazać.
    Dzwonienie na infolinię jest bez sensu, bo pracują tam osoby, które nie mają pojęcia o firmie. Każda rozmowa trwała ponad 20 minut, a informacje (często konsultowane z kimś innym) sprzeczne.
    Efekt? Brak paczki i bezkarny kurier, który nie szanuje nikogo i nie wykonuje swojej pracy.
    Wadyniekompetentni konsultanci, arogancki i niesolidny kurier
  • ~Niezadowolony klient / 2025-09-23 19:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra tak można określić tą firmę a raczej kuriera który dziś miał dostarczyć bardzo ważną paczkę. Dostałem maila że kurier podjął doręczenie przesyłki a ja odmówiłem odbioru paczki. Tylko problem jest taki że ani paczki ani kuriera u mnie nie było. Ostatni raz wybrałem tą firmę. Nie polecam . Przez niedbałość kuriera nie otrzymałem bardzo ważnej paczki
    WadyBrak kompetencji kuriera
  • ~Michał / 2025-09-23 12:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatnie 2 przesyłki dojechały wymientolone jakby "krowie z gardła wyjął".
  • ~j.popowski / 2025-09-23 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przesyłkę z produktami spożywczymi ( schłodzonymi). Kurier (tel. niezapowiedziany) podjechał pod moją posesję. Nie czekał , nie poinformował ; zapisał, że odbiorcy nie było w domu. Poirytowany zadzwoniłem, że nie odebrałem zapowiedzianej paczki. Otrzymałem info , że pracę kurier skończył( piątek) , że dopiero w pon.-czyli 3doby bez lodówki. Porażka . Ignorancja. Nigdy więcej InPost.
    ZaletyTylko porażki
    WadyStraty produktów !
  • ~Kasia / 2025-09-22 11:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam serdecznie
    Zamówiłam usługę kurierską z odbiorem paczki z domu w godzinach 9-11
    Jest już dobrze po 11 a jakiegoś zwrotnego kontaktu, że kurier spóźni się nie ma
    I nie wiadomo czy w ogóle przyjedzie
  • ~Edyta / 2025-09-22 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Kurier, który powinien dostarczyć paczkę, poszedł na łatwiznę, przerzucił ją przez płot i odjechał. Nie zadzwonił, nie skontaktował się ze mną , podrobił podpis i zostawił paczkę na trawie… mam psa. Teraz nie mam nic.
  • ~Mo li / 2025-09-19 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystanie z InPost to prawdziwa frustracja. SMS-y przychodzą w absurdalnie wczesnych godzinach porannych, co jest po prostu nie do przyjęcia. Do tego ciągle dostaję głupie powiadomienia, że paczka została przeniesiona do paczkomatu, mimo że wyraźnie podałem adres dostawy – oczekuję, że paczka trafi pod mój adres, a nie do jakiegoś automatu. Najgorsze są jednak wiadomości typu „paczkę dostarczymy” albo „jest w doręczeniu” – co to w ogóle znaczy?! Paczka może być w doręczeniu i tydzień, a ja potrzebuję konkretnych informacji: daty, przybliżonej godziny i najlepiej kontaktu do kuriera, tak jak robią to inne firmy kurierskie. InPost w tej formie to chaos i marnowanie czasu klienta.”
  • ~Klient / 2025-09-18 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za żenada. Mam założoną aplikacje IMPost gdzie są wszystkie moje dane i powiązane z moimi danymi dwa paczkomaty i adres domowy. Dostaje SMS o 15:40 ze kurier w drodze. Siedzę, czekam, boję się pójść do toalety bo może akurat...Po czym dostaje wieczorem wiadomość że brak możliwości doręczenia że spróbują jutro a jak nie to zostawia w paczkomacie. Super. Na drugi dzień też Siedzę, czekam do wieczora. I dupa. Paczka odesłana, kurier nie odbiera. Na infolinii All. Żenada, dno i beznadzieja
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~. / 2025-09-18 12:52
    Ocena: 4.33 / 5
    Od lat korzystam z usług firmy, szczególnie z Paczkomatów, poza kilkoma incydentami z opóźnieniem (dopóki nie są długie nie robimy afery ;-) )brak zastrzeżeń do procesu dostawy. Nigdy nie dostałem uszkodzonej paczki, zawsze docierają w nienaruszonym stanie. Dostawa w sobotę to loteria - kilka razy zdarzyło się że dostarczyli zamówienie bądź odebrali nadanie mimo braku wykupionej usługi dodatkowej. Cena za usługę różna, często jest bardziej opłacalne skorzystanie z usług konkurencji. Aplikacja działa sprawnie. Na ogół mogę polecić usługi InPostu.
    ZaletyWysoka jakość usługi kurierskiej, aplikacja, etykieta cyfrowa przy nadaniu na Vinted (konkurencja mimo posiadania takiej opcji nie oferuje tego)
    WadyCena niekiedy wyższa niż w przypadku usługi konkurencji, incydentalne opóźnienia.
  • ~Jerzy223 / 2025-09-16 17:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Informacja że kurier przyjedzie o godz.9,30. Jestem w pracy.Proszę o przekierowanie do paczkomatu. Ok! Idę odebrać paczkę podaję wszystkie dane kod i nr.telefonu. Przepraszamy coś jest błędne. Itak 3 razy.Dodzwonić się na info tragedia. TYPOWA POLSKA JAKOŚĆ FIRMOWA!!!!!!
  • ~Romik11 / 2025-09-16 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi raz zamówiłem paczkę która szła przez inpost.Niestety i ponownie nie dotrzymany termin przez inpost.od 7 rano paczka w oddziale i nie dostarczona. Na infolinii powiedziano mi że kurier morze nie mial miejsca aby zabrać małą paczkę.Komentaż zbędny.
  • ~ANDRZEJ / 2025-09-16 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można nadać paczek św. Wincentego 1 Wrocław. To już 4 raz w przeciągu tygodnia. Wprowadzili nowe oprogramowanie i sobie z tym nie radzą. To śmiech na sali. A właściciel chcę deregulowac przepisy w kraju. Niech się weźmie za swoją firmę.
    WadyNieudolność
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12791
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8215
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7803
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4159
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169