Przy wkładaniu paczki musiał się nie załączyć system nadawania paczek. Ponieważ wkładałam dwie paczki nie zauważyłam tego od razu. Proces reklamacji: odwlekanie sprawy, udawanie jakoby coś się robiło jest po prostu irytujący. Brak rzetelnego sprawdzenia w monitoringu i próby odnalezienia paczki. Twój problem to Twój problem, Inpost potrafi przekierunkować dalej do indywidualnego opiekuna i działać na czas do znużenia klienta - bo ile można walczyć o 100, 200zł, czekając po 30 dni na rozpatrzenie sprawy i wczytując się w ich regulaminy.
JA już przesyłki drogich paczek nie zaryzykuję, za dużo problemów. Miało być szybko, łatwo i przyjemnie. Ryzyka w wysyłce: czy przyjdzie, gdzie przyjdzie i w jakim stanie nie potrzebuję.
Proszę popracować nad obsługą klienta w przypadku reklamacji.
Zaletyuprzejmość (choć ma się wrażenie, że wynika z obojętnego podejścia do tematu i jest tylko mistyfikacją)
Wadybrak rzetelności i jednostkowego podejścia do tematu oraz najmniejszej chęci faktycznego rozwiązania problemu
~Henryk / 2024-12-09 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich .Paczka wysłana do Belgi przez inpost paczkomaty.Wysłane 25 XI 2024 i na dzień dzisiejszy tj, 9.12.2024 nie dotarła , termin dostarczenia upłynął 29XI.2024 Tragedia , nie wiadomo o co chodzi od 7dni ta sama śpiewka kiedy dzwonie do inpostu , przekażą sprawę itp. itpNa dzień dzisiejszy mają paczkę i pieniądze za usługę przesyłki, w tej chwili jest dwa tygodnie i paczka nie dotarła.
~Ania / 2024-12-05 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Świadomie wybieram paczkomat, bowiem pracuję od 9.00 do 18.00. Rozumiem, że wybrany paczkomat jest przepełniony; natomiast nie rozumiem, dlaczego przekierowana jest nie do innego paczkomatu, tylko do miejsca czynnego od 9.00 do 18.00.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~K. / 2024-12-03 18:13
Ocena: 2.00 / 5
Kierowcy firmy InPost to niestety żywy przykład zupełnej ignorancji w kwestii podstawowych umiejętności potrzebnych do prowadzenia pojazdów dostawczych oraz elementarnej kultury obsługi klienta. Ich niekompetencja w zakresie jazdy i parkowania jest wręcz zadziwiająca – parkowanie busa staje się nie lada wyzwaniem, co w połączeniu z brakiem jakiejkolwiek dbałości o przestrzeganie przepisów drogowych czyni ich postawę nie tylko nieprofesjonalną, ale wręcz niebezpieczną.
Natomiast, jeśli chodzi o zachowanie samych kierowców, to trudno oprzeć się wrażeniu, że są oni całkowicie pozbawieni jakiejkolwiek świadomości dotyczącej standardów obsługi klienta. Ich bezczelność jest wręcz nieakceptowalna. Zamiast wykazać się chociażby minimalną uprzejmością, często spotykamy się z postawą arogancką, a czasem wręcz lekceważącą. Traktowanie klientów w sposób wysoce niekulturalny, z totalnym brakiem szacunku dla ich czasu, to norma, która świadczy nie tylko o zawodowej niekompetencji, ale i o braku jakiejkolwiek podstawowej etyki pracy.
ZaletyTylko paczkomaty działają w porządku, reszta dno.
~Aleksander / 2024-11-28 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam ! Paczka już tydzien idzie i a teraz w apce pokazuje że zwrot do nadawcy. Dzwoniąc powiedzieli że nie wiedza czemu tak jest
~Bożena / 2024-11-27 14:46
Ocena: 5.00 / 5
Przesyłka z ubraniem dla dziecka. Wczoraj nadana dziś dostarczona. Bardzo miła pani kurier. Nie ma problemu z wejściem na wyższe piętro, czy nieczynnym domofonem (wystarczy wysłać SMSa z kodem). Nie mam żadnych negatywnych uwag.
ZaletyData doręczenia przesyłki podana w mailu jest zgodna z datą doręczenia. Kurier odbiera połączenie.
WadyBrak
~Emilia / 2024-11-27 09:54
Ocena: 5.00 / 5
Przesyłka nr 411041376410062114638880.
Firma nie zawiodła mnie kolejny raz.
Kurier bardzo sympatyczny, kontaktowy.
Oby więcej takich pracowników.
z pozdrowieniami Emilia
Wadynie ma
~Kalalewek / 2024-11-27 07:35
Ocena: 5.00 / 5
Witam, czytam opinie i nie mogę zrozumieć skąd tyle wrogości w ludziach. U kogoś widzą belkę, ale sami są idealni. Zacznijcie najpierw od siebie, bo kto się źle wyraża o drugich, ten chyba sam ze sobą ma problemy. Co do firmy IN POST pierwsza tego typu firma na polskim rynku, wspaniale się rozwinęła i nadal uważam ją za rzetelną firmę. Zawsze wszystko szczegółowo opisane co do paczki, jej droga i od nadania do odbioru najwyżej dwa dni. Nigdy jeszcze nie miałam problemu., nawet ze szklaną zawartością.
A dla młodych ludzi dobra rada: więcej skromności , a mniej roszczenia w życiu. Musimy naprawiać ten świat i zacząć przede wszystkim od SIEBIE, pozdrawiam Wszystkich Opiniowiczów.
~ROMAN / 2024-11-26 15:24
Ocena: 1.33 / 5
Dzień Dobry
Firma tragedia. Odebrałem własną przesyłkę wraz z którą umieścił kurier 14 innych przesyłek w jednym dużym pudełku. Kierując się uczciwością zadzwoniłem do impost i poinformowałem o zaistniałej sytuacji. Maja taki syf, że nawet nie wiedzieli że zgubili te przesyłki. Za uczciwość i poświęcony czas, nawet nic nie zaproponowali. Po prostu dno, a nie poważna firma. Zaoszczędzili na pewno dzięki mnie sporą sumę a wdzięczności zero. Porażka
~Ra / 2024-11-25 09:33
Ocena: 3.00 / 5
Zamówienie przez InPost: poprosiłem kuriera czy może wstawić paczkę za drzwi (mam problem z kręgosłupem i nie mogę dźwigać). Jego odpowiedź - że dostarcza tylko do drzwi i się zmył. Inna dostawa - kurier DHL - poproszony o wstawienie, zrobił to bez problemu.
Wadypodejście kuriera
~wojtek / 2024-11-20 15:56
Ocena: 1.00 / 5
zamawiam na allegro i aliexspres bardzo dozo paczki; z dhl dochodza z inpostu albo gina albo sa cofniete. do nadawcy tragedia. zero kontaktu ze strony kuriera po dwoch reklamacjach stwirdzone ze odbiorca odmoeil przyjeca paczki i wina odbiorcy a kuriera zero to jest skandal wystepuje na drogie sadowa bo tak nie mozna traktowac klijentow
~Ewka / 2024-11-20 15:24
Ocena: 1.67 / 5
Punkt kurierski w Wyszkowie, Okrzei 61c.
Pani tam snująca się to tragedia pracownicza. Błądzi wśród rozsypanych po podłodze pączek jak dziecko ee mgle, nie może niczego znaleźć. W 15 minut załatwiła dwóch klientów. Najlepsze jest to, że pracę wykonuje z osem w ręku. Psem, żywym psem. Wszędzie i wszystko robi trzymając psa, bezradnie grzebiąc jedną rączką w porozwalanych paczkach. To punkt kurierski czy schronisko dla zwierząt i praca chroniona?
ZaletyJest
WadyPracownik.
~Piotr / 2024-11-19 21:57
Ocena: 2.00 / 5
Dzień Dobry
Firma tragedia. Odebrałem własną przesyłkę wraz z którą umieścił kurier 14 innych przesyłek w jednym dużym pudełku. Kierując się uczciwością zadzwoniłem do impost i poinformowałem o zaistniałej sytuacji. Maja taki syf, że nawet nie wiedzieli że zgubili te przesyłki. Za uczciwość i poświęcony czas, nawet nic nie zaproponowali. Po prostu dno, a nie poważna firma. Zaoszczędzili na pewno dzięki mnie sporą sumę a wdzięczności zero. Porażka
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~JoAhN / 2024-11-15 14:02
Ocena: 1.33 / 5
brak emaila o przyjściu przesyłki nawet SMS (kiedyś było) że będzie KURIER nic nawet sprawdzić czy paczka idzie.
Powiem dno ostatnie 3 przesyłki wróciły do NADAWCY... Kurierka w inpost to dno
Zaletybrak
Wadyleniwce nie chce się podejść do drzwi i położyć paczkę
~Kinga / 2024-11-15 08:01
Ocena: 3.00 / 5
Kurier który obsługuje miejscowość Czerniejewo Ukrainiec, to jakaś porażka! Paczkę wrzucił do skrzynki pocztowej,nawet nie zapukał do drzwi,nic...place za dostarczenie do domu a nie do skrzynki pocztowej, w dodatku za zgłoszenie Go do In Postu miałam Go przepraszać!!!! Szczyt bezczelnosci!!!
ZaletyBrak
WadyBezczelny, pomylił adres !!!
~MisiuA / 2024-10-30 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Trudno o gorszą firmę. "Kurier nie ma obowiązku dzwonić do Odbiorcy"
Przy adresie w dużej firmie "kurier nie zastał odbiorcy.
ZaletyBrak
WadyNajgorsza możliiwa firma kurierska
~maciek / 2024-10-24 19:36
Ocena: 1.67 / 5
przesyłka miała być dostarczona we wtorek została samoczynnie przekierowana do innego paczkomatu w której ma być dobę ja poruszam się z trudnoścą w czwartek nadal przesyłki nie było w danym paczkomacie zero powiadomień masakra co za firma.We wtorek zamówiłem to samo z dostawą przez firmę DPD otrzymałem paczkę w środę MOŻNA pozdrawiam
Zaletybrak
~Wergi / 2024-10-23 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia nigdy więcej przekierowanie to kpina w innej firmie niema problemu a tutaj liczą od nowa czas dostarczenia tragedia
Zaletybrak
Wadysame
~Gość / 2024-10-23 09:43
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo arogancki kurier, uporczywie twierdzi że powinien dostarczyć przesyłkę pod drzwi wejściowe budynku, a nie do konkretnego klienta. Pomimo wielu skarg na infolinii, i zapewnień konsultantów, że przesyłka będzie dostarczona w prawidłowy sposób od trzech dni nie mogę się doprosić dostawy.
Osoby na infolinii są bardzo miłe ale chyba zgłoszenia nie mają żadnego przełożenia w innych działach.
WadyArogancki Kurier, nie nadaje się do kontaktu z ludźmi.
Pomimo składania wielu skarg na infolinii, brak odzewu
~zawiedziona do potęgi entej / 2024-10-19 13:31
Ocena: 1.67 / 5
Człowiek płacąc za przesyłkę płaci za dostawę do domu z "ręki do ręki" a nie za pozostawienie paczki na wycieraczce przed drzwiami
Zaletyszybkość
Wady1. Aroganccy kurierzy co zmiana do na gorsze
2. Paczki zostawiane samopas pod drzwiami bez próby pukania do drzwi/dzwonienie dzwonkiem co pozbawia odbiorcę prawa do sprawdzenia i ewentualnej reklamacji
3. Brak reakcji na przekierowanie paczki i paczki dostarczane na pierwotny adres
4. pomyłki paczek coraz częściej jest po kilka paczek w skrytkach albo puste skrytki a otwarcie = odbiór czy paczki pod paczkomatami zostawione