WadyCoraz więcej opłat , coraz mniej przejrzyste aplikacje, ograniczenia na aplikacjach, biurokracja, niekorzystne warunki kredytów ....
strona 5 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~rs / 2024-03-12 09:42
Bank kiedyś był na wysokim poziomie obsługi, proponowanych ofert itd. , od kilku lat leci w dół, nie jest przyjazny dla klientów jak kiedyś, liczy się zysk, wprowadzają zmiany, które wykorzystują klientów. Mam konto firmowe, gdy je zakładałem , byłem na początku zadowolony, jednak zmieniło się to. Obecnie polecam inne banki niż ING. -
-
~Julia / 2024-03-11 21:46
Za mało oddziałów. Stutysięczny warszawski Ursynów ma tylko jedną placówkę.Bardzo trudno dostać się na spotkanie.ING ogarnij się. ZaletyJak na dzień dzisiejszy to oprocentowanieWadyMało placówek, niesprawne wpłatomaty/bankomaty -
~Emeryt / 2024-03-11 12:05
Opuściłem ten bank,zablokowali mi konto ponieważ nie chciałem wypełnić bandyckiej ankiety na temat prania brudnych pieniędzy. Nie polecam bo nie wiadomo co jeszcze wymyślą. -
~Bogumila Kulisiak / 2024-03-07 10:37
Witam od 15 02 próbuje otworzyc rachunek bankowy w banku Śląskim. Wczej przez ponad 10 lat bylam kijentem tego. Obecnie przez prawie miesiąc czasu próbują sprawdz skad będzie wpływał przelew do nich. NIE POLECAM TEGO BANKU.
Od dzisiaj zaczynam szukac innego banku gdzie będę mogła otworzyc konto bankowe tym razem przez internet gdyż przebywam zagranicą.ZaletyBrak zalet. Rozmowa na czacie z konsultantem konczy sie tylko obietnicą pomocy. Zero pomocy i załatwienia sprawyWadyMiesiąc czasu trwa otwarcie rachunku. Brak konkretnej odpowiedzi kiedys bede mogla skorzystać z konta. -
~Weronika / 2024-03-06 23:20
Bank bardzo dobry, z najlepszymi zabezpieczeniami internetowymi i oprocentowaniem w Polsce, ale jeśli nie spodoba im się twoja deklaracja na temat prania pieniędzy , to zablokują konto i wymówią umowę. Oni są z tym po prostu zidiociali, to odstrasza klientów. ZaletyOprocentowanie, system weryfikacji płatności i przelewów przez internet , klucz u2fWadyTa zidiociała deklaracja na temat pochodzenia pieniędzy, nie spodobasz się to zamkną konto. -
~M / 2024-03-06 15:47
Podobno nie ważne jak dię zaczyna, a jak się kończy. ŹAL. Kończe z wami.
ZaletyBank nie ma zaletWadyTo tylko bank, wiadomo o co chodzi. -
~Adam / 2024-03-06 15:20
Te ku*wy straszą mnie że zablokują mi konto jeśli nie wypełnienie ich deklaracji o źródle posiadanych środków a w ich dziadowskim formularzu nawet nie ma takiej opcji która odpowiada mojemu źródłu środków. Mam konto od ponad 10 lat ale za takie numery chyba pora się przenieść do innego banku. WadyInwigilacja w prywatne dane klientów -
~Piotr80 / 2024-03-05 16:55
To byłby dobry bank gdyby:
- nie mieli tego świra na punkcie prania pieniędzy. Jak to jest,że Polacy muszą udowadniać skąd mają pieniądze ( A dokumenty ,powinny być tylko do wglądu w oddziale lub na wideo czacie, zmajcie swoje prawa klienci), a Ukraińcy mogą tu otwierać konta bez adresu i udowadniania niczego. Ukraina to dopiero pralnia pieniędzy.
- na infoliniach siedzieli ludzie z porządną znajomością jęz. polskiego ZAANGAŻOWANI W ROZWIĄZANIE PROBLEMÓW.
-nie zamykano tak wiele placówek, gdyby każdą łatwą sprawę można było załatwić, ot tak z wejścia z ulicy.
- nie rezygnowano całkowicie z gotówki w oddziałach, bo wiem jako informatyk ,że maszyny potrafią się zawiesić ot tak , a potem żądanie zwrotu pieniędzy na infolini to jest droga przez mękę i raczej nie odzyskasz. -
-
~Piotr / 2024-03-04 16:46
Bank oferuje konto z premią 500 zł. Nie można skorzystać z oferty, ponieważ nie działa aplikacja. Warunkiem oferty jest założenie konta przez aplikację i potwierdzenie Selfie. Jest to oszustwo. Klient nie może nabyć oferty. Jak tak działa ten bank co ich aplikacja, to już dziękuję. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Emeryt / 2024-03-01 17:44
Zablokowano mi konto jestem emerytem miałem tam tylko swoje oszczędności. Podstawą było nie wypełnienie kuriozalnej ingerującej w prywatne sprawy ankiety.przestrzegam przed tym bankiem.
-
~Jola / 2024-03-01 10:35
Obsługa klienta w Krakowie tragiczna, nie można z ulicy załatwić prostej sprawy, która zajmuje 3 minuty. Na wszystko trzeba umawiać spotkania, na które się długo czeka. Pierwszy raz spotykam się z takim bankiem.
Jeszcze dziś zamykam konto. Nigdy więcej.
-
~Wojtek / 2024-02-29 17:48
Bank zablokował mi konto z powodu nie wypełnienia ankiety z pytaniami dotyczącymi moich osobistych spraw. Ja emeryt zostałem potraktowany jak przestępca. -
~niezadowolony / 2024-02-28 06:32
Bank nie przyjazny klientowi a ponadto pobierają dziwne opłaty po 10 zł kilka razy w mc a opiekun nie wie co to i tak co miesiąc około 100 zł idzie w powietrze
Szczeże nie polecam właśnie zamykam konto i idę do konkurencji ,ZaletyBrak zaletWadyPobierane opłaty bez wyjaśnienia -
~Paweł / 2024-02-27 00:47
Oszuści
Zablokowali mi konto bo niby pranie brudnych pieniędzy itd
Byłem w banku i udowodniłem z papierami każdy przelew i nadal nie chcą mi konta odblokować bo niby przepisy , ale jakie jak udowodniłem im każdy przelew od ponad roku jak chcieli . Pieniądze sa przez nich zablokowane i nigdzie nie umiem się dowiedzieć kiedy mi je oddadzą a tym bardziej czy odblokują . Trwa to ponad 3 miesiące a nikt nie umie mi odpowiedzieć na żadne pytanie , tylko dostaje odpowiedzi na moje pytania że robią to dla bezpieczeństwa itd . Czyli ktoś mnie oczernia z banku i oczywiście wynajmuje adwokata już bo nie mają podstaw do oczerniania mnie i blokowania mi konta gdzie wpadała wypłata -
~Artur / 2024-02-26 22:19
słuchajcie zmieniłem telefon, nowa aplikacja dostęp login, nie pamiętam, numer loginu nie zapisałem, umowa elektroniczna, brak dostępu, i ING brak resetu hasła i itp bez osobistego spotkania w oddziale z dow. os. żenada...
jutro zamykam konto w banku i idę do konkurencji :( -
~MARTA / 2024-02-26 11:12
UNIKAJCIE TEGO BANKU. To najbardziej nieprzyjazny klientom bank jaki spotkałam. Nie szanują ani nowych ani stałych i wieloletnich klientów. Jako jedyny bank robią problemy nawet z prostymi rzeczami, które nie kosztują ich dużo czasu. Potworna komunikacja, obsługa, aplikacja bardzo nieintuicyjna. Ten bank strasznie zmienił się ostatnimi czasy i zamknę swoje konto jak tylko będzie możliwość - innym też to radzę. ZaletybrakWadybeznadziejna obsługa klienta, bank nie nastawia się na klienta i jego potrzeby, brak przejrzystości w decyzjach i podejmowanych działaniach, nieintuicyjna aplikacja, szkodliwe zachowania mające swoje skutki min w zdolności kredytowej klientów -
-
~zawiedzionyużytkowniking / 2024-02-24 14:19
Aplikacja jest beznadziejna, nie da się z niej korzystać. Na infolinii nic nie można się dowiedzieć, a ich pracownicy na wyspach są tak nachalni. Najgorszy bank w Polsce. Nikomu go nie polecam. WadyWszystko -
~Tom / 2024-02-23 12:36
Katastrofa !!! Dwa oddzialy z gotowka na woj mazowieckie brak parkingu a persolel nie mily nie urzyteczny arogancki nigdy wiecej -
~Beata / 2024-02-21 12:16
Potwierdzam wszystkie opinie, to jest tragiczny Bank a kiedyś był dobry.
Po potwierdzeniu moich danych, których bank rzeczywiście nie powinien wymagać mam cały czas zablokowane konto.
Nie mogę zlikwidować rachunku, bo nie mogę wypłacić swoich środków. Na moje zgłoszenia na infolinii cały czas słyszę, że sprawa jest przekazywana do rozpatrzenia. Odpowiedzi brak od 01.02.2024r. Nie wiem już co robić, chyba zwrócę się do prawnika.Zaletybrak -
~Marek / 2024-02-21 10:12
Na proste pytanie przy zakładaniu konta, konsultantka wysyła mnie do placówki bankowej. Pytanie czy moja kartoteka klienta jest nadal aktywna. Do placówki stacjonarnej mam 200 km. Na szczęście nie założyłem tam konta banku rodem z XIX wieku. Później przy każdym przelewie musiałbym pewnie jeździć te 200 km. Omijać szerokim łukiem ZaletybrakWadyniekompetencja pracowników
strona 5 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »