strona 2 z 42
-
~Misiek / 2024-10-22 13:16
Jestem a właściwie mogę powiedzieć że byłem 30 lat klientem tego banku. Kiedyś był to jeden z lepszych. Dziś jakość obsługi i podejście do klienta jest na poziomie dna. -
-
~Ja / 2024-10-20 11:46
Aplikacja stałe nie działa. Problemy z płatnością kartą. Zwinęli oddział w Grudziądzu. Jak masz sprawę w banku musisz jechać do Torunia. Patobank ZaletyBrakWadyCięgle nie działająca aplikacja,oraz ciągle awarie płatności kartą -
~Małgorzata / 2024-09-30 05:06
INie polecam!!!
Karta bankomatowa uszkodzona przez bankomat.
Poprosiłam o duplikat.
Wysłali kartę do miejscowości obok,sprawdziło tylko nr domu i ulicę.
Zablokowałam,wysłali drugą kartę,nie otrzymałam jej mimo że minął już miesiąc.
Wysyłają kartę zwykłym listem i zrzucają winę na pocztę polską.
Brak słów! -
~JERZY / 2024-09-25 16:29
Najgorszy bank w Poznaniu. Aby utrudnić wypłatę gotówki większej niż limit na karcie wynieśli się na obrzeża miasta, ode mnie jest około 9 km . w samym centrum ul. Głogowska jest duża siedziba ale nie ma kasy. Panie tam pracujące są tylko od informacji i załatwianie spraw przez internet, przy tym bardzo się nudzą. STANOWCZO ODRADZAM MIEĆ COŚ WSPÓLNEGO Z TYM BANKIEM. Mnie panie na Głogowskiej poradziły że jak mi się ten bank nie podoba mam zmienić bank, NAPRAWDĘ SKORZYSTAM Z ICH RADY. -
~Iwona / 2024-09-05 07:57
Sprawna i profesjonalna obsługa,nienajgorsza oferta produktów.
Jestem ich klientką od ponad 20 lat, to o czymś świadczy!ZaletyBudzą zaufanieWadyNie zauważyłam mimo częstego kontaktu. -
~Ana / 2024-08-12 17:41
Profesjonalna obsługa klienta w Oddziale w Słupsku. Sprawnie⁷ fachowo, bezstresowo dnia 12.08.2024r. -
~aaa / 2024-08-01 12:46
Wypowiedziałem umowy na wszystkie posiadane produkty i ... czuję się o wiele lepiej. Polecam to rozwiązanie, jako antidotum na problemy z ING. Zapewniam, działa! ZaletybrakWadyA-Z -
~Danuta / 2024-07-23 14:10
Pamiętaj, że celem napisania opinii jest pomoc innym użytkownikom w podjęciu dobrych decyzji zakupowych.
Więc opiniuje ten Bank to porażka. Pracują tam ludzie niekompetentni zakłamani. Oddział w Skierniewicach lepiej omijać z daleka. Pani wypierają się nawet że się u nich było. Na pisma czeka się miesiącami nie mówiąc już o jakimkolwiek kontakcie.
Kredyt po spłaceniu 4 lat oni mają zaksięgowane 3 raty. Nikt nic nie wiem nie umie odpowiedzieć na żadne pytanie tylko proszę o cierpliwość i tak 7 lat.ZaletyżadnychWadywszystko -
-
~Kuba / 2024-07-16 21:21
To nie jest wiarygodna intytucja.
Pozwoli na wyciek danych tysięcy klientów.
Uwaga na mogą narzeczoną ktoś próbował wziąć kredyt i dzwonił z numeru telefonu ING, czyli na telefon też dopuścili żeby im zhakowali.... Wstyd i hańbaZaletyŻadneWadyJak w opisie -
~Damian / 2024-07-16 11:37
Nie polecam z całą pewnością TEGO BANKU ING , pracownicy na infolinii są aroganccy i nie mają rzetelnej wiedzy na temat bankowości w ING , skandal to mało powiedziane , bank jest jeśli chodzi o procedury bezpieczeństwa zacofany , niestety mam konto w Ing kilka lat i z tą chwilą rezygnuje z tego konta , gdyż banda nie rozumiejących ludzi na infolinii jest nie mniej odmóżdżona niżeli ich asystentka Inga. Zaletynie maWadywe wszystkich płaszczyznach -
~Max / 2024-07-08 06:30
Totalny chaos. Non stop jakieś przerwy w działaniu aplikacji, w banku nie mogłem nic się dowiedzieć na temat swoich spraw. Aplikacja nieustannie się zawiesza. Nie polecam, planuje zmienić. -
~marko / 2024-06-25 15:21
Blokada konta . Skandal. Rok temu otworzylem konto w ing przelalem kase ze swojego konta z innego banku. Nagle Teraz po roku ing kaze mi przedstawiac dokumenty skad te pieniadze. Absurd , przeciez widac na przelewie ze to od siebie. Jaki poza tym dokument przedstawic ze to byly oszczednosci?
Ja Nie mam na to dokumetu. Ing zablokowal mi konto. Ja wiec zablokuje Inga.Gdytylko odzyskam moje pieniadze koniec z Ing.ZaletyNie bylo zle do czasuWadyBardzo zle gdy problemy. Nagle zostawia klienta bez dostepu do swoich wlasnych pieniedzy.A za granica to tragedia. -
~Krzysztof / 2024-06-24 23:33
Bankomat pobrał pieniądze i nie ma ich na koncie bankodpowie na reklamacje za 3TYGODNIE za awarie ich gownianego sprzętu konsekwencje ponosi klijent s nie bank który powinien odpowiadać za swoj sprzettotalne chamstwo i dno ZaletyZadneWadyLiczne -
~Józef / 2024-06-22 07:34
Po pierwsze bank to nie ubezpieczalnia. Pracownicy z wypranymi mózgami w każdym oddziale opowiadają klientom, że mają znakomite ubezpieczenia. Jestem pośrednikiem. Byłem w ostatnim czasie na kilku umowach z klientami w różnych miejscach. W każdym pracownice nastawione wyłącznie na wciśnięcie beznadziejnego ubezpieczenia. Co zabawniejsze z ogromną pewnością siebie mówiące, iż jest to bez wątpienia najlepsza oferta. Drodzy klienci otóż nie jest. Nieruchomość ubezpieczania tylko na wartość kredytu, a nie na faktyczną. Nawet tak zwane full jest mało atrakcyjne bo kwoty są po prostu niskie. Dla porównania. Wartość mieszkania 400000 na wolnym rynku polisa za 388zl z pakietem ochrony elementów szklanych oraz OC w życiu prywatnym, przepięcia itp. w banku to samo mieszkanie ubezpieczone za 600zl rocznie na 200tys bez dodatków. Jest raptem OC w życiu prywatnym, ale na połowę kwoty z wolnego rynku.
Ubezpieczenie na życie ..tylko kwota kredytu i to na czas kredytu. Moi drodzy...nie jesteście wy ubezpieczeni, tylko bank.
Odnoszę wrażenie, że produkty bankowe przestały mieć znaczenie w banku. Wciskanie ubezpieczeń jest najważniejsze.
W momencie, gdy klienci rezygnują z tych cudów zaczyna się nerwowa atmosfera i właściwie olewanie klienta.
Krótko mówiąc...odradzam dla Waszego moi drodzy klienci bezpieczeństwa zakup usług dodatkowych.ZaletyObecnie brakWadyCały ogrom. Beznadziejna obsługa, słabe produkty -
~Lilina / 2024-06-21 10:44
"Dno dna i niezliczona ilość mułu," to jeszcze nic nie wiesz !
Trzymanie rachunku w tym banku to jak wyjść na ulice z torbą zapraszanie bronili aby wzięli ile tylko chcą, tak działa ten pseudo bank. Umowy, zabezpieczenie dla nich nic nie znaczą, liczą się tylko ciemne szemrane interesy z ciemnymi typami, tzn każdy brynol jak tylko odpowiednio dożo zapłaci może wyciągnąć z twojego rachunku dowolną kwotę bez autoryzacji.
Co ciekawe zgłoszenie tego faktu na: policję, do prokuratury, do nadzoru finansowego nie powoduje wszczęcia postępowania z urzędu. Ktoś beże dużą kasę aby ich chronić.ZaletyDobra reklamaWadyOszuści zawsze starają się dobrze wypaść w reklamach -
~Mela / 2024-06-17 16:05
Dopiero co zostałam klientką, ale mogę pwiedzieć-miła obsługa w oddziale , prostota i intuicyjność strony internetowej. Karta doszła w miarę szybko, można założyć powiązany z kontem Smart Saver na 5%. Lokata terminowa Plus (ale do założenia tylko przez komputer lub smartfon) bez żadnych bzdurnych warunków typu " nowe środki" na 4,5 lub 4,75 %. I chyba jest to jedyny bank gdzie lokatę terminowa można otworzyć bez konta osobistego, tylko trzeba założyć kanał internetowy w oddziale, a potem rachunek oszczędnościowy OKO na 1,5% -
-
~Lilian / 2024-06-16 23:05
Dno dna i niezliczona ilość mułu,
-niezliczona ilość mułu.ZaletyBrakWadyWiele -
~Joe & Teri / 2024-06-06 16:23
Wczoraj tj. 5 czerwca 2024 ja i moja żona mieliśmy przyjemność kolejny raz zostać obsłużonymi w Placówce Bankowej ING w Chorzowie przy ulicy Wolności 12 przez specjalistkę Panią Ewę po wcześniejszym umówieniu się na wizytę. Pani Ewa jak zwykle wykazała się uznania godną kulturą osobistą, dużym potencjałem empatii i chęci do niesienia pomocy, i wyjaśniania klientom zawiłości przeprowadzonych operacji bankowych przez Moje ING. Dziękujemy pięknie i gorąco polecamy ten Bank i Placówkę przyszłym klientom.
Z poważaniem
Teresa i Józef -
~Marta / 2024-06-05 11:04
Kiedyś jeden z lepszych banków dla firm, teraz po zmianach i przejściu na obsługę klienta przez Centrum - masakra. Jesteś człowieku anonimowy, nie masz z kim porozmawiać, nie masz swojego opiekuna, nic z nikim nie można załatwić indywidualnie, jesteś tylko punktem w umowie czy regulaminie. Zaletyaktualnie brakWadyjw -
~Basia / 2024-06-04 15:17
Dąbrowa Górnicza 1 Maja, dramat. Chcieliśmy zaktualizować dane i kazano nam się specjalnie umawiać na inny dzień, bo mimo braku oczekujących i kolejki, nie miał nas kto obsłużyć. Czekaliśmy ponad 30 min i Pani, która miała nas obsłużyć, poinformowała, że musimy umówić się specjalnie, paranoja. Pojechaliśmy do innej placówki i bez żadnych problemów, czekania, umawiania się specjalnie, zaktualizowano nam dane. Ta placówka nie funkcjonuje jak należy. Kolejna wizyta zakończona w takim stylu. Więcej tam nie pójdę, szkoda czasu i nerwów ZaletyŻadnych
strona 2 z 42