ZaletySzybkie uzyskanie kontaktu z doradcą
	strona 2 z 43
- 
	~Grażyna / 2024-11-18 16:40Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z profesjonalnej obsługi. Uzyskałam pomoc i kompletną informację na każe pytanie i wątpliwość. Podziwiam cierpliwość pracownika do mnie osoby seniora co w obecnej dobie postępu jest tak bardzo ważne. OPINIA należy do Pana Bartosza Kosiorowskiego.Wszyscy pracownicy mogą brać przykład z kolegi.Moja skala oceny od 1 do 10 to 10+  - 
	
	
 - 
	~Iwona / 2024-09-05 07:57Ocena: 5.00 / 5
Sprawna i profesjonalna obsługa,nienajgorsza oferta produktów. 
Jestem ich klientką od ponad 20 lat, to o czymś świadczy!ZaletyBudzą zaufanieWadyNie zauważyłam mimo częstego kontaktu. - 
	~Iza / 2022-04-15 09:29Ocena: 5.00 / 5
Będę im dozgonnie wdzięczna, gdy wszystkie wskazane banki odmówiły nam kredytu hipotecznego i już prawie przepadł nam wpłacony zadatek, to ING udzielił nam kredytu, nigdy nie zapomnę SMSa którego otrzymałam o pozytywnej decyzji, bylibyśmy w ogromnych tarapatach gdyby nie ING,a tak mamy swoje wymarzone mieszkanie, Dziękujemy!!!  - 
	~Joe & Teri / 2024-06-06 16:23Ocena: 5.00 / 5
Wczoraj tj. 5 czerwca 2024 ja i moja żona mieliśmy przyjemność kolejny raz zostać obsłużonymi w Placówce Bankowej ING w Chorzowie przy ulicy Wolności 12 przez specjalistkę Panią Ewę po wcześniejszym umówieniu się na wizytę. Pani Ewa jak zwykle wykazała się uznania godną kulturą osobistą, dużym potencjałem empatii i chęci do niesienia pomocy, i wyjaśniania klientom zawiłości przeprowadzonych operacji bankowych przez Moje ING. Dziękujemy pięknie i gorąco polecamy ten Bank i Placówkę przyszłym klientom. 
Z poważaniem
Teresa i Józef - 
	~Joe Joyo / 2023-04-20 21:30Ocena: 5.00 / 5
Dzisiaj około godziny 13,30 w dwóch bankomatach nie mogłem pobrać swoich pieniędzy. Bankomat przy ul. Granicznej informuje, że nie ma dostępu do gotówki nawet nie pozwalając mi sprawdzić stanu konta (często się z tym spotykam, od początku roku to już chyba 4 raz) ta sama historia z bankomatem przy ul. Kaliny z informacją na ekranie "bankomat nieczynny". Bankomat w dawnym oddziale przy ul. St. Batorego bardzo dobrze funkcjonował ale niestety został zlikwidowany. Jesteśmy z żoną bardzo zdegustowani tą sytuacją i niedostępnością naszych pieniędzy w pobliżu miejsca zamieszkania. ZaletyObsługa klientów w centrali na ul. Wolności jak najbardziej z profesjonalna i z bardzo grzecznym podejściem do klienta.
Korzystam z bankowości internetowej przy płatnościach. - 
	~Jola / 2022-02-22 18:11Ocena: 5.00 / 5
Dziekuje bardzo Panu Tomaszowi za fachowe doradztwo,cierpliwość i zaangażowanie.Sumiennie podchodzi do spraw i do klienta.  - 
	~Józef / 2023-05-07 05:56Ocena: 5.00 / 5
W dniu 5.05.2023 byłem klientem Banku ING O/Kraków przy ul. Kamieńskiego ( Galeria Bonarka ). Piszę to celowo, bym mógł podziękować za miłą i profesjonalną obsługę oraz okazaną pomoc w rozwiązaniu problemu kasowo finansowego związanego z moim kontem w Banku ING. Szczególnie serdecznie pragnę podziękować Pani Elżbiecie i Pani Urszuli. Obsługa i udzielona mi pomoc przez obydwie Panie była rzeczowa, profesjonalna, ale także miła, z dużą empatią do drugiego człowieka. 
Raz jeszcze serdecznie dziękuję. - 
	~Julia / 2024-03-11 21:46Ocena: 5.00 / 5
Za mało oddziałów. Stutysięczny warszawski Ursynów ma tylko jedną placówkę.Bardzo trudno dostać się na spotkanie.ING ogarnij się. ZaletyJak na dzień dzisiejszy to oprocentowanieWadyMało placówek, niesprawne wpłatomaty/bankomaty - 
	
	
 - 
	~juziwa / 2009-03-01 13:56Ocena: 5.00 / 5
mam konto i jestem bardzo zadoeolony  - 
	~K.K / 2023-06-05 22:10Ocena: 5.00 / 5
Gorąco polecam Bank ING , profesjonalna obsługa od samego wejścia przesympatyczny Pan Karol przywitał mnie pytając w czym może mi pomóc. Następnie przekierował mnie do specjalisty i trafiłam do Pani Doroty. Pani Dorota poświęciła mi 100% swojego zaangażowania , odpowiedziała na każde moje pytanie i rozwijała wszystkie moje wątpliwości. Polecę oddział na Rajskiej w Gdańsku wszystkim moim znajomym. Pomimo dużej ilości klientów, szybko i z ogromnym zaangażowaniem zostałam obsłużona w tym oddziale. Naprawdę jestem bardzo zadowolona z tak wysokiej jakości obsługi.  - 
	~Katarzyna / 2021-04-20 10:12Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z tego banku. Dzięki nim zablokowali mi konto przed oszustem internetowym, po kontakcie z obsługą zostało mi wszystko dokładnie wytłumaczone i jak mam dalej postępować. Wielki plus za całodobowa infolinię i miły kontakt. Nigdy nie miałam z tym bankiem problemów, osobiście polecam. ZaletyCałodobowa infolinia, miła obsługa i pomoc - 
	~Kinga / 2022-03-26 12:01Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy sprzedawca na świecie ???? 
Świetna i szybka obsługa, dobry kontakt z klientem.ZaletyMiła i profesjonalna obsługa ☺️ - 
	~Kinga / 2022-03-26 12:02Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy sprzedawca na świecie ???? 
Świetna i szybka obsługa, dobry kontakt z klientem.ZaletyMiła i profesjonalna obsługa ☺️ - 
	~Krzysztof / 2020-09-25 13:30Ocena: 5.00 / 5
Wszystko w najlepszym porządku. Profesjonalne doradztwo. Podejście do klienta na wysokim poziomie. Nie należę do klientów VIP i też nie pracuje w tej branży. Nie cisną kredytów. Bardzo dobrze funkcjonuje bankowość internetowa.  - 
	~Ksenia / 2023-03-18 10:32Ocena: 5.00 / 5
Jestem klientem ING od 20 lat. Nigdy mnie bank nie zawiódł, wszystko jest załatwiane szybko. Żadnych kradzieży z konta. Zapezpieczenia są na wysokim poziomie. Polecam ten bank ???? ZaletyŁatwa aplikacja mobilna - 
	~lalabaj / 2009-12-18 01:24Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona, szybko, bezpiecznie, kulturalnie. Wadyzbyt mało bankomatów ING - 
	
	
 - 
	~Lucyna / 2022-07-25 12:48Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z bardzo profesjonalnej i miłej obsługi pracownicy Banku Pani Małgorzaty Hankus. Dziękuje za bardzo fachową poradę i pomoc.  - 
	~Lucyna / 2023-05-23 14:52Ocena: 5.00 / 5
Witam. Pani Aleksandrze K. ING BYDGOSZCZ należą się ogromne podziękowania za starania w udzielaniu wszelkiej pomocy. Pani przemiła, kompetentna. Wszystko wyjaśniała , informowała kolejno o tym co robi. Obsłużyła mnie bez wcześniejszego umówienia się. Gdyby wszyscy tacy byli świat byłby piękniejszy. 
Pozdrawiam pani Aleksandro. - 
	~Maciej / 2022-04-16 13:39Ocena: 5.00 / 5
W banku ING mam już konto 18 lat, jestem bardzo zadowolony zarówno z aplikacji mobilnej, jak i bankowości internetowej. W oddziale byłam ostatni raz kilka lat temu ale wspominam miło. Szczerze bardzo polecam ;)  - 
	~Maciej / 2023-11-12 22:29Ocena: 5.00 / 5
Poprzednia apka w kółeczkach była najbardziej czytelna ze wszystkich.. teraz dramat.. najbardziej nie czytelne od wielu lat..informatyk do zwolnienia.. 
ZaletyŻadneWadyWszystko odnośnie czytelnej apki w kółkach wcześniej 
strona 2 z 43
