Totelne zero dno ,celowo wprowadzają starszych ludzi w błąd wypowiadając im umowy i zmuszając tym samym do zawarcia na nowych nie korzystnych warunkach.Oferując lepsze pakiety światłowód i telefon za 1zł po czy nie wywiązują się z warunków umowy-mówię o telefonie.instalator nie jest od podłączania telefonu tylko od internetu!!!Dodzwonić się to pokanoanie granicy cudu.W punkcie obsługi można dokupić sobie dodatkowe pakiety a nie załatwić reklamację odsyłają ludzi na infolinie.SKANDAL
ZaletyBRAK
WadySAME WADY
MiejscowośćPOZNAŃ
~Alicja / 2024-06-10 09:29
Ocena: 4.00 / 5
Bardzo jesteśmy zadowoleni z różnorodności programów
ZaletyCiekawe kanały
WadyDługość oczekiwania na połaczenie z konsultantem. Brak usługi technicznej w soboty i niedzelę
MiejscowośćPasieki
~BombiaszGaming / 2024-06-08 00:47
Ocena: 1.25 / 5
Hello im from washighon florida
I went to poland for a trip
Im a good person so i want to messege my famili
AND I WANTED TO HAVE A GOOD INTERNET CONECTION
I choose inea
I regret it
Every part of my body suffers and i need help
PLEASE RESEALSE ME FROM INEA HELP PLEASE
ZaletyWhats zalety?
WadyEverything
MiejscowośćNowy Jork
~Teufel / 2024-06-08 00:42
Ocena: 1.00 / 5
Inea to wielki ściek aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
UPC LEPSZE
JESTEM OD KONKURECJI PAJACE
ZaletyMam też upc
WadyInea
MiejscowośćMoskwa
~Gertruda / 2024-06-07 11:20
Ocena: 3.25 / 5
Mimo zapewnień że wymiana urządzeń i droższy abonament zapewni stabilne wi-fi, tak się nie stało. Wi-fi ciągle się zrywa, internet stacjonarny za często niedostępny, a to powoduje że co parę dni/ tygodni trzeba ponownie łączyć urządzenia domowe. Mam tego serdecznie dość, nie po to płacę za najlepszy dostępny w Inei internet żeby łączyć się po kablach czy bawić się w wieczne łączenie od nowa radia czy pralki. Do tego nieprzyjazna obsługa klienta, pisanie przez komunikator, który odsyła do instrukcji zamiast pomóc ( jeśli piszę o pomoc to instrukcję już przeczytałam). W sytuacjach trudnych i pilnych zamiast pomocy droga przez mękę, najpierw komunikator, alex, a na końcu nieżyczliwy i nie słuchający konsultant, który klepie formułki, a nie odpowiada na pytania. Szczerze żałuję podpisania ostatniej umowy.
ZaletyJednak częściej działa niż szwankuje
WadyBrak pewnej dostępności, obsługa klienta nastawiona nie na załatwianie problemów lecz na odbębnienie swej roli - przecież jest i funkcjonuje w różnych formach więc wszystko zorganizowane jak trzeba, ale pomocy nie ma.
MiejscowośćPrzeźmierowo
~JJ / 2024-06-04 10:10
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Wczoraj czekałem na info linii 55 minut zanim połączyłem się z Obsługą Klienta.
Zaletybrak
Wadymasakryczna obsługa Klienta
~Mario / 2024-06-04 10:00
Ocena: 2.00 / 5
Wprowadzają ludzi w błąd. Nie polecam. Z daleka od tej firmy.
ZaletyNiema
WadyKompletny brak wiedzy konsultantów oraz chęci pomocy.
MiejscowośćLelów
~Damian / 2024-06-03 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Internetu nie ma od piątku jest poniedziałek nie da się dodzwonić do działu technicznego oczywiście jeżeli chcesz podpisać umowę to odbierają od razu, całkowicie odradzam
WadyInea
MiejscowośćOrońsko
~Samsung / 2024-06-03 11:06
Ocena: 5.00 / 5
Super podejście do klienta,internet światłowodowy w super cenie, jak na razie śmiga aż miło. Szczerze polecam !!!
MiejscowośćNisko
~GAROS / 2024-06-03 10:11
Ocena: 4.75 / 5
Korzystam z światłowodu INEA od 2021 roku, od początku na własnym routerze, a nie tym co dawało wtedy jakiś Tilgin. Usługa działa bez zarzutu. 4 awarie w 4 lata to bardzo mało. Infolinia jest dziwna i wręcz nazwę to z Bot-owana, jak awaria to szansa na pogadanie z człowiekiem graniczy z cudem. Przy chęci przedłużenia umowa, a w zasadzie przejściu z 1Gb na 300Mb na czacie dostałem bezpośredni numer do działu Utrzymania klienta i tam rzetelnie, miło i szybko obsłużony. Dostałem Zmienne, publiczne IP w cenie usługi za 79,99 zł 300/300 Mb/a. Śmiga bez problemu na routerze HUAWEI WiFi Mesh 7, który do 230 ma kwadratowych ogarnia Wi-Fi bardzo stabilnie. Nie mam TV od INEA, ale na infolinii dział techniczny jak i na czacie twierdzą, że działa jako OTT czyli przez internet, a nie jako IPTV z VLAN. Więc TV według operatora zadziała z każdym routerem, ale technicy muszą odpalić usługę na routerze operatora, ale niektórzy na czacie piszą, że to zależy od technikóœ co dostarczają dekoder lub dekodery. Mi się nie opłaca mając Canal+ za 90 zł dopłacać 15 zł za Multiroom i przechodzić z TV do INEA.
ZaletyJakość usługi z własnym routerem
WadyBoty rządzą na infolinii, człowiek tam jest, ale trafić na człowieka to prędzej wygrasz w Lotto cokolwiek
MiejscowośćGłusk, Kalinówka, lubelskie
~Robert / 2024-05-29 21:33
Ocena: 2.25 / 5
Zakupiłem dwie karty sim, dwa tygodnie czekam i dzwonię na infolinię, przyłączyli mnie do działu wysyłki i tam powiedzieli że jest awizo na poczcie , sprawdziłem nic takiego nie ma narazie jestem rozczarowany inea nie postarał się o nowego klienta
ZaletyMiła infolinia
WadyNieterminowosc
MiejscowośćStalowa Wola
~Robert / 2024-05-29 21:33
Ocena: 2.25 / 5
Zakupiłem dwie karty sim, dwa tygodnie czekam i dzwonię na infolinię, przyłączyli mnie do działu wysyłki i tam powiedzieli że jest awizo na poczcie , sprawdziłem nic takiego nie ma narazie jestem rozczarowany inea nie postarał się o nowego klienta
ZaletyMiła infolinia
WadyNieterminowosc
MiejscowośćStalowa Wola
~Andrzej / 2024-05-29 16:48
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko zgodnie z planem , monterzy super obsługa klienta idealna
ZaletyIdealnie
WadyFull pakiet miał być na 6 miesięcy , po miesiącu zgasło
MiejscowośćŻywiec
~Klient / 2024-05-24 22:53
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo złe doświadczenie. Pan montujący kabel do internetu wywiercił się pod sufitem zamiast od podłogi zostawiając nieestetyczny kabel wystający ze ściany i robiąc przy tym dużo szkód. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie, narzucił starszym osobom gdzie będzie wiercił żeby jak najszybciej zrobić i wyjść! Telewizja mruga a internet swiatlowodowy w drugim pokoju tylko 40%. Na zgłoszenie pan wrócił i powiedział że tak ma być. Po ponownej próbie zgłoszenia i prośbie o wyjęcie kabla ze ściany konsultant zbył, że trzeba zgłosić to np w punkcie choć tam też nie przyjmują zgloszeń.
Za coś takiego powinno się karać a ludzi tak bezczelnych nie zatrudniać
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta i serwis
MiejscowośćPoznań
~Patryk / 2024-05-24 11:46
Ocena: 1.50 / 5
Po godzinie od wyjścia monterów brak sygnału.
Dodzwonić się na pomoc techniczna graniczy z cudem po 3 dniach sygnał wreszcie jest. Codziennie występują przerwy w internecie. Telewizja zacina się jakość usług poniżej jakiegokolwiek poziomu.
ZaletyBrak
WadyBrak szybkiego kontaktu z pomocą techniczna
MiejscowośćPoznań
~Sylwia / 2024-05-23 21:36
Ocena: 1.50 / 5
Gówniana firma! Od trzech dni odcina internet o godzinie 21 , a właśnie wtedy ja zaczynam pracę . Bez internetu nie pracuję! Zgłaszając sprawę na infolinię zwalają winę na mnie twierdząc że to mój router jest zły ,a prawda jest taka że serwer dzierżawy jest za bardzo obciążony i ma długi czas odpowiedzi na zapytanie o IP. To nie jest zależenie od routera, A od serwera DHCP I czasu dzierżawy adresu.
ZaletyPrzez jakiś czas było spoko
MiejscowośćPiastowice
~Michał / 2024-05-22 21:02
Ocena: 1.50 / 5
Od początku mam problem z zanikającym sygnałem. Przez 2 lata zbywali mnie ze jak swiatlowod do domu dociera to jest ok. Zakupiłem teraz opcję że zmacniaczem WIFI. Problem został i nie umia sobie z tym poradzić. Aby do końca umowy i się żegnam.
WadySame wady
MiejscowośćBiałobrzegi Radomskie
~Zbigniew / 2024-05-22 17:01
Ocena: 3.75 / 5
od 30 dni korzystam z internetu do chwili obecnej bez problemów
MiejscowośćBuk
~Aleksandra / 2024-05-20 09:14
Ocena: 2.25 / 5
Ponad miesiąc starałam się założyć światłowód w moim lokalu. Pracownicy nie przekazują informacji dotyczących jakichś niepowodzeń w założeniu internetu. Nikt nie potrafił wytłumaczyć czemu nie można go założyć. Nie można było znaleźć notatki od fachowca, który miał założyć światłowód. Totalna niekompetencja pracowników na infolinii jak i na chacie.
ZaletyBrak
MiejscowośćPoznań
~Aga / 2024-05-19 21:37
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z infolinią bardzo utrudniony, ciągle awarie, w trakcie awarii nie można korzystać z aplikacji , żeby zgłosić problem . Omijać szerokim łukiem, czekam tylko do końca umowy i kończę to badziewie.