Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 245 opinii

1.35 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.27
  • Parametry
    1.44
  • Wydajność
    1.43
  • Cena/Jakość
    1.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adrian / 2021-03-17 07:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam korzystanie z uslug SEO - pozycjonowania stron w wyszukiwarkach. Oprocz wpisow do darmowych stron i katalogow, zalozenia Google Moja Firma - ta firma nie robi nic. 1500 zl za cos takiego miesiecznie to kpina. Sami jestescie w stanie zrobic to za darmo poświęcając 3 godziny w miesiącu. Umowa tak skrojone ze możesz dopiero po 4 miesiącach zrezygnowac, ale wypowiedzenie trwa kolejne 3 miesiące. Uważajcie na specjalistów od SEO w home.pl
    ZaletyBrak
    WadyCena, opieszałość, raporty które tylko ładnie wyglądają wizualnie, spamerski charakter umieszczania wpisów w katalogach
  • ~Darek B / 2021-03-13 04:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z usług home.pl przeszło 8 lat, 2 razy w mc wysyłamy do naszych kontrahentów kilkaset maili. Wszystko do marca było ok, obecnie blokują seryjną wysyłkę maili tłumacząc się że mają wdrożone zabezpieczenia antyspamowe. Po rozmowie na infolinii dowiedziałem się, żę max mogę wysłać 120 maili na 2h ale to nie jest reguła bowiem filtr działa dynamicznie więc nie ma pewności że nawet ta ilość zostanie wysłana. Według nich mam podzielić maile na mniejsze paczki. Zrobiłem tak, wysyłając maile po 20 szt. i co przy 4 paczce zadziałał filtr i blokuje maile. Zapłaciłem za 3 lata 1000zł za serwer, teraz tłumaczą że to serwer współdzielony i takie ograniczenia są normalne:) Proponują serwer dedykowany wówczas nie będzie problemu, cena 3600zł :D Tak, abym mógł wysłać w serii kilkaset maili muszę wykupić usługę za 3600zł, śmiech na sali. Za kilka mc kończy mi się umowa i po 8 latach definitywnie rozstaje się z tą firmą!
  • ~Jozef / 2021-03-03 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyłączyli mi e-mail przy opłacie 1600 zł na rokbonza dużo e-maili wysyłam. Kompletna ignorancja .można sobie dzwonić nie odbierają telefonów czekasz i czekasz radzę wiać z daleka
    ZaletyBrak
    WadyArogancją i robią co chcą z tobą. Wyłączają co im pasuje i udają ze to nie ich wina .
  • ~Patrycja / 2021-02-18 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne komentarze i opinie. Na odpowiedź czeka się po kilka dni. Najpierw wysyłają tonę maili z fakturami potem nie odpisują na proste pytania. Mam nieaktywna poczte od tygodnia, bo zmiana jednej danej w systemie ciągnie się od 5 dni. Kontakt i obsługa techniczna dramatyczna.
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Mariusz / 2021-02-18 07:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem związany z home.pl od samego początku, obsługa z roku na rok spada na ryj, płaciłem im rocznie prawie 10k. Przesyłanie instrukcji w PDF to kpina. Na początku opłacałem pomoc premium, i było cacy aż do pewnego roku, kiedy się dowiedziałem że to daje mi priorytet w odpowiedzi na moje pytanie (to na kij to się nazywa pomoc premium?). zacząłem usuwać z nich domeny zyskując przy tym 70% oszczędności (pozdrawiam dinfo), transfer w 5 sekund od chwili kiedy home.pl prześle kody do transferu (pierw się obudzą, dzwonią z pytaniem "dlaczego?" ... pomyślmy, no dlaczego? ... ostatni ich numer ze stycznie, opłacenie certyfikatu SSL za 60zeta, doi dziś nie działa, bo umknęło im że to przedłużenie i teraz muszę zapłacić 150zł za instalację? dosyć, już zacząłem transfer wszystkiego co mamy do innej firmy, niska cena i duża prędkość ... mam dosyć !
    Zaletyładnie się reklamują
    Wadywiększość to przykre doświadczenia, ładne słowa ale mają się w tam gdzie słońce nie dochodzi
  • ~artekmdzl / 2021-02-13 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcesz mieć problem w życiu to polecam tą "firmę"
    Zaletydno
    Wadydno
  • ~kn / 2021-02-09 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    tragiczna obsługa techniczna. trzeba czekać kilka dni na odpowiedź, a oni nawet nie zapoznają się z problemem.
  • ~Wojciech / 2021-02-03 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Niemiła obsługa, bardzo drogo, ciało kontakt i oczywiście czat... wirtualny czat z "konsultantem".

    Nie potrafią przyznać się do błędu i naliczaja dodatkowe opłaty.
  • ~Wojtek B. / 2021-01-23 22:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Od wielu lat byłem w Home.pl i średnio polecam. Wolne serwery. Obsługa przez www nie jest zła, nawet powyżej średniej. Jednak próba zmniejszenia abonamentu na mniejszy to jakaś porażka. Tutaj niesamowicie istnieją życie. Są lepsze serwisu i tańsze. Kupowanie domen okrutnie drogie w tym serwisie. No i jak się ma jakiś poważniejszy problem to ciężko liczyć na pomoc. Ogólnie nie polecam, ale jak ktoś ma małe doświadczenie to może gorzej trafić.

    Używam hosting premium. Próba zmniejszenia do niższego wiąże się z opłatami. Im więcej oczek w dół tym drożej.
    ZaletyProstota obsługi
    WadyCzasami wsparcie działa a czasami jakby robili strajk. Próba zmniejszenia pakietu wiąże się z dużymi kosztami - taniej wychodzi utworzyć nowy i stary zamknąć. Odbieram to tak, jakby to było celowe działanie. Do tego drogo.
  • ~Marcin / 2021-01-18 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsi na rynku jeśli chodzi o ceny i jakość obsługi
  • ~Paweł / 2020-12-31 14:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem nowym użytkownikiem Home.pl do tej pory byłem zadowolony z usług tej platformy. Niestety czar prysł jak bańka mydlana. Na swoim panelu administracyjnym wszedłem w zakładkę promocje. Tam natknąłem się na kafelek promocyjny h
    ostingu biznes na 1 rok w promocyjnej cenie. Posiadając już taki hosting w tym serwisie byłem przekonany iż korzystam z możliwości przedłużenia abonamentu o rok. Po opłaceniu faktury pro forma zorientowałem się iż uruchomiono mi kolejne nie potrzebne mi konto. Jeszcze w tym samym dniu szybko zadzwoniłem aby zrezygnować i napisałem reklamację. Poinformowałem obsługę iż w związku z tym iż promocja nie była w jakikolwiek sposób opisana zostałem jako nowicjusz wprowadzony w błąd. Pomimo 6 pism reklamacyjnych za każdym razem negatywna odpowiedź za każdym razem odpowiedź od innej osoby i nie na temat. Pomimo kilku telefonów zero zrozumienia. Nie zarzucam konsultantom złej woli, natomiast sądzę że mają z góry nakazane co by się nie działo nie oddajemy ani złotówki. Nie jest to duża kwota ale chodzi tu o zasadę uczciwości. Jeżeli serwis chce się zeszmacić dla 65 zł to życzę dlaszych sukcesów. Dobra rada zanim skorzystacie z promocji tej firmy upewnijcie się 10 razy co wykupujecie bo zwrotu na pewno nie będzie.
  • ~Tombias / 2020-12-31 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości dostępu do CRONa bezpośrednio. Jest tylko jakieś rozwiązanie crono-podobne działające na plikach, wgrywanych przez FTP!
    Certyfikat Let's Encrypt oczywiście darmowy wszędzie i włączany na jeden klik w panelu, to w home.pl każą sobie płacić za jego instalcję (!) i prawdopodobnie przedłużanie co 90 dni. Jeszcze bezczelnie oferują jakąś własną promocję na certyfikat przez "przez dużą i znaną jednostkę certyfikującą". Czyli jak się im zapłaci to się ma za darmo, a jak coś jest za darmo, to trzeba im płacić. Cała ich logika.
    Pomoc odpisująca po 5 dniach, że właściwie nie wiedzą w czym problem.
    Według nich "są rzeczy które mają za dziwne wymagania" i nie da się uruchomić na home. Tak Symfony i Laravel faktycznie mają dziwne wymagania, bo nie zatrzymały się 30 lat temu. A na takim poziomie są usługi w tej firmie. Wiecznie mają jakiś problem i zrzucają winę na "dziwne" skrypty.
  • ~Bzitek / 2020-12-30 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu ze wsparciem, telefon nie jest odbiernlany na messangerze jest kontakt ale nie da się nic ustalić
    ZaletyBrak
  • ~Michał / 2020-12-29 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem u nich Bit Defendera, zapłaciłem od ręki. Pobrałem fakturę za zakup programu i to wszystko co otrzymałem. Brak jakiegokolwiek linka do pobrania programu, żadnego klucza aktywacyjnego. Można pobrać kod który nie wiadomo do czego użyć (Bit Defender nie przyjmuję go jako aktywator licencji). wszelkie próby kontaktu kończą się na niczym(brak odpowiedzi) , infolinia nie działa (jesteś pierwszy w kolejce donikąd). Krótko mówiąc złodzieje, kradną sprzedając programy których nie posiadają.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Maciej / 2020-12-23 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, przedłużają usługi automatycznie bez możliwości ich anulacji mimo, że do terminu przedłużenia zostaje jeszcze miesiąc.
  • ~Vidal / 2020-12-09 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Coś okopnego, już nie raz tworzyłem strony www ale w home.pl to poprostu coś strasznego. Trzeba najpierw uruchomic i kupic 4 pakiety aby módz w ogóle cokolwiek zrobic. Drogo i strasznie skomplikowane. Nie polecam
  • ~Piotr / 2020-11-24 13:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Chcę połączyć dwa konta, które mam zarejestrowane na jedną firmę. Trwa to trzy miesiące, ciągle są przeszkody i nikt z home.pl nie potrafi ich usunąć. Dezorgnizuje to mi pracę. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyNie ma zalet
  • ~Piter / 2020-11-04 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwyższe ceny, najgorsza obsługa klienta. Komunikacja jak ze ścianą, tylko w jedną stronę. Przy rezygnacji z usługi nie można się doprosić
    kodu authinfo.
  • ~Adrian / 2020-10-21 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    home.pl to złodzieje. Wyłączyli konto tydzień po zakupie domeny, pieniędzy nie oddali. Zasłaniają się kruczkami w regulaminie. Rozmowa jak z wyszkolonym robotem - postawa całkowicie anty-konsumencka.
    Kupcie u konkurencji i miejcie problem z głowy.
  • ~Marek / 2020-09-28 13:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszuści wysyłają faktury za usługi, których klient nie zmawiał.
    WadyNaciąganie klientów. Godzinami trzeba czekać na kontakt z obsługą.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 3.11, ilość opinii: 233
Superhost.pl
Ocena: 2.78, ilość opinii: 49
Netart.pl
Ocena: 4.04, ilość opinii: 35
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902