Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 245 opinii

1.35 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.27
  • Parametry
    1.44
  • Wydajność
    1.43
  • Cena/Jakość
    1.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kan / 2021-10-07 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści!. Radzę unikać. Ceny z kosmosu. Jak tylko zapomnisz zapłacić za domenę sprzedadzą ją firmie zarejestrowanej na Cyprze i zażądają 1000 Euro za odblokowanie domeny.
    Zaletybrak
  • ~Cygan / 2021-10-05 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak piszą przedmówcy, niedługo płatne będzie wysłanie do nich emaila lub kontakt przez fb. Jakość vs cena to jakiś kryminał, nikomu bym nie polecił tej firmy, nawet największemu wrogowi. Polecam - kto jeszcze tam trzyma domeny na szynką ewakuację do jakiekolwiek innej firmy, na pewno będzie taniej.
    ZaletyBrak
    WadyCena
  • ~Bart / 2021-09-30 12:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostatnimi czasy home.pl leci w dół pod kątem jakości usług i wsparcia. Niedługo za samo odebranie telefonu przez konsultanta będą wystawiać fakturę. Przestrzegam przyszłych klientów, a starym sugeruję zmienić usługodawcę, jeśli zależy im na niezawodnym hostingu z szanującym klienta wsparciem. Trzymajcie tak dalej home.pl, to jeszcze przed końcem 2030 zwiniecie się z rynku. Zaczynali jako pionier w Polsce, kończą z opinią wystawcy faktur, a nie wysokiej jakości hostingodawcy.
    Zaletybrak
    Wadyniska jakość
    wysokie ceny
    wszystko odpłatne
  • ~Czup / 2021-09-09 13:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Już od samego zakupu hosting nie działa. W panelu klienta nie można wejść do ustawień hostingu bez pomocy technicznej supportu. Gdy pomogą Ci wejść to nie działają żadne funkcje typu FTP lub MySQL
  • ~Klient / 2021-09-09 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zbiurokratyzowana firma, wścibska obsługa, mało wydajna, niewiele spraw da się z nimi załatwić. Miałem nieszczęście kupić u nich jeden produkt i zrobiłem to ostatni raz. Polecam omijać szerokim łukiem ze względu na nonszalanckie podejście do tematu ochrony danych osobowych.
    WadyNiski stopień ochrony danych osobowych
  • ~jebachomepl / 2021-08-29 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty, naprawdę brak mi słów. Zero chęci pomocy, wszystko, co mogli to utrudnili do takiego stopnia, że trzeba wysyłać do nich pisma, albo uiszczać kretyńsko wysokie opłaty. Powinni zmienić nazwę na żal.pl
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~Klient w kłopocie / 2021-08-23 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety, ku przestrodze, muszę potwierdzić złą opinię, zmienioną po kilkunastu latach względnie dobrej usługi. Teraz wszystko idzie dobrze i sprawnie ale tylko do czasu zapłaty. Bardzo utrudniający i zniechęcający system składania reklamacji - wyłącznie listem poleconym z rygorem nieprzekraczalnego terminu wysłania. Numeracja zleceń, dokumentów księgowych, dodatkowych wewnętrznych przyprawi o zawrót głowy ( może część przyjętej metody ? ) Jeśli zlecicie budowę strony nie liczcie na pomoc przy poprawkach ( również płatną ) Zapłaciłem 1000 zł netto i nie widzę śladów działania poprawy pod względem zleconej oceny SEO. Na wezwania płaciłem dwukrotnie certyfikat SSL i nie ma sposobu aby odzyskać nadpłacone pieniądze. Co ciekawe firma legitymuje się certyfikatem ISO 9001 ( powinien obejmować ocenę jakości wykonanej usługi , zadowolenia klienta, obsługę reklamacji )
    Zaletysprawne wystawianie faktur
    WadyNiezwykle trudne składanie reklamacji Za każdym razem, zdawkowo odpowiada ktoś inny albo odpowiedzi są bez podpisu.
  • ~Krzysiek / 2021-07-26 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest tragikomedia. Support prawie nie istnieje. Opłacony certyfikat SSL jest NIEinstalowany od ponad tygodnia (!).

    Co więcej: home.pl notorycznie blokuje prawidłowe pliki index.htm uznając je za... wirusy. MASAKRA.

    Piszę kilka razy, błagam, aby zostawili moje pliki i udali się na kurs podstaw cyberbezpieczeństwa i identyfikacji cyberzagrożeń.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja, wsparcie, sztuczna pseudointeligencja skanerów antywirusowych.
  • ~Paweł / 2021-07-20 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem home.pl od ponad 10 lat. W tym roku na fakturze za hosting pojawiła się dodatkowa pozycja "wsparcie starszych wersji PHP". Usługa, której nie zamawiałem i której nie potrzebuję. Kiedy skontaktowałem się "help" deskiem musiałem przez bitą godzinę dopraszać się o usunięcie tej pozycji z faktury tak, żebym mógł opłacić sam hosting. Powiem tak - help desk w ZUS-ie jest bardziej pomocny i bardziej pro-kliencki niż to, co się dzieje w home.pl Stanisław Jerzy Lec napisał kiedyś "tonący brzydko się chwyta" i to zdaje się najlepsze podsumowanie praktyki home.pl Ja w każdym razie ze wszystkimi usługami przenoszę się gdzieś indziej. Do niezobaczenia!
    Zaletybrak
    Wadytotalny brak wsparcia
    wciskanie niezamówionych usług
  • ~Piotr / 2021-07-08 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo dużo osób w tym roku zostało oszukanych w ten sam sposób na również.

    UWAGA na automatyczne płatności. Czytajcie bardzo uważnie każda pozycje.

    Jak co roku wystawiłem zamówienie odnowienia hostingu oraz domeny. Zawsze zawsze opłaty były identyczne
    - hosting 492 zł
    - domena 147,60 zł

    W tym roku otrzymałem fakturę na identyczna kwotę. Opłaciłem ją automatycznie. Po opłacie otrzymałem osobną fakturę za domenę. Po weryfikacji okazało się że na pierwszej fakturze była dodatkowa pozycja "Wsparcie starszych wersji PHP - abonament" której nie zamawiałem na identyczna kwotę co opłata za domenę 147,60 zł.

    * Wersje PHP można uaktualnić trzema kliknięciami z pozycji panelu klienta za darmo. O czym zostałem poinformowany dopiero po opłacie.

    Reklamacje złożyłem w tym samym dniu w którym opłaciłem fakturę.
    Zgodnie z Art. 106j. pod. tow. i usł. Po wykryciu nieprawidłowości na fakturze. Prosiłem o wystawienie faktury korygującej. Niestety otrzymałem odmowę, która jest niezgodna z prawem. Poinformowano mnie żebym następnym razem uaktualnił wersję PHP. Nie będę musiał ponosić dodatkowych opłat.

    Dramatem jest to w jaki sposób zaczęli traktować swoich stałych klientów. Na pewno to będzie mój ostatni rok na home.
  • ~Dexter1981 / 2021-06-25 15:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra - jeba..... na inforlinia - można stracić pół dnia. Masakra
    WadyTylko jedna wada - brak zalet
  • ~Józef Jerzyna ze Szczecina / 2021-06-10 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś dramat. Polecam ten hosting ale tylko dla masochistów. Powodzenia jak coś zepsująi trzeba się będzie dodzwonić, można generalnie podczas czekania na infolinii zrobić pranie, obrać ziemniaki, zrobić dziecko a później je jeszcze jeszcze wychować.

    Pozdrawiam
    Z wyrazami szczerzej niewdzięczności
    Zaletymożna polecić konkurencji, żeby ją zniszczyć już na początku
    Wadydrogo
    tragiczna jakość obsługi klienta
    jeszcze gorsza jakość usług
  • ~Michał / 2021-06-10 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Podejście do klienta (6 lat) nieuprzejme i bardzo sztywne. Ponad 1000 zł za serwer...Kończę współpracę. Ostatni rok.
  • ~Piotr / 2021-05-11 14:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem u nich antywirusa na 12 miesięcy, po 6 miesiącach subskrypcja wygasła. Od 2 tygodni nie odpowiedzieli na moje zgłoszenie, dziś już ponad godzinę zajmuję się tematem (głównie na słuchawce z pomocą techniczną) i serwis nie odbiera, sprawa wciąż nie naprawiona.
    ZaletyCena
    WadyProdukt nie działa
  • ~Mateusz / 2021-05-07 14:07
    Ocena: 1.25 / 5
    MASAKRA!!! Unikajcie tej strony. Nic nie działa poza płatnością - to mają opanowane
    Wadysłabe funkcjonalności - ni jak nie maja się do reklamy, infolinia - żart...
  • ~Piotr / 2021-04-30 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Home.pl – hosting to najgorsza firma hostingowa w Polsce.
    Nie polecam usług tej firmy!!!!!!!!!!!! / Uważam, że home.pl – wymusza sprytnie dodatkowe nienależne opłaty, mimo że jestem klientem tej firmy od 15 lat.
    Zapłaciłem automatycznie fakturę proformę za hosting na dwa tygodnie przed okresem abonamentu.
    Jednak na fakturze pojawiła się pozycja "wsparcie dla starszych wersji PHP - Abonament 12.05.2021-11.05.2021"
    Natychmiast zmieniłem serwer na obecną wersja PHP 7.2, prosząc o korektę faktury...
    Biuro obsługi biznesowego klienta nie chce zwrócić pieniędzy, zrobić korekty faktury – ani zaproponować innych możliwości. Karzą mi zrezygnować z całego hostingu.
    Na forach mają złą prasę, uczulam Was na automatyczne płatności.
  • ~Jan / 2021-04-27 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, absolutnie nie polecam usług SEO, prawie 1000 zł netto miesięcznie. Efekty po 7 miesiącach:
    kilka wpisów na darmowych portalach, prymitywny buzz marketing. Wysyłane sprawozdania z prac typu szablon.
    Wypowiedziałem umowę i muszę jeszcze zapłacić za dezaktywacje SEO. Masakra.
    Zaletybrak
    Wadyusługa nie warta pieniędzy
  • ~Damian / 2021-04-19 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jakaś. Wprowadzają opłaty za starsze PHP. Logiczne że programiści nie będa przerabiac dobrych programów bo Ci sobie wymyślają dodatkowe opłaty za starszych PHP.
    Obsługa u nich to także jakas paranoja.
    Zaletybrak
    Wadydodatkowe opłaty za "wsparcie" "starszego" PHP
  • ~jola / 2021-04-16 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    współpraca z tą firmą to niestety jakieś nieporozumienie. Chciałam rozszerzyć stronę i okazało się, ze kreator, który posiadam jest za mały i na infolinii poinformowali mnie, żeby dokupić większy kreator, więc tak zrobiłam i kiedy chciałam przenieść stronę okazało się, że jednak nie ma możliwości przeniesienia. żenada.. ludzie niedoinformowani tam pracują, sami nie wiedzą, jakie mają usługi... ostatecznie zrezygnowałam z większego kreatora, ale nie mogę się doczekać na rozpatrzenie reklamacji w związku ze zwrotem niesłusznie zakupionej usługi. Efekt końcowy jest taki, że chcąc przedłużyć mniejszy kreator mam problem, bo kwota do zapłaty nie zostanie zmieniona do czasu rozpatrzenia reklamacji, a tym samym mam nieaktywną stronę internetową... odradzam tę firmę. Zapłacisz za usługi, a potem mają Cię w nosie... wielokrotne telefony na infolinię nic nie dają, obiecują, że oddzwonią i nie oddzwaniają, szkoda nerwów..
    Zaletybrak
    Wadypracownicy firmy nie znają swojej oferty, błędnie informują klientów
  • ~Mike / 2021-03-29 11:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Infolinia to jakaś bzdura od 3 dni wciąż jestem 3 w kolejce, już 120 zł wydałem na telefon, który cały czas czeka na infolini na połączenie
    Na maile nie odpisują
    Zaletyzero w porównani z konkurencją
    WadyWsparcie techniczne to jakaś bzdura
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 3.11, ilość opinii: 233
Superhost.pl
Ocena: 2.78, ilość opinii: 49
Netart.pl
Ocena: 4.04, ilość opinii: 35
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902