Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 245 opinii

1.35 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.27
  • Parametry
    1.44
  • Wydajność
    1.43
  • Cena/Jakość
    1.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sawoj / 2023-05-11 17:34
    Ocena: 1.50 / 5
    UWAGA!!! Przestrzegam wszystkich przed ryzykiem zostanie klientem home pl
    Ta firma to wylęgarnia naciągaczy, jak tylko dasz się złapać na wędkę ich oferty to stajesz się frajerem z którego usiłują doić kasę. Podbijają koszty przymuszając do zakupu droższych usług, nie odpisują na pytania mailem poza botowymi regułkami z odnośnikiem do oferty droższej niż dotychczasowa.
    Na infolinii robią z klienta idiotę i są tak bezczelni, że aż dziw że nadal mają klientów.
    nie chcesz czuć się jak frajer i jeleń? Nie kupuj nic od homepl.
  • ~Jaro / 2023-05-08 10:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja tam nie narzekam, jestem z HOME.PL kilka ładnych lat, mam u nich zaparkowane kilka domen swoich klientów, nigdy się nie zawiodłem być może dlatego, że tylko parkuję u nich domeny i wykupuję SSL-a. Całość hostingu mam na własnych serwerach
  • ~Andrzej / 2023-04-13 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Znikają maile, kopia zapasowa 3 dni wstecz, Jeśli ktoś nie zorientuje się że w czwartek znikną mu maile, nagle w poniedziałek okazuje się że już nie ma do czego wracać...
  • ~pati / 2023-04-04 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, omijać szerokim łukiem. Blokują kiedy chcą, naciągają, mówią , że nie jest opłącone, a jest...Jak opłacisz, mówią, że jeszcze trzeba coś opłacić. Oszukuję na potęgę. Generalnie burdel. Brak kompetencji, brak wsparcia, tylko naciągać umieją....
  • ~centauryda / 2023-04-01 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    To, co się odwala od kilku lat w home.pl to są jakieś jaja. Płacimy kilka do kilkunastu tysięcy zł rocznie za usługi hostingowej i związane z parkowaniem domen, a w razie problemu dosłownie całą firma ma nas głęboko w dupie. Może wybuchnąć Wam poczta, może Wam spływać kilkaset maili, bo home.pl ma wylane na zabezpieczenia i jedyne o czym pieprzy, to o zmianie hasła. Dział techniczny to głównie banda gówniarzy, do specjalisty nie macie szans się dostać. Na tzw. infolinii jest jeszcze gorzej, sto razy lepiej rozmawiałoby się z botami, bo może byście się kiedyś doczekali jakiejś merytoryki. Jeśli zgłosicie się tam z jakimkolwiek problemem, poważniejszym od "zapomniałem hasła" albo "poczta mi nie działa na outlooku", dostaniecie odpowiedź z cyklu "niestety, nie mogę Panu pomóc" — jedyne co robią osóbki na infoliniach, to "wystawiają zgłoszenie". Sorry, ale jak mam poważny problem, np. spływających kilkadziesiąt tys. starych maili, to mam naprawdę wylane na "wystawię zlecenie" i "w poniedziałek nie będzie trzeba dzwonić". To jest żenujące.

    Czas najwyższy, żeby opinie o home.pl dotarły do KAZDEGO, ponieważ ta firma ma wylane na wszystkich swoich poważniejszych klientów i kroi wyłącznie kasę na osobach z wymaganiami na poziomie jeden na dziesięć, ktore nie mają pojęcia, o tym jak działają uslugi hostingowe.

    Dno i wstyd.
    I piszę to po 20 latach korzystania z home.pl i po zostawieniu tam ok 200–250 tys. zł.

    Ta
    firma
    będzie
    miała
    Was
    w dupie
    gdy będziecie mieli
    jakikolwiek problem.

    Przykre.
    Zaletybrak
    WadyMożecie liczyć na olewanie klienta nawet gdy Wasz serwer wysyła kilkaset tysięcy maili, bo w sobotę, zwlaszcza o 16, nikt nie pracuje, ale spoko, bo w piątek też Wam nikt nie pomógł, mimo, że specjalnie nalegaliście, żeby rozwiązano problem w dziu powszednim w godzinach pracy.
  • ~Romuald / 2023-03-30 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed skorzystaniem z usług firmy HOME PL
    Nadzialiśmy się na nich i poparzyliśmy...
    Chcieli nas naciągnąć na kilka tysięcy złotych zaraz po tym jak im zapłaciliśmy kolejne 12 miesięcy świadczenia usług.
    Ich "patent" na wymuszanie kasy to tzw. "Przekroczenie liczby requestów na stronie" co okazało się bzdurą wymyślona prze homepl na potrzeby usiłowania wmówienia klientowi konieczności podwyższenia kosztów usługi.
    Podsumowując unikajcie tej firmy jeśli szanujecie swój czas i pieniądze.
    Nie pozdrawiam "Elizy" z obsługi homepl.
    Romuald Kerber
    ZaletyBrak
    WadyOpisane
  • ~Penelopa / 2023-03-30 12:46
    Ocena: 1.25 / 5
    Wyłączają stronę bez wcześniejszego poinformowania.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Han / 2023-03-21 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przemyślcie 100 razy zanim podejmiecie współpracę z tą firmą. Zenujący poziom obsługi klienta.
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko
  • ~arek / 2023-03-09 07:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam po kilku latach użytkowania zostałem bardzo żle potraktowany
  • ~nie polecam / 2023-03-08 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Email jest prehistoryczny będziecie sie denerowwać godzinami.
  • ~Michal / 2023-03-04 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamują się w tv a naciągają klientów
    Naciągacze naciagczs oszuści
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jacek / 2023-03-04 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziwna firma ,chciałem przenieść do nich sklep, już mają wysłać szczegóły a tu cisza .Ponawiałem kontakt telefoniczny -już przekazuję koledze do realizacji odpowiada pani i nic . Przeczytałem opinie i się wyjaśniło .Nie warto się interesować współpracą z nimi bo szkoda czasu i nerw .
  • ~Agencja / 2023-02-27 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z Home.pl natychmiastowo? Może ktoś miał taką sytuacje
    Zaletyrozwiązanie umowy
    Wadyrozwiązanie umowy
  • ~klientka / 2023-02-20 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacja, że wykupione przez ciebie domeny będą automatycznie przedłużone i automatycznie będzie pobrana za nie kasa z twojego konta owszem, przyszła mailem, ale była napisana mikro czcionką w kolorze blado szarym pod dużą reklamą, napisaną ogromną czarną czcionką, czyli informacja ta była praktycznie niewidoczna! Dlaczego tak?! Dlatego żeby tej informacji nie zauważyć i w porę nie zablokować usługi. Przemyślany, z premedytacją wymyślony sposób na wyłudzenie pieniędzy. Oczywiście opłata jest 10x wyższa od tej pierwotnej, a tego to już w tej informacji nie było w ogóle! Owszem wiele aplikacji tak działa, ale nigdy, NIGDY nie spotkałam się z tym żeby jednak nie można było z aplikacji zrezygnować i odzyskać pieniądze. Czuję się oszukana. Omijajcie home.pl
  • ~Tomasz / 2023-02-15 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    15 lat wspolpracy. Zero szacunku, zero obslugi ze striony Home... Jeden dzien opoznienia w platnosci, bo wyslali na zly adres przypomnienie i wylaczony dostep do skrzynek z dnia na dzien. Pomimo natychmiastowego oplacenia - 3 dni “walki” o przywrocenie dostepu. Zero wsparcia, zero pomocy. Balagan informacyjny, przeksiegowania wewnetrzne itp, itp, a klient w “czarnej d….”. Narazilo to nasza firme na konkretne straty. Jest wiele firm szanujacych klientow i do tego tanszych. Omijajciie Home z daleka!!
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • ~konserwacje zabytków / 2023-02-14 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Lata dobrej współpracy przekreślił Pan Emil - pracownik home.pl. Zorganizował coś w rodzaju gry w trzy karty, znanej z bazarów z lat 90 minionego stulecia. Jak wiadomo - rozdający zawsze wygrywa. Tak samo było w tym przypadku a mechanizm jest prosty: klient zamawia domenę i wykupuje dla niej usługę certyfikatu bezpieczeństwa SSL. Następnie wysyłana jest faktura i klient płaci. Później okazuje się, że rejestracja domeny nie jest mozliwa (chociaż w systemie przedstawiana jest jako wolna, do rezerwacji) i zwracane są zapłacone za rezerwację domeny środki jednak nie są zwracane środki za rezerwację certyfikatu SSL dla zamówionej domeny.
    Sprytne? Ale mało tego - kiedy dzwonisz do biura obsługi, by stanowczo zażądać zwrotu opłat za certyfikat (gdyż w korespondencji e-mail Pan Emil T. stanowczo odmawia ci zwrotu zapłaconych środków, zasłaniając się regulaminem, w którym czytasz, że za zarezerwowane domeny i certyfikaty forsa nie jest zwracana - tylko dlaczego zwrocili kasę za domenę a za certyfikat nie?? wtf?) i powołujsze się na numer korespondencji - w moim przypadku jest to #UKAN-61966-192 - okazuje się, że sprytny Pan Emil zablokował innym pracownikom dostęp do naszej korespondencji (taka informację otrzymałem dzisiaj od Pana z działu faktur).
    Na home.pl jestem od lat. do tej pory wszystko było w porządku. mam tam zaparkowanych kilkadziesiąt domen, cztery biznesowe hostingi - ale dzięki wytężonej pracy Pana Emila, dzięki jego indywidualnemu zaangazowaniu, jego talentom w dziedzinie obsługi klientów premium (tak, tak jestm w home.pl klientem premium - o tym mnie informuje automat w słuchawce telefonu, gdy dzwonię na infolinię) rezygnuję z usług home.pl dziękuję za współpracę właściciel firmy Konserwacje Zabytków
  • ~Marcin / 2023-01-27 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeczytajcie!
    Zamówiłem usługę budowy sklepu internetowego. W trakcie ustaleń firma home.pl poprosiła mnie o przykładowe realizacje, inspirację a także strony konkurencji, aby mogli ocenić jak taki sklep powinien wyglądać. Wielokrotnie rozmawiałem z osobą prowadzącą moją sprawę, jak powinien wyglądać taki sklep, posługując się również przykładem ze strony home.pl, aby każda ze stron wiedziała na co się umawia. Co ciekawe, byłem uspokajany przez swojego opiekuna, wręcz było mi to gwarantowane, że sklep będzie właśnie tak wyglądał. Przelałem pieniądze i to był mój błąd.

    Po kilku dniach otrzymałem link do strony, gdzie miałem zapoznać się z tym, co firma home.pl dla mnie przygotowała. Okazało się, że zamówiłem stronę, gdzie nie ma żadnych podstron, nie ma przejścia do podstrony z produktem, cały materiał, który im podesłałem, firma home.pl zamieściła na jednej stronie, nie było żadnych odnośników, regulaminu, polityki prywatności, podstrony o nas, podstrony kontakt kompletnie nic. Była to strona, która przypominała BLOG kulinarny, cały stos informacji na jednej stronie.

    Czy ktoś z Was był kiedyś na sklepie internetowym, gdzie nie ma żadnych podstron? Serio, to są jakieś żarty? Mało tego przecież każdy sklep internetowy ma panel klienta, gdzie można się zalogować i koszyk, gdzie wrzucamy wybrane produkty. U mnie nic z tych rzeczy! Podpięli mi aplikację pod stronę o nazwie 1koszyk, która nie jest kompletnie zintegrowana ze stroną, wygląda jak jakiś dziwny odłam czegoś, co próbuje wyłudzić od ludzi pieniądze.

    Odstąpiłem od umowy w trybie natychmiastowym, wysyłając pismo z rezygnacją. Na następny dzień, zadzwonił do mnie lider zespołu sprzedaży, który chciał zapytać, co się stało, ponieważ pracownik, który mnie obsługuje, znajduje się obecnie na urlopie. Opowiedziałem całą sytuację, że zostałem oszukany, że wyłudziliście ode mnie pieniądze i odstępuje od umowy. Lider zespołu odparł, że jestem w dobrych rękach, wprowadzą należne zmiany, że musiało dojść do nieporozumienia, a wszystkie zmiany zostaną wprowadzone bezpłatnie. Kilka dni później dostałem maila, że firma home.pl może wprowadzić zmiany, przy dopłacie kilku tysięcy!!!!!!!!!!

    Obecnie jestem na etapie otrzymania pisma od prawnika home.pl, z informacją, że odstąpienie od umowy jest bezpodstawne i niezasadne. Tylko, że pismo otrzymałem wczoraj a w mailu pisali, że odpowiedz z ich stanowiskiem przyjdzie w poniedziałek. Kolejne kłamstwo z ich strony a raczej ustalenia, do których nie muszą się stosować. Jeszcze poniosą za to pełną odpowiedzialność.
  • ~Maciej / 2023-01-19 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu tragedia PRLowska. Firma działa na zasadzie: Kochany kliencie kup usługe, a następnie będziemy mieć cię w poważaniu.
    Zaletybrak
    Wady- utrudnianie wszystkiego co tylko możliwe.
    Mało intuicyjny, a wręcz zagmatwany panel do obługi domen i hostingów, a ten od SSL to już zupełnie na czuja, może się uda.
  • ~Karol / 2022-12-21 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Masakrycznie słaba obłsuga. Nie odpowiadją na reklamacje. pieniądze wpłacone usługi nie włączone. !!
    Zaletybrak
  • ~Kacper / 2022-12-20 00:48
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalny hosting, brak kontaktu z supportem, po prostu dno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 3.11, ilość opinii: 233
Superhost.pl
Ocena: 2.78, ilość opinii: 49
Netart.pl
Ocena: 4.04, ilość opinii: 35
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902