Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 245 opinii

1.35 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.27
  • Parametry
    1.44
  • Wydajność
    1.43
  • Cena/Jakość
    1.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 13
  • / 2024-07-09 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni nie dochodza mi maile i nikt z tym nic nie robi
  • / 2024-06-17 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkownikiem od 15 lat .Płcę regularnie ,W chwili obecnej z winy dostawcy poczty czyli home poczta nie działa.Kazano mi drukować wnisek i kupować drukarkę ,Nikt mi nie pomógł
    Zaletybrak
    Wadybrak pomocy
  • / 2024-05-21 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    od 6 maja 2024 nie mam dostępu do mojej skrzynki pocztowej, która obsługuje korespondencje z sądów i urzędów. Spędziłąm godziny na rozmowach telefonicznych oraz wymianie maili z pracownikami firmy. Każdorazowo muszę od początku wyjaśniać sprawę pomimo podawania nr poprzednich zgłoszeń, ponieważ nikt nie tworzy tam historii zgłoszeń. Nieustannie jestem instruowana jakich zmian mam dokonac w mojej domenie, a nastepnie slyszę ze to właśnie przez te zmiany moja skrzynka nie działa. Trzeci tydzień przekazuję do home.pl korespondencję z innych podmiotów, które zajmują się obsługą za granicą i niestety jak grochem o ścianę. Tak nieprofesjonalnej obsługi klienta oraz braku chęci do zgłębienia tematu nie spotkałam do tej pory w swojej karierze zawodowej. Do tego niestety muszę stwierdzić, że bardzo niemiły jest kontakt z jedną z pracownic. Pani ta wielokrotonie zmieniała wersję udzielanych mi porad by po jakims czasie stwierdzić, że ona nic nie może zrobić w zaistaniełej sytacji, która de facto jest wynikiem jej doradztwa.
    Zaletyzadnych
    Wadysame wady
  • / 2024-05-14 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    odradzam, nie szanują klienta, odnoszę wrażenie, że pomoc- kontakt w indywidualnej sprawie jest nieprzychylna, opłaty z kosmosu
    Wadyopłaty kosmos
  • / 2024-05-14 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, nie dbają i źle traktują klienta, żyją z dodatkowych opłat
  • / 2024-05-10 07:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje doświadczenia z firmą Home.pl całkowita porażka
    Moje doświadczenia z firmą Home.pl są dalekie od pozytywnych. Od samego początku współpracy, obietnice sukcesu i wsparcia okazały się jedynie wydumanymi koncepcjami, które nie miały odzwierciedlenia w rzeczywistości. Pracownicy tej firmy prezentowali postawę profesjonalną jedynie z pozoru, gdyż w praktyce okazało się, że brakuje im kompetencji i rzetelności w działaniu.
    Wielokrotnie zgłaszałem, że pozycjonowanie mojego serwisu opierało się na złych frazach, co nie przynosiło oczekiwanych efektów. Niestety, moje uwagi były ignorowane, a zgłoszenia traktowane z lekceważeniem. Komunikacja z zespołem Home.pl była wyjątkowo trudna – moje prośby o raporty i szczegółowe informacje były pomijane, co łamało warunki umowy.

    Zdecydowałem się zakończyć współpracę z firmą Home.pl w trybie natychmiastowym, domagając się pełnego zwrotu poniesionych kosztów. Działania firmy wykazują znamiona braku profesjonalizmu, a wręcz nieróbstwa. Zostałem oszukany przez tę firmę, której pracownicy konsekwentnie nie dostarczali żadnych wymiernych rezultatów.

    Nie mogę polecić Home.pl jako partnera biznesowego. Mam nadzieję, że w sądzie pełna prawda o działalności tej firmy zostanie ujawniona, a świadoma i perfidna gra, jaką prowadzą, zostanie obnażona. Właściwe traktowanie klienta to podstawa profesjonalnej działalności, ale tego w Home.pl zdecydowanie brakuje.
  • / 2024-05-08 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie polecam usług w serwisie HOME.pl
    Przeniosłem się z usługami z nazwa.pl w listopadzie 2023roku. Nigdy nie miałem tam zadnych problemów poza wygurowanymi z roku na rok stawkami. Szukając alternatywy trafiłem na home.pl
    Bardzo słabe zabezpieczenia, brak wsparcia technicznego po włamaniu na konto.
    Przed majówka home wysłał mi powiadomienie ze mam przekroczona ilość Requestów na serwerze przez co mam tydzień czasu na zmianę serwera lub odetną mi serwer.
    Ostrzegam wszystkich każda domena generuje jakąs ilość wejść na serwer przez co HOME.PL w swoicim REgulaminie umiescił rażace obostrzenia które po 6 miesiącach uaktywnia do dezaktywacji serwera
  • / 2024-01-27 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam najgorszy hosting nie polecam najgorszy hosting nie polecam najgorszy hosting nie polecam najgorszy hosting
    Zaletynie ma
    Wadywszedzie sa wady
  • / 2024-01-25 18:25
    Ocena: 4.00 / 5
    to tam poznałem lnstagram: @znieprawiona więc zdecydowanie na plus!
    Zaletyinsta: znieprawiona
  • / 2023-10-31 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tragedia. Pan Wojciech Szymbor totalnie olewa klienta, nie próbując mu w żaden sposób pomóc. Kpi i bezczelnie odpowiada a właściwie daje do zrozumienia jak głęboko w poważaniu ma swojego klienta. Jestem klientem w home ponad 12 ale tak nigdy nie potraktował mnie nikt. 3 dni temu ustaliłem telefonicznie z konsultantem kwote i mieliśmy się skontaktować. Niestety nie przysłał proformy, jak twierdzi 2x próbował zadzwonić telefonicznie, niestety nie mogłem odebrać. Prób więcej kontaktu nie było ani nawet mailowego. Oddzwonić także nie mogłem, ponieważ numer jest tylko na infolinie. We teraz zablokowali mi usługi, proponując kwote 500zł wyższą, olewając mnie totalnie i wycofując się z ustaleń z rozmowy piątkowej na którą nie dostałem nawet proformy. Brak osób kompetentnych do obsługi. Czas przesiąść się na inną firmę, pomimo, że tyle lat było dobrze i byłem zadowolony z usług, ale to co dzieje sie teraz w obsłudze klienta to "państwo w państwie", ktoś powinien nad tym zapanować.
    Wadyssame
  • / 2023-10-17 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiepska współpraca, komunikacja z konsultantami - nieporozumienie. Nie pomagają - ale naciągają na dodatkowe usługi. Serwery nie działają jak powinny, pojawiają się błędy, których administratorzy nie usuwają mimo wielu zgłoszeń.
    Trzymajcie się z daleka, oszuści, naciągacze, zero profesjonalizmu.
    Zaletytam nie ma zalet
    Wadywspółpraca, pomoc techniczna, opryskliwi i nieprzyjemni konsultanci, brak obsługi klienta
  • / 2023-10-07 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja mam tak że moja strona na home.pl została zablokowana czyli zniknęła bo zamiast niej pojawił się komunikat błąd 403 ,żeby ją odblokować czyli wyczyścić wurusy musiałem zapłaciś sporo kasy do home.pl po zapłącie około pół dnia spędziłem na prośbach żeby mi przesłali fakturę za to co zapłaciłem po czym moja strona zniknęła, czyli znowu mam errtor 403.Czyli w sumie mam stronę na home.pl ale jej nie mam,bo jej nie ma.Za to muszę opłacać coś co chwilę żeby ona była, jak opłacę to dalej jej nie ma.
  • / 2023-09-30 21:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta jest tragiczna. Byłam w home.pl 4 lata tylko przez swoją głupotę i lenistwo, ale wreszcie miarka sie przebrała. Tak chamskiej, niekompetentnej obsługi chyba nie znajdziecie. Ceny wysokie, na każdym kroku problem, obsługa robi łaskę ze kiwnie palcem a na infolinii można czekać godzinę i dłużej. Serwer mimo dopłaty działa wolno, poczta to dramat…
    ZaletyBrak
    WadyWszystko po kolei
  • / 2023-09-28 13:08
    Ocena: 3.50 / 5
    Szanowny Home.pl

    Niestety wasz sklep Clickshop nie nadaje się do sprzedaży zagranicznej. Błąd zawarty w logice sklepu powoduje odrzucanie 50% koszyków zagranicznych klientów. Zgłaszałem na infolinii i dostałem wycenę usunięcia błędu który jest po waszej stronie!!!

    Opiszę problem działania sklepu.
    Klient zagraniczny wrzuca towar do koszyka. Wybiera kraj dostawy i...
    w koszyku pokazuje mu się cena brutto z polskim VAT 23%
    - jeśli klient jest z np. UK to powinna pokazywać mu się cena z VAT 0% bo to eksport
    - jeśli klient jest z np. niemiec to powinna pokazywać mu się cena z VAT 19% bo obowiązuje go VAT OSS
    - jeśli klient jest z np. niemiec i ma firmę z aktywnym numerem NIP to powinna pokazywać mu się cena z VAT 0% bo obowiązuje go dostawa wewnątrzunijna.
    Owszem klient widzi poprawną kwotę po przejściu czterech kolejnych stron i przycisków "zamawiam", "złóż zamówienie", "podsumowanie". Jednakże przy wymuszaniu przez stronę potwierdzania błędnej kwoty do zapłacenia wielu klientów jest zdezorientowanych i porzuca koszyk.

    Nie piszę tego w złej wierze bo firma Shoper ma ten sam błąd, ale jeśli dajecie klientom możliwość konfiguracji sklepów na różne kraje to taki fuckup jest nie dopuszczalny.

    Mam u was 2 sklepy od ponad 8 lat
    Za kontakt na infolini 5 gwiazdek
    Za serwery i ich działanie 5 gwiazdek
    Za możliwości sklepów 4 gwiazdki (w porównaniu do konkurencji). Za ewentualną chęć pomocy klientowi usunięcia ewidentnego błędu w sklepie -2 gwiazdki.

    Z wyrazami szacunku.
  • / 2023-09-27 04:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Jak za te pieniadze ogromne to nie polecam
    Panel jest z epoki kamienia
    Kazda usługa wymaga opłat np:,skanowanie,backup
    Przy kupnie masz ssl za grosze to fakt,ale instalacja SSL kupionego u innego dostawcy juz jest płatna
    darrmowy ssl to samo,co pisze tutaj
    https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/certyfikat-typu-ssl-lets-encrypt
    błąd 500 (Internal Server Error) wyskakuje mi co jakis czas bez powodu,a mam tylko lekkiego wordpressa bez wodotrysków.
    Nie jestem zadowolony.
    Wykupilem serwer w promocji z myślą testowania go w Wordpressie i dalszym rozwojem o zalozenie sklepu,ale niestety
    rezygnuje.Stać mnie,ale nie bede wyrzucał pieniędzy w błoto.
    Nie polecam,ale wybór zależy od każdego
    Zaletyżadne
    Wadyza wszystko opłaty,błąd 500 (Internal Server Error),jest nagminny
  • / 2023-09-25 11:37
    Ocena: 1.25 / 5
    Totalne dno nie polecam. Jakoś usług słaba obsługa klienta beznadziejna
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • / 2023-09-20 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dokładnie tak jak kolega poniżej napisał! Szybko odpisują do potencjalnych klientów i trują dupę dzień w dzień aby szybko Cię wciągnąć, a później jak dostaną kasę to totalna zlewka i ciągłe upominanie się. Amatorka, projekt trwał 5-6mcy, mnóstwo poprawek, żadnego spotkania na teamsie, pełno dodatkowych kosztów, co chwile inny kierownik, dosłownie korpo dramat.

    Na pewno drugi raz nie skorzystam.

    Omijajcie jak i szukajcie gdzie indziej usług.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • / 2023-09-19 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA !!! NIE PŁACIĆ ZA ŻADNE USŁUGI, CZ BUDOWY STRON, BRAK PROFESJONALIZMU, DO CZASU PŁATNOŚCI ZA STRONĘ MILI I KONTAKTOWI, POTEM LEKCEWAŻENIE, BRAK KONKRETNYCH ODPOWIEDZI W MAILACH, ALBO BRAK W OGÓLE ODPOWIEDZI, TŁUMACZENIE SIĘ CHOROBĄ, URLOPEM, NIE PRZESTRZEGAJĄ UMÓW TERMINÓW WYDANIA STRONY I REALIZACJI USŁUG. NARZUCAJĄ SWÓJ PROJEKT I KRĘCA NOSEM, BO IM NIE ODPOWIADA CO PRPOPONUJE KLIENT. SZEROKIM ŁUKIEM OMIJAJCIE TĘ FIRMĘ !!!
  • / 2023-09-18 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    od 6miesiecy nie potrafią zrobic prostej stronki, podbili cene juz 2 razy, dramat i tragedia
    mam nadzieje ze AI ich niedlugo zalatwi bo nie mam nerwow
    ZaletyBrak
    Wadyprzeciaganie, nie konkretni, nie rzetelni, UWAGA NIE POLECAM!!
  • / 2023-09-13 08:44
    Ocena: 4.50 / 5
    Od 20 lat jestem klientem home.pl. Awarie poczty zdarzyły się dosłownie może kilka razy. Polecam Polską firmę zdecydowanie. Wsparcie techniczne mogłoby być lepsze.
    ZaletyMało awarii.
    WadySłabe wsparcie techniczne.
strona 1 z 13

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 3.11, ilość opinii: 233
Webd.pl
Ocena: 3.19, ilość opinii: 53
Superhost.pl
Ocena: 2.78, ilość opinii: 49
Netart.pl
Ocena: 4.04, ilość opinii: 35
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4419
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907