Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

heyah opinie

Ocena na podstawie 39 opinii

2.14 / 5

  • Cena/Jakość
    2.16
  • Obsługa klienta
    1.79
  • Oferta
    2.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Mirek / 2023-02-26 09:27
    Ocena: 1.33 / 5
    LUDZIE!!!! Co za cyrk w tym Heyah. Chcę i nie mogę im płacić! Mam u nich dwie karty SIM i dwie karty płatnicze w swoim banku. Ale oni każą mi płacić jedną kartą za oba numery. A ja potrzebuję za każdy numer inna karta. Nie da się. Muszę utrudnić sobie życie albo zrezygnować z jednego numeru. Szkoda, że nie informują o tym potencjalnych klientów i dla mnie to jest oszustwo.
    WadyAbsurdalne ograniczenia
  • ~ktos / 2023-02-24 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Własnie miałam przejśc na kartę Heya ale po tylu negatywnch opiniach niestety traca klinetów wobec teg i ja nie polecam.
  • ~Edek / 2023-02-17 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa nie działa po wejściu do jakiego kolwiek budynku, co było powodem przeniesienia numeru do innej sieci, po przeniesieniu numeru i tak jest pobierana opłata za abonament, mimo że karta nie jest już aktywna w sieci Heyah, pieniędzy za pobrany kolejny cykl rozliczeniowy nie ma możliwości odzyskania, efekt taki że płacisz za coś z czego nie można korzystać.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu praktycznie w każdym budynku.
  • ~Edek / 2023-02-17 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa nie działa po wejściu do jakiego kolwiek budynku, co było powodem przeniesienia numeru do innej sieci, po przeniesieniu numeru i tak jest pobierana opłata za abonament, mimo że karta nie jest już aktywna w sieci Heyah, pieniędzy za pobrany kolejny cykl rozliczeniowy nie ma możliwości odzyskania, efekt taki że płacisz za coś z czego nie można korzystać.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu praktycznie w każdym budynku.
  • ~Anna / 2022-12-23 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam usługę Heyah 01 subskrypcja.
    Nie polecam, a wręcz przestrzegam!
    Z powodu zgubienia telefonu, chciałam uzyskać duplikat karty SIM - coś, co jest standardową procedurą u innych operatorów sieci komórkowych, tu przerasta możliwości. Jestem ciągle odsyłana z salonów T-mobile na infolinię Heyah i z powrotem. Każdy rozkłada ręce, mówiąc, że nie jest w stanie mi pomóc, bo nie ta karta SIM, bo my tego nie robimy. Bardzo zależy mi na odzyskaniu starego numeru telefonu z wielu powodów, podkreślam to przy każdej rozmowie - każdy konsultant mówi, że rozumie, ale nic nie da się zrobić. Nawet zmiana usługi na zwykły abonament czy kartę prepaid, by po prostu otrzymać kartę SIM jest "ciężka i skomplikowana". Wszystkie alternatywny otrzymania karty SIM podawałam ja, a nie konsultanci, którzy - miałam wrażenie - nie mieli na względzie pomocy, a po prostu szybkie zamknięcie sprawy. Jestem zażenowana i sfrustrowana.
  • ~Tomek / 2022-12-11 17:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat, jeden wielki dramat...
    Niby T-Mobile ale wstyd i żenada
    Brak możliwości doładowania swojej karty po wyznaczonym terminie tym samym brak wolność
    Niekompetentni doradcy ..
    Okres oczekiwania na odpowiedź od działy technicznego żenująca pozostawiają klienta bez dostępu do usług ...

    Nie próbujcie bo bedisecie żałować ..

    Chyba nawet jakieś noname mają lepszą obsługę
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo by pisać
  • ~Wkurzony klient były / 2022-12-03 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany w ofercie Heyah 01 w T-Moible, zrezygnowałem bo była taka możliwość. Ale oni wcale nie skasowali moich danych, tam trzeba podać numer swojej karty z banku, więc podałem i już ponad miesiąc a oni wcale nie skasowali moich danych, a że przeniosłem mój nr od nich do innej sieci to już dwa razy, lub trzy razy wzieli sobie płatność z mojej karty, a pisałem im aby skasowali moją kartę. Jak byłem w salonie T-Mobile to mówwią dziwnie że to był błąd żaden błąd kłamią i to bardzo. Wcale nie polecam oferty Heyah 01, w sieci T-Mobile. Jestem osobą niepełnosprawną a oszukali mnie dranie. Tak więc, przez to mi znikają pieniądze z mojego konta bankowego lipa :-(
    Wkurzony były klient Heyah 01 :-( :-( :-( :-(
    WadyNie polecam oferty Heyah 01
  • ~Ona / 2022-11-23 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna sieć. Zżerało mi internet w pakiecie, tak, że wiecznie musiałam kupować dodatkowy. Co ciekawe po dokupieniu już tak nie zjadało jak w standardowym pakiecie. Jakiś wałek. Od kiedy zmieniłam operatora problem zniknął. Ponadto po doładowaniu miały być dodatkowe gigabajty, a nigdy tego nie było. Omijać tą sieć z daleka....
  • ~Anna / 2022-11-19 20:22
    Ocena: 2.00 / 5
    mimo podania numeru karty kredytowej heyah nie pobiera z niej środków, subskrypcja nie jest przedłużona i blokują konto, i już od 3 dni nie potrafią rozwiązać tego problemu, konsultanci opowiadają bajki, każdy mówi co innego
    Zaletymiało być prosto i wygodnie
    Wadyblokowanie karty, brak szybkiej możliwości rozwiązania problemu
  • ~M / 2022-08-03 18:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Żenująca obsługa zarówno konsultantów na infolinii, jak i przedstawicieli w salonie. NIKT DO KOŃCA NIE ZANA SIĘ NA TYM CO ROBI, każdy mówi co innego. Konkretnie chodzi o cesję numeru. Chciałam przepisać numer na siebie. Powiedziano mi, że mogę to uczynić tylko w punkcie. Tam powiedziano, iż to jest niemożliwe! Mogę to uczynić przynosząc akt zgonu właściciela i wtedy przepiszę na siebie. NIESTETY, numer został wyłączony mimo, że pan spisał moje dane i powiedział, że jest wszystko załatwione. Kolejne telefony i wizyty w punkcie. Na infolinii jedna osoba mówi, że to się da zrobić, tylko trzeba iść do punktu i napisać prośbę o przywrócenie numeru. Niestety nadal nie ma sygnału. kolejna osoba twierdzi, że NIE. Przyjęła moje zgłoszenie i napisała reklamację, na której odpowiedź mam czekać do 30 dni! Kolejna wizyta w punkcie, kolejne pisma. W dzisiejszej rozmowie z infolinią od jednego konsultanta dowiedziałam się, że to jest łatwe i powinno być zrobione "od ręki", po czym przełączył mnie do kolejnej osoby, która powiedziała, że CESJA ORAZ MIGRACJA DO T- MOBILE NA KARTĘ JEST NIEMOŻLIWA. Odpowiedź została rzekomo wysłana na mój adres, który konsultant źle zapisał.
  • ~Hejka / 2022-07-18 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wchodźcie w Sybskrypcję Heyah bo to totalna porażka. co miesiąc zawieszają mi konto bo system nie potrafi ściągnąć pieniędzy z nowej karty, muszę robić jakieś kombinacje (nie masz internetu i telefonu) numer biura obsługi ciągle zajęty, żeby napisać w formularzu musisz podać PUK który trzymasz w domu. ja wiem że jest tanio ale na prawdę oszczędźcie sobie kłopotu i nie skuście się na to g... miało być wygodnie - nie jest!
    Zaletymiało być tanio
    Wadyto po prostu nie działa
  • ~Iuriy / 2022-06-20 20:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukują ludzi jak chcą zmieniałem taryfę jak chcą żadnej stabilności i do tego zajrzy czasami Ddd
  • ~Piki / 2022-04-21 23:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Aktualnie mam VM ale już zauważyłem u nich, że określenie zasięg nie jest jednoznaczne z predkością przesyłu neta. Zwalniało mocno albo nawet do 0, ale przecież zasięg był ! . No to kupiłem 4 startowe różnych sieci i na początek plush i 50 pkt testowych gdzie VM miał problem . 5 razy na korzyść VM , reszta Plush na plusie . Teraz karta Heyah , założyłem że będzie super , bo kiedyś miałem i byłem zadowolony . Niestety tragedia . Prędkość jeśli była w 20 z 50 pkt testu to sukces , już myślałem że telefon mi się zepsuł . Niestety ale nie wiem skąd mapy zasięgu macie . SIM poszedł do kosza . Zostały mi jeszcze 2 startowe do testów . Najbardziej zawiodłem się na Heyah , w ciemno obstawiałem że będzie zwycięzcą .
    ZaletyCena
    WadyZasięg , prędkość przesyłu danych , brak automatycznego ustawienia APN - sama pani na info powiedziała że trzeba ręcznie .
  • ~Elżbieta / 2022-04-13 12:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Problemy z zasięgiem w budynku w centrum Warszawy, przerwy w interneciez
    ZaletyCena pakietu
    Wady1. Brak możliwości kontaktu telefonicznego z bok
    2. Niskie kompetencje konsultantów
    3. Bardzo wolny czas reakcji na zgłoszenie
    4. Przerwy w internecie
    5. Problemy z zasięgiem w centrum Warszawy
  • ~Aleksander / 2022-03-14 02:29
    Ocena: 4.67 / 5
    Świetna oferta! Żadnych problemów na etapie przenoszenia numeru, jak i korzystania z subskrypcji. Nie muszę kompletnie pamiętać o doładowaniach, bo samo się doładowuje, żadnych zabaw z kurierami, bo Heyah 01 pozwala na weryfikację tożsamości poprzez konto bankowe, a samą kartę SIM odebrałem wygodnie z Paczkomatu InPost. Obawiałem się, że 20GB internetu to trochę mało, jednak wyszło, że w sam raz i nawet potrafi troszkę zostać na koniec miesiąca. Zasięg, jak i jakość rozmów na wysokim poziomie, nie doświadczyłem żadnych problemów. Do szczęścia brakuje mi tylko 5G i eSIM, ale liczę, że w niedalekiej przyszłości zostaną te usługi wprowadzone do Heyah 01. Jednym słowem P O L E C A M
    Zaletybrak problemów na etapie przenoszenia numeru, jak i korzystania z subskrypcji, autodoładowania, weryfikacja tożsamości poprzez konto bankowe, dostawa do Paczkomatu, dobry zasięg, wysoka jakość połączeń, trzy kliknięcia w przypadku dobierania nowej subskrypcji
    WadyBrak 5G, Brak eSIM
  • ~Kmaxxx87 / 2022-02-23 02:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Barachło !!!!!Nigdy w życiu tmobile i heya.Padło !!!!kase moment wpiernicza
  • ~Pablo / 2022-01-20 21:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeniosłem się z innej sieci do Heya, i jestem bardzo zadowolony,no limit , internet 20GB, polecam Heya
    ZaletyWszystko na plus
    Błyskawiczne przeniesienie
  • ~Booz1 / 2021-11-04 17:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Skusiła mnie oferta Heyah 01 i przeprowadziłem zmianę operatora ,która przebiegła bez problemów. Po aktywacji usługi rozpocząłem korzystanie z dostępnych usług. W chwili kiedy musiałem się skontaktować z infolinią swojego banku , okazało się że połączenie na żaden podany numer stacjonarny i komórkowy jest niemożliwe do wykonania. Skontaktowałem się z infolinią Heyah 01 i przedstawiłem problem. Wtedy dowiedziałem się że numery np. na infolinie PKP , banków i innych instytucji nie jest możliwy. Zapytałem wtedy dlaczego takiej informacji nie ma w ofercie reklamowej firmy , która jest ogólnie dostępna w mediach? Nie otrzymałem odpowiedzi.
    Osobiście szukam już innego operatora u którego będę miał cały zakres możliwości korzystania z usług . Jeżeli ktoś chce mieć problemy z połączeniami to oferta godna polecenia .
    Ja osobiście złożę do odpowiedniej instytucji doniesienie o złych praktykach i wprowadzaniu w błąd klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości połączeń na numery infolini i nie tylko.
  • ~Lavazza / 2021-10-17 12:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Przeniosłem się z innego operatora (plus), zachęcony ofertą ... mówię spróbuje...
    Przeniesienie z uruchomieniem bez żadnego problemu, wszystko tak jak powinno być.
    Niestety tuż po przeniesieniu dużo znajomych informowała mnie że nie można się do mnie dodzwonić (abonent czasowo nie dostępny, abonent poza zasięgiem). Na drugą kartę można było się dodzwonić bez problemu (orange) więc odpada problem telefonu.
    Na + jak ktoś się nie dodzwonił dostaje się sms-a że ktoś dzwonił.
    Problem, zgłaszany 2 krotnie do obsługi klienta niestety za każdym razem była informacja że BTS przeciążony. Ok rozumiem jak by to się zdarzało raz/2 razy w miesiącu ale nie co dzień albo co drugi. W różnych miejscach woj. Łódzkiego.
    Koniec końców zrezygnowałem i przeniosłem się do innego operatora z prawie takimi samymi warunkami ale gdzie nie ma problemów z dodzwonieniem się.

    PS
    Nostalgia do Heyah była... spróbowałem niestety się sparzyłem. Raczej nie wrócę, nie polecam na ten moment.
    ZaletyCena pakietu,
    Wadyproblem z dodzwonieniem się.
  • ~Pyrcio / 2021-10-14 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna masakra. Ok 10 sierpnia zamówiłem ofertę Heyah 01. Po otrzymaniu karty SIM na drugi dzień zostały pobrane środki z karty płatniczej za pierwszy miesiąc użytkowania. Niestety w przeciągu prawie 2 tygodni nikt w Heyah nie potrafił aktywować mojej karty SIM. Pracownicy infolinii to totalna porażka, nic nie chcą pomóc. W związku z powyższym odstąpiłem od umowy zawartej na odległość. Niestety do dnia dzisiejszego (14 października) nie dokonano zwrotu środków na kartę z której zostały one pobrane. Rozumiem, że gdybym sam przez własne widzimisię zrezygnował z oferty przed upływem 2 tygodni to liczyłbym się z faktem że muszę poczekać na zwrot środków albo że zwrócą tylko część. Ale ja w ogóle nie korzystałem z usługi przez ten czas bo firma ni była w stanie aktywować karty SIM. Gdyby chcieli rozwiązać problem to powinni niezwłocznie przesłać drugą (działającą) kartę SIM. Odradzam wszystkim Heyah!
    Zaletybrak
    Wadycała firma to porażka z Biurem Obsługi Abonenta na czele, nie są w stanie nic pomóc a przede wszystkim nie chcą. Kłamią na infolinii. A to brak kraty płatniczej w systemie (dziwne bo środki z karty pobrali), a to nie mogą znaleźć mojego numeru....
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3073
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2995
Plus
Ocena: 1.42, ilość opinii: 2075
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 1841
Mobile Vikings
Ocena: 4.68, ilość opinii: 1039
Otvarta
Ocena: 3.54, ilość opinii: 565
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 3026
UPC Internet
Ocena: 1.84, ilość opinii: 2983
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2501
mBank
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1536
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1153