Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

heyah opinie

Ocena na podstawie 10 opinii

2.63 / 5

  • Cena/Jakość
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.00
  • Oferta
    3.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~AsJa / 2021-01-08 15:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Heyah 01 - oprócz ceny nie ma w tej ofercie nic pozytywnego. Nie da rady dodzwonić się na infolinię - nawet w nocy czas oczekiwania wynosi kilkadziesiąt minut. Czas rozwiązywania problemów przez dział techniczny to kilka dni. LTE - bardzo często zdarza się, że po przełączeniu nadajnika mamy pełny zasięg 4g+ a internet nie działa - pomaga ręczne przełączenie na 3g lub włączenie na chwilę trybu samolotowego. Wszystkie zmiany dokonujemy w apilkacji, która lubi się wykrzaczyć, a jej możliwości są takie jakby była w fazie alfa testów.
    ZaletyCena, ale tylko do końca promocja 2mce/39 zł
    Wadyaplikacja
    słaby dział techniczny
    problem z infolinią
    problem za zasięgiem LTE
  • ~mario / 2020-11-14 14:43
    Ocena: 4.33 / 5
    INTERNET DZIAŁA SUPER JAK TO W T-MOBILE. ALE PROBLEM POJAWIA SIĘ KIEDY PAKIET INTERNETU SIĘ KOŃCZY. NA KAŻDE 30 DNI JEST PRZYDZIELANY 20 GIGA INTERNETU. JEŻELI NP. PO UPŁYWIE 20 DNI PKIET ZOSTANIE WYCZERPANY, TO Nie ma opcji żeby dokupić dodatkowy internet po prostu trzeba czekać kolejne dni bez Internetu w telefonie. Ewentualnie można przełożyć kartę innego operatora bo w subskrypcji nie ma opcji do kupienia usług dodatkowych.
    Zaletydobry zasięg, szybki internet, bardzo dobra jakość połączeń do innych użytkowników T Mobile.
    Wadypo wykorzystaniu pakietu internetu nie ma możliwości dokupienia większej ilości GB, internet po prostu nie działa do końca okresu rozliczeniowego
  • ~mariu5 / 2020-09-28 20:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Heyah nie ogarnia tego co sprzedaje czyli subskrycji 01 w moim przypadku było tak przy opłaconej opcji na dwa miesiące aplikacja zaczęła naliczać dodatkowe opłaty np, roamingowe co miało być w cenie.Apka sama sobie pobierała opłaty bo przecież podpięta karta,po interwencji część kasy oddali a reszty jeszcze nie ,bo ktoś odpowiedzialny był akurat na urlopie i zapewne jest nie zastąpiony, A po za tym mają 15 dni roboczych na oddanie (przywłaszczenie) kasy. Zadzwoniła do mnie pani z obsługi i wyjaśniliśmy sobie wątpliwości ,zapewniła mnie że już wszystko jest w porządku z aplikacja,ok uwierzyłem i postanowiłem dać szansę i zostać w Heyah to był błąd wszystko się powtarza z małym wyjątkiem; nikt nie chce teraz ze mną rozmawiać i odsyłają jedni do drugich ,chcecie mieć spokój t nie korzystajcie z Heyah 01
    Zaletybrak
    Wadypodpięta karta pod aplikację będzie "wydojona"
  • ~Marian / 2020-09-25 23:08
    Ocena: 2.33 / 5
    W heyah są jakieś machloje. Wiosną 2020 roku kupiłem dwa doładowania za 20 czyli wydałem 40 zł /żeby mieć na pakiet Nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y i 10 GB za 25 ZŁ/ i mi przedłużyło tyko o 1 miesiąc konto a zawsze przedłużało o 2 miesiące, dzwonie i konsultant mówi że muszę kupić za 50 zł , bo się ważności doładowań zmieniły.

    Psia kosc, heyah nie przedłuża wartość(i) doładowania przy kilku doładowaniach. Przykład np. w styczniu kupisz 3x30zł doładowanie to nie przedłużysz wartość kąta do marca.
    Na infolinii dnia 24.09.2020 konsultantka mówi że zmiana regulaminu, wartość przedłużająca to jest od dnia zakupu kuponu (doładowania) a nie od ważności kąta. Podała linka do regulaminu w którym nić niema na ten temat (wyświetlił się regulamin ogólny)
    Zaletybyły ale się skończyły
    Wady-brak łączenia ważności (wartości czasu) doładowania kąta
    -musisz pilnować daty ważności karty (okresu ważności)
    -jak byś w ciągu dnia 1000 doładowań zrobił to ci i tak nie przedłuża kąta (nie zsumują)
    -konsultanci niedoinformowani
  • ~Przemek / 2020-09-16 10:51
    Ocena: 2.33 / 5
    W życiu jeszcze nie miałem nigdy takich problemów z żadnym operatorem przy przeniesieniu numeru i dalszym korzystaniu z numeru jak z HAYAH01. Najpierw były problemy z samym przeniesieniem numeru, pobrali mi z karty 39 zł ale do przeniesienia z ORANGE nie doszło, okazało się, że to wina T-Mobile bo system podobno miał jakiś błąd i nie zaczytał im faktu pobrania środków z mojej karty i aktywacji subskrypcji, przedłużyło się wszystko o 7 dni. Następnie po przeniesieniu numeru po równym tygodniu użytkowania numeru słyszę w słuchawce, że czas subskrypcji upłynął a moje połączenia zostały zablokowane, na infolinii widzą, że niby wszystko jest ok i powinienem móc wykonywać poł., oczywiście przyjęli zgłoszenie i UWAGA: czas realizacji zgłoszenia 60 godzin, czyli 3 dni zostanę bez możliwości wykonywania połączeń. MASAKRA! Natychmiast przenoszę numer z tego dziadostwa.
    ZaletyOferta teoretycznie dość tania, dużo GB za małe pieniądze, wszystko no limit
    Wady-ogromne problemy z przeniesieniem numeru
    - system zawiesza połączenia wychodzące pomimo, że do końca subskrypcji mam 54 dni
    - bardzo długi czas rozwiązywania problemów technicznych (takie problemy jak bezpodstawne blokady połączęń wychodzących powinni rozwiązywać max w kilka godzin a nie 3 dni!)
  • ~WP / 2020-09-16 08:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Karta błyskawicznie doszła ( bez sprawdzającego linku ) ,kasa błyskawicznie pobrana a aktywacji brak.
    Konsultanci przyjmują i rejestrują zgłoszenie i dają czas 24 h , następni konsultanci już 60h
    Bez komentarza
  • ~Nobli74 / 2020-09-12 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem Hejah 01 dnia 02.09.20 kurier dostarczył kartę SIM i pobrali mi 39zł z konta ale aktywacji karty jaż nie zrobili a miała być w ciągu 2 godzin.
    Zadzwoniłem 3 razy by ją aktywowali i za każdym razem inna odpowiedź miłych konsultantów kłamców!
    Wkurzyłem się i 6.09.20 zadzwoniłem i poprosiłem o zwrot pieniędzy.
    08.09.20 dostaję wiadomość od Hejah, że nie mogą pobrać z mojego konta 39zł!!!! i tak 2 razy, szok zamiast oddać to chcą więcej.
    12.09.20 dzwonię do konsultanta i pytam gdzie pieniądze a on, że ja nie zgłaszałem takiego wniosku, że tylko zablokowałem numer. Banda oszustów na tej infolini.
    Przyjął zlecenie zwrotu ale teraz mam czekać 15 dni na pieniądze i jeszcze pisemnie mam wypowiedzieć umowę, której nie dostałem i nie widziałem na oczy, niby jest na stronie Hejah 01 jakiś druk tylko go nie widać bo jest niewidzialną czcionką napisany.
    Nigdy więcej TIMOBILE!!!!
    WadySame wady.
  • ~Marian / 2020-09-02 14:45
    Ocena: 2.67 / 5
    kupiłem pakiet heyah 01 i nie mogę zarejestrować karty sim, jakaś wada techniczna co stwierdził pan w salonie T-mobile. Trwa to juz 6 dni, odpisano mi, że usterkę naprawią do 30 dni, a ja bez telefonu i możliwości korzystania np. z banku. Zupełny brak profesjonalizmu.
  • ~Heyah Rulez / 2020-07-29 03:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Jedyna dobra oferta w Heyah to ta https://sklep.heyah.pl/category/subscription-service/list/product_listing?productOfferingTerm=0 a reszta to jakieś ochłapy dla Ukraińców,Białorusinów, Północno Koreańców i Hindusów.
    Zalety- Płacisz co 2 miesiąc i sami pobierają płatności z karty
    - Brak umowy terminowej, można wypowiedzieć w każdej chwili i zachować numer do 6 miesięcy z możliwością reaktywacji.
    - Otrzymujesz nielimitowane rozmowy,smsy,mmsy i 20 GB Internetu bez lejka.
    - Nie ma usług premium i direct billing oraz zakupów z podmiotów zewnętrznych jak DIMOCO,Mobiltek czy Justpay.pl bo jeszcze nie wprowadzili i oby tak zostało.
    - Możliwość odebrania karty w paczkomatach INPost.
    - Darmowa dostawa karty do 3 dni roboczych.
    - Możliwość zarządzania wszystkim z poziomu aplikacji Moja Heyah lub przez stronę heyah.pl
    - Można przenieść numer od innego operatora bezpośrednio na tą ofertę i jest dla niej dedykowana infolinia pomocy w zakupie oferty.
    - Można zmienić formę płatności po zakupie.
    - Otrzymujemy rachunki na aplikacji oraz stronie heyah.pl lub na adres mailowy który podajemy przy rejestracji.
    Wady- Brak obsługi 5G w ofercie
    - Opłata 39 zł po roku nie jest co 2 miesiąc tylko co miesiąc.
    - Po wyczerpaniu 20 GB transferu nie ma możliwości dokupienia dodatkowego pakietu.
    - Nie można zmigrować numeru z sieci T-Mobile lub innej oferty Heyah na tą ofertę.
    - Brak promocji Happy Friday bo nie dotyczą one sieci Heyah tylko głównej marki T-Mobile.
    - Nie można wybrać innej formy regulowania płatności niż podanie karty dla pośrednika przy zakupie.
    - Brak możliwości realizowania doładowania z abonamentu, na ten moment taka funkcja nie działa.
  • ~D / 2019-08-20 08:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdu więcej tych oszustów z pod szyldu tmobile. Kupiłem starter i skorzystałem z promocji - 12,50zł za nielimitowane wszystko i 10GB neta, a tym 2GB internetu roaming... I co? Okazuje się że roaming i tak jest płatny, ale tylko 3,9755 za 1GB w ramach tego wielce pakietu roaming a po nim to jzu 23,98zł, co dostałem w informacji dopiero smsem po przybyciu do innego kraju - na stronie w informacjach nie ma o tym żadnej wzmianki. Fakt, regulaminu nie czytałem, ale nie sądziłem że mogą tak kłamać i zatajać takie informacje...
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1005
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 937
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 743
Plus
Ocena: 1.55, ilość opinii: 703
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 180
Virgin Mobile
Ocena: 2.42, ilość opinii: 154
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2529
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2269
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2145
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1937
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1059
mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 853