Dno i wodorosty. Odradzam totalnie. Zgłosiłem szkodę z mojego AC, której nie uznano, nie stanowiło to jednak problemu dla tej pseudo ubezpieczalni,aby wciągnąć w/w szkodę do UFG. Reasumując, odszkodowanie nie wypłacone no szkody nie było, lecz zwyżki doliczone bo dlaczego nie. Złodzieje.
ZaletyBrak
WadyBaaaardzo długo by wymieniać.
~Klaudia / 2023-05-24 11:51
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści. Pani konsultantka podczas dzisiejszej rozmowy bardzo nieprofesjonalna! Robiła łaskę że ze mna rozmawia! Nie potrafiła odpowiedzieć na wiele pytań z mojej strony, perfidnie mnie oszukała i jeszcze miała z tego satysfakcję. Jak jakas sadystka bez skrupułów!!!!! Dno dno dno i jeszcze raz wielkie DNO. Odradzam, ludzie nie utrzymujcie tych złodziei ktorzy na was żerują!
ZaletyBrak
WadyStrata czasu i pieniędzy
~Kotfilemon / 2023-05-23 07:55
Ocena: 4.67 / 5
A ja wbrew większości bardzo polecam mój sprzęt został szybko i rzetelnie naprawiony i odesłany bez żadnych problemów a po opiniach spodziewałem się że będą ogromne problemy... Dziękuję i pozdrawiam????
~Jacek / 2023-05-22 18:34
Ocena: 1.67 / 5
nie polecam, zwłaszcza przedsiębiorcom. przy szkodzie przedsiębiorca, który używa samochód 50/50 to musi z własnych środków zapłacić 50% VAT. takiego zapisu nie ma w umowie a Hestia powołuje się na Ustawę o VAT. jeśli musze dopłacić do AC 50% VAT (np.800 zł) z własnych środków to wynika z tego ze umowy AC w Hestii są o 800 zł droższe niz faktycznie zapłaciłem za polise. w takim razie będę szukał ubezpieczyciela który takich praktyk nie wykonuje.
~Klient / 2023-05-19 13:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam !!! Zero kompetencji u pracowników. Czas oczekiwania na serwisanta do lodówki 7 dni... Do tego czasu lodówka już całkiem się zepsuła.
~Daniel / 2023-05-17 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Nigdy więcej jakikolwiek ubezpieczeń u nich. Sprzęt który pojechał na serwis wrócił z wymienionymi częściami. Części z mojego sprzętu zabrali, a wsadzili jakieś stare. Jak coś wysyłacie róbcie zdjęcia każdego detalu. Bo później twierdzą że to tak było. I gadaj z dup*** to na ciebie narobi. Po prostu banda i nic więcej. Wielka porażka.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Daniela / 2023-05-17 10:26
Ocena: 5.00 / 5
Posiadam ubezpieczenie Asisstance.
Niestety potrzebowałam holowania z Niemiec.
Wszystko zostało załatwione bardzo sprawnie i szybko.
Super kontakt, szybkie działanie!
Polecam każdemu.
~Maria / 2023-05-16 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Wykupiłam dodatkowe ubezpieczenie w Ergo Hestia na ekspres do kawy. Pełna opcja. Po 3 latach użytkowania pojawił się problem ze spienianiem mleka i przeciekanie pojemnika na mleko. Po wysłaniu ekspresu do serwisu po 3 tygodniach wrócił porysowany z pozamienianymi elementami. Np pojemnik na fusy, tacka ociekająca. Wszystko porysowane. Oczywiście po zgłoszeniu do ubezpieczyciela twierdzą że tak było a zdjęcia które przesłałam mówią że mało widoczne i że to może być zabrudzenie a nie porysowanie. Żenada. Pierwszy i ostatni raz korzystam z usług tej firmy. Kontakt też utrudniony kilkanaście minut oczekiwania na zgłoszenie. Dodam że cena zakupu ubezpieczenia to ponad połowa wartości ekspresu.
ZaletyBrak
~Grzegorz / 2023-05-15 20:40
Ocena: 1.00 / 5
Ergo Hestia to wielka KPINA.UBEZPIECZENIE SPRZĘTU AGD ,nie polecam bo i tak cię zbyją , w momencie uszkodzenia należy zepchnąć żonę że schodów żeby uznali uszkodzenie urządzenia to jest podejście poważnej firmy , no to gratulacje.Takie traktowanie klienta jak śmiecia , przecież ja ubezpieczyłem urządzenie a nie osobę która go obsługiwała.Nie polecam UWAGA UWAGA Z DALA OD TEJ FIRMY SĄ INNE BARDZIEJ RZETELNE.
ZaletySzybka odmowa pomocy
WadyOdszkodowanie a właściwie jego brak
~Monika / 2023-05-13 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Awarię sprzętu nazywają uszkodzeniem mechanicznym w przypadku Gwrancji Plus od awarii. Stwierdzili że niesprawność modelu sterowania hulajnogi elektrycznej nie jest awarią, tylko uszkodzeniem mechanicznym, gdzie nie było żadnego uszkodzenia mechanicznego. Jak dla mnie absurd i oszustwo. Ani 1 zł odszkodowania i odsyłają nienaprawiony sprzęt, który prawdopodobnie nawet nie widział serwisu, bo odpisali mi pismo odmowne z nazwą innego modelu hulajnogi. Odradzam ubezpieczanie u nich jakichkolwiek sprzętów elektrycznych, bo uzyskanie odszkodowania to walka z wiatrakami.
Zaletybrak
Wadyzero pomocy
~vidal / 2023-05-12 11:45
Ocena: 1.00 / 5
Aaaaaa, Zapomniałem dodać, że ceny mają z kosmosu Kosztorys zaniżony o ok 60 procen cały. robocizna wyliczona na 30 zł za godzinę dla mechanika i blacharza..... hahahahahahaah śmiech na sali. poprosiłem aby dali mi namiary, też nie mieli..... Ta firemka to jakaś kpinaaaaaa
Zaletybrak
~vidal / 2023-05-12 11:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakupu ubezpieczenia AC w tej firmie. Szkoda parkingowa, ubezpieczyciel sugeruje mi abym usunął szkodę we własnym zakresie, ZGADZAM SIĘ. Dostaję KOSZTORYS od ubezpieczyciela i PRZECIERAM OCZY ZE ZDUMIENIA, w kosztorysie widnieją zamienniki, które w ogóle nie są dostępne. Dostępny jest tylko oryginał, a oni wymyślili, że są zamienniki. cena zaniżona o ok 60 procent. dzwonie z zapytaniem i prośbą aby podali mi namiary, gdzie mogę kupić rzekome zamienniki. oni nie wiedza!!!!! hmmm.... kupuję oryginał i usuwam część szkody (na zderzak muszę chwilę poczekać) cena zderzaka zaniżona również o ok 60 procent. ,,szarpię" się trochę z Panią, która nie ma zielonego pojęcia o czym ze mną rozmawia.... Pani wysyła rzeczoznawcę mobilnego (po co nie wiem, może mają za dużo kasy) on ustala to, co już jest ustalone. następnego dnia dostaję informację, że mam wybrać warsztat, że ubezpieczyciel naprawi w warsztacie partnerskim..... Fuck...... przecież ja już zacząłem usuwanie szkody (wg. wcześniejszych ustaleń) Cyrk i brak kompetencji MEga. naprawiam na własną rękę, zbieram faktury i czekam........
~Krzysztof / 2023-05-09 11:04
Ocena: 1.00 / 5
Ubezpieczenie płyty indukcyjnej, po 2 tyg od zgłoszenia pan przyjechał pooglądać, na drugi dzień informacja ze za 3 tyg będzie spodziewana naprawa. Miesiąc!!! A z 6 miesięcy temu podobna sytuacja z rozbiciem płyty. Od zgłoszenia po 2 tyg pan przyjechał z nowym szkłem tylko ze w kawałkach, i musiał zamówić kolejną i kolejne 2tyg. Ostatni raz, mam jeszcze ac i oc u nich po raz ostatni!!!
ZaletyBrak
WadyTerminy
~Nigdy więcej / 2023-05-04 21:31
Ocena: 1.00 / 5
Fakty: kontakt inolini wieki, nikt nie odbiera niie udalo się ;) najlepiej szukaj sobie agenta ,zgłoszenie zakupu 3tygodnie i cisza ,agent dał radę ,ale jak inni piszą opłata za przepisanie lichwa ,na stronie proponowali niższa składkę za nowe oc na rok jak doplata za kilka miesięcy z dużego miasta na 6x mniejsze miasteczko .Moje zdanie kupiłeś nie trać czasu nerwów wypowiadaj zmieniaj.
ZaletyNauka
WadyObsluga ,koszt ,czas ,nerwy ,trusk .
~ryszard / 2023-05-02 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Ich poczynania nadają się do sprawdzenia prezz UOKIK. Jeśli kupisz pojazd z ubezpieczeniem to SKONSUMOWANIU ubezpoieczenia dostawniesz pismo o dopłate ubezpieczenia.
Zaletybrak
Wadymoja opinia:naciąganie przelivczenie ubezpoieczenia powinno odbyć się natychmiast
~Poznaj Hestie / 2023-04-29 00:10
Ocena: 1.67 / 5
Oszuści i tyle ,naciągacze na wielu wektorach.Naciągają klienta który nabył auto z ich ubezpieczeniem . Jak zwykle trzeba im dopłacic niby róznicę składki .....
~Wkurzona / 2023-04-28 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Trudno mi uwierzyć do jakich granic bezczelności, ostentacyjnego oszukiwania i psychicznego drenażu zbliża się ta firma. Ich poziom kombinowania i utrudniania współpracy jest koszmarnie wysoki. Odnoszę wrażenie, że im trudniejsza i bardziej bolesna sprawa (u mnie próba uzyskania wypłaty ubezpieczenia po śmierci matki), tym mocniej oni grają na zmęczenie, wykończenie i upokorzenie ,,przeciwnika" - w tym wypadku ich klienta. Wybór sum do wypłaty chyba wybierany losowo, bałagan w dokumentacji, uniemożliwienie złożenia odwołania, ostentacyjne ,,robienie łaski", podważanie faktów, walka do ostatniej kropli krwi, żeby tylko nie wywiązać się z umowy - to tak w skrócie. Uciekajcie od nich jak najdalej. Ja żałuję, że miałam z nimi kiedykolwiek coś wspólnego.
~Łukasz / 2023-04-26 09:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam pracy w Hestii.
Co powinni poprawić:
- nie powinno być mobbing
- kierownictwo powinno być dobrze przygotowane do wykonywania swojej pracy
- przestać wysługiwać się pracownikami i naginać ich obowiązki względem pracy (prowadzenie szkoleń gdy nie jest się na tym stanowisku, robienie raportów za kierowników)
- wmawianie i straszenie, że w innych firmach jest jeszcze gorzej
- muszą ułożyć tak pracę, by nie trzeba było siedzieć 14h dziennie i robić nadgodziny za które nie płacą
- brak wewnętrznego regulaminu dotyczącego premii (bawią się w premię uznaniową)
- brak multisportu (przed pandemia była mikro siłownia, teraz ją zamknęli)
- zachęcają by przyjeżdżać na rowerze do pracy, ale nie udostępniają pryszniców, które zamknęli podczas pandemii
- pełno bezsensownych szkoleń, które opóźniają pracę, która należy wykonać (przez to trzeba odrobić szkolenie i robić nadgodziny)
- rekrutacja zajmują się HR zamiast kierownicy z działów (przez to nowych osobom opowiada się bajki i w efekcie czego nie pracują dłużej niż pół roku)
ZaletyBrak
WadyWymienione wyżej
~G / 2023-04-25 10:50
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna automatyczna sekretarka, brak kogoś żywego na linii. Zdecydowanie odradzam korzystania z usług tego TU. Polisę macie na papierze ale obsługa klienta nie istnieje, więc i tak nie będziecie w stanie z niej skorzystać.
Nie spotkałam się z taki wyłudzanie pieniędzy. skale, płac i pacz, zawsze znajda kruczek aby nie wywiązywać się z umowy a ty głupku płać.
Odradza jakiekolwiek ubezpieczenie sprzętu w tej firmie. Uwaga oszust