Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2402 opinii

1.55 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.44
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katia / 2024-11-07 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Najgorsza firma kurierska . Nie dostarczają paczek pod wskazany adres
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczają paczek pod wskazany adres
  • ~Paulina / 2024-11-04 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gowno jakie istnieje. Niestety rozdzielono w zamoiwieniu moją paczkę na dwie… Jedna przyszła od razu DHLem, a druga GLSem… Zaraz miną trzy tygodnie I od GLSa nadal nic nie ma! Gdy się z nim I kontaktuje, to jest tylko informacja, że będzie jutro I zgadnijcie co? NIC! Chamstwo I prostactwo. Zaznaczają np że była PRÓBA dostarczenia o 6 rano I nikogo nie było w domu. Akurat w domu ZAWSZE ktoś jest o każdej porze. To moje drugie zamówienie w życiu z tymi zjeb…am i naprawdę sama z siebie tego gowna nie wybieram, ale tragedia naprawdę. Jakim cudem to coś jeszcze istnieje? Takie rzeczy I akcje w dzisiejszych czasach? Serio??? Żenada.
    ZaletyZero xd
    WadyCala ta firma to jedna wielka wada, że istnieją.
  • ~Paula / 2024-10-23 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała dotrzeć do mnie na mieszkanie, chwilę po 10 dostałam maila z informacją że kurier nie zastał mnie w domu więc paczka jest do odebrania we wskazanym prze ze mnie punkcie odbioru (oczywiście żadnego punktu odbioru nie wskazywałam i w domu również byłam od samego rana). Kurier nie odbierał ode mnie telefonu. Zadzwoniłam na infolinię, okazało się że kurier już skończył na dziś pracę (była godzina 10:28 ????) ale że dostarczy do mnie dziś paczkę inny kurier (niestety nie jestem w stanie odebrać osobiście z punktu odbioru dlatego też wzięłam opcję z dostarczeniem na adres zamieszkania). Oczywiście paczka nie została doręczona. Po 17 ponownie zadzwoniłam na infolinię dowiedzieć się gdzie jest moja paczka, że miała zostać doręczona jeszcze dziś, oczywiście zostałam poinformowana że żaden kurier nie jest w stanie mi jej doręczyć. Porażka ….
  • ~Jack / 2024-10-23 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedys GLS była mierna firma i DO dzis nic sie nie zmieniło. Taka firma jest zbedna - kto zarzadza tym bałaganem.
    ZaletyNie ma zadnych
    WadyNieterminowosc, zmienianie terminu dostawy bez zgody odbiorcy a przesyłka jak lezała , Nadal lezy juz 3 dzien w filli doreczajacej w Bielsku-Białej
  • ~Natalia / 2024-10-16 15:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam pragnę pochwalić kuriera Mateusza który ma region w Grudziądzu przy ul. Grobowej 2 bardzo sympatyczny,pomocny,kulturalny chłopak. Powinno się doceniać takich pracowników bo mało tak miłych osób.
    Pozdrawiam Natalia
    Zaletykultura,uśmiech,pozytywne nastawienie
    Wadybrak
  • ~Marzena / 2024-10-15 13:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry, chciałabym pochwalić kuriera, który w dniu 18/09/2024r. dostarczał do mnie przesyłkę urodzinową, w tym dniu otrzymałam od Niego smsa z informacją w jakich godzinach dostarczy paczkę, niestety nie mogłam być obecna w całym podanym przedziale godzinowym, wysłałam info z godzinami mojej dostępności i kurier dał radę ! Nie dość, że był o czasie to był bardzo miły, dziękuję, doceniam to, bo wiem jak ciężka i wymagająca jest Jego praca, zaś sprostać żądaniom klienta, którzy są bardzo roszczeniowi jest bardzo trudno, pozdrawiam.
  • ~Artur / 2024-10-11 11:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Tak wygląda moja historia.
    Po zgłoszeniu paczki do nadania trzeba czekać 2 dni na odbiór przez kuriera. W trakcie podróży paczka zostaje przeadresowana na inny błędny adres (nie wiem czemu, nie prosiłem o to) Kolejna rzecz to dostaję maila, że przesyłka została dostarczona pomimo tego, że nie dotarła do mnie i nie potwierdzałem jej odbioru. Kontaktuje się z biurem obsługi i tu dostaję informację o tym, że paczka została przeadresowana nie wiadomo przez kogo i że kurier napisał, że pozostawił przesyłkę na ochronie. Poinformowałem, że pytałem już na ochronie i że przesyłki tam niema to pani powiedziała bym szukał pod adresem na jaki została przekierowana i jedyne co może zrobić to zadzwonić na magazyn a reklamację może złożyć nadawca.
    Generalnie nie polecam firma ma gdzieś odbiorców i to że ktoś czeka na przesyłkę za którą zapłacił.
    Zaletynie ma zalet
    Wadysame wady
  • ~Dorota / 2024-09-30 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!
    moja paczka którą miałam otrzymać, została odesłana z powrotem do nadawcy, bez kontaktu ze mną. Paczka dotarła z Kanady do Słupska, natomiast kurier jej nie dostarczył do mnie do Ustki.
  • ~Michał / 2024-09-20 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług GLS. Ich kurierzy nie przyjeżdżają pod wskazany adres, nie komunikują się z nadawcą, po czym informują: „ zlecenie zostało anulowane ze względu na brak paczek do odbioru u nadawcy.” Klient nie dostał paczki na czas, a GLS anulował zlecenie. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyJak a opini
  • ~Ewe9206 / 2024-09-18 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej. Trzy paczki niedostarczone. Dnie po tyg przetrzymywania na magazynie, braku informacji musialam sama anulować, ponieważ infolinia zapewniała mnie że dostarcza każdego dnia w którym wykonywałam telefon do nich. Dziś ostatnia paczka została zwrócona bez mojej wiedzy z komunikatem - dostarczona na ich stronie. Dramat nigdy nie skorzystam z własnej chęci i nikomu nie polecę!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Beata / 2024-09-04 22:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka wysłana do Niemiec dotarła ekspresowo i co najważniejsze do przysłowiowych drzwi odbiorcy ????Bieżącą informacją dotyczącą śledzenia przesyłki. Zdecydowanie polecam ????
  • ~Zania / 2024-09-02 08:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy więcej GLS paczka miała być u mnie w piątek, od nocy była już w filii w czeladzi. Nie została odebrana przez kuriera. Dzwoniłam na infolinię pojechałam wieczorem do czeladzi odebrać ją osobiście. Nie wydano mi jej mówiąc że jest na kontenerze. W poniedziałek od samego rana brak zmiany statusu,oprócz tego że z piątku wieczora wpisane jest że "brak czasu".... Czekam do godziny 10 czy zostanie tym razem odebrana przez kuriera, jeśli nie to dzwonię znowu. Zależało mi na dostawie w piątek a przez firmę GLS ten czas się przedłużył o kolejne dni...
  • ~Danka / 2024-08-29 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Rano dostałam smsa, że kurier (nr tel. 690590603) dostarczy paczkę. Dzwoniłam kilkukrotnie pod wskazany numer telefonu ale bezskutecznie, nikt nie odbierał. Chciałam się tylko dowiedzieć o której mniej więcej przyjedzie bo przecież ludzie mają inne rzeczy do roboty niż czekanie cały dzień na paczkę, która swoją drogą była bardzo ważna bo z produktem medycznym. Kurier przyjechał pod wieczór. Zapytałam dlaczego nie odbierał, że czekałam na niego cały dzień a on UWAGA : "TO TRZEBA BYŁO NIE ZAMAWIAĆ" Obrócił się na pięcie i poszedł. Bez pytania o pin odbiou, bez skanowania paczki. W domu okazało się, że spód paczki jest kompletnie rozwalony, aż dziwne że nic ze środka nie wypadło. Szczerze mówiąc dziwię się, że jeszcze taka firma jak GLS funkcjonuje. Nie polecam !
    ZaletyBrak
    WadyCała firma i ich pracownicy są jedną wielką wadą
  • ~klientka / 2024-08-21 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tragiczna, a panieki na infolinii jeszcze gorsze!!! Tłumaczyłam panience, że informacja dotycząta odbioru paczki jest niepełna, że trzeba dopisać jedno zdanie, bo wczoraj kuzyn stracił niepotrzebnie czas, a panienka zamiast wysłuchać konstruktywnej krytyki i przekazać zwierzchnikom uwagi rozpoczęła jałową dyskusję szarpiąc mi nerwy, a następnie rzuciła słuchawką. I to za koszt przesyłki 49 zł!!!!!!!! NIGDY WIĘCEJ GLS!!!
    Zaletybrak
    Wadyjak w opinii
  • ~lolo / 2024-08-13 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie ne polecam nawiązywania współpracy biznesowej z GLS z oddziałem w Słupsku. Pan Sebastian kierownik oddziału GLS w Słupsku wraz z przedstawicielem handlowym panią Justyną mierzyli moje paczki celem dodatkowych opłat. Komunikacja z Panią przedstawiciel handlowy od początku jej pracy nie funkcjonowała. To osoba która nie potrafi rozwiązywać kontrahentów problemów. Narzuca swój tok rozmowy. Przerywa przez co ciężko się skupić na tym co chce się jej przekazać. Pan Sebastian kierownik oddziału wypowiedział umowę współpracy z GLS i dał tylko 16 dni okresu wypowiedzenia. Dokument wypowiedzenia został podpisany przez Pana Michała dyrektora regionu zachód. Dokument nie zawiera powodu wypowiedzenia. Nikt nie omawiał ze mną tej kwestii w GLS. Po prostu osobista zemsta na kliencie w momencie kiedy współpraca została odnowiona i była na bardzo dobrym poziomie. Oddział GLS w Słupsku to kurnik pamiętający głęboką komunę i marnie wygląda na tle nowoczesnych oddziałów DPD, Fedex czy DHL w Głobinie. Jedna stara taśma do paczek. Kierownik razem z przedstawiciel handlowy zamiast mścić się na swoim kliencie ( ponad 100 paczek zagranicznych a jeszcze parę lat temu ponad 300 miesięcznie ) powinien wsłuchać się w głosy ciężko pracujących kurierów oraz kontrahentów którzy utrzymują ten oddział. Kierownik to bardzo młoda osoba z problemami z komunikacją. Zamyka się w jednym z pomieszczeń w budynku przy Leszczyńskiego w Słupsku i z nikim nie rozmawia. Nawet z najbliższymi współpracownikami kontaktuje się przez telefon lub maila mając ich pod ręką. Moja współpraca z GLS kończy się po ponad 10 latach współpracy. A pieniądze które do tej pory zarabiał oddział GLS w Słupsku trafiają teraz do DPD. Moim zdaniem osoby przedkładające swoje osobiste antypatie nad dobro oddziału GLS w Słupsku nie powinny pełnić swoich obowiązków. Przestrzegam potencjalnych kontrahentów przed podpisywaniem umów z GLS z oddziałem w Słupsku. I zaznaczę iż problem nie leży w samym GLS tylko głównie w osobie kierownika oddziału Pana Sebastiana. Załączam zdjęcie paczek zrobione 5-go sierpnia. Kto o zdrowych zmysłach rezygnuje z pieniędzy za paczki zagraniczne w takiej ilości ???
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Zdzichu / 2024-08-09 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj dowiedziałem się że w fili w Bielawie oddalonej 60 km od mojego miejsca zamieszkania mają problemy operacyjne/nie wiem na czym polegają te problemy ale przypuszczam/i paczka leżącą tam od kilku dni dostarczona będzie najprawdopodobniej w poniedziałek. No brawo tylko że ja potrzebowałem pilnie do piątku czyli do dzisiaj bo w sobotę rano wyjeżdżam. Myślę że uda się mi odegrać i czeka firmę niespodzianka.
  • ~Tyck / 2024-08-07 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Dostałem o godz. 8:00 sms, że dziś będzie doręczona paczka, z podanym numerem telefonu do kuriera.
    Do godz. 17:00 nie było kuriera, zadzwoniłem - powiedział że będzie za 20 minut. Do 20:00 nie było. Sprawdzam status przesyłki - zwrócona do filii i uzgodniony z odbiorcą inny termin dostawy.
  • ~Sławek / 2024-08-04 12:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Czekałem na kuriera ale chyba był leniwy. Nie przybył tylko napisał,że odmówiłem [Opłaconej] przesyłki. Reklamowałem następnego dnia ale paczka już została przesłana do nadawcy.
    ZaletySame minusy
    WadyCała firma to jedna wielka wada
  • ~Norbi / 2024-07-31 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam a oddział GLS w Słupsku to kurnik pamiętający głęboką komunę. To stara pokomunistyczna szopa i tak działa globalna firma kurierska gdzie dhl czy dpd czy fedex mają nowe nowoczesne oddziały. Kierownik oddziału pan sebastian i przedstawiciel handlowy pani justyna to najgorsi gospodarze tego oddziału w ostatnich 10 latach. Przestrzegam wszystkich potencjalnych współpracowników i firmy nie podpisujcie z nimi umów. Będą mierzyć wasze paczki i doliczać dopłaty.
    Zaletybrak
    Wadytylko wady
  • ~Zyga / 2024-07-31 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Paczka na którą czekałem, w systemie jako dostarczona , została znaleziona po tygodniu w krzakach u sąsiadów. Przez cztery kolejne dni próbowałem dowiedzieć o jej losy w firmie ,brak jakiejkolwiek reakcji że ich strony.
    Następna przesyłka, którą miałem otrzymać dziś, bo dostałem emaila że wydano kurierowi, który dziś
    dostarczy, po dwóch godzinach, e-mail, że nie zostanie dostarczona bo nie dotarła do filii. Kompletny balagan.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12401
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7973
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7605
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4089
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4058
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2402
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916