strona 8 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Malgorzata / 2022-03-09 09:37
Malgorzata
Wczoraj bylam w banku na Pl. Solnym we Wroclawiu. Obslugiwala mnie pani Magdalena Skotarczak. To sympatyczna, mila i kompetentna pracownica banku. Pisze bo korzystam z innych placowek a wlasciwie to korzystalam. Bylam kilka razy u tej pani i wroce tam ponownie. Zycze wiecej takich pracownikow
-
-
~Patrycja / 2022-03-07 19:03
Konto mam jakoś ponad dwa lata i było ok. Zmieniłam numer telefonu i panie na infolinii odsyłają mnie do najbliższego oddziału. W banku każą dzwonić na infolinię. Wracam do banku to z wielkim bólem wprowadzają zmiany. Ale co to to za zmiana jak na dzień dzisiejszy nie mogę zalogować się ani do bankowości internetowej ani mobilnej bo potrzebny kod SMS ze starego numeru? Porażka.
Dziś czekam już 45 minut na infolinii z myślą że któraś szanowna pani odbierze telefon.ZaletyBrakWadyWszystko -
~Robert / 2022-03-06 12:25
Shit bank. Wszystko fatalne. Uciekajcie z niego. Namówiono mnie na konto w tym banku i pożałowałem już po paru dniach. Infolinia nie działa, kolejki, panie w okienkach niekompetentne. ZaletybrakWadywszystko -
~Mariusz / 2022-03-05 17:42
Zero dialogu, omijać z daleka. Jeden z gorszych Banków ZaletyżadnychWadyjak wyżej -
~Bogdan / 2022-03-03 16:38
Bylem aktywować kartę obsługa była bardzo arogancka i pani powiedziała że złością ze wszystko pisze w internecie i mam sobie poczytać Nie polecam o ja przenoszę siefo innego banku. Chamstwo i złodziejstwo ijak można wytłumaczyć że pisze bankomat getin Bank a gnoje biorą prowizję od tysiąca 35 złotych.???? To jaki to jest bankomat? Czyj???? ZaletyZeroWadyWszystko tylko dla siebie -
~Olha / 2022-03-03 12:10
Skonczył się termin ważności karty.
Przyjszłam do banku.Powiedziały że karta została wysłana na pocztę.Nikt mi o tym nie powiedział wcześniej.
Prosiłam o nowej kartie,ponieważ mieszkaje w innem miejscu.Dostałam kartę ałe wysłuchałam od doradcy w swój adres nie bardzo miły słowa.
Też mam skargi na infolinje:drugi dzień ni mogie dozwonić się. -
~bbbb / 2022-03-03 10:17
Od tygodnia próbuje się dodzwonić na infolinie i przez cały czas słucham muzyczki . To jest normalnie ignorowanie klienta . Naciągają tylko klientów na koszty . Nie wiem gdzie mam złożyć skargę ale na pewno to zrobię .
MASAKRA. Z daleka od tego BankuZaletySame WadyWadyWszystkie -
~Dorota / 2022-03-03 01:27
To są oszuści, od samej góry, czyli dyrektorzy, dyrektorki itp... Tam nie ma żadnej etyki zawodowej. Przymuszają pracowników do przestępstw czyli wciskania produktów inwestycyjnych, ukrywając prawdę o ofertach, kłamią. Sama góra również nieetyczna. Mam nadzieję na szybki koniec banku. ZaletyNie ma jużWadyWszystko -
-
~Adam / 2022-03-01 20:44
Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia. Nic nie idzie załatwić. Sprawy które idzie załatwić w każdym innym banku w 2-3 minuty tutaj trwa godzinami, wszystko jest problemem. Paranoja. ZaletyBrakWadyWszystko. -
~Witek / 2022-03-01 19:27
Getin bank w Kutnie - na szczęście już nie istnieje. Umówiłem się kilka dni wcześniej na wypłatę w sumie niewielkich pieniędzy. Będą na pewno - ok. Dzień wypłaty - a w tym dniu notariusz i sprzedawcy umówieni - młoda arogancka panna mówi że pieniędzy nie ma i nie będzie. Następnie po wymianie zdań panna poleciała biegać po bankomatach i wypłacać po 1000 złotych - w każdym prowizja ok 12 zł. Po zagrożeniu sądem pieniądze się jednak znalazły. Omijać bank szerokim łukiem. ZaletybrakWadynieuczciwość, arogancja -
~... / 2022-02-28 15:47
Trzymać się z daleka! Nie warto trzymać tam ani złotówki. To prowizorka a nie bank i to na każdym kroku. Dramat! Zabierajcie kasę jeśli ją tam trzymacie. ZaletyBrak -
~Krzysztof / 2022-02-28 11:48
W dzisiejszych czasach nie do pomyślenia żeby taki Bank działał, brak kompetencji opieszałość, infolinia to jakaś parodia jak już się dodzwonisz. Podstawowe dokumenty nie wystawiane na czas ZaletyBarkWadyOpieszałość, niekompetencja, -
~Marek / 2022-02-28 11:09
Mija 36 minuta mojego połączenia z infolinią banku, nic do dodania -
~Mikołaj / 2022-02-26 19:46
Dziadowski bank egzotyczne bankomaty planet cash których prawie nie ma na google widnieją jako widmo a inne bankomaty mają zajebiste prowizje a te bez prowizji są puste na dziś WadyWiele dodatkowych opłat natrętne telefony -
~Oszukana / 2022-02-25 15:45
Po 2latach od inwestycji, wiadomo pandemia okazało się że pracownik banku oszukał mnie patrząc prosto w oczy. Pieniądze które gromadziłam na lokacie za namową pracownika przelałam na obligacje skarbowe, które malutko ale dają pewny procent. I co się dzisiaj okazało. To nie żadne obligacje tylko fundusze na których zamiast trochę zyskać straciłam 5 % wkładu. ZaletyBrakWadyRozbieżności w podstawowej informacji pomiędzy placówką bankową a infolinią. -
~Niezadowoleni klienci / 2022-02-24 17:13
Szanowni Państwo Getin Bank,
Proszę zwrócić uwagę, w jaki sposób traktują Państwo wieloletnich klientów banku i ich rodziny. Żaden inny bank w Polsce mnie tak nie potraktował - okazuje się, ze Państwa odział nie obsługuje osób z niepełnosprawnościami, nie jest elastyczny, nowoczesny ani prokliencki. Osoby, które straciły zdolność do poruszania się, chcąc wnioskować o dostep do bankowości online są przez bank zmuszane do pojawienia się w oddziale osobiście w celu podania JEDYNIE adresu e-mail. Nie wchodzi w grę ani załatwienie przez stronę, ani telefonicznie, ani notarialnie. Czy to jest nowoczesna bankowość?
Zapytałam panią w oddziale, w jaki sposób mamy zgłosić się osobiście z adresem e-mail, gdy osoba nie jest w stanie się poruszać - w odpowiedzi usłyszałam, że tylko osobiście i że mogę przecież opłacić rachunki kartą.
Żenujący bank i okropna obsługa klienta. Przestrzegam wszystkich - obecnych oraz przyszłych klientów tego „banku”, przed ta instytucja. Sugeruję usunięcie informacji z Państwa strony: ,,Najlepsza jakość obsługi w Polsce”, ponieważ to jawna kpina. Odsyłam do lektury dobrych praktyk obsługi osób z niepełnosprawnościami, gdyż Getin Bank nie ma o nich pojęcia. Brak empatii, bariery i brak chęci znalezienia choćby alternatywnego rozwiązania sytuacji dla klienta.
Umowę rozwiązałam w trybie natychmiastowym.ZaletyNie maWadyWszystkie możliwe -
-
~Mark / 2022-02-24 16:52
Beznadziejny bank obsługa fatalna kolejki z powodu niedouczone obsługi.Obsluga nie umie czytać z komputera.Za wydruk jednej kartki żądają 20 zł.Czas na likwidację tego banku tak jak Idea bank.Wlasciciel niech zajmie się handlem pietruszka a nie bankowoscia.ZENADA że takie coś zwane bankiem jeszcze się utrzymuje ZaletyBrak zaletWadyBrak miejsca aby je wymieniv -
~Kuba / 2022-02-22 16:02
Długie kolejki, a usuwam konto bo wbrew obietnicy bankierów pobrało mi 2 razy prowizje za wypłatę z bankomatu(6,5 euro!) której nie chcą oddać. Za kłamstwo uciekam z tego banku i piszę tą opinię. ZaletyBrakWadyKłamcy -
~Mark / 2022-02-22 16:00
Zdzierstwo za wydrukowanie stanu posiadania aktywów żąda się zapłaty 20 zł za jedną kartkę zenada.Obsluga senna w nosie ma kolejkę niekompetentna co dzień mówi każdy co innego oprocentowanie walut to kpina z klientów apeluje do KNF o wnikliwe przyjrzenie się działalności tego banku ZaletyCałkowity brak zaletWadySame wady -
~Mark / 2022-02-22 15:50
Ludzie najgorszy bank w Europie aby zlikwidować lokatę trzeba jechać do fili w innej dzielnicy jeden bank Czarneckiemu zabrali czas na Getin pracownicy niekompetentni każdy mówi co innego WadyNiekompetentna obsługa kolejki
strona 8 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »