Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3408 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hubert / 2025-07-29 10:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Proszę uważać przy przebukowywaniu biletu...taka firma,wstyd i chamstwo
    WadyNie zwracają pieniędzy za bilet
  • ~Mariola / 2025-07-29 09:37
    Ocena: 3.50 / 5
    Pan kierowca nie chciał wpuścić ciężarnej kobiety z dzieckiem powyżej 3 roku życia ponieważ nie było fotelika. Na stronie Flixbus jest napisane, ze dzieci powyżej 3 roku życia nie potrzebują fotelika. Pan kierowca kłócił się ze od 4 roku życia a nie 3. Po zadzwonienieu do kierownictwa pan kierowca wpuścił nas ale nawet nie przeprosił. Mało co i zostalibyśmy na lodzie.
  • ~matta / 2025-07-28 07:42
    Ocena: 2.75 / 5
    W przeciągu tygodnia jechałam i wracałam autobusem na drugi koniec Polski. W obu przypadkach zamek w drzwiach do toalety był zepsuty. Żenada. Zmiana rezerwacji (nawet jeśli chodzi o przystanek w tym samym mieście) kosztuje majątek. Nie polecam
    WadyBrak zamka w drzwiach toalety , duże koszty zmiany rezerwacji
  • ~Andy / 2025-07-27 20:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Podeoz ktora odbyla sie 26ego lipca z warszawy do szczawnicy pozostawie wiele do zyczenia glownie z powodu 2och kierowcow, ktorzy byli wyjatkowo nie mili dla pasazerow wysmiewajac ich pytania.
    ZaletyNa czas
  • ~Rozczarowana / 2025-07-27 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W piątek wieczorem 25.07 miałam nieprzyjemność podróżowania Flixbusem. Była to ostatni moja podróż tymi liniami.
    Wady:
    * zostałam zaznaczona na liście mimo, że fizycznie się jeszcze nie pojawiłam (kierowca pewnie zaznaczał pasażerów na chybił trafił)
    *autobus spóźnił się niemal o godzinę, planowo powinien przyjechać o godzinie 16:45, a przyjechał o 17:31
    *stan toalety to jakiś dramat… czegoś takiego jeszcze nigdzie nie widziałam. Brudne, bez papieru i tak przepełnione, że na zakrętach się wylewało i śmierdziało w autokarze ????????????
    *na trasie około 6-7h NIE BYŁO ANI JEDNEGO PRZYSTANU NA TOALETĘ , a biorąc pod uwagę stan toalety, to zakrawa o znęcanie się.
    Zaletybrak!
    WadyJak wyżej!!!
  • ~Adrian / 2025-07-27 16:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałam złożyć oficjalną skargę i mam nadzieję że konsekwencje będą wyciągnięte od tego pana na kierowcę autobusu podaję numer rejestracyjny WGM 9395H Ta osoba nie reprezentuje sobą żadnych zasad żadnych wartości cham burak uważa się za pępek świata a nie ma żadnej kultury osobistej dziwię się zmienniczce jest to kobieta która jeździ w parze z tym burakiem nie reaguje na jego chamskie zachowanie na jego odzywki wstydziłaby się pani taki człowiek nie powinien pracować wśród ludzi i reprezentować państwa firmy
  • ~Robert / 2025-07-26 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanmar to jest jakis przewoźnik typu do Nałęczowa sanatoryjny i do Sokołowa..tam bankomatów nie ma gotówka w skarpecie..bo bankomatów nie ma ..a matryca na kazimierza wielkiego jest, broszury takie.
    Nie jechaľbym tą nysą ani jakby mi płacili gotówką
    Zaletyby żyľo sie lepiej
  • ~hejter28 / 2025-07-26 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogółem powiem tak; ceny bardzo wysokie jak na standardy pozdrozy. brak możliwości płatności gotówką, autobus się spóźnia, a obsługa nie jest zbyt miło i przyjaźnie nastawiona. bardzo słabo wypada na tle innych możliwości transportowych.
    Zaletybrak.
  • ~karolina / 2025-07-26 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    fajnie by bylo gdyby mozna bylo placic gotowka u kierowców np jak w stanmar ????
  • ~Grabek / 2025-07-26 04:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet zarezerwowałem z miesięcznym wyprzedzeniem. Na godzinę przed odjazdem (Berlin- Gdańsk) anulowano bilet z powodu braku wieszaka na rowery. Bez jakiegokolwiek kontaktu zmieniono mój bilet na kurs przez Modlin, z przesiadką. Kolejny autobus również nie był stosownie wyposażony, za to zaoferowano mi przewóz (W języku ukraińskim) wraz z innymi bagażami. Zrezygnowałem z przejazdu, ponieważ: 1. grozito to uszkodzeniem roweru; 2. skąd mam wiedzieć, czy przy przesiadce nie będzie kolejnych niesppdzianek?
    Roszczeń będę dochodził z pomocą wyspecjalizowanej kancelarii
  • ~Zuzanna / 2025-07-25 17:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem rozczarowana wszystkimi opiniami, jeżeli mam być szczera to była to jedna z moich najlepszych podróży w życiu. W autokarze było czysto, schludnie kierowca na każdym postoju zbierał śmieci zostawione przez pasażerów oraz był bardzo miły. Na prośbę o wyłączenie klimatyzacji i świateł nie robił problemów i wykonal bardzo dobrą robotę. Trasa była komfortowa, bez opóźnień. Bardzo polecam flixbus!!
  • ~Ja / 2025-07-25 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci i zlodzieje, nie dosc, ze maja gdzies bagaze pasazerow - otwieraja pake i nie interesuje ich kto podchodzi po bagaze - tak ukradziono bagaz na wakacje - cala zawartosc leki wszystko. Zero odpowiedzialnosci - umywaja rece od wszystkiego - musialaybym wchodzic na kazdym przystanku i sprawdzac kto bierze moj bagaz.
    To jeszcze zmiana planow i anulacja biletu wiaze sie z kosztami wrecz 70-80% ceny biletu jakie sie ponosi. Koszt biletu niemal 40zl - zwrot okolo 10zl. Chcesz wymienic bilet na inny termin - doplaty od 25-45zl.... wymiana na voucher - tez 10zl zwrotu. Przeciez tj kpina... Kierowcy bezczelni i maja sie za nie wiem kogo, a tylko siedza za kolkiem i sa chamscy
  • ~Olga / 2025-07-25 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kierowcy są bezczelni a firma okrada ludzi z pieniędzy za przełożenie rezerwacji pięć godzin wcześniej zakładają karę 28 złotych ciekawe za co biorą to rozumiałabym gdyby było to godzinę lub dwie przed odjazdem a nie kilka godziny czy nawet dzień wcześniej . Nawet rezygnacja dzień wcześniej zabierają również 28 złotych to jest bezczelne okradanie ludzi . Nie polecam !!!
  • ~Bożena / 2025-07-24 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kogo oni wpuszczają do busa! Menele spia, smierdzi. Spoznil sie 15 minut. Jakis chlop lezy nacpany na miejscach. Podczas postoju ktos palil w busie!
  • ~Michal / 2025-07-24 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnienia.
    Infolinia na ktora zanim sie dodzwonisz musisz wysluchac 10 min automatu - nie wie gdzie jest autokar.
    Dno
  • ~Ewa / 2025-07-23 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W maju wracając z Paryża do Pragi poprosiłam kierowcę,żeby podniósł przednią roletę ,bo nie widzę pięknych widoków.A pan że rolety są nie dla pasażera tylko kierowcy. Chciałam zaznaczyć że roleta nie znajdowała się po stronie kierowcy.Pamietam że jeden z kierowców miał na imię Karol .Nie jechała godzinę tylko ,ponad 15 .Niestety nie polecę państwa usług.
  • ~Agnieszka / 2025-07-22 23:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Zarezerwowałam z dużym wyprzedzeniem dwa miejsca na podróż do Niemiec. W przeddzień wyjazdu dostałam maila, że moja rezerwacja została anulowana i przysługuje mi tylko jedno miejsce. Z powodów zdrowotnych nie mogę jechać kilkanaście godzin z opuszczonymi nogami. Mam dostać zakrzepu, bo firma jest nieprofesjonalna?! Po to rezerwuję dwa miejsca i płacę wyższą kwotę, żeby zapewnić sobie bezpieczny przejazd. Jak można coś takiego zrobić?!
    WadyTotalny brak szacunku i profesjonalizmu.
  • ~Paula / 2025-07-22 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów dla tego przewoźnika. Uznają tylko swoją stronę błędów,nie ma tutaj miejsca na wyjście do klienta z pomocą albo chociaż chęcią na to. Jedyne co można usłyszeć to “nic nie możemy zrobić” i podpieranie się regulaminem, w którym pewne sytuacje nie są do końca jasno opisane… Mój chłopak zakupił bilet o 10:19 na autobus o 10:20, jednak niefortunnie ze złą datą. Chcieliśmy zmienić bilet na kolejny dzień. Usłyszeliśmy, że można to zrobić 15 minut przed odjazdem i to jedyna możliwość na reklamacje…
  • ~Romana / 2025-07-22 10:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Przewożnik unika odpowiedzialności za duże opóźnienia tłumacząc tym, że,cyt. ,,to się zdarza.Mozna by to zrozumieć, gdyby nie fakt, że opóżnienie wynosi 1,5 h, a czasem więcej
  • ~Fenix / 2025-07-21 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś z mojej rodziny w lecie postanowił wracać autobusem flixbus z Zakopanego do Krakowa.
    Autobus był spóźniony
    Klimatyzacja nie działała
    Kierowca nie rozumiał po polsku
    W trakcie podróży ktoś zemdlał z przegrzania, ciężko było się dogadać z kierowcą żeby zatrzymał autobus z tego powodu
    Ceny są chore w porównaniu do cen za taki np. pociąg z klimatyzacją, wifi itd.
    WadyCeny, Kierowca nie rozumiał po polsku, klimatyzacja uszkodzona
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5575
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3408
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 941
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.01, ilość opinii: 409
Koleje Śląskie
Ocena: 1.62, ilość opinii: 370
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167