Dnia 30.05.2024 o godzinie 8:30 relacja Zagrzeb - Zadar mialem „przyjemność” korzystać z usług firmy Flixbus.
Zacznę może od początku, przychodząc na przystanek trzeba przyznać ze bus jest oklejony i dobrze widoczny. I to niestety jest jedyny plus.
Kierowca sprawdza bilet wchodzimy do środka zmierzając w kierunku wykupionych przez nas miejsc, a tu zaskoczenie - zajęte. Jak poprosiłem o zmianę miejsc pasażerowie ani myśleli, wiec chciałem zgłosić sytuacje kierowcy. Kierowca na powyższa sytuacje odparł ze to nie jego problem i dla jego przyjemności możemy siedzieć nawet na ziemi. Kontynuując podróż po dwóch skrajnych stronach autobusu, po ok 2h nadeszła potrzeba skorzystania z toalety. No i tu hit. Toaleta zamknięta, na prośbę kierowcy żeby otworzył - ani mu się myśli. Powiedział ze stanie na najbliższej stacji. Gdy od tego zapewnienia minęliśmy już 3 stacje bez zatrzymania postanowiliśmy zainterweniować. Kierowca zamiast na kolejnej stacji która pokazywałem na mapie 7 min drogi stanął na poboczu i mówi idź tu. Mimo tłumaczenia ze stacja kolejna blisko powiedział: albo idziecie albo odjeżdżam. Nie ma problemu sikać w krzakach ale przy 100 osobowej widowni można czuć się niezręcznie.
Odradzam wszystkim którzy maja zamiar wybierać się powyższa firma przewoźniczą - nie traktują ludzi jak klientow, tylko jak śmieci i zło konieczne.
Zalety-Dobrze oklejony widoczny bus
Wady- Fatalna obsługa
~Youichi / 2024-05-29 17:02
Ocena: 2.50 / 5
TRAGEDIA przez wielkie T. Czy te autobusy nigdy nie mogą być na czas. 5, 10 minut, jeszcze rozumiem ale godzina to już przesada. Już pociągiem byłoby 100 razy szybciej.
WadyOkropnie się spóźnia, nigdy nie jest na czas, ceny biletów po mału ruwmają się ceną biletów na pociąg.
~Maria / 2024-05-25 21:41
Ocena: 2.25 / 5
Łódź - Szczecin, - siedzenia nawet wygodne, bo można wyciągnąć nogi, ale smród z toalety nie do ogarnięcia, młodym kierowcom chyba nie przeszkadzało
Szczecin - Łódź - siedzenia ściśnięte, że kolana pod broda trzeba trzymać, no i toaleta - znowu smród
Bilety drogie ale na takiej trasie można wymagać, żeby tego smrodu nie było
Plus, pierwszy raz od dawna autobusy nie były opóźnione
~Zimorodek / 2024-05-25 09:29
Ocena: 1.00 / 5
25 V podróż Warszawa-Lublin. Na starcie 30 min opóźnienia. W autokarze kierowca mówiący po rosyjsku całą drogę gadał przez tel. Trzymając aparat w dłoni.
Klimatyzacja ustawiona na 17st ziąb jak diabli.
W Lublinie przed dworcem ok 1 km przerwa w podrózy bo pan kierowca sobie wyszedł zapalić. Na pytanie ze ludzie przesiadają sie w Lublinie usłyszałam stek inwektyw że jak mi się śpieszy to samolotem powinnam. Chamstwo pierwszej wody.W efekcie, spóźniłam się na następną część podróży.
Planując podróż z przesiadką uwzględniłam opóźnienie ale nie 50 minutowe.
Szczerze- nie polecam. Jechalam po raz pierwszy i ostatni.
ZaletyBrak
WadyPocząwszy od kierowcy chamskiego rosjanina skończywszy na ustawionej zbyt nisko 17 st klimatyzacji
~Pasażerka / 2024-05-24 07:56
Ocena: 3.00 / 5
Z Zakopanego brak możliwości kupienia biletu za gotówkę, kierowca bardzo niemiły!
Razem z nami była starsza para Anglików, pojechaliśmy konkurencyjnym autobusem.
Tym sposobem tracicie klientów.
WadyBrak możliwości kupienia biletu za gotówkę.
~Agata / 2024-05-23 17:26
Ocena: 3.25 / 5
To co według moich obserwacji jest najgorsze, to jakość obsługi. Kierowcy często są po prostu chamscy. Dosłownie, chamscy.
Dziś 23.05.2024 trasa do Bratysławy z Wrocławia.
Kierowca dosłownie krzykną na pasażera, który chciał coś zapytać, a drugi odpowiedział, że nie wie.
Pytanie było czy autobus jedzie przez jakąś miejscowość. Dno i trzy metry mułu.
ZaletyDostępność i oferta.
WadyKierowcy bez kultury osobistej.
~Vader / 2024-05-23 08:21
Ocena: 4.00 / 5
Nie pozdrawiam kierowcy który w dniu 22.05 pozostawił pasażera we Wrocławiu, powód? Niby nadwyżka kg, mimo iż pasażer chciał zgodnie z regulaminem dopłacić kierowca stwierdził NIE, pomijam fakt iż u innych pasażerów walizki były dużo większe, wstyd, tak tego nie zostawię
~Anna / 2024-05-22 14:16
Ocena: 2.50 / 5
Jechałam w ubiegły weekend na trasie Łódź - Poznań - Łódź
pierwszy przejazd - 40min przed planowanym odjazdem dostałam sms o opóźnieniu 104min z możliwością przesunięcia, wiec myśląc ze moze kierowca nadrobi i to przesuniecie będzie pozytywne w tej sytuacji. Bardziej mylić się nie mogłam, stałam na dworcu, obserwowałam aplikacje i przejazd autobusu, sygnał gps "utknął" w miejscowości pod Piotrkowem Trybunalskim. Było juz mocno po 17tej a infolinia tylko do 17 wiec nie można było się dowiedzieć co się dzieje. Po 2 godzinach od planowego odjazdu dostałam kolejnego smsa ze opóźnienie będzie jeszcze o 120minut oraz maila ze mogę zrezygnować albo przebukować sobie wyjazd na kolejny który będzie z Łodzi o 20. Do Poznania dojechałam ok 23 zamiast po 20tej. Trasa powrotna też nie odbyła sie bez przygód, autobus opóźniony o 20, i tą informację usłyszałam na dworcu, żadnej informacji nie przesłali oni smsem, mailem czy przez aplikacje. Szczęśliwie po tym czasie przyjechał, przejechaliśmy niewielki odcinek trasy nie wyjeżdżając nawet z Poznania, kierowca zaparkował na parkingu i poinformował ze musimy poczekać pół h na kierowce zmiennika, jednak kierowca przyjechał po 2h wiec zamiast ok 20:30 być w Łodzi byłam na 23. Postanawiam złożyć reklamacje na oba przejazdy, odpowiedź na pierwszy - że skoro skorzystałam z możliwości przebukowania, to mi się nic nie należy bo Oni zwracaja koszty tylko niezrealizowanych przejazdów, a drugi przejazd - tez mi się nic nie należy ponieważ przejazd ostatecznie się odbył. Wiec to, że zmarnowali mi czas, pieniądze i nerwy w obu przypadkach to mój problem nie ich. Bo Oni ostatecznie dowieźli mnie tam gdzie chciałam jechać. A na argument ze nie było nawet możliwości dowiedzieć sie co ze sobą zrobić czekać/jechać czymś innym itp to odp brzmiała, ze dostawałam informacje o opóźnieniu i ze tam było napisane ze możne się to zmienić, wiec nie maja obowiązku informowania ponownie.
Zaletybrak
Wadybrak komunikacji - brak infolinii po 17 i w weekedny, tragiczna polityka wobec klientów odnośnie opóźnień, informowania o problemach, brak przyznania sie do winy i rekompensaty za niedogodności spowodowane przez nich
~Jarek podróżnik / 2024-05-22 13:59
Ocena: 5.00 / 5
Ludzie to idioci stwarzają sobie sami problem. Gdy kierowca zajeżdża na stację Paliw lub gdzieś na postój zaznaczam że robi to z własnej woli bo toaleta znajduje się na pokładzie Autobusu i mówi że jest 10 minut. To jedno znaczne że pasażerowie powinno się dostosować i pilnować wyznaczonego czasu na przerwę a nie później stwarzają sobie sami problemy ze autobus odjechał i ktoś został. Ogarnij się się ludzie a nie narzekacie !!!!
~Monika / 2024-05-22 11:06
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa tragiczna, brak kontaktu z infolinią po 17. Autobus planowany na 17:20 po godzinie informacja o obrobieniu na poziomie 120 minut później kolejne, w ogólnym rozrachunku zamiast o 17:20 wsiadłam do autobusu o 21 po zmianie kursu. Zamiast dotrzeć do poznania o 19:30 dotarłam o 24. Sytuacja z powrotem- to samo opóźnienia. Autobus planowany na 18:20 (jedynie informacja na dworcu że autobus spóźni się 30 minut) odjechaliśmy z dworca o 18:50 zatrzymując się po 15 minutach jazdy. Kierowcy skończył się czas możliwości prowadzenia autobusy, czekaliśmy na nowego kierowcę 2h. Sprawa zgłoszona do flixbusa - odpowiedz, bez przeprosin NIC SIĘ NIE NALEŻY BO PRZEJAZD SIĘ ODBYŁ. Z opóźnieniem ale się odbył. Żenada! Myślałam że coś zmienili w swojej działalności. Niestety dawno dawno temu również miałam złe doświadczenie, kurs Poznań -Zakopane o 1:30 w nocy. Stałam na dworcu w środku nocy a autobus wcale nie przyjechał, zero informacji o odwołaniu czy awarii.
ZaletyBrak
WadyDziałalność firmy!!!!
~- / 2024-05-22 03:32
Ocena: 3.50 / 5
Kierowcy na to że noc słuchali radio trochę było głośno, od godziny 03:00-04:30.
Nie można było pospać i odpocząć bo nagle gadało radio
Trasa do Chełma ( dwa starsze Pana )
~Mati / 2024-05-20 12:31
Ocena: 1.00 / 5
Mam wykupiony bilet na trasę Lubeck -Wrocław i nie wiem czy zrezygnować z tego kursu czytając te opinie .. co polecacie zrobić ?
~Aaa / 2024-05-19 18:57
Ocena: 5.00 / 5
19 mają 2024 trasę z Warszawy do Elbląga o 7.45
Obsługiwał pan kierowca bardzo życzliwy, miły i
Troskliwy. Polecam zarówno obsługę jak i linię.
Anna Gierulska
~Alina / 2024-05-18 23:03
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów autobus miał spóźnienia ,gdzie na pociąg nie złożyłam
Nigdy w życiu nikomu nie polecam
Trasa Wetzlar Szczecin. 18.05
~Mat / 2024-05-17 15:47
Ocena: 2.00 / 5
Dziadostwo jakich mało. Wiecznie opóźniony, nie wiem po jaka cholerę dodają informację żeby być 15 min przed czasem . Jak jest odjazd o 16 z Krakowa trzeba się zawsze liczyć że będzie 40 min później.
WadyCiągłe opóźnienia
~Rafak / 2024-05-15 17:51
Ocena: 2.33 / 5
Proszę o zwrócenie uwagi na kierowcę, który jedzie o 6:45 z Rzeszowa, to tragedia, wieczne opóźnienia, jazda nie jest bezpieczna, wieczne rozmowy przez telefon, zwróciłem uwagę na to, ja często jeżdżę z Rzeszowa , są reszta to świetni kierowcy, on to tragedia, dziś do Radomia dotarłem 30 minut spóźniony
~Lana / 2024-05-13 18:00
Ocena: 1.00 / 5
Autobus spóźnił się godzinę, więc nie zdążyłem na pociąg. Niegrzeczność kierowców. O opóźnieniu nie poinformowano stacji w Przemyślu. Nigdy więcej nie skorzystam z Waszych usług i wszystkich przed tym przestrzegam!
~Artur / 2024-05-13 11:45
Ocena: 1.00 / 5
40minut przerwy na parkingu po to że przyjechać z opóznieniem do miasta oddalonego o 15km. Idiotyzm!!!! Spózniłem się przez debilną przerwę do pracy
~Artur / 2024-05-13 11:41
Ocena: 2.75 / 5
Niesmaczne jest też to że kierowca ma prawo do wylegitymowania pasażera...takie rzeczy powinny robić wyłącznie uprawnione do tego służby
~Artur / 2024-05-13 11:31
Ocena: 2.75 / 5
Jechaliśmy z Paryża do Gent ok 5godzin podróży. 15min przed przystankiem w Gent kierowca na stacji benzynowej zarządził 40minut postoju!!! Uważam to za idiityczne, równie dobrze i napewno ku zadowoleniu pasażerów można bylo zrobić przerwe w Gent ale jak widać pasażer jest malo ważny...13-05-2024 wyjazd z Paryża o 7:00