Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3126 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Justyna / 2024-07-21 22:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Zakupiliśmy bilety z rezerwacją miejsc na 4 połączenia z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem
    Przed wyjazdem trzy dni zmieniono wszystkie cztery połączenia i odmówiono wyznaczenia nowych miejsc, co wsiadł ktoś z rezerwacją trzeba było się przesiadać
    Spowodowało to konieczność przeorganizowania reszty podróży i anulowania innych biletów ze stratą finansową dla nas
    Jeden z autobusów się spóźnił i nie było wiadomo ile trzeba było stać w słońcu i czekać bo może akurat podjedzie
    ZaletyRewelacyjni i bardzo pomocni kierowcy
    WadyZmiany rezerwacji niewiele przed wyjazdem
    Spóźnienia bez informacji o której konkretnie będzie autobus
    Infolinia czynna tylko w dni robocze do godziny 17:00
  • ~Natalia / 2024-07-20 21:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Wielkie dzięki dla pana Olivera, spóźniłam się kilka minut, moja wina i nie wiedziałam, co robić, zadzwoniłam do działu wsparcia, nie odebrali. Zapytałam, co mam zrobić w autobusie FlixBus, wszyscy kazali mi kupić bilet jeszcze raz, a on jakimś cudem skontaktował się z firmą, żeby wystawili mi nowy bilet, który przyszedł na pocztę i została wysłana następnym autobusem. To jest cud! I ktoś mógłby zignorować problem drugiego, ale nie! Tam są ludzie ! Dziękuję! Najważniejsze, że sam mnie znalazł, po prostu stałam zrozpaczona na przystanku. Poprowadzono mnie i wsadzono do autobusu I zapytali, czy wszystko mi odpowiada! Super pracownik firmy!
  • ~Ольга / 2024-07-18 11:18
    Ocena: 5.00 / 5
    18 липня їхала лінією 1326 (Е-Вus) з Mannheim на Berlin. Подорожжю дуже задоволена. Водії дуже ввічливі, в автобусі все чистенько. Єдиний минус дуже поганий WiFi ????
    ZaletyВвічливі водії, в автобусі чисто
    WadyПоганий WiFi
  • ~Artur / 2024-07-16 10:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie udało mi się skorzystać z ich oferty. Strona zrobiona fatalnie. Trasa Kołobrzeg-> Ostróda pokazywała się z przesiadką w Warszawie (zupełnie nie po drodze) mimo, że jest bezpośrednie połączenie z Ostródą (gdy wybierało się Olsztyn).
    Kontakt z infolinią niemożliwy - najpierw automat powolnie czytał nieistotne informacje, kilka razy kazał wybierać z dostępnych opcji, a na koniec mówił "dziękujemy za połączenie" i rozmowa była kończona. Tak działo się kila razy, niezależnie od tego co wybrałem w menu. Ta infolinia służy chyba tylko do wyciągania kasy za połączenie.
    Zaletybrak
    WadyFatalnie zaprojektowana strona, brak obsługi klienta.
  • ~Ksiezniczka / 2024-07-13 23:39
    Ocena: 2.00 / 5
    "To nie jest wycieczka krajoznawcza" takie słowa od kierowcy można usłyszeć po 8h jazdy po wyjściu na przystanku żeby się chwilkę rozprostować, kierowca chciał przestraszyć jeśli tak mogę to nazwać pasażerów i odjechał bezczelnie autobusem widząc wszystkich a następnie przejechaliśmy z 200m i staliśmy 30min bez możliwości chociaż na chwilkę wyjścia, po wielu przejazdach mogę śmiało stwierdzić że czystość toalety nie jest w najlepszym stanie .
    ZaletyNie wszyscy kierowcy są burakami wielu chętnie pomoże i są bardzo mili
  • ~Anna / 2024-07-12 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam, moja podróż z Dźwirzyna do Bydgoszczy przebiegła w nerwowej atmosferze przez jednego z kierowców, starszy siwy pan, typu erotoman gawędziarz przez całą drogę podrywał jedną z pasażerek zamiast skupić się na jeździe mniej doświadczonego kolegi kierowcy, chamskie zachowanie w stosunku do pozostałych pasażerów, min awantura z powodu skorzystania z przedniego wejścia do autobusu na 5 min. postoju, czułam się niekomfortowo, jednak zostanę przy podróży pociągiem IC, inny poziom oraz kultura konduktorów, szkoda nerwów i pieniędzy.
    ZaletyPunktualność
    WadyChamskie zachowanie kierowcy
  • ~aga / 2024-07-12 14:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam korzystania z usług Flix Bus. Podróżowałam ze Szczecina na lotnisko w Berlinie. Autobus podstawiony w Szczecinie z godzinnym opóźnieniem po czym jak już wyruszył w drogę to stracił pół godziny na tankowanie autobusu. Efekt spóźniłam się na samolot.
    Droga powrotna z Berlina dp Szczecina. odjazd 21:35 odjechał 10 min wcześniej. Musiałam kupić kolejne dwa bilety i czekać 2,5 h na kolejny autobus, który tym razem spóźnił się 40 min.

    Kolejny raz się zawiodłam i nie skorzystam nigdy więcej. Jeśli chcesz dolecieć na wakacje to nie proponuję transferu Flix Bus bo może być różnie.
    Zaznaczę że nie było korków a kontrola na granicy przebiegła bardzo szybko i sprawnie.
    Zaletybrak
  • ~OLA95 / 2024-07-11 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    NIE POLECAM! już któryś raz z kolei opóźniony przejazd. Najpierw wysyłają emaila żeby być wcześniej bo przesunięty przejazd po czym w dniu wyjazdu autobus się spóźnia ponad godzinę, a człowiek kwitnie na przystanku przy 34stopniach. Ostatni raz z Wami jadę. Ludzie na przystanku oburzeni. Zróbcie coś z tym zanim ludzie przestaną z Wami jeździć!
    ZaletyKlimatyzacja
    WadyGodzina wyjazdu
  • ~Bula / 2024-07-10 21:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Problem z kierowcami podczas zmiany stoja I sobie gadaja mimo no. Godzin ego opuznienie, a puzniej znowu kierowcami sobie przypomina ze czego zapomnial I wraca po to na mieszkanie. Maja w dupie czy ty zajedziesz na miejsce
    ZaletyCena
    WadyKierowcy
  • ~Aro / 2024-07-10 12:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Wystawiam negatywną ocenę za brak jakiegokolwiek kontaktu i odpowiedzialności ze strony Flixbusa. Na lini Warszawa -Olsztyn na godz.22:05 sobota mieliśmy kupiony bilet przez stronę internetową kilka dni wcześniej. Tego dnia wracaliśmy z wycieczki i lot był opóźniony o godz. co przesunęło się z dojazdem z lotniska na waw.zachodnia przestanek autobusowy gdzie mieliśmy wsiąść do flixbusa . Niestety spóźniliśmy się około 7-10 minut trudno stało się tylko wczasiej gdy czekaliśmy na bagaż próbowałem kontaktować się tell. I mailowo. Rezultat był taki że informacja tel.pracuje od pon do piatku 8-17 a mail jest tylko podany niemiecki i po niemiecku dostałem informację że odezwa się jak najszybciej jak to możliwe, brak możliwości kontaktu z kierowcą. W pon odezwali sięz pytaniem jak minęła podróż i czy jesteśmy zadowoleni-absurd.Do dnia dzisiejszego nikt nie odp już nie wspomnę o zwrocie pieniędzy.Zespół FlixBus Polska to fikcja lub brak profesjonalizmu.
    WadySzkoda czasu żeby opisywać
  • ~Kinga / 2024-07-10 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    9.07.2024r. o godz7:43 chciałam się dostać z Sandomierza do Ostrowca świętokrzyskiego. Mam 1 grupe inwalidzką i jechałam z opiekunem na komisję lekarską.
    Próbowałam swój bilet kupić przez wyszukiwarkę flixbus. Ale bilet tam kosztuje 80 zł. Uznałam że to pomyłka bo taniej byłoby poruszać się samolotem dlatego chciałam kupić bilet u kierowcy.
    Ten kategorycznie odmówił. Początkowo myślałam że sobie żartuje. Wytłumaczyłam kierowcę że jestem osobą z pierwszą grupą inwalidzką i że jadę wraz ze swoim opiekunem na komisję lekarską. Wtedy kierowca mi oznajmił, że jeśli nadal będą opóźniać odjazd flixbusa to on wezwie policję. Nie chciał sprzedać mi biletu. I nie zabrał nas .
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Monika / 2024-07-10 02:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca o 2:10 rano mial kurs Krakow Balice do Katowic 10 /07/2024 przyjechal spozniony bo o 2:12 Online juz bilety niebyly jzu dostene na ten kurs ( bo niby po czasie)Widac ze sciemnial,,bo mialo byc dwoch kierowcow a byl tylko on..( pewnie sie tak co 2ga nocke z Kempley wymianiaja.Raczka raczke myje.Zamkal drzwi frontowe I srodkowymi drzwiami wpuszczal jedynie .Niechcial sprzedac mi biletu nawet za gotowke ( bo powiedzial ze niema terminala) ,a miejsca byly.Pewnie terminal na kumpla byl drugiego kierowce.Nirmalnie zawsze moznq bylo kupic bilet u kierowcy.Powiedzial ze tylko online.Autobus prawie pusty odjechal a ja po dlugim locie zostalam na lodzie w nocy w Krakowie.Z Flixem zawsze jakies problemy.Niepolecam.


















  • ~Marta / 2024-07-09 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    08,07,2024 trasa Nowy targ- Koszalin. Toaleta nieczynna !!!! Postoje na stacjach cpn 10 minutowe!!! Cały autobus pasażerów. Informacja od szanownego kierowcy: nie liczymy pasażerów!! Jeżeli ktoś nie zdąży to zostaje na cpn, my odjeżdżamy!!! Stres towarzyszący podczas podróży... niezapomniany . Stanowczo nie polecam!!!!!
  • ~Okoki / 2024-07-07 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet kupiony 3 miesięcy wcześniej, podróż na południe Niemiec z Bydgoszczy o 11.00 godzinie (opxja z rowerami), a o 6.00 rano przed wyjazdem ludki z tej firmy przysyłają info, że nie mieli autobusu z rowerami i wyjazd jest przesunięty na godzinę 0.55 następnego dnia!! Mieliśmy wszystko zaplanowane, noclegi , późniejsze połączenia itd, a gostek w śmiesznej zielonej czapce z rydelkiem się śmieję i mówi że przeciez dostaliście informację. A narzekamy, że w krajach trzeciego świata są kilku godzinne opóźnienia w komunikacji. Także mam nowy slogan reklamowy dla tej firmy, nie jedźcie do Afryki żeby się wkurzać na byle jactwo organizacji, ta juz tu jest i przyjedzie po was. Oczywiście z 14 godzinnym opóźnieniem. Motto dla przyszłych klientów tej firmy, jedźcie rwerem lub hulajnoga, będzie szybciej, taniej , przyjemniej i zdrowiej...
    ZaletyZadnych
    WadyNawet nie chce się pisać
  • ~Patrycja / 2024-07-07 11:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca z godziny 8:20 dnia 6.07 z Warszawy do Krakowa bardzo chamsko się zachowywał. Podczas odprawy ważył waga bagaże i ktoś miał o 20 g cięższą walizkę musiał dopłacać uwaga aż 40 zł.. oczywiście kwitów nie wydawał tylko pieniążki do kieszeni
    ZaletyOferta
    WadyKierowca oszust
  • ~Tomisława / 2024-07-03 10:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Ogolnie calkiem niezly przejazd. Jednak glownie mam zastrzezenie, co do bagazu, ktory zostal skazany na niewiadomy los, gdyz pasazerowie sami biorą sobie bagaze. Zatem trzeba na kazdym postoju pilnowac "dobytku", zwłaszcza, ze po wlozeniu lub wyjeciu bagazu kierowca nie zamyka luku bagazowego od razu. Luk jest otwarty przez caly postoj, tak z 10-15 minut.
    Uprzedzam tez innych, aby nie liczyli na pomoc kierowcy we wlozeniu walizki do luku.
    ZaletyJa akurat mialam duzą przestrzen na nogi, ale takich miejsc jest malo.
    WadyBrak numerka na bagaz. Zero dbania kierowcy (choc bylo dwoch) o to, zeby nikt nie ukradl bagazu z luku.
  • ~Nata / 2024-07-02 16:47
    Ocena: 3.50 / 5
    26.04 23.59 przejazd Berlin lotnisko - Warszawa. Wsadziliśmy od razu przy okazji bagaż do luku bagażowego. Potem podeszliśmy do przednich drzwi wejściowych i czekamy aż kierowcy zaczną sprawdzać bilety lub powiedzą, że można wsiadać lub cokolwiek... (Np. na przystanku Warszawa Zachodnia kierowcy sprawdzali tożsamość, bilety, a także byli bardzo uprzejmi). W między czasie Pan kłóci się z klientem, że międzynarodowym językiem jest angielski i daje mu znać do zrozumienia, że na tej jego kwestii pomoc się kończy... Więc staliśmy grzecznie nie chcąc się niepotrzebnie narażać na nieprzyjemne uwagi. Panowie bez żadnego be ani me wsiedli do autobusu, zaczęli zamykać drzwi i odjeżdżać... Szok
    Po prostu wchodzisz jak świnia, po co cokolwiek mówić albo pakujesz się jak bydło albo zostajesz.
  • ~Tyta / 2024-07-02 09:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Praktyki tego przewoźnika są nie do zaakceptowania. Mojej mamie 2 dni przed terminem podróży wysłano meila z informacją o zmianie miejsca docelowego pdoróży - po prostu wysłano ją gdzie indziej. Bilet wykupiony został na Berlin ZOB, gdzie miala nastąpić przesiadka na Monachium, natomiast Flixbus zdecydował się zmienić miejsce docelowe na Berlin Hauptabahnhoff, czyli 16 km od miejsca przesiadki. NIE POLECAMY TEJ FIRMY
  • ~Gabi / 2024-07-01 23:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż z Łodzi do Katowic 1 lipca... kierowca opryskliwy i nie przyjemny, jednym słowem buc !!!????..
    ZaletyBrak opóźnienia
    WadyStanowczo wadą jest kietowca który prowadził autokar...
  • ~Monika / 2024-07-01 18:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam jechałam do Wrocławia autobusowy opóźniony wracała było już lepiej,nie interesuje nikogo czy pasażer zdazypdzesuasc się z jednego autobusu do drugiego. Kierowcy rosyjsko języczki.Mam nadzieję, że niedługo bdzie innyprzewoznik i będzie konkurencja może to spowoduje szacunek pracowników flixbusa do pasażerów. Pozdrawiam panią z infolinii która przestała odbierać połączenia w piątek popoludniu29.06 2024 kultura pani i pomoc mniej niż zero. To bylamoja pierwsza i ostatnia podróż z firmą flixbus
    Zalety Nie ma zalet
    WadySpóźnienia autobusowy,niemiła obsługa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5051
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3126
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 862
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971