strona 9 z 169
-
~Abc / 2025-07-04 14:51
Debile za kierownicą, bagaż traktowany jak śmieć , bydło w autobusie -
-
~Hahahaha / 2025-07-04 13:29
Autobus się spóźnił 135 min, z toalety wydobywał się nieznośny zapach. W aplikacji pokazywało że autobus jest na czas przez co nie było możliwość anulowania rezerwacji. Jak autobus już dojechał nie było tam numeru mojego miejsca. ZaletyBrakWadyBrak mydła w toalecie -
~Łukasz / 2025-07-02 15:20
Przez opóźnienie o ponad godzinę nie zdążyłem na lot. -
~Xyz / 2025-07-02 06:31
Autobus spóźniony o pół godziny. Musiałem zamówić taksówkę by nie spóźnić się na lot.
Jedyna zaleta to cena.ZaletyCena, nie tragiczny wybór trasWadySpóźnienie, brak próby zrobienia czegokolwiek -
~Joanna / 2025-06-30 21:44
Wdzięczna!!! Życzę wszystkim podróżującym pozytywnego nastawienia ❤️ ZaletyWszystko superWadyBrak -
~Krzysztof / 2025-06-30 17:57
Śledząc profil Flixbusa na Fb wręcz skakałem z radości o informacji że będzie linia z Warszawy do Helsingborg. Koniec z przesiadką w Krakowie tylko bezpośrednio spod domu. Niestety moja radość trwala tylko do pierwszego wyjazdu.
Wyjazd z Warszawy. Kierowcy nie wiedzą co mają robić. Nie potrafiący mówić po polsku. Plus taki że coś po angielsku potrafili mówić.
Jazda tragiczna, szarpanie. Co chwilę tylko klaksony z innych pojazdów na autostradzie.
Tydzień później dałem drugą szansę Flixbusowi i powrót do Warszawy również zabukowałem na tą linie.
Ku mojemu zdziwieniu nie było Panów z Ukrainy z poprzedniego kursu, a zastałem dwóch ciemniejszej karnacji kierowców, nie mówiących totalnie po polsku ani angielsku. Ludzie komunikowali się z nimi przez Google translatora.
Jazda po prostu tragiczna. Myślałem że gorzej się już nie da niż poprzedni kierowcy z wcześniejszego kursu ale cóż.
Rozmowy w środku nocy w języku coś Ala arabski.
Strach było jechać.
Czy we Flixbusie jeszcze jeżdżą polscy kierowcy ?
Dodam tylko że na lini z Krakowa takich cyrków nie było. I jednak wolę poświęcić 4 h dłużej z przesiadką w Krakowie niż jeździć z ciapatymi nie znającymi przepisów ruchu drogowego ani języka.
Jak później zauważyłem była wywieszona flaga Gruzji na bocznej szybie. Więc byli to obywatele Gruzji.
Nigdy więcej tą linia nie pojadę.
Dodam tylko że bardzo sobie chwalę linie N1376 z Krakowa do Malmo.
Komfort, czystość, kierowcy pełen profesjonalizm.ZaletySiatka połączeńWadyKierowcy -
~Loko / 2025-06-30 15:00
WSTYD. Ciągłe opóźnienia. Powyżej godziny a ostatnio powyżej dwóch godzin. Ostatnio autokar, którym miałam jechać miał opóźnienie powyżej 120 godzin. Zgodnie z regulaminem i przepisami unijnymi w takim przypadku przysługuje mi zwrot ceny za bilet. Napisałam reklamacje. OKŁAMANO mnie że opóźnienie wyniosło poniżej 120 minut. Zrobiłam screen aplikacji z której jednoznacznie wynikało, że autokar odjechał z opóźnieniem powyżej 120 minut. Nie otrzymałam zwrotu środków. -
~Tymon / 2025-06-28 19:05
Dzisiejsza podróż z Gdańska do Łeby autobus przyjechał dość opóźniony ale podróż komfortowa i bezpieczna . Kierowca bardzo miły i uprzejmy dziękujemy za pomoc w Łebie. ZaletyBezpiecznie,uprzejmy kierowcaWadyBrak -
-
~Iwo / 2025-06-27 17:48
Nie myśl o żadnej wycieczce z tym przewoźnikiem!
Córka miała wracac z Berlina do Szczecina i ze Szczecina do Ustronia Morskiego. Bilety kupiła.
Autobus przyjechał z 45 minutowym opóźnieniem, kierowca zeskanował bilet i ma tym podróz z Berlina się skończyła, bo autobus nie odpalił przez kolejne 2 godziny. Po tym czasie przyjechał planowo inny autobus flixbusa Berlin - Szczecin i córka by dostac sie do Szczecina musiala kupić kolejny bilet !!! Na opłacony przejazd ze Szczecina do Ustronia z oczywistych względów nie zdążyła więc musiała wracac pociągiem do Kołobrzegu i tu kolejne koszty. Z Kołobrzegu do Ustronia także dodatkowy koszt! Kierowcy flixbusa nie rozmawiają po Polsku, nie bylo żadnych informacji, pomocy ... dodam, że to była noc!
!! Flixbus reklamację odrzucił!!! -
~Krzysztof / 2025-06-27 16:29
W dniu 24.06 miałem wykupiony bilet na godz.14 na trasie Berlin Szczecin, autobus miał opóżnienie ok.100 min. o czym zostałem poinformowany sms ok 30 min przed odjazdem. O godzinie 13.45 podjechał autobus Flix a na tej samej trasie s Berlin Szczecin. Kierowca wiedział, że autobus z godziny 14 ma opóznienie i pomimo próśb czekających osób aby na bilecie mogli pojechać tym autobusem , kierowca odmówił pomimo wolnych miejsc jakie jeszcze miał , kazał kupić nowy bilet za 160 zł.Nie rozumiem dlaczego firma Fixbus tak postępuje z ludżmi którzy w niczym nie zawinili i opóżnienie nie wynikało z ich winy tylko przewożnika. Informuję , że na przystanku była kobieta z małym dzieckiem,oraz kobieta z trójką małych dzieci,( oraz Ja) które prosiły kierowcę aby je zabrał. Kierowca miał to gdzieś i odjechał z pustymi miejsczmi. ŻENADA, JAK MOŻNA TAK POSTĘPOWA Z LUDŻMI KTÓRZY WYKUPILI BILETY ,NIE ZAWINILI ZA OPÓZNIENE I ZOSTALI ZA TO UKARANI. FIRMA SWOIM ZACHOWANIEM POKAZAŁA ,ŻE MA GDZIEŚ SWOICH KLIENTÓW. WSTYD WadyMAJĄ GDZIEŚ SWOICH KLIENTÓW , KAŻĄ IM PŁACIĆ ZA SWOJE BŁĘDY -
~Brzoskwin5 / 2025-06-26 22:16
W nocy w Budapeszcie flixbus uciekł mi z przed nosa zamkną drzwi przed oczami i mimi ze krzyczalem, biegłem za lusterkiem i machałem rękami nie zatrzymał się, zostawili mnie samego bez bagazy w nocy w stolicy Węgier, a walizek nie odzyskałem nigdy, rzez telefon mnie pozbywali i nie chcieli gadać długo nie odpowiadali na maile dopiero po ponad miesiącu odpisali ze nie mają moich bagaży. NIGDY WIECEJ NIE POJADĘ TYM PRZEWOŹNIKIEM!!!!! WadyUciekaja z przed nosa,kradną bagaże -
~Krzysztof / 2025-06-26 13:52
Dramat, porażka aby się do nich dodzwonić!Cały czas automat który cofa do początku.... -
~Janusz / 2025-06-24 17:57
Ceny przejazdu to jedna sprawa, ale cena za rezerwacje miejsca nagle 6zł, dodatkowo doszła cena za anulowanie rezerwacji!!! Anulowanie na kilka dni przed odjazdem, przecież to miejsce i tak sprzedadzą i teraz zarabiają x2, cena za anulowanie rozumiem mogła by być symboliczna, a nie prawie połowa ceny biletu! Powoli zaczynam szukać innych opcji transportu bo doją człowieka na każdym kroku. ZaletyWygoda podróży, dużo godzin odjazdówWadyOpłaty, dopłaty, opłata za anulowanie przejazdu, opłata za miejsce i za wszystko co się da! -
~Nika / 2025-06-23 17:48
W dniu 18.06.2025 podróżowałam autobusem firmy FlixBus. Niestety w trakcie trasy doszło do wypadku. Zostaliśmy poinformowani, że inny autobus odbierze nas i dowiezie do miejsca docelowego. Niestety dalszy przebieg podróży był skandaliczny.
Kierowca podstawionego autobusu zachowywał się wyjątkowo nieprofesjonalnie – był chamski, ordynarny i nie udzielił pasażerom żadnych konkretnych informacji na temat dalszej podróży. Zostaliśmy zostawieni bez wsparcia, poczucia bezpieczeństwa i jakiegokolwiek kontaktu ze strony firmy.
Ostatecznie musiałam wykupić kolejny bilet, ponieważ nikt z obsługi nie był w stanie pomóc. Ten kolejny autobus również przyjechał z opóźnieniem wynoszącym aż 65 minut. Cała podróż, która według rozkładu miała trwać około 14 godzin, przedłużyła się do ponad 20 godzin.
Jestem bardzo rozczarowana zarówno organizacją, jak i brakiem szacunku dla pasażerów. Oczekuję przynajmniej zwrotu kosztów biletów.Jeśli sytuacja nie zostanie rozwiązana w rozsądny sposób, rozważę zgłoszenie sprawy do odpowiednich instytucji zajmujących się prawami pasażerów.ZaletyObsługa klienta była bardzo miła. -
~Joanna / 2025-06-22 08:55
Polecam podróże ????Uznanie dla kierowców ????Wkładają całe serce w swoją pracę.???? Pozdrawiam ???? ZaletySuperWadyNie mam -
~bordichonok / 2025-06-20 16:28
Okropnie Autobus się spóźnił. Zadzwoniła do infolinii z pytaniem o przeniesienie rezerwacji na następny lot, pracownik infolinii powiadomił, że autobus przesiadkowy będzie czekał 5 minut. Po 4 minutach autobusu już nie było. Musiałem wziąć nowy bilet, nikt nie zwrócił pieniędzy WadyObsługa infolinii nie kompetentna -
-
~Anonim / 2025-06-19 14:22
Infolinia tylko automat i przekierowuje na stronę www.
Żart a nie infolinia. -
~Grażyna / 2025-06-19 08:08
Od kilkunastu lat jeżdżiłam flixbusem nad morze.To jaką 6godzinną podróż odbyłam w tym 2025 roku dzięki kierowcy spowodowało,że to była ostatnia podróż z tą firmą.Przysięgam,nigdy już nie wsiądę do autobusu tej firmy! ZaletyNowoczesny pojazd.WadyTragiczne,aroganckie zachowanie kierowcy. -
~Dario / 2025-06-18 11:40
To są takie transporty widmo.
Nie wiadomo szczegolnie w czyim interesie.Nie pasażerów, firmy zarządzającej też nie( im pasowałaby sama platforma zamawiania biletòw)
Tam jest jakiś czas rezerwy kapitałowej nibu wymiany cześci samochodów ale to nie zarabia wiécej plus na siebie niż transport towarowy tych samych zreszta firm.Ktoś sobie obmyślił, że dla transportu klientów potrzeba w firmie transportu towarowego z jeden taki nazwijmy to autobus.Pobożne życzenie ilość pozwoleń, koszty kontroli granicznych, wreszcie sprawdzanie dokumentów i kontrole celno- skarbowe utrudniają zwykłym kierowcom życie.ZaletyPowinien byc pilot wycieczki albo niech ktorys robi za stewardesse i rozdaje cieple reczniki na brodeWadyOpóźnienia będą tylko wzrastać.Przesyt chętnych.Wszystkie - firmy- chcą zarabiać lepiej bez zwiekszenia ilosci połączeń. -
~Pyza / 2025-06-18 11:01
Nie polecam autobus opóźniony o 40 min i zero informacji. Kierowca całkowicie zlekceważył pytania pasażerów . Drugi kierowca chyba się uczy jeździć bo nawet nie wiedział jak trasa ma jechać. W dodatku jechał tak jakby woził ziemniaki a nie ludzi . Gdy pasażer się zapytał o której będziemy na miejscu to kierowca jeszcze go nie właściwie potraktował . Więcej nie pojadę z tą firmą koszmar ZaletyBrakWadyJest ich dużo . Spóźnienie autobusu brak informacji kierowca bardzo niegrzeczny
strona 9 z 169